- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
Új hozzászólás Aktív témák
-
barnam_
nagyúr
Hello,
A Prius helyett vagy mellette lenne?
Meg egyáltalán mi vezetett erre a döntésre, hogy egy C200 dízelt vegyél?Mivel ez egy C osztály (olcsóbb modell) alapverziója, kétlem hogy hobbiautó lenne ami mindig megkapott időben mindent. Tehát én arra számolnék, hogy egy közel 20 éves autón minden kopó-fogyó dologra lehet költeni.
Árakat nem tudok mondani, nézegesd meg a nagyobb autó alkatrész webshopokban milyen költségekre lehet számítani. Plusz ha nem magad szereled, vedd hozzá a munkadíjat, ami valószínűleg nem kevés pénz manapság.
Én is szeretem az öreg Merciket, de csak olyat vegyél amire nem sajnálod költeni a pénzt
-
ViragL
tag
Ennyit tudtam segíteni, nekem 2008-as A160 van, nagyon szeretem, újként simán megvenném, de ennyi idősen nagy hülyeség volt. Impulzus vásárlás volt, akkor kellett volna, hogy agyonverjen valaki egy 48-as tangapapuccsal, amikor megvettem. Az előző tulaja egy sóher f@sz volt, mint azóta kiderült. A szervízkönyv csak egy papír, bármit elbír.
barnam_: Csillagból sosem elég Egy konyakon, vagy egy tábornokon is van legalább 3
-
tailor
őstag
Szia! Erre a távra ilyen korú dízelt.... háát... Ausztriából giga rizikós venni, ez a széria rozsdásodik is, és odakint garantáltan kapta az ívet. Még ha kívülről nem is látszik, a lemezek alatt, a bölcsőn stb garantáltan lesz. Nekem benzines CLK-m van, hobbiautó, télen nem használom, de még így is, hogy igen szép állapotot vettem, 2 év alatt ráment 1 milla. (És még hátra van a futómű felújítás, szélvédő csere. apróbb rozsdák kezelése stb stb...) Motorikusan semmi baja, csupa-csupa apróság, vagy picit nagyobb bosszúság mechanikailag.
A dízelnél még motorikusan is van rizikófaktor, szóval én a helyedben erősen átgondolnám a régi prémium dízel dolgot. Sztem nézz inkább egy benzinest (ne a Kompressort...), és igen, nagyobb lesz a fogyasztása, de cserébe nincs benne, hogy egyszer csak kér 500 ezret hirtelen, és állsz az M2-es közepén, este...
Ettől függetlenül készülj fel, hogy sok apróság lesz, ami előjöhet, ami vagy zavar, és megcsináltatod (= pénz!), vagy nem zavar, nem csináltatod meg - de akkor meg minek a prémium autó? -
tailor
őstag
Nagyon szívesen Nekem is régi álmom volt, de van mellette egy "futkorászós" autónk (régi Fiesta ) - első autónak ezek az autók neccesek már szerintem. Az álmot azért ne temesd - ki tudja, mit hoz a jövő? Én mindenképpen benzinest javaslok, ha keresel, és lehetőleg hazait, vagy melegebb éghajlatról származót (netán Észak-Németországit, ott eléggé vigyáznak rájuk, más a "habitus", és nincs őrült sózás). És tény, hogy "fel kell készülni" a tartására, de cserébe még ma is olyat nyújtanak, amit kevés új autó tud (a forma, a "tömeg" érzete, a bőr, a fa, a fém... nekem ezek számítanak )
[ Szerkesztve ]
-
Kleroo
veterán
A legfontosabb szempont a szervíz:
Te szervizelnéd?
Van bevált ismerősöd akihez tudnád vinni?
Ha egy rozsdamentes példányt kifogsz, akkor lehet esélyed. De ha nincs a szervíz kérdéskör megoldva, akkor messzire kerüld el, pláne egy P2 után. Cimbineknaz van, és már-már kínosan semmi baja semminek semmikor. Már amiatt is bontószökevénynek tekinti egy autómat, mert 210k-nál motortartó bakot cseréltem...
Csak hogy jobban értsd: a Mercedesemre most vár service A ajánlat. Szűrők, olaj, fékfolyadék, üa.szűrő. 245ezer Egy nagyon-nagyon jó mercinekndedikált szervízben. És 78ezer Ft csak a munkaköltség önmagában(1.5óra) egen a vonalon öngyilkosság régiautózni.Hodor. Hodor? Hodooor!