Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Piftuka

    veterán

    válasz jtamas88 #131789 üzenetére

    Sajnálom, hogy így jártál, mert nyilvánvalóan kifogtál egy hibás példányt! Ez nagyon bosszantó!

    Ám emiatt leírni egy konkrét típust, vagy márkát, hiba!


    "A garanciáról meg annyit, hogy nagyon jól mutat a specifikációk között, csak ha intézni kell, akkor nem tudom, mit csináltam volna a gépemmel táp nélkül egy hónapig. Namindegy... Ezt csak úgy általánosságban, nem konkrétan a Bitfenixre."

    Ez sajnos így van! Számítógép esetében minden alkatrészre igaz, ami szükséges a konfiguráció üzemeltetéséhez. Ha nincsen belőle tartalék példányod (másik számítógépből, régebbi konfigurációból, vagy mert direkt emiatt vettél egyet), akkor vársz, amíg a javítás megtörténik, vagy jogosult leszel a cserére.

    Az viszont nem mindegy, hogy ha meghibásodik az adott eszköz, akkor 1, 2, 3, 5, vagy esetleg 12 évig intézi-e a szervizelést az arra szerződött vállalkozás.

    "Aquila non captat muscas."

Új hozzászólás Aktív témák