Keresés

Hirdetés

  • Elnéztük a mai dátumot

    ma Nem holnap, ma mutatkozik, pontosabban mutatkozott be a HTC U24 Pro, csak elnéztük (mármint én) egy nappal a dátumot.

  • Computex 2024: Kingston mindenhol

    ph A mesterséges intelligencia futtatásához sok RAM kell – és ez nem kerüli el a Kingston figyelmét sem.

  • Retro Kocka Kuckó 2024

    lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!

Új hozzászólás Aktív témák

  • quailstorm

    nagyúr

    válasz batai15 #11856 üzenetére

    Galaxy S-ben SGX540 van, a mali-t meg azért szidták, mert nyers OpenGL ES2.0 tudásán kívül nincs neki semmi. Nulla egyedi szabvány, utasításkészlet, lehetőség speciális effektekre, ezért amikor kijött az S2, rakat játékot újra kellett csinálni, és butítani. Azóta meg már szinte mindent a mali-400-ra csinálnak, így nem jön ki a többiek előnye...
    Erős, csak buta. Nincs mögötte múlt és tapasztalat.
    (#11857) w333: az biztos, láttam már mindenféle galaxy S-t, mármint állapotban.
    Intel processzoron futtatni egy megbuherált kezdetektől ARM-en használt rendszert nem szerencsés. Még a Temple Run is tartalmaz natív kódot, és a bináris fordító azért mindent nem eszik meg. Nem teljes a siker, lehetetlen is. Úgyhogy az esetleges kellemetlenségek elkerülése érdekében inkább ARM procisat vegyen.
    Jelenleg a galaxy S adja a legolcsóbban a korrekt játékélményt, még akár a gyári 2.3.6-on is. Temple run meg röhögve max grafon.
    S2-től nehezen hiszem hogy jobb lenne. Max nincs input lag. De sosem próbáltam. Az S2 még mindig egy erőmű, annak ellenére, hogy sok sebből vérzik a telefon "prémiumsága". A legmegkérdőjelezhetőbb galaxy S modell.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák