Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MaxxDamage

    félisten

    válasz Géjza #99470 üzenetére

    Igen.
    A gariztatás fontos szempont és az a hazai szervizhálózattól is függ (adott termék esetén - gyártói részről)
    Bolt adja amit adnia kell és azzal érvényesíthető a garancia, vagy hozzá beküldve, vagy a hivatalos szervizhálózattal intézve (gyártói hivatalos szerviz) - Amennyiben a hivatalos szerviz elfogadja a számlát (amin minden adat rajta van, garancia doku is egyben!) abban az esetben személyesen intézhető a garancia , de ha nem fogadja el, akkor a vásárolt helyre kell eljuttatni és ők intézik a hivatalos garancián belüli javíttatást. (egyszerű és nagyszerű)

    L

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*2x32GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 16GB MXM*4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

Új hozzászólás Aktív témák