- eGPU tapasztalatok
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házimozi belépő szinten
- Androidos fejegységek
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- Milyen SSD-t vegyek?
Hirdetés
-
Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
ph Az AMD Full HD felbontáshoz ajánlja a legnagyobb Navi 33 alapú GPU-ját, melyet a PowerColor tálalásában próbáltunk ki.
-
Rövid előzetesen a Lost Records: Bloom & Rage
gp A Don't Nod legújabb kalandjáték valamikor az év folyamán érkezik PC-re és konzolokra.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
Fontos: aki HAGYOMÁNYOS telefont szeretne, kérem, fáradjon át ide: [link]!
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves!
Aktuális: Karácsonyi telefonajánló 2023 (cikk), Milyen telefont vegyek 2023-ban karácsonyra? (videó)
Új hozzászólás Aktív témák
-
pit stop
addikt
válasz GLOCK34 #29397 üzenetére
Ha tudod tapizd meg valahol mindkettőt. Ne 1-2 kategóriára szűkítsd szempontokat hanem inkább szélesítsd. Samdung "prémium" szervízével is akadt már gond. Magyar szervízek igen hektikusak, bármely márkát nézzük sajnos. Ennél csak az lehet roszabb mikor itthon nincs képviselete.
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
w333
félisten
ha díjmentesen házhoz megy a szervizes, és van díjmentes futár is!?!?
De mire házhoz megy a szervizes az legalább 1-2 hét, S3 topikban volt aki 1 hónapot várt míg házhoz ment a szervizes !
Nem értelek akkor ez miért is lenne gyorsabb, mint egy átlagos szervíz ?[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Babaaa24
csendes tag
Légyszi-légyszi válaszoljatok
-
Babaaa24
csendes tag
Nem tudom ilyen helyeken venni, az előfizetésem miatt. Csak függetlenül
-
Mr.Grincs
veterán
Komolyan nem bővíthető a nexus 4?
/ MacBook Air A1466 / Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!
-
pH érték
aktív tag
Nézegettem a Nokia 808 -at, nagyon szép képeket csinál, de már alig lehet valahol kapni.
Van még rajta kívül olyan ami hasonlóan jól teljesít fénykép téren? -
Mr.Grincs
veterán
Hát 16 gb mire elég? Ha még 32 lenne azt mondom oké. A felhővel meg nem vagyok előrébb. Az egyetlen olyan androidos telefon ami tetszik.
[ Szerkesztve ]
/ MacBook Air A1466 / Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!
-
kali
legenda
válasz jooker82 #29401 üzenetére
szerinted...
persze aki samsung ellenes...
olvass bele a one témájába, találsz olyat, akinek elég sokáig tartott a szervizés, hogy a korábbi htc típ7sokat ne is említsem...w333; sok olyan hozzászólást is olvashatsz az s2, s3, note2...stb témákban, ahol napokon belül ment a szervizes, de ha netán olyan terület, ahol hetet kell várni, akkor is ott a futár, az megy ám gyorsan, lehetőleg egy munkanapon belül javítják, és viszi is vissza, egyrészt nem kell vele a tulajnak rohangálni, másrészt - jellemzően - így is csak napok kérdése a javítás, hogy a méltányossági javítást ne is említsem, amit sok más szerviz esetén nem tapasztaltam, pedig intéztem már néhány szervizes ügyet.
[ Szerkesztve ]
-
Riuko
senior tag
Kislányomnak vettem egy Alcatel Mpop-ot. Szinte hihetetlen de ez az olcsó telefon időzítve ki és bekapcsol. Beállítható hogy este mikor kapcsoljon ki és reggel mikor kapcsoljon be, majd akár ébresszen... hajrá android.
"A nagy ember azzal mutatja meg nagyságát, hogy miképpen bánik a kicsikkel."
-
Riuko
senior tag
válasz jooker82 #29418 üzenetére
Én tényleg nem akartam beleszólni és sajnálom, hogy élek de kérlek írd ide le melyik gyártó nyújt olyan vagy jobb garanciát mint a Samsung?
Ne bánts, a kérdésre válaszolj, ha lehet. Minden tiszteletem!
[ Szerkesztve ]
"A nagy ember azzal mutatja meg nagyságát, hogy miképpen bánik a kicsikkel."
-
jooker82
nagyúr
A samsung nyújtja a legjobbat,ez tény,sose vitattam,bár általába hozzátettem,hogy az a legjobb szerviz,melyet nem kell igénybe venni. De,ha igénybe kell fvenni,akkor a samsung.
viszont ezt a prémium telefonok esetén meg is fizettetik velünk.
És azért Kalinak se kellene úgy irni,hogy a HTC szervize problémásabb,mert az azt is jelentheti,hogy nem szervizelik le rendesen,holot nem erről van szó,hanem ,annyi,hogy nem nyújt olyan magas szinvonalú szolgáltatást,mint a samsung...
És láttam már samsung tulajokat itt vergődni,mert nem javitották rendesen. Ugyh annyira azért nem kell éltetni,ahogy Kali kiemeli.LG G2 32 GB 4.4 AOS
-
jooker82
nagyúr
Nincs mit. még annyit hozzátennék,hogy pl minket G tulajokat ez a gyártói szerviz mizéria abszolút nem érint. Mert kb 80%-a a topicnak GSM-ből veszi.
De szervizbe még nem is kellett küldeni telefont. szerintem ez se egy rossz megoldás egy gyártótól,hogy rááll arra,hogy megfelelően rakja össze a telefonokat..LG G2 32 GB 4.4 AOS
-
Riuko
senior tag
válasz #40993792 #29423 üzenetére
Szégyen és a vevők átverése, hogy a "nagyok" nem tudják.
Egyre jobban világos számomra, hogy milyen brutálisan túl vannak árazva az ismert, befutott márkák.(#29424) jooker82: Igen, igen. Szégyen, hogy pl. az S3 burkolata, háza milyen gagyi egy 4X HD-hoz képest is, hogy a G-t ne is említsem.
[ Szerkesztve ]
"A nagy ember azzal mutatja meg nagyságát, hogy miképpen bánik a kicsikkel."
-
Csirke
tag
válasz jooker82 #29418 üzenetére
Ugye azt érzed, hogy a linkelt post nem teljesen életszagú.
"a telo nem jó"
Ööö... Bővebben?
"Szervizt nem èrdekli. Ők nem csinálnak màr semmit."
Ezt így biztos nem írták le. Arra viszont kíváncsi lennék, hogy ha nem ezt, akkor mit írtak. Lehet, hogy nem is tűnne a postírónk olyan ártatlannak? Vagy a hiba valójában nem is (garanciális) hiba? Nem tudhatjuk, így ne is hordozzuk körbe az esetet véres rongyként.
Inkább IT cuccokban vagyok otthon, de elmondható, hogy a legkevesebb nyűg a Samsung cuccok garanciáztatásával van. Elég nagy mintavétellel rendelkezem. Persze ez nem azt jelenti, hogy nincs az ellenkezőjére példa, de arányait nézve helytálló.
A bolti garikról másképp: ezek a boltok 'kis' cégeket takarnak (mint amilyet én is vezettem), amik nem tudják, nem is akarják, és nem is fogják bevállalni az olyan garis eseteket, amik végkimenetelében nem abszolút biztosak (a biztonság kedvéért a bevállalt esetek száma konvergál a nullához). Képzeld el, hogy ők azt mondják, hogy garis a cucc, kicserélik, de nekik meg nem a beszállító, vagy csak jóval később. Ilyen értékű cuccok esetén milliók lehetnek az ablakban. Szóval nem fognak kockáztatni, továbbítják a cuccot a beszállítónak (nem feltétlenül minden nap, hanem x naponta). Itt már lesz csúszás az ideálishoz képest (több, mint a futáros ügyintézés a gyári garinál). A beszállító (aki a fene se tudja ki) biztos vagyok benne, hogy nem rendelkezik olyan alkatrész- és szervizháttérrel, mint a gyártó (vagy szerződött partnere, pedig néha az sem áll a helyzete magaslatán). Szóval ebből minimális képzelőerővel látható, hogy kevés kivétellel a nem gyártói garik hosszabb átfutásúak, és mivel kisebb cég(ek) állnak mögötte, ezért szőrözősebbek is, mint a gyártó. Szerintem erre nyugodtan mondható, hogy 'problémásabb'.
Ja, arról nem is beszélnék, hogy a bolti garik a legtöbbször szürke import hátterűek, szóval a beszállító külföldi, ami még hosszabbítja a gariztatás idejét. Ez a jobbik eset, mert sokszor kiderül, hogy nem is szürke import, hanem teljesen fekete beszerzés. Na akkor meg aztán...www.solarplan.hu
-
Mr.Grincs
veterán
válasz Csirke #29426 üzenetére
A készülék bejön x hibával. Ha a szervíz nem tapasztalja a leírt hibát akkor kap egy kötelező sw frissítést és egy HIBÁTLAN állásfoglalást, amit a telefon tulaja vagy tudomásul vesz vagy nem. Ha nem fogadja el akkor lehet futni még pár kört, tök értelmetlenül, mert semmi nem fog változni az ég világon, nem kap újat nem cserélnek rajta semmit sem. Ennyi. Van hogy x fajta telefonok ugyanazt a hibát produkálják pl néha ujraindul...ez nem hiba ez ilyen. No comment. Vagy nem vesz ilyet vagy elfogadja hogy ez így működik és lenyeli a békát.
/ MacBook Air A1466 / Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!
-
kali
legenda
válasz jooker82 #29418 üzenetére
nem, inkább azzal jövök, hogy minden ilyen negatív tapasztalatra találsz csak itt a fórumon, az általam korábban írt témákban legalább 5 - 10 pozitívat, és erre azt mondom, hogy bár ilyen szinten szervizelnék a sony, htc, lg...stb telefonokat...
lám, nem rám írják, hogy hagyjanak... -
w333
félisten
válasz Mr.Grincs #29414 üzenetére
Egy átlagos felhasználónak bőven elég kell hogy legyen a 16GB !
Csak egy pár db. példa :1000 kép = 3GB / 500 zene = 2GB / 100 alkalmazás = 3GB
És még így is marad kb. 5GB szabad hely pl. videók, dokumentumok stb. !
De ha ez sem elég akkor ott van pl. a "Felhő" :Flickr = 1TB képek !
Drive = 15GB minden !
Mega = 50GB minden !És ha még így is kevés akkor ajánlom hogy olyat vegyél, amiben van "Micro SD" !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Geri985
tag
Samsung Galaxy s3 (90.000 ft) vagy Sony Xperia SP (76.000) ? Melyiket valasztanatok?
-
jooker82
nagyúr
Nyilván gyártói szervizes tapasztalatban,bebaxna,ha forditott arányban lennének a jó és rossz megnyilvánulások.
Ellenben te ezzel a 2 egyedi esetű n4 és g repedt kijelzős képpel próbáltad negativan befolyásolni a tagot..mintha ez jellemző lenne és azóta se láttunk hasonlókat..
[link] ugyhogy ne add már itt az ártatlan báránykát..LG G2 32 GB 4.4 AOS
-
kali
legenda
válasz jooker82 #29433 üzenetére
pedig a sony esetén a cordon gyártói/szerződéses szerviz létére is sokkal problémásabb, hogy csak egyet említsek...
hányszor fogod még leírni, és hány témában?
megtörtént eset, az xda nem mondható szélsőségesnek ilyen szempontból, és leírták, ennyi!
ja, ha rákeresel, azóta már máshol is találsz ilyet, szóval ne nálam reklamálj! -
w333
félisten
Ne haragudj de szerintem ez a prémium szerviz egy "parasztvakítás" !
Még jó hogy van ilyen szolgáltatása a "Samsung" -nak hiszen tisztában van azzal hogy az SAmoled kijelzős telefonok halálra vannak ítélve, és csak idő kérdése amíg beégnek !
De mondjuk arra kíváncsi lennék hogy miért is kell ez a "prémium szerviz" a Samsung -nak ? vagy az összes termékében van valami hiba ?
Talán ha egy csúcskategóriás telefont pl. minőségi anyagokból raknának össze pl. fém ház / IPS kijelző stb. akkor nem is kéne ez a prémium szerviz szolgáltatásiPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
jooker82
nagyúr
Meg alapból,a garancia se végtelen 2 év és ha pont utána van a meghibásodás,akkor,az akkorra már 50E ft-ot érő telefonokon végezzen el a tulaj egy 30E ft-os kijelzőcserét.
Igy lehet prémiumkodni,hogy majd később úgyis megtérül az...
Majd a garancia lejárta után jönnek rá a tulajok,hogy hoppá mégse samoledet kellett volna vennem. mert nem elég,hogy többet fizettem érte,mint egy Sony,vagy LG-ért még utólag is költsek rá,mikor már alig ér vmit a teló.LG G2 32 GB 4.4 AOS
-
kali
legenda
ezt most komolyan írtad?
mert akkor erősen baj van a nézeteddel...
amikor még s3 lte telefonod volt, nagyon másként láttad, és mást is írtál róla!?!?
igaz, tényleg rossz dolog, hogy például egy meghibásodott töltő miatt nem kell rohangálni, hanem házhoz viszik díjmentesen, és még egy új akkumulátort is adnak, csak úgy!
igen, megtörtént többször is, megtalálod a kapcsolódó hozzászólásokat a kapcsolódó témákban.
tőlem bárki vehet akármilyen telefont, akár gsm bolti garival, valakinek az is jó, másoknak meg nem, ahogy a 16 gigabyte tár sem mindenkinek elég, vagy probléma valakinek, ha nem bővíthető memór8akártyával egy telefon, mindenkinek másak az igényei, a világ már csak ilyen... -
GLOCK34
aktív tag
Olvasva a szervizekkel kapcsolatos hozzászólásokat csak leírom ami történt.
Padfone 2 kb.2 hét használat (kevés dokkolással) összekarcolódott ezen kívül a hangszóróval is voltak gondok.
Elküldtem a szervizbe ahonnan 3 munkanapot követően visszaküldték,hogy " tartós tesztelés" során a hibák nem jelentkeztek, a karcolódás pedig nem garanciális probléma és javasolják a védőfólia használatát(a kezelési útmutatóban kiemelik,hogy ne tegyél rá fóliát ha dokkolóval akarod használni) és a készülék tisztítását csatlakoztatás előtt.
A szerviz állásfoglalását nem fogadtam el,felvettem a kapcsolatot a gyártóval. Javaslatukra visszaküldtem a telefont úgy,hogy előtte beszéltem a szerviz vezetőjével Aki saját névre címzett visszaküldést kért. Következő nap jött a futár,újra elvitte a telefont,majd kb.2 hétig csend volt. A Cordon-t nem lehetett elérni telefonon sem és e-mail-ra sem válaszoltak. Ekkor már kezdtem unni a dolgot,újra az Asus-t kerestem meg,hogy próbálják meg Ők elérni a szervizt. Kb 2 óra múlva jött az e-mail,hogy a szerviz befejezte a készülék javítását és várhatóan 2 napon belül megkapom. Ez nem történt meg és mivel a 3. nap már szombat volt így következő héten tudtam beszélni velük,hogy hol a fenébe is van a telefonom. Az ügyintéző RMA szám alapján megnézte mi a helyzet és ekkor jött a megdöbbenés. A telefont átadták előző nap a Gls-nek,ok hétvége jött nem szállítanak,de még azt is mondta (miután rákérdeztem,hogy mit javítottak a készüléken),hogy semmit Itt leesett az állam. Idéztem az Asus-tól kapott e-mailt miszerint javították de erre már semmit nem tudott mondani,csak azt,hogy ha megérkezik akkor küldjem vissza. Kértem egy csomagszámot,felhívtam a futárcéget és azt mondták a nevemre nincs küldemény ezzel a csomagszámmal. Kezdtem aggódni. Aznap már nem tudtam beszélni a Cordonnal,másnap reggel pedig megérkezett a telefon JAVÍTVA!
Cserélték a kijelzőt,hangszórót,kamera modult,aksit.
Végül jól sült el a dolog,de ez nem nevezhető profi eljárásnak egy prémium cuccnál.
Kommunikáció nulla,hanyag és undorító módon küldték vissza a csomagolását és sok téves infót adnak az ügyfeleknek. Pozitívum,hogy tisztességesen szépen megcsinálták és másodjára már tényleg foglalkozhattak vele.
Nos a készülékcserémnek ez az oka és ezért fontosabb számomra a minél jobb szervizháttér pl.az Antutu számoknál.
Az Asus előtt viszont emelem kalapom! Mindenben azonnal segítettek és sok jó tanácsot kaptam Tőlük.Elnézést ha van saját topicja és ide piszkítottam de hátha jól jön Valakinek döntés előtt.
[ Szerkesztve ]
-
jooker82
nagyúr
Maradjunk annyiba,hogy ez sem kiemelkedő eset,mert az LG meg volt,hogy ajándékcsomagot adott az szervizhez igyekvőknek...
Vagy volt,hogy nem kicserélte a telefont,hanem visszafizette az árát a vevő kérésére és még sorolhatnám...
Igen láthatod,hogy igazolni tudja w333 kolléga,hogy a samsung mellett után is van élet. és van tőle jobb minőség.LG G2 32 GB 4.4 AOS
-
w333
félisten
Nem a Samsung telefonjaival van bajom hanem a "mentalitásukkal" !
Miért nem lehet egy 220 ezres telefont prémium anyagból összerakni ?
Miért nem lehet már az Amoled -et elfelejteni és IPS -re váltani ?
Miért nem lehet elfelejteni a recsegő ropogó középső fizikai gombot ?tényleg rossz dolog, hogy például egy meghibásodott töltő miatt nem kell rohangálni, hanem házhoz viszik díjmentesen
Köszi, de nekem tényleg nem kell hogy házhoz jöjjenek, inkább legyen az a töltő 5$ -al drágább és min. 2 évig kibírja ! vagy 220 ezerbe ez már nem fér bele ?
Miért van az hogy csak a "Samsung" töltői mennek tönkre ? ennyire olcsó ?A témát részemről lezárom, nem vitázok és offolok tovább, mindenkinek más és más az igénye, de szerintem 220 ezer -ért jobb telefont is tudtak volna gyártani !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Švejk
őstag
-
mtcob
senior tag
Sziasztok! Amióta nincs a 4X, egy nokia C7 est használok, jó kis telefon....lenne ha lennének rá normális appok...meg lassú..néha az őrületbe tud kergetni a lényeg hogy kaptam ajánlatot hogy ráfizetéssel cserélik Lumia 710re...szerintetek mondjuk egy 10es ráfizetést megér?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves!
Aki HAGYOMÁNYOS (nem okos-) telefont szeretne, kérem, fáradjon át ide!
- Nyaralás topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- eGPU tapasztalatok
- Politika
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- 15 éves az első androidos Samsung telefon
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- BMW topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...