- TCL LCD és LED TV-k
- Fél tucat Core Ultra CPU jöhet az asztali piacra
- AMD Catalyst™ driverek topikja
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Egérpad topik
- Megjött a Corsair One szériás asztali gépeinek legfrissebb generációja
- RAM topik
- HP notebook topic
- Milyen monitort vegyek?
Hirdetés
-
Megjelent a Solo Leveling: Arise teljes változata (PC, Android, iOS)
gp A régiós tesztek után végre mindenhol elérhető lett az adaptáció végleges kiadása.
-
Fél tucat Core Ultra CPU jöhet az asztali piacra
ph Az Arrow Lake-S generációt amolyan mindenes platformként kezeli az Intel.
-
A gyógyszeripar AI-forradalmasítására készül a Google
it A Google DeepMind bemutatta a következő-generációs gyógyszerfelfedező AI-modellt.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz roberto211 #18991 üzenetére
Attól, hogy neked jó a szemed még másnak lehet rossz...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #19026 üzenetére
A Ladánk csomijába se véletlen kellett a cementes zsák anno télen. Ha nincs súly a hajtott tengelyen akkor...
mod:
EQMontoya: Ez így van. Bitpork arra gondolt, hogy annak is van állítócsavarja.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #19037 üzenetére
Sose felejtem el mikor haver nagy gázzal akart beesni az Üllőin az induló sor elé az oldalsó kis utcából a Z3-asával. Olyan piruettet nyomott hogy a szembejövő sávban kötött ki.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz parandroid #19039 üzenetére
A pontosság kedvéért: csak a xenonhoz kötelező a mosó. Ha sima halogén izzó van benne akkor nem kötelező a mosó hiába van benne automata szintszabályozó.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz roberto211 #19064 üzenetére
Én 3.0 V6 Sfrane-ban ültem, na az azért elég jól szedte a lábát.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tomiii. #19172 üzenetére
Nincs az az autó amit ne lehetne eldobni. A fizika szabályait még egy bubu-val sem lehet átírni. Én az első túlvállalt körforgónál megtanultam a leckét...
Ráadásul egy ilyen autónál hirtelen jön a nagy baj. Fwd-nél elkezdi tolni az orrát megijed az ember gyereke elveszi a gázt és kész, ha nincs szucid hajlama akkor a legbiztonságosabb megoldás. De itt ha megcsúszol már 4 kerékkel csúszol és ha elveszed a gázt csak még rosszabb lesz a helyzet. Ilyenkor kitartott gáz kell meg egy ima hogy találjon újra tapadást a gép.
Biztonságot ad az awd de ez sem csodafegyver.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Champ1on #19224 üzenetére
Ebay? De inkább vw topikban kérdezz.
Műszakin nem foglalkoznak ilyennel, nyugodtan beszerelhető.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Pakoló parádéra megy innen vki?
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #19310 üzenetére
Tempomattal én is így voltam (meg az automata váltóval is), amíg nem ismertem nem hiányzott.
Bezzeg nyáron cca 2000 km-t kellett letolnom autópályán tempomat nélküli autóval... Nem volt egy nagy élmény elhiheted.mod:
Ha már új technika én egy ilyen S90-est bevállalnék így látatlanban is következő autónak pl.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bitpork #19315 üzenetére
Egészen addig nem ütötte meg az ingerküszöbömet amíg nem próbáltam ki haver S60-asát. Azóta fent van a wish list-en a Volver. Egyszerűen annyira nyugis és kényelmes, hogy 0 azaz nulla késztetést érzek benne, hogy sietnem kellene. Bezzeg Bubu... Szinte könyörög, hogy 4000 fölé forgassák.
Munez: Egy klasszik 5 hengeres S60-al együtt tudnék élni az fix.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bitpork #19317 üzenetére
Kényelemben egyértelműen! Magasan veri a B6-ot hiába van benne motoros deréktámasz meg üléslap állítás meg alcantara-félbőr ülés. A tieidről nem nyilatkozom mert azokkal nem utaztam sokat. Zürichből jöttünk haza az S60-al most nyáron úgy szálltam ki belőle, mintha csak 2 sarkot utaztam volna. Semmi zsibbadás vagy fáradtság. Azt hittem kamu ez a pihenve érsz oda vhova 1000 km után szöveg. De nem az.
A fogyi jó (2,4 D5) 6,7l volt 3 fő + egyheti cuccunk sátrakkal, úgy, hogy a német limitless részen 180-190-el jöttünk. Van ereje (163 ló). Jó nyilván nem egy dsg ez az ősi geartronic váltó ami benne van de bőven élhető kategória.Szóval nekem kéne. Nyilván nem hobbiautónak, ahhoz nekem vér/ingerszegény de utazósnak tökéletes, mérföldekkel jobb választás mint egy Passat (most nyilván a B6-hoz hasonlítom mert azzal van tapasztalatom).
mod:
EQMontoya: Ez eléggé egyben van még. Igaz vigyáztak rá az látszik, gondos első gazdája volt.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz zoo8800 #19335 üzenetére
Ah sooo, ez sötétben esőben nem tűnt fel de akkor már értem.
Akkor csak egy kérdésem maradt, az autós pihenőnél ha nem gáz hogy egy 130-as tempójú sávba kell besorolni akkor miért para ez egy 80-as tempójú sávnál? Mert ott pl indokolatlan a 60-as tábla szvsz.
Jah, hogy ott a szalagkorlát mögé bújva tuti aratás lehet rendezni?! Én kérek elnézést.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz roberto211 #19370 üzenetére
Jah ezt én is tapasztaltam. De van 1-2 berepülő pilóta aki ilyenkor is úgy veret mint állat. Ilyenkor inkább elengedem őket, minél távolabb van tőlem annál jobb. A motorosokkal is ezért vagyok extrém előzékeny. Amúgy is utálom ha vki a hátsómba fúródva megy/tol.
Egy öregebb BMW (318td volt ha jól láttam) jött így múltkor M7-en az érdi emelkedő előtt. Aztán visszamentem a középsőbe miután befejeztem az előzést aztán vissza húztam 4-be a dombnál a váltót és parketta. Nem tudott elmenni mellettem aztán beállt mögém.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz roberto211 #19372 üzenetére
Nyugi a nyomaték öl nem a fordulat, ez minket nem fenyeget így örök élet +1 nap az autónk élettartama.
Én nem is használom 2000 rpm alatt. És nem azért mert sportosan vezetek egyszerűen olyan a karakterisztika hogy alatta hurka a vas. Az enyém lendületből amúgy sem egy nagy etwas (relatíve nehéz is és még az állandó összkerék miatt is elvérzik jó pár ló) csak állórajtból. Egy 1,6 VTi simán lenyom lendületből (tapasztalat).
A Suzid meg jó könnyű, az nagyon sokat számít.
#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz roberto211 #19428 üzenetére
Látom te sem szeretsz feleslegesen benyót cígölni magaddal.
mod:
Amúgy nekem a legalja tankolós élményem amikor mellettem egy vadi új 1-es cabrio bmw-s beállt az Avia kúton. Kutas gyerek lohol oda, hogy a bengás tuti ad boravalót. Kérdi a gyerek, mennyiért tankolhatok? Mire a tulaj: 1500-ért. Kutas csak nézett és tankolt bele 1500-ért. Borravaló persze nyista.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz SzlobiG #19442 üzenetére
Haha ha én is ilyen 2-5k-ért tankolnék az kb nekem is csak arra lenne elég, hogy a következő kútig eljussak.
Ha egy teli tank benyóból Bubuval elmegyek 600-650km-t akkor már örülök mint majom a farkának. Bezzeg a Paszuly 1200-t simán elgurul egy tank nyálból...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bitpork #19469 üzenetére
Most az elmúlt 2 telitankolós mérésem 9,4 és 9,3, igaz sokat mentem országúton. Az enyém már öngyógyító is, így nincs gond a minőséggel sem.
Jazz-hez jött patch, de azt írták a fórumos arcok, hogy nőtt a fogyi de cserébe picit jobban is megy. Nos ez utóbbi ennél az autónál pont nem szempont szemben az elsővel így marad a régi szoft.
Zabagépnek ott a nagyvas.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz K Norbi #19526 üzenetére
Akik automatát vezetnek azok szoktak a féken állni. Városban én se szállok le a fékről, mert ez a gombos kézifék csiga lassú ami a Paszulyban van.
mod:
tresh: Ezért rendeltem én is fényre sötétedő tükröt. Már csak hónapok kérdése és ideér a világ másik végéről.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bitpork #19539 üzenetére
Múltkor állt előttünk egy A6 a lámpánál végig nyomta a féket, a led-es féklámpa meg kiégette a szemem kb. Az utastársam meg is jegyezte, hogy ez de vakít... Mondom jah a miénk is így vakít nyugi, nézzél csak hátra. A mögöttem álló meg konkréten takarta a kezével a szemét.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #19740 üzenetére
Használtan néztem 350Z-t is anno de sajnos nem családbarát kialakítású, Ezért esett ki anno az mx-5 is. Bár azért egy ilyenbe szívesen beleugranék: [link]
Néztem Mazda 6-ot de az nem fogott meg, BMW-ről sok rosszat olvastam így azt is kiejtettem, pedig egy elég patent 328i-t találtam akkor.
mod:
tomcsi23: Jaa, most nézem a matyizz-ra kell. Arra tök 8 mit vesz.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen