- E-book olvasók
- Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen alaplapot vegyek?
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- ASUS notebook topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
Hirdetés
-
Indul a PlayStation Days of Play, bemutatkoztak a következő PS Plus játékok
gp Alig egy napot kell várni és elrajtol a Sony szokásos leárazása.
-
Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
ma A Tensor G5-öt önállóan fejlesztheti és a TSMC-vel gyárthatja, a G4-et viszont még koreai partnerével.
-
Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
it A kínai EV-k és hibridek eddigi legnagyobb exportpiaca Belgium volt, azonban az EU-s álláspont és a kínai stratégiaváltás miatt immáron Brazíliába kerül a legtöbb ilyen jármű.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz ArthurShelby #299610 üzenetére
Nincs ebben nagy tapasztalatom, 2003 óta csak turbós autóm volt egy céges Mondeo kivételével, illetve most a Mazda. A cégesbe csak 95-ös ment (ill. kísérletképpen felesben E85).
Nekem úgy tűnik - lehet placebo - a Mazda értékeli a 100-ast, de ennek 14:1-es a kompresszióviszonya, ami elég magasnak számít utcai autóban (az USA piacos 13:1), ha van egy kis koksz benne, arra különösen érzékeny lehet. A gyári előírás 95 oktán.
A Bimmer ugyanakkor 20 éves, konzervatívabb technika, akkoriban nem volt egyértelmű, hogy bárhol és bármikor tudsz ólommentes 98/100-ast tankolni, így érzésre igénytelenebb a benzinnel szemben.
Ki kell próbálni, és kiderül, hogy megéri-e.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
(rögzített hozzászólás)
Győri autós topiktali - 2024. 05. 31. 13:30-tól a Praktiker parkolóban.
#nincsbennetarcsi
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest