- Micro Four Thirds
- Publikálta a Microsoft az MS-DOS 4.0 forráskódját
- Házimozi haladó szinten
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Raspberry Pi
- GoPro Topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Az AI-ra helyezi a fókuszt az Apple M4 SoC
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Azonnali informatikai kérdések órája
Hirdetés
-
Bemutatta ZUFS 4.0-s memóriáját az SK Hynix
ph A Zoned UFS technológia fejlesztése még 2019-ben kezdődött, és pont kész lett az AI betörésére.
-
Nem lesz olcsóbb a Razr 50 Ultra
ma A minap az első fotók érkeztek meg, most az első tippek az árakra.
-
A mai napon érkezik a King Arthur: Legion IX
gp A premiert megelőzően a készítők még egy utolsó videóval kedveskedtek nekünk.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Skillet
addikt
válasz rbalint88 #15042 üzenetére
Gáz nem is volt tervben, csak érdekelt!
Etanol sem spórolás, inkább tuning miatt lett volna.
De így felejtős. 100-assal nincs gond, mindig azt tankolok. Maxmotion 100.
Mint kiderült, 98+ os a vr4. No meg a kis lukoilos, 95-ös, 15 literes fogyasztás óta csak 100-as megy az autóba. 99%-ban a fent említett omv, néha evo neo (mol), de a vpower-t is kipróbáltam.
"Második" autó nem kell. Haver is csinálta, csinálja mai napig. Már ott tart, hogy a "rendes" autót csak szökőévente tolja ki a garázsból.
Én azért vettem, hogy használjam. Nem érdekelnek a hátulütői.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest