- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Microsoft Surface
- Samsung LCD és LED TV-k
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Vezetékes FEJhallgatók
- Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
- Milyen TV-t vegyek?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- Gaming notebook topik
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Megjelenési dátumot kapott a Conscript
gp Az I. Világháborús horror játék jövő hónapban érkezik.
-
Az EU-s bejegyzésekkel tréningezi az AI-t a Meta
it A Meta közölte: az AI tréningezéséhez ezentúl az európai közösségi médiás bejegyzéseket is felhasználják.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
STi-ben nagyobb a hátsó diffi de a WRX-ben is még az a darab van amit az 1,5-höz adnak (nyilván nem az 1,5 100 lovára méretezett darab).
A középső diffit illetően ugyanaz van az összesben, annyi a különbség, hogy az STi-ben bele tudsz nyúlni a vezérlő elekltronikába a többiben meg teljesen automatikusan szabályozza magát a rendszer.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
éééss a végén igazad lesz a wrx és az sti kap csak részlegesen önzárót előre/hátra (nálam akkor a vdc-vel oldaja meg a dolgot ezek szerint).
A középső diffi ugyanaz a viszkokuplungos minden manuálisban, viszont az új sti/wrx-nél már dccd-s a rendszer, tehát bele tudsz nyúlni (alapból nem 50-50 hanem 49-51 a nyomaték elosztás).
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Megnéztem a tc tesztet róla abban is azt írják, hogy viszko van középen.
"Mi van alul?
A Subaru mintegy védjegyeként kezeli a szimmetrikus összkerékhajtás kifejezést: a motort hosszában építi be autóiba, a hajtáslánc hosszanti elemeit középre rendezi, és persze a futóművek is szimmetrikusak. Ez nem csak szép, jó is, hiszen a kiegyensúlyozott súlyelosztás kezesebb viselkedést eredményez.
A kézi váltós Impreza alapesetben 50-50%-ban oszt nyomatékot az első és a hátsó tengelyre. A központi differenciálművet viszkókuplungos differenciálzárral egészítették ki, így csúszós kanyarokban stabilabb marad az autó. A négyfokozatú automatával szerelt Imprezában a nyomatékot elektronikus vezérlés osztja előre-hátra.
Bár a márka olasz származású marketingese vacsora közben büszkén elemezgette, milyen jó fej a Subaru, milyen technika-orientált, milyen kevés PR-műszót használ, azért egy jó kis háromkarakteres rövidítést csak sikerült becsempészni az autó alá. Ez a DC 3, ami a Dynamic Chassis Control Conceptet jelenti. Vagyis hogy a 2008-as Impreza direktebb kormányművet, segédkeretre épített két keresztlengőkaros hátsó futóművet, kisebb tömegű első felfüggesztést és gyorsabban reagáló fékeket kapott."
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #17132 üzenetére
Nekem is tetszik. Szemben a Merci GLE-vel ami sztem baromi ronda lett.
Meg nekem az új HR-V is bejön.
#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
Na tessék, az új Focus RS-ben már rajtautomatika is van: [link]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Én egyszerűen nem érzem magam biztonságba ha nem vok bekötve ezért mindig bekötöm magam. Akkor is ha csak a közelbe megyek.
Másik kedvencem amikor felteszi vki a lábát a műszerfalra az anyósülésen. Na az is marha balesetveszélyes. Nem csak kicsúszol az öv alól vészfékezésnél de a lábad is ripityára töri a berobbanó légzsák. Örök életedre nyomorék leszel ami még attól is rosszabb ha nem vagy bekötve és az orrcsontodat a tarkódon át löki ki a légzsák.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Skillet #17274 üzenetére
Mert nem jól akartad leszedni. Meg kell melegíteni pl hajszárítóval és akkor meglágyul a ragasztó rajta. A pálya matricát is úgy lehet leszedni szépen egyben.
mod:
Munez: Regisztrációs matrica
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MunezXBK #17282 üzenetére
Ez csak segít lekapni a matricát de ugyanúgy melegíteni kell, hogy le tudd szedni egyben.
"Kizárólag csak az üveg felöl melegítsük a matricát (400-600 fokos hőfúvással). Amikor a matricát lehúzzuk, összhangban kell legyen a matrica húzása és a penge tolása. Ellenkező esetben a matrica megnyúlhat. Ha a szerszámot újra használjuk, akkor használat előtt tökélesen tisztítsuk meg a ragsztó maradványoktól (pl. higítóval).
A matrica visszaragasztásakor a szélvédőüveget melegítsük fel legalább 20 fokra, hogy a matica jól tapadjon az üvegfelületre."
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Ezt a traffihunter app-ot használjátok? Mivel tud többet/biztosabbat mint a Waze-es előrejelzés?
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
És amit csinálnak azt is többnyire sz@rul. Legutóbb pl a vezérléscsere után nem légtelenítették a hűtőrendszert (ki kellet kapni, hogy hozzáférjenek a szíjhoz) és félúton haza már alig volt a tartályban wasser... Szerencsére jelzett a gép így nem lett komoly baj, rátöltöttem de akkor is...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #17491 üzenetére
Totál inkompetens barmok.
USA-ban már élethűbb a fogyi mérés pl. Amit nekem megadnak (ottani norma szerint mérve) az valóban tartható is.
mod:
SzlobiG: Ha unatkozom a pirosnál szoktam pöcögtetni a gázpedált a magam szórakoztatására. Múltkor ezt egy Lexus kihívásnak vélte (tényleg nem annak szántam) és zöldre meg kilőtt mint a golyó.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
mod:
aero.: Még nem ment végbe az üzlet, most már kicsit más poziból trágyalhat a Szuza.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Politika
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- PHP programozás
- ASUS routerek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen