Hirdetés
-
Computex 2024: Íme a Project NeonStorm
ph Alaposan összetömörítette a PCIe 5.0 x4 SSD hűtését szolgáló vizes rendszert az ADATA.
-
A hátsó raktárból érkezhet a Galaxy S24 FE főkamerája
ma A Samsung nem gondolja újra a kamerarendszert és bejáratott alapokra építkezhet.
-
Megjelenési dátumot kapott a Conscript
gp Az I. Világháborús horror játék jövő hónapban érkezik.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
brumi1024
veterán
válasz Vismajor01 #280136 üzenetére
Nagyon egyszeru, van tortenelme a szamoknak. A 18i az ezer eve hasonlo teljesitmenyszint, 20i/30i szinten, attol fuggetlenul, hogy ma mar 2 literes nagyjabol el tudod helyezni korabbi 3 literes motorok alapjan. Az E39-nel meg pl hengerurtartalmat mutattak a szamok, a szintek/szamok azota valtozatlanok, csak a turbos korszakkal csokkent a loketterforgat. De ma egy 540i ugyanott helyezkedik el ahol 20 eve egy 540i, ezert nem tunik hasrautesnek az egesz.
Az Audi ezt lepte at azzal, hogy teljesen mas szamokat hozott a tobbiekhez kepest, mindenfele elozmeny nelkul.
Merci sem bonyolult: EQ elektromos, G SUV, GL SUV coupe, CL coupe, utolso betu pedig az osztaly: A, B, C, E, S.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz bulikavagyok #280151 üzenetére
Masik premissza nem teljesul: a logika hianyzik. Egy 1.4/1.5, 150 loeros motor melyik adatara illeszkedik a 35-os szam?
-
brumi1024
veterán
válasz BigBlackDog #280190 üzenetére
-
brumi1024
veterán
válasz rbalint88 #280305 üzenetére
Szvsz a most futo generacional a BMW a legjobb csomag, a Merci is nagyon jo, csak tularazott, az Audi meg az uj belterrel elvesztett, szvsz az a dizajn gagyi.
+1. Merci egy kategóriával feljebb áraz és a sportos vonalon pláne a GT modellek alatt elvesztették az irányt. A 4 hengeres bálna C63 45+ millióért konkrétan vicc, ennyiből van 911 vagy ugyanebben a kategóriában a Model S Plaid (trackpack-kel) kényelmesebb is, körbe is autózza bármilyen tempóról és nem szívsz a hegyezett belsőégésűvel.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Vismajor01 #280492 üzenetére
Nem tomor gumisok mar, szerintem teljesen korrektek, egy-egy rosszabb allapotutol eltekintve semmi gond nincs veluk, meg a megemelt elofizetesi dij is viccesen keves, ahhoz kepest amit nyujt. Norvegoknal is hasznaltam eleg sokat, nagyon hasonloak ott is a biciklik.
-
brumi1024
veterán
USA-ban elég sok korábbi tulaj panaszkodik a Model S/X-ek árcsökkentésére. 2021-22 környékén elég jó lízingajánlatok voltak (~2% kamat), és nem kevesen vannak ott, hogy 1.5x annyi a hátralevő lízingösszeg mint az autó jelenlegi piaci értéke. Nem lehet túlzottan barátságos egy GTK-s baleset esetén 30k dollárt zsebből kicsengetni, miután a biztosító kifizette a piaci értéket. Volt valaki aki odáig ment, hogy a brutál értékcsökkenés miatt némileg többe kerül neki a kommersz Model S, mint a híresen rosszul értéktartó RR Cullinan. Kíváncsi leszek hogy reagál erre a piac, újonnan nem hiszem, hogy nagy a bizalom most a Teslakban.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz szőröscica #281007 üzenetére
EQS-nél is panaszkodtak a minőségre.
-
brumi1024
veterán
Még idén nyílik az első két BYD kereskedés itthon, Seal (nagy szedán), Dolphin (Golf méretű belépő kategóriás kompakt), Atto 3 (Golf méretű SUV) jön első körben. A Dolphin a németeknél 31000 eurón nyitott, elég durva ár, ahhoz képest, hogy ez Kínában budget kompaktnak szánt cucc (12300 eurós nyitóárral), egyetlen Tesla árcsökkentésre van ez a modell a Model 3-tól.
-
brumi1024
veterán
válasz bandus #281122 üzenetére
A Model S/X árcsökkentésnél amúgy pont ez történt, aminek se a jelenlegi tulajok se a lízingelő bankok nem örültek. Mennyire szívás, hogy a lízingelt autó aktuális piaci értéke alacsonyabb, mint a hátralevő lízingérték, az adott S Plaidnél ez épp 20.000 dollár volt. Számolgatta a srác, hogy a híresen rossz értéktartó Cullinanje “olcsóbb” volt, mint a Model S.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
-
brumi1024
veterán
válasz Vismajor01 #281203 üzenetére
De a kerékpársportot imádom. Ja, és biciklizni is utálok.
Ez egy furcsa párosítás. -
brumi1024
veterán
Frissült a BMW appja, biztos olvasták a topikot, és csináltak egy szép módot végre a fogyasztás megosztásához.
-
brumi1024
veterán
válasz focvis #281242 üzenetére
Fiat 500 hibrid -> ezt a kategoriat mindenkepp elkerulnem, ha esetleg 500 hibrid lesz belole azzal biztos nem szivnek a Teiden. Kriminalis az a hajtaslanc, ha manualis.
Illetve ott elektromost semmikepp ne, sosem szivtam meg annyit villany toltessel, mint ott. Biztos nem veletlen volt olcso.
#281241 Tsebacsi:Nem szeretem a legi kozlekedest, vegtelenul spur, amit manapsag muvelnek a legitarsasagok (13 oras ut, 1500 dollaros ar mellett meg 3x kellene iranyonkent helyet venni, ha nem lenne mindegy hova ulok), de igen, ez egy uj szint.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz macilaci78 #281324 üzenetére
Mondjuk ha a Q8 elmegy kombinak, akkor egy 7-es BMW is, az meg kozel 40 centivel hosszabb a Q8-nal. 5 391mm
-
brumi1024
veterán
Taycan Cross Turismo is ott van az elvonalban 4974 mm. Illetve az aktualis 5-os Touring is hosszu lesz valoszinuleg, 5060 mm a szedan.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Tom1939 #281656 üzenetére
Belgák is imádják a 200 eurós terhelést, aztán majd lejár…
Sokkal jobban szeretem az automata kutat, ha jól van megcsinálva. Norvégoknál sehol nem találkoztam emberrel a kúton, de az egész tankolás annyi volt, hogy kártya érint, tankolás, végén levon pont annyit amennyit kell, terhelés nélkül. Itthon a Mol/Auchan nem rossz, nem terhel be előre feleslegesen, de az összegben add meg mennyit akarsz tankolni kicsit kényelmetlen ehhez képest. Ez a francia/belga beterhelünk előre jó sokat nevetséges. Mondjuk a franciáktól semmi logikus dolgot nem várok el.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Vismajor01 #281848 üzenetére
Ez mind addig igaz, amíg fel van töltve az akku. Lemerült akkuval a hibrid többet eszik.
-
brumi1024
veterán
válasz Vismajor01 #281900 üzenetére
Ha a sima hibriddel indulok el messzire, akkor amikor megérkezek akkor is sima hibrid leszek, de ha phevvel indulok el "lemerült akkuval" akkor mire oda érek "bev" leszek.
Csak ugye az a köztes “bev konverzió” nincs ingyen. Lokálisan alacsonyabb kibocsájtás van, cserébe a feltöltés alatt több.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz szabonagyur #282108 üzenetére
Német ár alapján 18 körülre tippelnék.
-
brumi1024
veterán
Autóbérlés a következő pár napra: A Dodge Charger or similarból a similar teljesült, legalábbis szerintük.
-
brumi1024
veterán
Hát 15000 km van benne, jó állapotú és kb ennyi pozitívumot tudok róla elmondani. CVT nem a kedvencem, belül kifejezetten műanyag, illetve minden fordítva működik. Vicces részlet: kulccsal indítandó, de van egy hatalmas vakgomb jelezvén, hogy gombos indítással is konfigurálható. Van CarPlay, működik, illetve kapcsolható az összkerék: FWD/AWD Auto/AWD Lock módok közt.
Ami viszont hagy kívánnivalót maga után, az minden ami a vezetéssel kapcsolatos. Gázpedálreakció szörnyű, 0-ról ugrik, utána nem megy (egy aktuális M3 track beállításokkal finomabban adagolható), a kormányon konkrétan semmi visszajelzés, illetve van egy 10 fokos holtjáték, így egyenesen haladva az amerikai filmekből ismerős kormánytekergetés van. Emellé elég jelentős a rásegítés, hosszabb autópályázásnál (pedig itt csak 110 km/h van) fárasztóbb, mindig elmászik valamerre. Kanyarból kijőve nem áll vissza egyenesbe, emiatt elég darabos a fordulás vele. Tempomat butus, egy darabig fékez, aztán szó nélkül elenged, és hiába van színes kijelző (ami konkrétan elköszön “See You”-val) azt nem írja ki mire van állítva a tempomat.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen