Hirdetés
-
Call of Duty: Black Ops 6 - Nyugalom, nem lesz 300GB-os a játék
gp Az Activision némileg tisztázta a felbukkant félreértést az idei epizód méretével kapcsolatban.
-
Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
it Nagyon sokan régóta nem vettek új iPhone-t – találgatnak az elemzők, hogy az Apple Intelligence miatt rohannak-e majd az emberek új Apple mobilt vásárolni.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
brumi1024
veterán
válasz bulikavagyok #266693 üzenetére
Vilagos. Sajnos az i4-nel is latvanyos volt ez, remeltem, hogy itt kevesbe.
-
brumi1024
veterán
válasz BigBlackDog #266829 üzenetére
~3 év JCW után szerintem bőven élhető egy R itthon.
-
brumi1024
veterán
válasz BigBlackDog #266839 üzenetére
vilike linkelte a hét elején, vannak gondok.
-
brumi1024
veterán
válasz BigBlackDog #266842 üzenetére
Mindenki szidta, hogy milyen kemény/pattogós a Model 3 Performance. Amikor elhoztam egy napra nem értettem a panaszt, tök puha a JCW-ből átülve. Ettől függetlenül 3 év alatt nem volt semmi bajom a Minivel ilyen téren, pedig jártunk vele kelet MO úttalan útjain is.
-
brumi1024
veterán
válasz radi8tor #267351 üzenetére
Ja jogosak, rengeteg traffi(doboz) van es a helyiek mennek mint az orultek (es az egyenest nem tudjak tartani), mert tudjak mit festettek le, vagy miben nincs semmi. Csak celorszagtol fuggoen random behajtocegektol is johet nem feltetlen leforditott level, olyan oldalakra mutato linkekkel, amit siman lehet phishingnek nezni.
En
issem varom a tavaly oszi par ezer km utolagos koltseget. -
brumi1024
veterán
Nagyjabol 0 a tolerancia. Olyan olaszosra sikerult a birsagokat beloni:
10 km/h-ig a tullepes 41 - 169 EUR
11-40: 169 - 680 EUR
40-60: 532 - 2,127 EUR, illetve 1-3 honap eltiltas a vezetestol ott
60+: 829 - 3,316 EUR, 6-12 honap eltiltasEste 10 es reggel 7 kozott van egy 133%-os szorzo a birsagokon, illetve duplazottak "bizonyos jarmuveknel" (igy fogalmaz a hivatalos oldal ). Az intervallumokban egyeni elbiralas van, a helyszintol, atrocitasok szamatol fuggoen, szoval ha sok volt, akkor mennyisegi negativ kedvezmenyt alkalmaznak. Visszaesoknek szinten emelik a teteket.
Ha picikkel lepted tul egy-egy alkalommal, akkor valoszinuleg nem lesz sok a birsag, ha unlimitednek tekintetted az autopalyat, mint a helyiek, de rossz helyen, akkor nehany ezer euroba bele lehet nezni. A ZTL rosszabb amugy, azt eleg konnyu benezni (rossz helyre mesz be a varosban).
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz szőröscica #267371 üzenetére
Igen, es ha megprobalod betartani akkor 2 centi lesz a kovetesi tavolsag mogotted.
-
brumi1024
veterán
M5 vs GT 63 S vs Panamera Hybrid. M5 elég szépen helytáll, nem látszik a közel 200+ lóerő előny a Merci részéről, fékezéskor viszont kifejezetten hátrányos.
-
brumi1024
veterán
válasz szabonagyur #267812 üzenetére
Az konkretan egy ID.3 Hasonlo a viszony, mint a Leon - Golf kozt, VAG ezt mesterien uzi.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Vismajor01 #267859 üzenetére
Nincs 18 a Tesla, nemhogy 26.
-
brumi1024
veterán
Ki tudtam vegre probalni az uj Yarisokat a Mol Limo flottabol, szerintem messze ez a legjobb kisauto az ottani kinalatbol. Csendes, komfortos, ertekelhetoen megy, el lehet ferni benne elol, es gondolom jol fogyaszt. A tolatokamera itt is 20 eves telefon szintjen van, de ertelmes szogben all, igy egeszen hasznalhato. Belul Toyotas, de abszolut rendben van, nem zorog, nem nyikorog.
Ehhez kepest a mild hybrid Fiat 500-ak ismert okokbol nem az igaziak, Up, Kia Picanto 3 henger + valoszinuleg Mersenne primeket szamol a valto valtas kozben, Mercik nagyon csunyan kopnak (kormany foszlik az utobbi parban, amiben ultem, illetve minden uthibanal mintha egy ures kisteherauto menne at valami fekvorendoron, kong az egesz hatso resz), es az a 3 hengeres motor minden csak nem kulturalt. Kar, hogy kivezettek az i3-akat, de nem rossz a Yaris helyette.
-
brumi1024
veterán
Ha racse van, akkor racse van 193-mal előzte a 159 km/órával haladó gyorshajtót
-
brumi1024
veterán
válasz macilaci78 #268034 üzenetére
Az E63 meg sor6 hibrid lesz, a kovetkezo M5 is.
-
brumi1024
veterán
válasz bulikavagyok #268094 üzenetére
M7-en heti, de legalább kétheti szinten járok Balatonra (oda-vissza), nem emlékszem mikor találkoztam utoljára méréssel. M3 Budapest-Tiszafüred között sem szoktam látni.
-
brumi1024
veterán
válasz szőröscica #268254 üzenetére
BMW gyarira +1, nekem is bevalt, tobb szett utan is.
-
brumi1024
veterán
válasz bandus #268370 üzenetére
nem tudom lehet-e lényeges különbség minőségben az Y és a 3 között, én azt gondolnám inkább csak méretben
Durva kulonbseg van, az Y gazdasagosabb gyartastechnologia, tobb a haszon rajta, es tobbet kolthetnek fit&finishre.
Magaval az anyaghasznalattal par kiveteltol eltekintve nagy gond nincs (de kozel sem premium), az osszeszerelessel, masszivsagaval viszont annal inkabb.
-
-
brumi1024
veterán
válasz Vismajor01 #268704 üzenetére
Kanyarodni.
Megallni, menni, nem 2.5 tonnanak lenni.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Vismajor01 #268854 üzenetére
Ha nem a fogyasztás az érdekes hanem haladni szeretnél akkor sokkal könnyebb jól motorizált suvot venni mint kombit
Ha mar premium SUV-okrol beszelunk akkor ezt cafolnam. Egy X5-ben pl egy 30d tud kevesnek erzodni, mig egy 3-ast vagy 5-ost sokkal jobban mozgat, es igaz ez az osszes felette levo motorra.-Magasan ülsz, ami egyszerűen kényelmesebb, biztonságérzeted ad. Tudomtudom, majd mindenki tankkal fog járni és akkor ez nem lesz, de most van Feleségem is ment vmerre anyám priusával és ez volt az első amit mondott, hogy olyan furcsa h alacsonyan ült benne.
Megint csak preferencia kerdese, nekem rendszeresen az az erzesem van a SUV-okban, hogy se elindulni, se megallni nem tud es meg fel is akar borulni. Az ulespozicio sem szimpatikus, en lent a foldon szeretek ulni.Ez motorfüggő, vannak suvnál is benzinfaló V8asok és takarékos dizelek/hibridek és viszont
Azonos hajtaslanccal egy kombi kevesebbet fog fogyasztani. -
brumi1024
veterán
válasz Vismajor01 #268872 üzenetére
"Vismajor01:
Mit tud egy kombi amit egy suv nem?"Ez volt a kiindulopont.
Megállapítottad hogy ugyanazzal a hajtás lánccal a kombi jobban megy(naná hisz könnyebb) és kevesebbet fogyaszt (naná mivel könnyebb).
Exactly my point, ez az egesz SUV mizeria rafeneje, minek cipelsz feleslegesen pluszsulyt. Es ezzel igazolvan azt a pontot, hogy jol fogyasztani a SUV nem tud egy kombihoz kepest, mert akkor vedd meg a kombit ugyanazzal a hajtaslanccal, es az jobban fog.
Szerintem a kombi az ertelmes kompromisszum a paholhatosag - menetdinamika skalan, ha valakinek szuksege van ra.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz MasterMark #269028 üzenetére
21-ert tankoltam tegnap felrol tele.
-
brumi1024
veterán
válasz macilaci78 #269060 üzenetére
tboy93: Az a 2x20km város/országút? Nincsenek ott akkora tempók, amivel szerintem kiemelkedő kopást lehetne előidézni, pláne villany hajtással, ahol azért nem nagy gond az optimális elindulás.
amúgy is, ki vesz e-tron-t azért hogy ne nyomja neki?
Hát szerintem nagyobb százalékban veszik a komfortja/kinézete/autósága miatt, mint csapatósnak. A Taycan/e-tront nem próbáltam még, de az eddigi tapasztalatok alapján nem vagyok meggyőzve arról, hogy létezne rendes csapatós villanyautó (ha pályanap is szóbajön akkor főleg nem). -
brumi1024
veterán
Szoval akkor a gumis topik helyett helyesen itt
Tesla akciozik, ebben a honapban atadott Model 3-akhoz (kiveve az SR) 10000 km ingyen supercharge toltes jar. Durva, tavaly nyaron 28 volt egy Performance, ma 22.6.
-
brumi1024
veterán
válasz tboy93 #269131 üzenetére
Preppelve, profi pilótával, gázt folyamatosan elvéve. Gyári formában amúgy a Tesla nem alkalmas erre, a fék életveszély, és az első kör 3/4-énél már a fele sincs meg a teljesítménynek, mert túlmelegedik a hajtás. Misháék mentek vele, nem volt pozitív élmény, konkrétan veszélyesnek tartotta.
Mindez 50+ millióért. De a családban van már 20k km-es iX tapasztalat, és eddig ott sem az jött le, hogy érdemes lenne ezekkel csapatni, ha actually oda akarsz érni a célhoz.[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Tsebacsi #269177 üzenetére
Sima B48 (Mini Cooper S) vitorlazasa engem is zavart, az Comfortban is csinalta (JCW sportosabbra volt hangolva, az csak Ecoban), de mild hibrid rendszerrel mar egyaltalan nem. A 4-es a 3 Sport allason kivul mindenhol mashol "vitorlazik" (leallitott motorral), de egy cseppet sem zavar, annyira egy pillanat alatt visszaindul, es sok mindentol fugg, hogy elkezd-e: ha szukseg van motorfekre a radar alapjan, akkor nem, ha eppen zoldre valtott a lampa akkor sem, ha autopalyan dinamikusabban hajtom szintugy nem, stb.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Snoop-y #269225 üzenetére
Valojaban ez egy grand coupe Passat, de szerintem eladasokat nem hozott, ugyanazon az aron ott az A5, ami izgalmasabb technika (hosszmotor, van V6, jobb osszkerekhajtas), es premium, jobb belterrel. Bar az meg nem egy mai modell, a konkurencia megujult korulotte.
Most nezem, USA-ban 2021 volt az Arteon legjobb eve 5,537 darabbal, az nem tul sok. Az A5 sem remekelt a konkurenciahoz kepest, de abbol 3x ennyi kelt el.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen