Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
The First Descendant - Napokon belül megkapjuk a megjelenési dátumot
gp Hamarosan vége a várakozásnak, reméljük a fejlesztők tartják magukat az ígéretükhöz.
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
Úúú, ez pofás.
EQMontoya: Enyém is akörül van ráadásul a 130 már a szelepvezérlés váltás után van. Szóval 130-al soha nem megyek tartósan, egyszerűen nem éri meg. Vagy lassabban hogy a váltás alatt maradjak vagy gyorsabban (ha már eszik haladjunk is alapon).
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Én nem kockáztatnám meg de amúgy nem légzsákosra simán. Akár a sajátomba is.
EQMontoya: Haha, sosem felejtem el havernak vettünk bontóból az Avensis D4-D-be bőr üléseket. Mondta a bontós, hogy most hoztak be neki egy borult Avensist, ha magunk kiszereljük ad kedvezményt. Ok sima liba. Hát bakker még véres volt az ülés... De kiszedtük, megpucoltuk.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #26784 üzenetére
Igen.
mod:
Lesz majd hivatalos bejelentés, hogy mikortól megy élesben.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #26815 üzenetére
Pöpec az ózonos tisztítás, nekem nyáron pucolta ki Munez haverja, teljesen szagmentes azóta is.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bitpork #26845 üzenetére
A Paszulyban van elko ülés, többen használjuk így hasznos de a rizsrakétát pl Máguson kívül még nem nagyon engedtem vezetni senkinek így nem hiányzik.
Btw az fényre sötétedő külső (és belső) tükröt azt instant kötelezővé tenném. Haver IS250-ében van és nagyon hasznos találmány! Tök jó volt végre úgy vezetni az M0-on hogy nem kellett bújkálnom a retinaégető égbevilágítós autók elől.
stickermajom: Konkrétan Bitpork udvarán puceválta ki de gondolom vhol ott nyomja Fehérvár környékén amúgy.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #26856 üzenetére
Elvileg nem a xenonnal van baja, azok automata szintszabályozósok így nem világít bele a
búrádbaérzékelőbe. Bár ha a hekkel utólagos, batman-t hívó kínaira sem sötétedik el akkor tényleg válogatós.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Skillet #26891 üzenetére
Akkor kb azonos lehet a fokozat kiosztás, nekem is 110-nél forog 3000-et, a kb 4000 az már 150 ötösben. Ami az enyémnél még érthető, mert nyomatékszegény na de nálad???
Most akarok fényre sötétedő belső tükröt rendelni, amíg nem ismertem feleslegesnek tartottam de a B6-unkban van és annyira megkedveltem... 100$-ér már olyat kapni ami a garázskaput is nyitja szóval nem tétel igazából.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bitpork #26897 üzenetére
Ez egy ósdi japó gép nem VAG, ebben nincs komfort vezérlő. Gyári tükör, régi levesz új felcuppant és kész.
Skillet: Enyémhez elérhető a gyári 6-os váltó de az se sokkal hosszabb mint a mostani ötös, sokkal nem lennék előrébb azzal sem de legalább egy fél vagyon lenne áthekkelni így utólag.
Tempomat van de kb alig használom. Olyan ritkán megyek vele hogy akkor vezetni akarom nem pedig csak utazni.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #26900 üzenetére
Az enyém is, ezért van úgy hangolva, hogy 110-nél 3000-et forog, ott még nem vált a vezérlés (3200-nál vált). Ezért írtam korábban, hogy 130-al nem szoktam menni pályán mert az nem fekszik. Vagy 110-120 a vezérlésváltás alatt vagy ha már menni kell akkor 150 (ha már eszik haladjunk is alapon ).
Skillet: Volt teszt a 5 vs 6 gang között az enyémnél, 0-100-ra jobban gyorsul az 5 gangossal mert a 6-ossal nincs meg a 100 kettesben, szúrni kell neki egy 3. fokozatot ami időveszteség.
mod:
"Maradt alkatrész bőven" Haha, 120L-es Skoda szereléskor én is így voltam sokszor.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Reaper #26912 üzenetére
Igaz. Meg az is, hogy más a gyorsulás érzés egy dízelben meg más egy benzinesben is.
mod:
Tsebacsi: Vezettem 330Ci-t meg 750i-t is (ez volt eddig a legerősebb gép amit vezettem), na a 750i az tényleg nagyot lép, igaz érződik rajta a nagy súly is... De ha meglódul olyan mint egy mozdony.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tsebacsi #26924 üzenetére
Olyan 540i-vel mentem igaz csak utasként. Na az baba volt. De ez az E38-as 750i amit vezettem az meg überbrutál volt tényleg.
mod:
tresh: Nem hát, pont ezért engedtem el a Legacy projektet én is, mert az is alhangon +1M lett volna talpra állítani. És akkor még csak a kilógó belét lapátoltad vissza, nem gumiztad fel meg ilyen "apróságok"...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Reaper #26938 üzenetére
Engem szülinapomkor fizettek be egy driftelésre egy E46 330Ci-t lehetett megforgatni, az nagy élmény volt. 30 perc volt de kb 10-nek éreztem olyan jó móka...
A fickó meg is dicsért. Kérdezte, hogy vezettél már szinterkuplungos autót? Mondom nem, még soha... Azt mondta általában 4-5x is lefulladnak a delikvensek mire egyáltalán eltudnak indulni vele én meg csak 1x.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz roberto211 #26950 üzenetére
Hozzánő az ember szívéhez akkor is ha egy rozsdaboglya. Az első autóm egy 120-as Skoda volt ami kb velem egyidős volt. Egy trágyahalom volt mai szemmel nézve mégis szomorú voltam amikor elvitték és még most is nosztalgikusan emlékszem vissza rá. Pedig valószínűleg ideglelést kapnék 5 perc után ha újra olyannal kéne járnom...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz roberto211 #26956 üzenetére
Ez pl kapásból rossz.
Érvényesítő címke már nincs jan. 1 óta.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Qtya123 #26984 üzenetére
Az attól függ konkrétan milyen rendszer van az adott gépben.
A klasszikus japó megoldások (Honda, Toyota, Subaru, Mitsubishi, stb) egyszerűek mint egy faék. Két eltérő méretű bütyök van a vezérműtengelyen, ha elér egy X fordulatot átvált a nagyobb bütyökre, ami jobban benyomja a szelepet, több levegőhöz meg ugye több benyót kever az ecu. Ez olajnyomásra reagáló megoldás (tehát nem a fordulatszámtól magától vált mechanikusan, hanem a növekvő fordulat miatti olajnyomás növekedés váltja át a profilt) tehát nincs benne állító mechanizmus, mozgó alkatrész ami elkopjon. Amíg el nem kopik a tengelyen a bütyök az működik. Nyilván ez nem olyan kifinomult mint egy BMW féle megoldás, van egy váltási pont ahonnan hirtelen "meglódul". Bár a meglódulás mértéke erősen függ attól is mekkora a különbség a szelepnyitás két állása között, meg hogy a szívó és a kipufogó oldalon is változtatja-e vagy csak a szívó oldalon.
A BMW féle valvetronic egy sokkal összetettebb rendszer, sokkal kifinomultabb, állandó a szelepnyitási változtatás, ezért nincs is szükség fojtószelepre sem. Ennek funkcióját maga a szelepvezérlés látja el. Ez az összetettsége révén sokkal több hibalehetőséget hordoz magában természetesen, ott azért adódhatnak gondok.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Qtya123 #27071 üzenetére
Nem okoz gondot, nincs kopás mert nincs mozgató mechanika benne (szemben a bömbi megoldásával ami kényesebb cserébe sokkal kifinomultabb). Nem ismerem pontosan a tiéd felépítését de az enyémben is ősi japó megoldás van. Nálam 3200-as fordulatnál vált, ott elér X bar nyomást az olaj ami elforgatja a vezérműtengelyt 35 fokkal és akkor már a hosszabb bütykök töfködik a szelepszárakat aminek hatására mélyebbre nyit. A szelepnek meg az azt mozgató rugónak meg mindegy mennyire nyit, nem fárad el tőle hamarabb. Akkora fordulaton már amúgy is szépen fürdik az olajban minden, alig van kopás (már ha megfelelő az olaj minősége és hőmérséklete is).
mod:
Úgy kell elképzelni mint egy kétállású kapcsolót. Ha megvan a kellő olajnyomás "vált", ha nincs akkor meg az eredeti (alacsonyabb) profilján marad.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #27104 üzenetére
ingatlan.com-on tudsz nézni árakat az segít eligazodni. De a 20k az már a teteje kell legyen rezsivel együtt.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #27111 üzenetére
Tudom itt is herion áron mennek a teremgarázsok a kerületben. Ahova egy kisautó (se) fér be 10-15k ami használható méret az már 20k/hó és kb kihalásos alapon tudsz hozzájutni csak, egy használhatóhoz. Az meg hogy a lakhelyedhez is kellően közel legyen... Kb esélytelen.
mod:
Ponyvával én is próbálkoztam egy időben de nem vált be.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Az euro 2-esnek felel meg. Lehet csak elírás, havernak is elírták anno a forgalmiban.
02 - katalizátoros, szabályozott keverékképzésű, Otto-motoros (kivéve a 4. osztályba sorolt ENSZ-EGB 83.02/B. előírás (Euro-II.) szerinti jóváhagyási jellel ellátott gépjárművet)
mod:
Ja akkor nem elírás. Kár.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #27135 üzenetére
Nem, olyan ponyva amit a kocsira terítesz közvetlenül. Azon kívül, hogy összekarcolta a fényezést semmire nem volt jó.
mdani01: Legalább jó a gázreakciója.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bubi92 #27151 üzenetére
Ködöléssel kb 10k-ért félbefújják a lökösöd vagy 25k-ért telibefújják.
mod:
Mind a ketten jobban jártok ha kp-ben csenget. Ő azért mert nem bukja a bónuszát a kgfb-jére, te meg mert akkor nincs avultatás tehát a teljes valós károd térül, nem kell az ügyintézéssel vacakolnod és heteket várnod a pénzedre a biztitől.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Biztos öregszem de engem meg pont nem győzött meg a teszt. Az én olvasatomban keménynek nem elég kemény, puhának meg nem elég puha. Aka ami mindenre jó az valójában semmire...
Tudom, akkor miért járok 4 évszakos gumival...
mod:
zoo8800: Vagy 306 sedan?
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
De csak nem tudok olvasni.
Inkább kéne egy 2.2 dízellel, pedig hányok a dízelektől kb. Most hétvégén is Visegrádi kirándulás volt, hát komolyan kikapcsoltam a rádiót olyan kellemes a bubogást hallgatni a TDI kerepelése helyett...
Viszont nagyon durván kátyús az út mindenhol. Bele is csattantam egybe. Szerencsére nem lett baj (XL-es gumi rulez) de nem esett jól a technikának az tuti.
#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
A szökőnapon feljebb szökik a gázolaj ára (stílszerűen): [link]
#jajmindcsődbemegyünk
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tomiii. #27473 üzenetére
Az attól függ. Jelen szabályok szerint évi 600k-ig nem kell (vagy ha egy tételért nem kap többet mint 200k). Katinka néne gondolom ezt nem éri el. Ha igen akkor a szomszéd úgyis ráhívja a nav-ot mert biztos a feketézésből vett E36-ot ami szúrja a szemét mert neki csak Swiftje van.
Erre remekül beállt már itthon az "ökoszisztéma". Az adócsalók legtöbbje még mindig polgári bejelentés alapján bukik meg.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- LEGO klub
- Túra és kirándulás topic
- Politika
- Vírusirtó topic
- Melyik tápegységet vegyem?
- Repeater de milyet?
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Mortal Kombat 1 - Így harcol Homelander
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen