Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • M43g

    aktív tag

    válasz Qru #40221 üzenetére

    Nem vitatkozni akarok, csak, ha néhány ezret beletesz az ember, és nem eszi az olajat, akkor úgy nem várnám (én legalábbis), hogy a következő néhány száz alatt megeszi...

    Tanulság mindenesetre van, jobban figyelni, meg másik szerviz. Lehet, hogy nem értek hozzá, de fülem az van, meg ezek szerint jól éreztem, hogy baja van a kocsinak, már Olaszország után - na itt követtem el a hibát, és tényleg jobban kellett volna nézni az olajat.

    Elmentem megnézni a kocsit, hengerfej leszerelve, az egyik dugattyú teteje csillog, mint a tücsök 'csája (kis túlzással), szép tisztára lett mosva. A hengerfej tömítésen nem látszik a szerelők szerint, hogy az lett volna a víz elsődleges forrása, a hengerfej viszont állítólag elég görbe volt. A hüvely falán két vízszintes irányú nyom, ami vagy repedés, vagy felületi sérülés (a repedésnek nem kéne függőlegesen elkenődnie-karcolódnia by dugattyú gyűrű?). A piros folyadék, amit az ilyenek jelzésére használnak jelzett, de szerintük kicsi volt csak a jelzés, lehet felületi sérülés is. Az alternatívák ezek voltak:
    -Új motor (vagy jó, vagy nem)
    -Összeszerelni így (vagy jó, vagy nem)
    -Nyomáspróba (pénzbe kerül, nem fog tőle talpra állni, de legalább valamit biztosan fogok tudni a pénzemért)
    ---> Mentünk a nyomáspróbával. Most már érdekel, hogy mi volt a kocsival...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák