- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Még ebben az üzleti évben leleplezi az új konzolját a Nintendo
- Hűtőcsere
- 3D nyomtatás
- Masszív előrelépésnek tűnik a Zen 5
- iPad topik
- Kötelező BIOS frissítéssel orvosolná a Core CPU-k stabilitási gondját az Intel
- SSD kibeszélő
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
MG5 menetpróba
ma Elektromos, kombi és most már elég jó áron van, de nem egy friss konstrukció. Vajon megéri?
-
Bemutatta a DisplayHDR 1.2-t a VESA
ph Bővülnek és változnak a követelmények, illetve a hitelesítési teszt is fejlődik.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
TaaT
veterán
válasz gzbotii #36093 üzenetére
Izlandon meg hőerőművekből.
A világ nagy részén viszont nincs vagy csak nehezen (drágán) kiaknázhatók a megújuló energiaforrások a jelenlegi technológiával.
EQMontoya: Most olvastam cikket erről a paks2-ről, legjobb estben 60év múlva vissza hozza az árát, kevésbé jó esetben soha.
molnarpeter: A profitnál nincs fontosabb.
"pl. a közúti fuvarozásnak"
Na mondjuk én a tranzit áru fuvarozást úgy oldanám meg mint svájcban, mindet felrakni vasútra, hiába szedik be a kamionosoktól a pénzt, azt nem az utakra költik, cserébe azok viszont széttapossák.
Give them hell Ukraine!
-
M_o_g_y_i
őstag
4db szép állapotú 4x100 6.5x15 ET35 acélfelni eladó!!! - Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó!
-
SzlobiG
félisten
válasz Motion_Blur #36099 üzenetére
Jaja bimmer az előbb az M6-on olyan szépen neki csapta a tag a szalag korlátnak a 3ast. Tuti vmi pistike volt azt hitte ilyen esőbe is lehet emberkedni.
-
w333
félisten
-
-v-
addikt
válasz Motion_Blur #36099 üzenetére
Szerintem a csikok, feliratok meg a pedal is gaz ... a felni nem gyari E46, a fek meretebol itelve biztos nem 330i .. szoval nekem semmi sem tetszik ezen az auton
-
BigBlackDog
veterán
válasz brumi1024 #36109 üzenetére
Szerintem nem a gyorshajtáson van a hangsúly, hanem azon, hogy kettőn áll a vásár. Ha esetleg figyelmesebb az ember és próbálja valamennyire más hibáit is belekalkulálni a jövőbe, akkor sok rosszat már el tud kerülni sokszor. Persze néha még ez sem elég, ez tény. Ráadásul sokan még arra sem gondolnak, hogy ők hibáznának, nemhogy mások hibáinak következményén gondolkozzanak.
Na jó, bevallom, hogy ezt a videót csak most láttam először és a hozzászólások közül egyet sem olvastam el.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz BigBlackDog #36110 üzenetére
Persze, én csak a kicsit demagóg terjesztőszövegre gondoltam, amit valaki a videó keretére rakott. Régi a videó, és teljesen átformálódott az üzenete a sok megosztással.
-
tomcsi23
veterán
Azt hittem, a kozmetikás munkát kell nézni a kocsin. Az jónak tűnik, de ezeket mindig lehet előnyösen fotózni.
w333, kb 100-zal megy egy látszólag 90-es szakaszon
Szóval csak óvatosan..
Persze
Hány ilyen majom fordult már ki elém is, szerencsére elég jó a fék, időben meg tudtam állni. Azt még annyival sem mentem, mint lehetett volna. Egy kalapos stiftes a gyári gumikon tuti elkaszálta volna.[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
5423r
tag
Sziasztok.
KGFB-vel kapcsolatban kérdeznék, hátha valaki tud rá választ.
Szóval adott egy autó amire trehányságból nem volt fizetve a biztosítás, így tetemes összeg lett a tartozás.
Ez az autó közben el lett adva, de jött helyette új.
A kérdésem az lenne, hogy az elévüléshez elég, ha a másik (amire a tartozás halmozódott) el lett adva, vagy az elévüléshez egyáltalán nem lehetek gépjármű üzembentartó?
Sokféle hasonló kérdést láttam a neten, de ilyen esetre ne tértek ki sehol (vagy nem láttam).
Szóval, ha valaki tudja a megoldást, várom rá a választ, hogy érdemes-e más nevére írnom vagy nem.Köszönöm előre is.
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz fi:zi'k #22120 üzenetére
Szomorúság van. A vidéken végig szenvedett utóbbi 3 nap után úgy tűnik újra váltóhiba. Tünetek:
-a fokozatok néha nehezen kapcsolhatóak
-súrlódásból eredő sípoló hang
-fogja a motort ->fogyasztás növekedés
Tegnap gyorsba ránézett egy szerelő. Orr-száján szivárog az olaj, szerinte az decemberi szervizelésnél nem cseréltek szimeringeket. Szűk liter olajat kell után tölteni. Ez pillanatnyilag jónak tűnt, de mire visszaértünk most éjszaka Bp-re már érezhetően a végét járta. Külön öröm, hogy ma járt le a fél év garancia.
Holnap reggel viszem, kíváncsi vagyok mi lesz a reakció és főleg a megoldás.96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
Skillet
addikt
válasz fi:zi'k #36116 üzenetére
Tócsa gondolom mindenhol volt alattad, ilyen mértékű olajfogyasztásnál?!
Abból lehetett volna sejteni, hogy van gond.
Amúgy részvétem
Emlékeztetőül, milyen autó is ez? Lehet kellene rá egy bontott váltó.
Jó vastag volt az előző összeg, ahogy olvasom.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Declare
őstag
Sracok! Ha a klimambol elszökött a gaz, cicereg eleg rendesen es nagyon gyengen hüt, ezzel artok neki ha igy hasznolom meg egy ket hetig?
A masik, tegnap este olvastam, hogy a Norvegok 2025 töl kiirtjak a benzint/dizelt [link] (he estelg nem olvast ameg valaki) eleg kemeny azert
-
-
Integrale
veterán
Volt egy nagyon jó cikk ezzel kapcsolatban, ha megtalálom akkor elküldöm.
Végigszámolták a termeléstől a fogyasztásig a felmerülő veszteségeket, ami a több 10-100 km-es vezetékeken az erőműtől a felhasználási pontig elég jelentős, aztán magában az erőműben keletkező szennyezés, veszteség és az ottani felhasználás, illetve miután feltöltötted vele az autót, telefont stb, ami ugye szintén nem tárolja élete végéig a töltöttséget, tehát "szivárog" a telepből is, nem beszélve a hőmérséklet ingadozásról, és az abból fakadó teljesítménycsökkenésről."Bad reklám is reklám too"
-
-
gzbotii
veterán
válasz Declare #36123 üzenetére
Ha mar klíma: most készülök megvenni munkatársam Golf4-et, klímás. Elmondása szerint télen ugye nem használta, csak a fűtést, most meg nem kapcsol at hidegre.
Mi a legvalószínűbb? Berohadt, gaz nélkül maradt vagy szokásos betegség, hogy a gomb nem kapcsol?When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
brumi1024
veterán
válasz Integrale #36122 üzenetére
És akkor ehhez még tegyük hozzá, hogy az elhasznált akksik nem éppen a legkönnyebben újrahasznosítható hulladékok közé tartoznak.
Persze az ilyen cikkeket is lehetséges túlzásba vinni, ezt én nehezen tartom hihetőnek.
-
gzbotii
veterán
válasz kalmanchris #36128 üzenetére
Es ha csak tömítések+feltöltés kellene, az mennyiben kerülhet, kb?
Feltöltést legtöbb helyen 7000erert csináljak errefelé.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Declare
őstag
válasz atos19881101 #36130 üzenetére
Köszi!
-
z123456789
addikt
válasz hurenzon #35846 üzenetére
Mindenkinek.
Nem akartam hogy a jellemzők érvényesek legyenek rám, de szerelőmnél felemeltük a kocsit, és az elmondottak alapján úgy döntöttem, nem megyek vissza harmadszorra is bohócot csináltatni magamból.
Azt mondta a srác, hogy ez pont annyira van megcsinálva jól/szarul, hogy ne tudjak reklamálni. Persze előjöttek még olyan dolgok is, hogy pár műanyag patentot elfelejtettek visszarakni. Gondolom eltört, és épp nem volt tartalékban stb...De legalább a doblemezt levették ezek szerint.
A lényeg, hogy hagyom az egészet a francba, de gondolkozom egy tértivevényes levél írásán feléjük. Majd a válasz tükrében írok egy bejegyzést az egész dologról, képekkel. Amit szélnek eresztek.Köszi a sok tanácsot, és tippeket, kommenteket mindenkinek.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz z123456789 #36133 üzenetére
Mehet fel a homárra, beküldeni a TC-nek, logout, stb. Azért lehet jó kis negatív hírverést csinálni nekik. Megérdemlik.
#nincsbennetarcsi
-
Drakoo
tag
Sziasztok! Valaki esetleg Skoda Octavia 1.4 -ben otthon van?
A modern mũvészetet épp olyan nehéz megérteni, mint a cselekményt követni a betũlevesben.
-
Arcképgyáros
-
EQMontoya
veterán
És mi pénzt költenek erre az emberek?
Fogott egy IS200-at, és ahelyett, hogy élvezné, alápakolt egy malomkereket, arra vett heroin áron gumit és telibe fényezte. Ez úgy alsó hangon 600k ráköltés, hogy kapjon egy élvezhetetlen autót.
Mondjuk a szín nem lett rossz legalább.Same rules apply!
-
w333
félisten
válasz stickermajom #36145 üzenetére
Persze tudom ... csak az autó nem ér annyit mit a légrugó szett !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
veterán
lássuk gyorsan: egy kWh villany előállításakor kb 350 g CO2 keletkezik jó esetben. a csúcs tesla model s akksijával számolva (90 kWh, 500 km hatótáv) ez 63 g/km kibocsátás. az nem rossz. de még átszámolom, mert siettem és lehet valami nem jó.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
EQMontoya
veterán
válasz bandus #36148 üzenetére
63 g/km kibocsátás. az nem rossz.
Nem is rossz, de nem is különösebben jó. Mert az köztudott, hogy a villanyautók hatótávja hidegben és melegben is feleződik a hűtés meg a fűtés miatt. Persze még úgy sem rossz, de nem olyan nagy durranás.
Az viszont tuti, hogy az erőmű sokkal kevesebb NOx-ot és hasonló szart pufog ki aránylag, mint bármelyik autó.
A CO2 kibocsátásnak meg nyúlfaroknyi része az autóipar, szóval ez amúgy egy tömény bullshit.Same rules apply!
Új hozzászólás Aktív témák
- Okos Otthon / Smart Home
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Sorozatok
- Viccrovat
- Milyen program, ami...?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Még ebben az üzleti évben leleplezi az új konzolját a Nintendo
- Hűtőcsere
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest