Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Újabb részleteket kaptunk a Terminator: Survivors című játékról
gp A játékot egyedül, vagy társakkal együtt is játszhatjuk majd elsőként PC-n, később majd konzolokon.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
deicide
veterán
válasz Declare #32747 üzenetére
Hát, a gumik tudnak háklisak lenni a nagy terhelésre, amit esetleg pl egy rossz beállítás miatt kapnak. Az én Michelinjeim is éppen hogy ki fogják bírni a második szezonjukat, előre is kellett rakatnom a hátsókat, mert eszi őket a nyomaték, rázott 120-130 körül.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
tomiii.
aktív tag
A gumiméretet a rendőr, hogy szokta nézni, hogy megeleloe? Berádiózik valahova vagy sehogy, csak a kpm vagy nkh vagy mifene nezi, ha olyan allit meg? Acelfelnik lesznek az auton es 185/65 r14-ről, 195/65/r15-re váltanék. Bar egy teljesen gyarinak kinezo, hangtalan autoba azert csak nem kotnek bele a rend eber orei
-
brumi1024
veterán
válasz roberto211 #32751 üzenetére
Nem lesz fényesebb, csak tudatosítja, hogy mindenki sáros, csak az első "lebukás"-nak van ekkora visszhangja.
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #32748 üzenetére
Pontosan. Amikor beallitattam a kerekösszetartast, mondta is a manus, hogy ha megnezem akkor picit a belsö ele kopottabb valamelyikeknek....de mondom nem volt veszes a dolog es nem arrol szolt a törtenet, hogy 3 evig ugy közlekedtem, hogy izombol 45° al ellen kellett kormanyoznom Az opel logo a kormanyon nem volt tökeletes vizszintes, ennyi...szerintem az auto hasznalok 90% a nem is foglalkozott volna a dologgal...
Szerintem arra gondolhatott az ember, hogy valami futomüproblema esetleg vezethet ilyen dologhoz....na mind1, megprobalom utolag ezt a beallitast beszerezni a manustol, ezekkel itt iratok egy papirt, hogy hibas a gumi, aztan meglatjuk....hat de azert agygörcsöt kapok, hogy a 100 ezeres gumigarnitura 1 ev alatt tönkremenjen......
(#32752) deicide ahogy irtam is, azert itt nem valami brutal hibarol volt szo es ugye a Te nem is tudom 20" os gumijaidat az OPC n ne hasonlitsuk az en 16" os kerekeimhez illetve a terheles sem azonos mondjuk nalam a folyamatos nagy sebesseggel haladas is terheli azert szepen a gumit, de megsem egy 335d röl beszelünk, amivel 250 tempomattal rovom az utakat
rohadtul bosszanto a dolog.......es tökmind1 mi lesz a vege, megint ezzel cseszkelödhetek, papirozhatok, telefonalhatok, futkoshatok.....
(#32755) brumi1024 ah ilyenkor ez mar nem erdekes....ugyan az, mint a TSI motor....voltak kedeti hiabk, konstrukcios gondok....aztan azota mindenki ezt fujja, hogy aaaaaa tsi motor az szethullik, meg szetesik....igen? hol mikor mennyi? ja ez mar nem erdekes, huhogni, meg pröszkölni lehessen eppen valakire, aki sikeres es akkor az jo
[ Szerkesztve ]
-
válasz EQMontoya #32750 üzenetére
http://hvg.hu/cegauto/20160426_263bol_256_dizel_elbukott
A nagyobb fogyasztás több környezeti terhelést jelent Nem számít h különben határon belül van, hiszen határon túl van belül
Maradjunk annyiban, hogy a Toyotának pont jókor jött a VW botrány most meg szépen de biztosan mindenkit utolér.
(#32751) roberto211: fényesebb nem lesz, de a saját rosszindulatodat ne vetítsd ki rám , kérlek - még csak kanyarba sem volt a szándék. Annyi volt a cél h magamat fényezzem, mert ugye a kezdetektől én mondtam h nincs érintetlen gyártó.
(#32758) [rvilike]: #mindenszar de leginkább a szabályozás és az önbecsapós elvárások aminek a szabályhozók próbálnak megfelelni - szerintem.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
runner 125
nagyúr
válasz bitpork #32749 üzenetére
Mennyire provokáló, ferdítő már cikk.. "Már 25 éve csalunk.." - és te még fel is ülsz neki.
Melyik autógyártó által, plakáton, reklámban prezentált fogyasztási értéket lehet elhinni? Egyikét sem.., most sem, 20 ével ezelőtt és jövőben is sokkal kisebb értékeket fognak feltüntetni, amit a gyakorlatban soha nem fog produkálni egy autó sem.Nyilván kell a bulvár, míg Fócvágen emissziós értékekkel _csalt_ (itt helytálló), addig ezt a kamu fogyasztást bárkire rá tudják húzni... De ettől a VW sárosabb marad.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Halver
csendes tag
válasz Declare #32747 üzenetére
Bocs, de nehezen fogtam fel amit írtál. Szóval:
Felkerültek a nyárik - ami hátul volt az előre- és most az egyik (vagy mindkét) első deformált.
Tehát ezek 1 évesek, azaz csak 1 szezont mentek a hátsó tengelyen.A rossz kormány állást miatt elől mindenképp állítottak a kerékösszetartásodon, de a hátsó tengelyen is??????
Ezek alapján nem biztos, hogy a 2 dolog, az állítás és a deformált kerék összefügg.
H
-
válasz runner 125 #32759 üzenetére
A csalás szó nem hangzott el , de ez pusztán szofisztika ha azt vesszük h beismerték a manipulálást. A Honda és a volvo még ennyire sem volt gerices
Más kérdés h én eddig is tudtam hozni a gyár által megadott átlagokathttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
EQMontoya
veterán
válasz bitpork #32757 üzenetére
Nem feltétlen erről van szó.
Az, hogy nem tudja a katalógusban leírt fogyasztást, tehát mondjuk többet fogyaszt 10-20%-kal, még nem jelenti azt, hogy bármilyen egyébként törvényileg szabott határértéket túllépné a kibocsátása.
Nyilván ez sem szép dolog, de itt "csak" a váráslókat b@szták át, nem a környezetvédelmi normákat hágták át.
Fele akkora disznóság kb.Same rules apply!
-
tomiii.
aktív tag
válasz bitpork #32757 üzenetére
"h nincs érintetlen gyártó."
Mindenkinek van csaló szoftvere? Ide a Fordét, hamarosan műszaki, kellenek a jó pontok.
Pont te mondtad, hogy ne legyen fogalom zavar, az optimalizáció az nem egyenlő a tuninggal, akkor neked miért egyenlő a csalás az emissziós tesztre való optimalizácóval?(vagyis gondolom minden gyártóról még nem derült ki, hogy módosított programot használtak, csak, hogy ráfeküdtek a tesztre a valóságos körülmények helyett. Neked nagyon magad felé hajlik a kezed.
(#32766) brumi1024 v: Telóról nincs kedvem átolvasni? Miről szól?
1. Hogy ki mindenki használt csaló programot vagy
2. hogy ki nem felet meg az euro 6-nak valójában, ez egyértelmű, hogy senki.Csak egy számot kérek, íg y a te idődet sem rabolom.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz runner 125 #32759 üzenetére
Sárosabb marad, de továbbra is csak azért, mert ő bukott le először. Ugyanígy beszélnénk egy BMW-ről, vagy egy Citroenről, ha róluk derült volna ki ez elsőként. _Mindenki_ sáros, nincs kivétel. Miért érné meg egy gyártónak egy kompetitív piacon több pénzt beleölni a fejlesztésekbe, ha a konkurencia "ügyeskedik"? Csupán jóakaratból?
(#32765) tomiii.: Itt egy lista, lehet szemezgetni.
Szerk.: Kivitték valós utakra az autókat (amennyire lehet biztosítva az "állandó" körülményeket) és mérték az emissziót. Tehát a 2-es opció. Benzines és dízel autókat is néztek, egészen sok megfelelt a normának (A osztályzás), de sokan nem. Volt, aki megfelelt, pl az újabb T(F)SI-k rendre A értékelést kaptak, még a 2.5-ös is.[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Halver #32760 üzenetére
En is neheen fogom fel egyelöre
Igy van, ahogy leirtad
En a rossz kormanyallas miatt vittem el beallitatni, de ilyenkor gondolom a hatsokat is allitjak (nem?). A kettö lehet összefügg (marmint a hatso es elsö kerekösszetartas....)....nem tudom nem ertem, ezert irtam neketk
En most azt tudom, hogy tavaly ilyenkor vettem 4 zsir uj, tezstgyöztes faja gumit, futottak 1 szezont es most közöltek, hogy vehetek ujat es az ideg szetcsesz
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tomiii. #32753 üzenetére
Nem nézik, ha nem lóg ki meg nem szembeötlően órási-csicsa-diszkófelni akkor tojnak rá, ha nagyon kötöszködni akarnak megnézhetik a B oszlopon vagy tanksapeszban lévő matricát, ennek hiányában marad a fejvakarás. NKH/KPM az keményebb dió, ők adatbázis alapján nyomják.
#nincsbennetarcsi
-
tomiii.
aktív tag
15-ös gyári Ford acélfelnivel tervezek nyomulni, semmi kiállás, csak mivel nincs is leültetve az autó, ezért irgalmatlanul tohonya gyári mérettel. Még a végén be kell tennem egy típusidegen motort, mert nincs mitől rettegnem. Persze, azon kívül, hogy Fordom van és bármikor elromolhat.
-
Integrale
veterán
válasz bitpork #32749 üzenetére
Az igazsaghoz hozzatartozik az is, hogy a Mitsubishinel a gumimerettel trukkoztek, massal teszteltek, mint amivel forgalomba kerult.
Aztan, van egy kiskapu a rendszerben, ezt hasznalta a Merci es a Fiat is, na meg meg sokan masok, ami NEM csalo szoftver, teljesen legalis, csak nem etikus, ez petig a Thermal Window. Nincs megszabott homerseklet, igy egyik gyarto 7 foknal kapcsolja le, a masik pedig 17-nel.
Az pedig tovabbra sem csalas, hogy szar a meresi folyamat, arra kivancsi lennek, hogy a VW aktiv csalo szoftverrel, utcai hasznalat soran mit tud. Gyanitom pont annyit es ugy, mint a tobbi gyarto.
De az nem eletszeru, hogy meleg motorral, fogyasztok nelkul es lassan gyorsitva mernek.brumi1024: ne mosd ossze a csalast, az optimalizalassal!
bitpork: ezt csak akkor lehetne kijelenteni igy, ha tudnank barmit arrol, hogy aktivalt szoftverrel utcai korulmenyek kozott mit hoz egy VW, addig tokeletesen ertelmetlen osszemosni a tobbivel.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
válasz EQMontoya #32763 üzenetére
és tomiii: abba kapaszkodtok, hogy vki csaló szoftvert használ. Ami nem több mint egy eszköz. Ha nincs az eszköz, akkor van más. Pl a túlfogyasztás. Ami meg mindenhol ott van. Nem látom a különbséget igazán.
Az meg hogy egy adott határértéket nem lép túl valami ami egy másik értéket túllép és emiatt az eredeti határértékben foglaltak valamilyen n>1 szorzatát pöfögi, mi ha nem ugyanolyan csalás? Megemlíteném még azt is h a rönó, merci meg még vagy tucat gyártó külön szoftver nélkül is bizonyítottan túllépi a nonszensz normákat.
Lehet haragudni a VAG-ra, csak akkor tessék ugyanígy haragudni másra is ne csak a rossz hír hozójárahttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
EQMontoya
veterán
válasz bitpork #32774 üzenetére
Nehéz erre jó példát hozni, hogy mi a különbség, de megpróbálok.
Ha veszel egy sört, és a valóságban kicsit kevesebb alkohol van benne, mint ami rá van írva, az nem szép dolog, Téged átvágtak.
Ha másnap rohadtul fáj tőle a fejed, mert tízszer annyi tartósítószer/bármi van benne, mint amennyivel egyáltalán forgalomba lehet hozni a terméket, az kifejezetten gáz.Érted a különbséget?
Az egyik esetben a fogyasztót vágták át, a másik esetben a fogyasztó átvágásán kívül megsértettek jópár törvényt, tehát az adott termék a polcokra sem kerülhetett volna.
Szóval itt az a különbség, hogy a Mitsu hazudott, de attól függetlenül a szabványoknak megfelelet - csak jobb fényben tűntette fel a termékét a valósnál.
A VW autói pedig nem teljesítették a környezetvédelmi normákat, forgalomba sem kerülhettek volna ebben a formában.Egyik sem jó, de azért utóbbi érzésem szerint súlyosabb vétség.
Nem a rossz hír hozójáról van itt szó, inkább a pofátlanság különböző szintjeiről.Same rules apply!
-
tomiii.
aktív tag
válasz bitpork #32774 üzenetére
"vki csaló szoftvert használ."
"meg még vagy tucat gyártó külön szoftver nélkül is ""Nem látom a különbséget igazán."
Pedig még le is írtad, sajnálom, hogy nem sikerül látni.A vicc az, hogy senki sem haragszik a VAG-re, mit csináljon szerencsétlen, ha hülyék a normák? Ezt választotta, ez van, nem jött össze. Én az egysíkú gondolkodásmódra haragszom, amit ebben a témában te is képviselsz, most akármin vitázhatnánk, attól az egysíkú gondolkodás mód, ugyanúgy nem helyes.
Akkor most puskázzon mindent a gyerek is az egyetemen és végezze el segg hülyén, mert magasak a követelmények? vagy tanuljon meg egy minimumot és érje el a kettest, amivel legalább valamiféle tudása lesz?
Egyik sem a legjobb döntés, de a második a kevésbé rossz.
Persze sokan szidják a VAG-ot másokat meg nem, engem pl a lehetetlen követelményke zavarnak, meg a fanboyok. Ugyanúgy zavar a VAG-ot köpködő ember, mint a másik véglet.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz EQMontoya #32776 üzenetére
De nem érted te se.. a Lexus is hazudgál', kussol, ők se ismerték be. Meg Qru is egy pöcs, mert a Subaru se állt ki h miiscsalunkbazge.
Átkúrták a szabályozást, csaltak, más értéket produkált nyitott motorháztetőnél, mint csukva, pont, ez van. Viseljék a következményeket.
Ezen a notóriusan önigazolómód linkelt, a témához alig kapcsolódó bulvár zindex cikkek sem fognak segíteni."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
válasz runner 125 #32778 üzenetére
Nah valahol itt van a lényeg. Marhára nem számít az eszköz vagy az út amivel megbuktak. Pláne ha más még a fáradságot sem vette h jobb akarjon lenni bármi áron.
EQ: a sörös példa nagyon sántít mert nem csak a szabályozáshoz mérten van benne több a szoft miatt, hanem mint mindenki másnál, bármihez mérten sok a méreg. Akkor?
tomiii: aszondod egysíkúan gondolkodom? Miért, a csak a VAG a hibás a világ mókusainak a kipusztulásáért hány síkú? Azt kellene megértened, hogy ugyan ezt mondanám ha a citrony bukott volna meg, vagy ha a toyota. Nem a rossz hír hozóját kell büntetni, hanem tenni az okok ellen. És ha én egysíkú vagyok (pedig ikozaéder igazából ) akkor amit a szememre vetettél, nem más mint szűklátókörűség.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
z123456789
addikt
válasz hurenzon #32746 üzenetére
Hát, tőlem elkérték a személyit, de meg nem mondom, hogy a papíron rajta van-e a nevem. Szerintem nem kell hogy névre szóljon, csak nem lehet "mit tudom én hány napnál" régebbi. Meg ugye elvileg az eredetvizsga az eladó felelőssége, neki kell biztosítani ezt a papírt. Ezért szoktuk lealkudni.
-
tomiii.
aktív tag
válasz bitpork #32779 üzenetére
Te folyamatosan mondod az egy szem dolgodat, én pedig mondom, hogy ez nem ilyen egyszerű, hanem nézd komplexebben, én senkit sem szidok, te mindenkit egy kalap alá veszel. lSzerintem te csak direkt nem akarod érteni, hogy miről van szó és akármi akármivel érvel, de ugyanazt mondod.
Minimálisan, de erősebb autó =optimalizálás nemegyenlő tuning IKSZ
Nem sikerült teszt =csalás =optimalizálás PIPALátod? De akkor leírom: Én nem is VW-ről beszélek egyáltalán, hanem, hogy ellentmondasz magadnak.
Egyszer leszidsz valakit, mert egy kalap alá vesz valamit, máskor pedig azért szidsz másokat, mert nem vesznek egy kalap alá dolgokat. Viszont igazat kell adnom neked: ez nem egysíkú gondolkodás mód, hanem változatos, hogy mindig neked legyen igazad. És ebben tényleg igazad van, hogy tévedtem. Elismerem.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
SzlobiG
félisten
Hamarosan jön az évfordulóm kgfb-re ma kaptam a levelet a tavalyi 32k helyett 42k lesz úgy hogy ugrok B2-be. Tudtam, hogy emelkedett, de hogy ennyit.
-
válasz tomiii. #32781 üzenetére
Jó hát végül is hasonlítsuk már az almát a körtéhez
Nyugodtan vonatkoztass el a ténytől, hogy minden autógyártó többségében bukik nem csak a fogyasztáson hanem az életszerű teszt kibocsájtáson (asszem tán van egy féltucat model összesen ami nem). Le kell szarni az ilyen apró zavaró tényeket.
Feladtam.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
EQMontoya
veterán
-
EQMontoya
veterán
válasz brumi1024 #32791 üzenetére
Mivel folyamatosan építik, ezért szinte mindig van valahol.
Legalább annyit, hogy amit már befejeztek, az jó. Mindkét oldalt és középen (a két sáv elválasztóján) is vannak fényvisszaverők, sima aszfalt, szóval ami kész van, az tényleg frankó. Csak sajnos abból van még kevesebb.Same rules apply!
-
Declare
őstag
válasz brumi1024 #32791 üzenetére
Meg mindig es van is nekik meg hatra de legalabb atszik az akaras es a legroszabb reszek szerintem mar kesz vannak. Emlekszem 2 eve kb amikor elöször mentem azon a szakaszon, volt egy resz, ahol 100 al mentem kb a leallosavban, a többiekkel együtt, mert akkorat ütöttek a dilatacios hezagok, hogy komolyan azt hittem kiszallok es gyalog megyek tovabb megallas utan egy darabig meg ugralt a kep elöttem
-
kalmanchris
tag
válasz Declare #32793 üzenetére
Brno előtt feleségem mellettem aludt. De hogy azt ne kérdezd. Mintha villamosszékben ült volna. Fő és mellékutjaik viszont pazarok, amin én jártam. Nagyon jól autózható. Jó minőségű és mentes az itthon látható árokbéli dzsungeltől. Több egymást követő kanyar is gyönyörűen belátható volt.
-
nagyúr
válasz EQMontoya #32796 üzenetére
Ja 2010 óta van jogsim és 2014-ben vettem a civicet "faternak" 18. szülinapomra megkaptam a család ezredes swiftjét, azt eladtam és 2014-ben annak a bónuszát kapta meg a civic.
A család összes autója fater nevén van, nemsokára öcsém lesz 18, akkor esélyes, hogy a 4. autó is az ő nevén lesz
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- DIGI internet
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Egyre nagyobb a balhé a Helldivers II körül
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- PlayStation 5
- Mobil flották
- Mesterséges intelligencia topik
- További aktív témák...
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest