- Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- Milyen notebookot vegyek?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Autós kamerák
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- 3D nyomtatás
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- Mini-ITX
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
Hirdetés
-
Broken Roads teszt
gp Azt, hogy mi történt az atomháborút követően Amerikában, jól ismerjük a Falloutokból. A Broken Roads e történetet ausztrál szempontból meséli el – igencsak hasonló eszközökkel.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
BitRider
aktív tag
Sziasztok!
A BBB csillapításos nyeregcsöveiben van tapasztalatotok?
A BSP-41 és a BSP-42 között vacillálok. A régebbi az rugós, az újabbik pedig elasztomeres. Egy gravel-re kerülne rá a 115 kilómhoz. A kisebb súly miatt az elasztomeres jobban tetszik, de fogalmam sincs, hogy ezek mennyire működnek jól. Egy kis mozgás elegendő lenne, nem kell, hogy hullámozzon alattam. Mindkettőnél 120 kg-ot írnak max-nak (bár azt, hogy már hol olvastam, nem tudom - a BBB specifikációk terén nem domborít).
[ Szerkesztve ]
-
BitRider
aktív tag
-
BitRider
aktív tag
Pontosabban bali789: A trekking egy értelmetlen bringakategória (legalábbis amivé vált az elérhető termékek alapján). Az egyetlen funkció, amit le kellene fednie, az a túrázás, csomagtartókkal meg mindennel, de arra ezek a tipikus trekkingek alkalmatlanok. Simán csak el kell felejteni a trekking szót. Emiatt a normális gyártók nem is ezt használják, hanem a touring-ot.
Tehát olyan monti kell (a könnyebbeket XC névvel szokták illetni), esetleg gravel (ha nem kell teleszkóp), amire rá tudod pakolni a megfelelő felszereléseket. Abból lesz a kényelmes túragéped, nem attól, hogy az elnevezésében is azt keresed.
[ Szerkesztve ]
-
BitRider
aktív tag
válasz arcitec #247888 üzenetére
Most írtuk le ketten is a miérteket – pont azonos avatarral. Olvasd el!
Gondolom, trekkinged van, de kérlek, ezen nem kell besértődni. Ez a gyártók hibája, hogy ilyen elavult gnómokat árulnak trekking név alatt. Értem, hogy miért hüppögsz, de ez nem ellened irányult. Mi leírtuk az indokokat. 63 mm és 28 mm becsúszók. plz.. viccnek is rossz. Sokkal jobb kategóriákból lehet tényleg értelmes TÚRAGÉPET építeni.
[ Szerkesztve ]
-
BitRider
aktív tag
válasz arcitec #247888 üzenetére
Az, hogy hányan használnak valamit, nem legitimizálja a létjogosultságát. Emlékszem, egy időben mennyire ment ez a trekking mánia is itthon. Csak azóta eltelt 20 év, és sokkal könnyebb, a könnyebb súly ellenére sokkal erősebb, jobb geometriájú vázakat gyártanak. Értem, hogy rohadt drágán vehetsz hozzájuk akár használható teleszkópot is, ettől még nem lesz ajánlott, mint keresési alap, nem véletlenül bali789-nak sem. Egy monti alapot lehet használni hegyen is, egy gravel alap pedig a haladósabb verzió. A trakking egy olyan öszvér, ami nagyjából semmire se jó (értem, hogy használható, meg mindenen el lehet gurulni, de nem ez volt a mondandóm lényege). Nagyjából tényleg leírtunk mindent erről.
[ Szerkesztve ]
-
BitRider
aktív tag
válasz arcitec #247892 üzenetére
Igen, de ezért mondtam, hogy az a gyártó, amelyik értelmes túragépet épít, nem véletlen nem trekkingnek hívja ezt a kategóriát se már, pont a fentiek miatt (hanem touringnak). Ezért mondtam, hogy a szót kell elfelejteni, nem a kategóriát. Ma ilyen klasszikus trekkinget hülyeség lenne megvenni, buta teleszkóppal meg nehéz, ellenben gyenge vázzal. Sajnos többnyire ezt jelenti a "trekking".
[ Szerkesztve ]
-
BitRider
aktív tag
válasz arcitec #247892 üzenetére
Az a különbség, hogy az egyik egy elavult, létjogosultságát vesztett vacak. Nézd meg, hogy Ringman mit szerkesztett be az utolsó sorba! Nem fogod megtalálni a trekking szót, sem pedig a 63 mm-es röhejes becsúszót... az a múlt.
#247895: Sajna ez nem így működik, de ha ez megnyugtat, hajrá!
[ Szerkesztve ]
-
BitRider
aktív tag
válasz MPowerPH #247903 üzenetére
Szélesebbek mostanában, mert végre elkezd leesni az embereknek, hogy a szélesebb gumi + alacsonyabb nyomás nemcsak nem lassabb, de sokkal kényelmesebb is (már az országútiknál is minimum a 28-as szélesség és a 30-32-esek is terjedőben vannak az újabb vázaknak, villáknak, felniknek és persze a tárcsaféknek köszönhetően). A 32 hihetetlen felüdülés volt számomra gravelen. Nyilván ez jelenthet az azonos, de keskenyebb verzióhoz képest némi plusz súlyt.
Ettől függetlenül soha ilyen könnyű gumim nem volt még, mint a manapság kapható kevláros hajtogatósok úgy, hogy a tűrőképességük sokkal jobb, mint a régieknek. Ennyire nem lehet általánosan kijelenteni a gumikról, hogy nehezednek, mert ez így önmagában nem igaz. Drágulni drágulnak mint az állat, ez az egy biztos.
[ Szerkesztve ]
-
BitRider
aktív tag
válasz andrisbandi #247964 üzenetére
Nem is ezt akartam linkelni, hanem a 601-est. Ez quicklink nélkül 9 ezer. De köszi, el is felejtettem az ebike-ot. Végülis megéri a pár ezer pluszt a 701, az alattam már bizonyított.
A TRP Spyre fékhez keresek még fékpofákat. Azt mondják, sima Shimano típus kell hozzá (ilyen a gyári). Abból melyik ajánlott? Shimano-ból (ami amúgy nekem bevált, csak már nemtom melyik) ezeket találtam: M05-RX és B05S. De itt van az összes az ebike szerint.
Mondjuk akitől vettük, azt mondja, TRP Spyre C a fék pontos neve – ha számít ez.
[ Szerkesztve ]
-
BitRider
aktív tag
Van egy Syncros Squamish III pedálom, ami elkezdett ropogni. Legalábbis ez a tippem, mert pont ilyen hangokat adott ki a hasonló kialakítású AliExpress-es hulladék pedálom is (aminél az lett a vége, hogy lecsúszott a tengelyről a pedáltest ).
A kérdés adja magát: milyen normális, erős csapágyazású pedált tudnátok javasolni nagyobb igénybevételre, de hasonlóan flat kiadásban?
Tetszene a kis súlyú műanyag keret, de gyanítom, nem ez lesz a jó megoldás Syncros ellenére sem... Függ egyáltalán a kerettől a tartósság, vagy csak a csapágy számít? Szemeztem a BBB Enigma-val, de elég zordak a tüskéi városi használatra, minden aktuális cipőm (is) hazavágnám vele.
[ Szerkesztve ]
-
BitRider
aktív tag
válasz mauimagic #248164 üzenetére
Óriási a Berm Peak-es teszt hozzá.
-
BitRider
aktív tag
válasz szimpláncsak #248187 üzenetére
Ha oldalról megnézed és úgy is dudorodik, akkor jah.
[ Szerkesztve ]
-
BitRider
aktív tag
Ezt a csepegtetős módszert sosem értettem. Minek szórakozni? Raksz egy rongyot vagy papírtörlőt a felni védelmére a lánc mögé, fogod egyik kézben a hajtókart, megtekered hátra, és szépen egy ponton ráfolyatod / ráfújod az olajat a láncra, aztán egy rongy/papír segítségével csinálsz egy kis S alakot a láncon két ujjaddal (mint egy láncfeszítő), miközben tekersz pár újabb fordulatot, ezzel elmaszírozva az olajat különösebb mennyiség letörlése nélkül. Ennyi. Nyilván érezni kell, hogy mennyi olajat érdemes rányomni, de ez a cseppenkénti buzulás szükségtelen – hacsak nem ezzel meditálsz.
[ Szerkesztve ]
-
BitRider
aktív tag
válasz Hasaggymeg #248201 üzenetére
Nem is kell locsolni. Ellenben el lehet rendesen oszlatni azzal a módszerrel, amit írtam (eleve megtekerednek a csapok vagy mik és egyből bemaszírozódik). Ez akkor is jó, ha csepegtetsz.
[ Szerkesztve ]
-
BitRider
aktív tag
válasz balazs1022 #250450 üzenetére
Ez a kétféle szélességű gumi ötlet nagyon furcsa nekem, főleg így, hogy elöl lenne a nagypbb. Ennek mi értelme azon kívül, hogy röhejesen néz ki?
-
BitRider
aktív tag
Sziasztok! Egy gyors segítséget kérhetek?
A bringám újbóli összerakása nyomán rendelnék a Bike24-ről középcsapágyat, és legutóbb ez jónak bizonyult, de most nem elérhető: Shimano Dura-Ace SM-BB92-41B. Helyette melyiket válasszam?
[ Szerkesztve ]
-
BitRider
aktív tag
válasz BitRider #279822 üzenetére
A bike-discount.de is játszhat, ott találtam SM-BB92-41B-t, ami Hollowtech II néven mozog Dura-Ace helyett. A másik egy SM-BB94-41A XTR lenne, de foglalmam sincs, hogy ezeknél mit kell nézni és hogy egy az egyben cserélik-e az SM-BB92-41B-t – nameg hogy melyik a jobbik, ha amúgy mindkettő kompatibilis.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Milyen notebookot vegyek?
- Energiaital topic
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- iPhone topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Mobil flották
- Mesterséges intelligencia topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs