- Királyi menetben érkeznek a G.Skill új DDR5 memóriái
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
- Asztrofotózás
- Milyen széket vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Támogatja a legújabb Windows frissítést az új AIDA64
ph A 7.30-as verzióval a korábban bemutatott sötét mód is javult.
-
Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
ma A SamMobile összeszedte a friss felületre váltott Samsung mobilok listáját.
-
Újabb robottaxis balesetekre derült fény
it Az USA biztonsági vizsgálatot indított a Waymo önvezető autói kapcsán, és újabb balesetekre derült fény.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz flash- #223337 üzenetére
Mtb-vel is lehet menni 30 fölötti átlagot dombon is, ha még sokáig lesz esős idő és nem tudok terepezni, ezt be is bizonyítom .
Más: közben én is megszerettem a hátul zsebes mezeket, pontosabban eddig is szerettem, csak idegesített, hogy kisebb bunny, ugrabugra közben a nyakamban landolt a zsebek tartalma. Mostmár így 7 mez után rájöttem, hogy nagyon számít a szabás és a derekán lévő gumi feszessége, talán ezek fontosabbak ilyen szempontból annál, hogy mennyire szűk maga a mez. Ha a zsebek viszonylag lent vannak és a derekában gyenge a gumi, vagy nincs, akkor terepen állandóan attól kell tartanom, hogy egy akadály átugrása közben elhagyok valamit. Két példa mire gondolok: vacak szabás, lent van a zseb vs jó szabás fent van a zseb. Az sem árt, ha a zsebek tetején is van gumi, de nem kötelező. Persze ahány ember annyiféle igény . Plusz minél nehezebbek a zsebekben lévő cuccok, annál kevésbé tolerálja az ugrabugrát, ezért nem szeretem a multitoolt ott hordani.
#223340 Talala: nem tudom megmondani, de 16 euro egy tányér rá, ezen ne múljon
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Fall-N
veterán
válasz flash- #223337 üzenetére
Szerintem mindig a bicikli súlya a téma de a driver súlya fontosabb. Például én is 100+ kiló vagyok, de nem zsíros (sport), de sosem leszek olyan gyors, mint egy 60-70 kilós ember, főleg a nők könnyebbek. Hiába csökkenteném le a bicikli súlyát, akkor is hátránnyal indulok egy 20-30 kilóval könnyebb emberrel szemben. Annyit lehet segíteni, ami itt is téma szokott lenni, hogy le kell adni a felesleges zsírt. Megfelelő erőnlét mellett hatalmas előny a kisebb súly és a kisebb termet is. Majd minden sportban (kosárlabdán kívül) előny a 170-175 cm magasság. Sok sportoló ilyen apró. Még a testépítők között is (eleve jóval kevesebb izmot kell felpakolni).
Új hozzászólás Aktív témák
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Királyi menetben érkeznek a G.Skill új DDR5 memóriái
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Anime filmek és sorozatok
- Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest