Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • trialboj

    őstag

    Nem tudom, hogy jó-e amit csináltam de megspóroltam a teljes fékolaj cserét.

    Elixir 7, az új fékpofa nem fért be, szépen visszanyomkodtam a dugattyúkat de akkor is épp csak becsúszott a kerék alig fordult el, ezért fent kicsavartam a kapakot, és magától elkezdett kifolyni egy kis olaj.. ez amúgy normális v azt jelenti h túl volt töltve? Most kb jó, igaz hozzáér egy kicsit a tárcsához, de csak alig hallhatóan, a kereket sem lassítja látványosan.
    A fék egy nagyon picit nyúlósabb lett, de jó helyen van a fogáspontja, nem lehet csontig behúzni.

    Ez maradhat így vagy azzal hogy kicsavartam a fékkart olajsapkáját, hibát követtem el? mondjuk ha elkezd melegedni a fékolaj, akkor beeshet.. v hasonló furcsaság?

    Mellesleg a T10 es kulcs csak a fékkar csavarját nyitja, a lenti féktestnél elfordul benne, ez normális és oda valami más méret kell, a T20 már túl nagy bele. Rendkívül frusztráló, hogy egy bringán belül képesek 25 féle méretet használni, és biztos hogy minden új bringámon lesz valami amit nem tudok nyitni, mert nincs hozzá kulcs, annak ellenére, hogy rengeteg szerszám van itthon, a barkácsmániám miatt

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

Új hozzászólás Aktív témák