Hirdetés
-
Premier előzetesen a Fabledom teljes kiadása
gp A PC-s verzió a mai naptól lesz elérhető, konzolokra valamikor az év második felében érkezik a játék.
-
Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
ph Asztali PC-k, monitorok, videokártya, hát, hűtés és egér is került heti válogatásunkba.
-
Napvihar miatt akadoznak a SpaceX Starlink műholdak
it Az elmúlt két évtized legnagyobb geomágneses vihara miatt csak gyengébb szolgáltatást képes nyújtani a SpaceX Starlink szolgálatása. Musk szerint pedig hamarosan újra repül a Starship.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Darko
senior tag
Itt van robbantott rajz a 29. oldalon. A push-t nyomni kell mint egy golyostollat, benyomod úgy marad, mégegyszer benyomod visszaugrik. A pop-nál van külön kioldógomb.
Neked turnkey-es volt a villád, használtan vetted, vagy te szerelted át?
http://www.flickr.com/photos/12131426@N03/
-
f27
aktív tag
válasz szjoci #64250 üzenetére
Ami elotte keszult is itt van,mivel megrendeltek,es nem vittek el
Tesom 90kg es ugrlt rajt teszt keppen ma.
Ha oldal iranyba nem kezdel rajta ugralni akkor nemigazan mozdul el,hacsak egy 8-cas acel csavart elnem torsz magad alattcrytec
Az pont egy lenyegtelen resze az egesznek,ezert az csak egy 6-os shimano marok valto,es 6-os shimano racsnival,es egy rovid kanalas shimano valtoval.
[ Szerkesztve ]
-
ShiTmano
aktív tag
A váz miből van, alu vagy acél? Azt a középső dobozt szerintem karbonból könnyen meg lehetne csinálni. Max a fejcsőhöz meg a forgáspontokhoz beraknál egy alu csövet. A haverom repülőgép mérnök. Ő szokott karbonból csinálni csöveket meg lemezeket. Azt mondja nem nagy cucc. Karbonszövetet lehet kapni, meg műgyantát is. Nyilván nem lesz Dogma szintű a végeredmény, de kicsit vastagabb réteggel bírja a strapát, és nyernél vele pár kilót.
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
veterán
válasz ---Lasali--- #57952 üzenetére
Ez a kiegetes szo szerint ertendo, vagyis fektisztitoba aztatom, majd kiveszem es meggyujtom, vagy csak siman beaztatom es ennyi eleg hozza, hogy kiszedje?
Everybody lies.
-
ShiTmano
aktív tag
válasz Pttypang #64258 üzenetére
Habár nem tőlem kérdezted. Egy másik fórumon olvastam, hogy az olajos fékbetéteket kiégetik sütőben. Többen is írták, tehát valszeg működik. Gondolom az olaj elpárolog a betétből. A betét pedig bírja a hőt, nagyobb fékezésnél is erősen felmelegszik, bőven száz fok fölé. (Én még nem próbáltam.) Van már tárcsaféked?
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
6030D
Ármester
válasz dokee78 #64234 üzenetére
Nekem 78 km/h volt a rekord, amit elcsalt a telefon, murvás úton, MTB-vel. Szerintem akkor vált két (3-4) műhold között, azért csal ekkorát. Ha jelet veszít, azt egyenessel húzza be a térképen utána, az látszik.
Spd: legolcsóbb minőségi a Decathlonba az m520, 7500 Ft. Próbának szerintem tökéletes, ha valaki újat akar. Bár használtan van néha m540 is 4000-ért. De ha valaki tud rá áldozni többet, és szerencséje van méret ügyileg, akkor egykét helyen van még a karácsonyi pakk jóárasítva. Pl. Shimano m089+m530 30e Ft körül.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
veterán
válasz ShiTmano #64260 üzenetére
Nincs, egy ismeros kerdezte, hogy mi lehet a baj, ha "sikit" a hidros tarcsafeke.
En meg mondtam, hogy semmi, de aztan kerdezte, hogy nem kell-e kiegetni, mert mondtak neki szervizben, hogy talan az a baj, mert lancolajozasnal lehet, hogy rament es amiatt ilyen a hangja..
Mivel nekem fogalmam sincs ugy igazan errol, ezert azon tul, hogy valoszinuleg nedves a tarcsa vagy koszos, tul sok okosat nem tudok mondani.(#64261) 6030D
Nem csak jel vesziteskor huz egyenest, hanem 2 meghatarozott pont kozott is, nyilvan nem tizedmasodpercenkent jegyzi a helyzetedet, hanem x idonkent, kulonben megenne a telefon akkujat reggelire...[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
veterán
válasz Normi™ #64263 üzenetére
Igen, ezert is kerestem a hszek kozott es talaltam ra arra, amire valaszoltam, de ha valakinek fogalma sincs, hogy milyen betet van a bicojaban, akkor valoszinuleg a szervizzel jar legjobban, ha csak be nem azonositom neki, de ezzel szemben azert vannak ketsegeim magammal szemben..
Valami azonosito van rajta, vagy csak ugy felismerheto?
Everybody lies.
-
inifini
tag
Hát nagyon jó idő volt ma a kerékpározáshoz. Alig volt szél, sütött a nap, nem volt kánikula... Elgurultunk Bp-ről a Velencei-tavat megkerülni, útközben alig találkoztunk bringással, ott viszont elég nagy élet volt, rengeteg biciklis. Végre itt az igazi bringás idő, kezdődik a szezon A 70-es úthoz képest az igazi veszélyt a kerékpárúton kacsázók jelentik...
-
Normi™
őstag
válasz Pttypang #64264 üzenetére
Esetleg ha tudja a fék pontos típusát és azt,hogy gyári-e a betét benne az sokat segít.Párszor takarítottam már le tárcsát,sima autósboltos féktisztító spray-vel,viszont akkor van visszakopási idő.
[ Szerkesztve ]
"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"
-
_Berci_
aktív tag
válasz inifini #64266 üzenetére
nem csak ott...
Büdipesten tekergélek, vannak itt is szép számmal már emberek
Én mindenkinek intek 1-et, nagy része vissza intF@sz ki van az olyan bringásokkal (tisztelet a kivételnek!) aki átmegy a piroson!
Ha kimész főútra, legalább annyit tarts be, h pirosnál megállsz, kezeddel jelzed merre mész!
Az ilyen megérdemli, h megbüntesse a rendőr!Nagy az Isten állat kertje, csak sajna nincs kerítés!
-
Byk01
senior tag
válasz _Berci_ #64268 üzenetére
"Ha kimész főútra, legalább annyit tarts be, h pirosnál megállsz, kezeddel jelzed merre mész!"
Van egy olyan sanda gyanúm, hogy ma én is gyarapítottam azok táborát, akikre az autósok hivatkoznak, hogy a biciklisek átmennek a piroson ... pedig nekem zöld volt, de az autós annyit lát, hogy neki piros, és én arra megyek, amerre ő is akar menni.
Ettől függetlenül igazad van, azért vannak a szabályok, hogy betartsuk őket, még ha érthetetlenek is (mint pl. az, hogy a Ferencvárosi pályaudvarnál miért lesz hamarabb zöld a gyalogosoknak, mint a mellettük átmenni kívánó bicikliseknek)"Az obi, amivel lelátsz a víz alá halakat fotózni a halszem (halszemlélő objektív rövidítése)." - .mf "A jövő mi vagyunk: a fiatalok és az emberek." - Drotár Adrienn
-
_Berci_
aktív tag
Én olyanokra célzok, akik pl a nyugatinál a körúton, átmennek a piroson...
mint pl. az, hogy a Ferencvárosi pályaudvarnál miért lesz hamarabb zöld a gyalogosoknak, mint a mellettük átmenni kívánó bicikliseknek
Nem vagy vele egyedül és nem kevés idővel...Nagy az Isten állat kertje, csak sajna nincs kerítés!
-
Byk01
senior tag
válasz _Berci_ #64270 üzenetére
"és nem kevés idővel..."
És az "értelmiségi" család meg is látja a gyalogosok zöld lámpáját, ellenben a szép fehér csíkok már nem tűnnek fel nekik, aztán megdöbbenve állnak az út közepén, hogy szemből és hátulról is biciklisek jönnek, akik miattuk nem tudnak továbbhaladni.
"Az obi, amivel lelátsz a víz alá halakat fotózni a halszem (halszemlélő objektív rövidítése)." - .mf "A jövő mi vagyunk: a fiatalok és az emberek." - Drotár Adrienn
-
_Berci_
aktív tag
Nem akarom a bringás társaim isteníteni, se mártírnak be állítani, de!
A gyalogos menjen a járdán, bringás a bringa úton! Ha meg vegyes van akkor figyeljünk 1másra!Tom köcsög vagyok, kövezzetek meg, de én ha gyalogost látok bringa úton min 40km/h s 5-10 centire tőle... fossa össze magát, s következőnek meggondolja hol merre bandulol!!!
Nagy az Isten állat kertje, csak sajna nincs kerítés!
-
veterán
válasz _Berci_ #64268 üzenetére
En at szoktam menni a piroson, ha csak zebra van mogotte es egyik oldalon sincs senki, nem is halad epp at rajta senki, ennyi szabalysertes belefer talan.
Azt meg nem sikerult megertenem, hogy neha mit csinalnak az autosok, de ha behuzodok a savom kozepere, hogy mondjuk egy 10-20 centis krater kozepen levo csatornaracsot kikeruljek, akkor neha lehuzott ablakkal integetnek meg mondanak valamit az autosok, biztos kerekparosok ok is, ezert szurkolnak nekem.
A karjelzes pedig akkor vicces, ha kanyar kozben kene a kormanyt fognod fel kezzel, jelezned, hatranezned kozben es meg a kanyarodas ivet is szepen tartani..
[Nyilvan elotte jelzek, majd manover kozben fogom a kormanyt, de neha meg ez is majdhogynem keves... ](#64273) _Berci_
Rossz otlet, en kaptam mar el lany taskajanak szelet a kormanyom szelevel, tulajdonkeppen epp, hogy csak suroltam, mert a lany megallt egy katyu mellett, amit ha nem kerulok ki, akkor gyonyoru tobbszoros szaltoval foldhozvagom magam, amennyire lehetett, probaltam biztonsagosan megoldani, de fekezni keso volt, masik iranyba kikerulni keso volt, atugrani felette nagy volt a katyu, a lany igy csak pordult egyet, ahhoz kepest, hogy 45-50-es tempoval suroltam, szerencse, hogy nem lett egyikunknek se baja.. Ha megakad a kormanyom benne...Ne kozel menj el hozza, hanem hamar terj vissza a savodba, akkor ugy tunik majd neki, mintha 10 cm-re mentel volna el mellette, pedig csak atlosan mentel at elotte, a sajat savodba vissza. Sokkal biztonsagosabb, megis latvanyos megoldas, ha mar mindenkepp szeretnel raijeszteni. Nem tudod biztosan megtippelni, hogy merre ugrik, ha ugrik..
(#64275) Byk01
"Simább fajta" járdán, mikor vizes volt, egy nagyon kis fekezesre csuszott az elso kerekem es buktam. Inkabb a terkovet valasztom, koszonom... Miskolcon most toltak vegig magasnyomasuval, egesz jo most, de persze ne dontogesse az ember a poros terkovon a hatarokig a kerekpart(#64278) Normi01
Amilyen kanyarokat nagy tempoval be szoktam venni, azoknal altalaban huplis, vagy katyus a kanyarodasi iv, vagy poros.. Most itt valaszthatsz, hogy most jelzel es nezed a hatad mogott a forgalmat, vagy stabilan fogod a kormanyt, vagy melyiket hagyod ki es melyiket tartod be, mert mindent egyszerre nem lehet csinalni, csak remenykedhetsz, hogy a moged erkezo autos a belathatatlan kanyarnal nem togazzal megy, hanem van szeme es latja, hogy a biciklis all es var arra, hogy bekanyarodhasson.. Nem erzem mgam ilyenkor olyan rettento nagy biztonsagban(#64280) _Berci_
Inkabb iranymutatasnak veszem a KRESZ-t, ha betartanam minden helyzetben, akkor talan nem irkalnek most ide.Neeem, ahogy fentebb irtam, iranymutatasnak veszem, tapasztalatom alapjan jelezni kell vegig, kulonben az autos megprobal elmenni mellettem, kielozni, akarmi, csak haladhasson, mert meg 15 mp-el kesobb erne a celjahoz, o azt nem birja ki
Teny, en epp ezert nem allok meg feleslegesen, mert akkor meg en ernek oda 15 mp-el kesobb a celomhoz. Nem allitottam, hogy szent lennek, csak ereznie kene az embereknek, akik reszt vesznek a kozlekedesben, hogy van amire azt mondom, hogy oke, mert belefer, meg van, amire azt mondom, hgy veszelyes...A kreszt pedig inkabb nem emlitem, nincs belole vizsgam, én is nagyjából infos vagyok
[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
Byk01
senior tag
válasz _Berci_ #64273 üzenetére
Hát, én pl. a Könyves Kálmán körúton szívesebben látnám a gyalogosokat a bringaúton, ha cserébe én mehetek a járdán (akik nem ismerik, a kerékpárút térkő burkolatú
hogy tört volna le a micsodája annak, aki kitalálta, a járda meg aszfalt, ráadásul a simább fajtából)"Az obi, amivel lelátsz a víz alá halakat fotózni a halszem (halszemlélő objektív rövidítése)." - .mf "A jövő mi vagyunk: a fiatalok és az emberek." - Drotár Adrienn
-
FLx
addikt
válasz _Berci_ #64268 üzenetére
Nekem az a kedvencem, amikor beelőznek a pirosnál ahol ugye én megállok, utána meg gyök kettővel döcögnek előttem és hazáig ötször kell kikerülni őket, mert a lámpáknál mindig elém kavarognak. Uez a hipszter hülyékre a szar retro csattogós bicójukkal, akik beállnak mindenki elé a lámpánál, utána meg nem tud elindulni, akkor se ha kiáll a nyeregből.
[ Szerkesztve ]
-
Normi™
őstag
válasz Pttypang #64274 üzenetére
"A karjelzes pedig akkor vicces, ha kanyar kozben kene a kormanyt fognod fel kezzel, jelezned, hatranezned kozben es meg a kanyarodas ivet is szepen tartani.. " Plusz az én hülye szokásom,hogy enyhén csúsztatom a féket is közben
"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"
-
t1
addikt
válasz r.levente75 #64276 üzenetére
-
_Berci_
aktív tag
válasz Pttypang #64274 üzenetére
Nem sértegetés, vita, csak vélemény nyilvánítás:
En at szoktam menni a piroson, ha csak zebra van mogotte es egyik oldalon sincs senki, nem is halad epp at rajta senki, akkor minek allnek meg..
Ha kimész az útra akkor a KRESZ rád is vonatkozik nem? Ha piros van akkor álljAzt meg nem sikerult megertenem, hogy neha mit csinalnak az autosok, de ha behuzodok a savom kozepere, hogy mondjuk egy 10-20 centis krater kozepen levo csatornaracsot kikeruljek, akkor neha lehuzott ablakkal integetnek meg mondanak valamit az autosok, biztos kerekparosok ok is, ezert szurkolnak nekem.
Egyetértek, de remélem előtte hátra pislantaszA karjelzes pedig akkor vicces, ha kanyar kozben kene a kormanyt fognod fel kezzel, jelezned, hatranezned kozben es meg a kanyarodas ivet is szepen tartani..
Előtte (időben) kell jelezned csak, kanyarodás megkezdésekor már foghatod 2/3 kézzel a kormánytNem vagyok rendőr, stb... kereskedelme dolgozok, notikat értékesítek
[ Szerkesztve ]
Nagy az Isten állat kertje, csak sajna nincs kerítés!
-
Byk01
senior tag
válasz Pttypang #64274 üzenetére
Hát, azért outival nem olyan vicces az a térkő.
Simább fajta meg inkább arra vonatkozott, hogy nincs 10 m-enként felvágva, aztán jól-rosszul befoltozva, szétrepedezve (bár tény, hogy nem annyira érdes)"Az obi, amivel lelátsz a víz alá halakat fotózni a halszem (halszemlélő objektív rövidítése)." - .mf "A jövő mi vagyunk: a fiatalok és az emberek." - Drotár Adrienn
-
veterán
Igen, valami ilyesmi jutott nekem is eszembe, ezert irtam, hogy csak siman keresztbe terjen vissza a savjaba, az nagyjabol latvanyban ugyanaz, biztonsag szempontjabol vidzont fenyevekre van a 15 centivel mellette elhuzoktol..
A legjobb, mikor az egesz sav ures, a gyalogos, meg a ket iranyu biciklis, de egy szem ember jon szembe, o is az en savomban, integetek neki, semmi, kozeledek, semmi, latja, hogy jovok, majd amikor odaerek hangulattol fuggoen megallok elotte es szepen megvarom, mig elmozdul az utambol, vagy rasatuzok par meterrel elotte, vagy kikerulom es kesz. Ezt miert csinaljak? Marmint nem volt 10 alkalombol talan egyszer viszonylag idos ember az "elkoveto", megis csak allnak es ha szerencsem van, reagalnak arra, hogy mutatok a savomra, hogy haho, utban lesztek..
Everybody lies.
-
Solad
őstag
válasz _Berci_ #64289 üzenetére
Hol ad a KRESZ engedelyt a nem biztonsagos kozlekedesre ha te azt jogosnak gondolod? Mert ha szerepel benne ilyen, valoban vannak benne szamomra eddig ismeretlen erdekes dolgok.
Szerk: eliras, off
[ Szerkesztve ]
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
FLx
addikt
Nem feltétlen van joga ott lenni a Kresz szerint.
"(13) A gyalog- és kerékpárúton a gyalogos a kerékpáros forgalmat nem akadályozhatja és nem veszélyeztetheti."
Amúgy én is utálom amikor pl. lehajtott fejjel, telefont nyomkodva sétálnak szembe a kerékpárúton az agyhalottak. Persze tök üres minden, csak mióta kijött a lakásból nem tudja hol van, mert olyan fontos dolgok történnek a telefonján.
-
trialboj
őstag
Ennyit erről. Nagyon jó érzés kínából rendelgetni, mert annyira olcsó minden, hogy a csóró ember is úgy érezhetni van pénze, és még marad is egy kevés ha jól választ.
Ez a pedál tavaly kb ilyenkor lett vásárolva, mert rettentő drágának találtam az itthon elérhető pedálokat. Többnyire a design zavart, de minőségben is elég silányak voltak. 5000Ft tól indult az amire már rá mernék állni egy meredekebb erdei leejtőn, de az még mindig úgy nézett ki mint egy 10 évvel ezelőtti darab.
Akkor találtam ezt ()NEM AJÁNLOTT TERMÉK, és jól is nézett ki, meg ahhoz képest olcsó is volt.
Nagyon jól mutatott a vékony design a bringán, rengetegen megdicsérték, mert sokat dobott az összképen, a legkülönbözőbb terepeken használtam és semmi baja nem volt. Aztán múlt héten valamitől eltört. Nem tudom pontosan mitől, mert csak a tegnapi lánctisztításnál vettem észre.
Ez a leírás többnyire azoknak szól, akik az olcsó ázsiai "szakemberektől" vásárolnánk bármilyen jelentős alkatrészt, mert ezzel pillanatnyilag spórolnak. Ne tegyék , rengeteg alkatrészt árulnak, féktárcsát és hátsó agyat is láttam már negyed áron, soknak még rendes márkajelzése is van. A fékkel vagy hajtással amúgy se jó szarakodni, mert ha rosszkor adja meg magát akkor óriási bajban leszel egy pillanat alatt.
[ Szerkesztve ]
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
veterán
válasz trialboj #64295 üzenetére
En 5 vagy 6 ezerert vettem platform pedalt egy kerekparboltban, nem vekony design, de még nincs vele semmi gondom, ismerosom kb ugyanilyet hasznal, csak mas marka van rairva.
Az alacsony árnak is megvan a maga "költsége", csak kicsit később jön elő..
A kínai lámpáknál is mindkét példánynál, amivel rendelkezem, magamnak kellett "szervizelnem" őket, mert a kapcsoló elég hamar elhalálozott. Ha van kedve az embernek, meg nem idegen tőle a dolog, akkor megoldhatja a problémákat és jól járhat az alacsony árral, egy kis befektetett munkáért cserébe, de egy pedálnál talán nem kockáztatnék, mert rosszabbul is jarhattal volna.Nekem eddig a legdurvabbak, amit kapott a pedal, azok az utesek voltak, amikor veletlenul beleertem padkakba vele, nem volt oszinte a mosolyom, de nincs semmi baja.
Everybody lies.
-
_Berci_
aktív tag
válasz trialboj #64295 üzenetére
Szerencsére, Te "olcsón" megúsztad
Én kínából (javarészt ebay) rendelt cuccoknál, többször is belefutottam hasonlóba, ezért is rendelek márt csak olyanokat ami ha nem olyan, akkor vállvonás, s rendelek másikat
pl binga hátsó villogó... 600,- Ft volt szállítással együtt amit minap láttam a hervisbe (oké első villogó is volt hozzá) a csoda xfact márkajelzéssel 8.990,- ért tök jó fénye van, és 2032-es elemmel megy, amit szerezni is könnyűNagy az Isten állat kertje, csak sajna nincs kerítés!
-
trialboj
őstag
válasz _Berci_ #64297 üzenetére
Ilyen villogóm nekem is van kb semmit sem ért nagyon kicsit és csak egyenesen hátra szórja a fényt. Ilyesmiket simán megéri onnan venni, ezek nem nagy költségek.
Elektronikai cuccokkal is lehet próbálkozni, habár ahogy alattad írták, kell hozzá érteni, mert aktív használat mellett hamar szétmegy.A pedállal amúgy 1x akadtam bele az aszfaltba, eléggé megmarta az oldalát, és 2x padkába, és semmi baja nem volt... vagy lehet ettől kezdőzött a gyengülés, de ez még tavaly nyáron volt, azóta sokkal komolyabb terepen jártam, szóval lehet ennyire időre volt gyártva.
Érdekelne milyen pedált vettél, 1 év alatt lehet változott kicsit a piac, és már elérhető valami olyan is ami nem rombolna a bringa összképén.[ Szerkesztve ]
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
truefx
aktív tag
Ismeri vki ezt a kerekparszallitot?
Par tapasztalat erdekelne, mert marhara nem vagyok kepben.
Új hozzászólás Aktív témák
- Nők, nőügyek (18+)
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Autós topik
- iPad topik
- A vártnál kevesebb iPad Pro fogyhat
- Milyen széket vegyek?
- Módosít a memória sebességének jelzésén a Microsoft
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Ford topik
- További aktív témák...
- Új DJI Mavic 2 Intelligent Flight Battery Intelligens akkumulátor
- DJI MAVIC 2 PRO DRONE SZETT SOK KIEGÉSZÍTŐVEL ELADÓ/ DJI BESZÁMITÁSA
- Új Invicta Reserve Specialty Subaqua Diamond Limited E.Lalo karóra (33948)
- Új Invicta Subaqua Sport férfi karóra, garanciás
- TAG Heuer Aquaracer, Calibre 5 automata, 43 mm, full set, magyar vásárlás
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen