- Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
Hirdetés
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Friczy
senior tag
válasz Fall-N #264627 üzenetére
A feleségem korábbi biciklijén Tektro Auriga hidraulikus fék volt, semmi baj nem volt vele, fogott, mint a veszedelem. Egyszer ültem fel rá (egyébként roppant kicsi nekem, de el kellett vinni szervizbe), az első fékezéskor majdnem lerepültem róla, utána már csak egy ujjal mertem a fékkarokhoz nyúlni.
-
andrisbandi
őstag
válasz Friczy #264651 üzenetére
A legtöbb embernek annyi esze sincs, h gyári betétet gyári tárcsával, karban tartott fékkel használjon.
Ha tuningolni szeretne, elsőként betét cserével érdemes indulni, nagyobb tárcsával még harapósabb lesz.
Ha ezeken túl van, esetleg akkor kijelentheti, h neki kevés ez a fék.
Nem savazni a másik pilótáét, aki boldogan (és valószínűleg hozzáértő módon) használja.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Fall-N
veterán
válasz Friczy #264651 üzenetére
Valószínűleg a betét lehetett szar, nem az én biciklim, így nem tudtam kitapasztalni. Teljesen gyári, Raymon eBikeról van szó. Ha nekem sem válik be a gyári betéttel (B01s) az MT200, akkor jön helyére a SwissStop. Mindenesetre nem fogott annyira sajnos. Azt nem néztem mekkora tárcsa van gyárilag a biciklin, én rögtön 180-ast vettem még a mechanikushoz adapterrel együtt.
andrisbandi: Bár sokféle Tektro fék van, elég olvasgatni és nem sokan vannak megelégedve velük. Lehet, hogy a Tektro tárcsa a béna, meg a betét, a fene tudja.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #264652 üzenetére
Ráviszek véletlenül kis szennyeződést a Magura MT8, vagy Saint dupla dugattyús fékek betétjeire, tárcsáira máris jobb lesz még az alap Tektro is. ...ez amúgy a tárcsafékek "átka", a parányi véletlen kenőanyag a betéten/tárcsán, vagy pl. felüvegesedett betét és a tiszta, fékporos bekoptatott rendszer közötti fékerő különbség pontosan ég és föld.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
válasz Mezga Aladár #264656 üzenetére
Ha IS lenne akkor talán, ha PM160 a váz vagy villa, akkor nem lehet kisebbre.
-
purechill
csendes tag
Sziasztok!
Ez normális, hogy a két perem nem fekszik össze?
KépKöszi a segíséget!
[ Szerkesztve ]
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Fall-N #264657 üzenetére
Ez most kínai. Ő a delikvens.
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
-=RelakS=-
veterán
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
dom1n0
senior tag
válasz -=RelakS=- #264660 üzenetére
Hol beszerezhető? xD
-
Tin
veterán
Na hát sajnos engem is utolért a Karoo2 fantom érintés probléma: itt van leírva, és van videó is
Ma kezdődött, pedig tegnap frissítettem az új firmware-re, és utána még mentem este, de akkor asszem csak egyszer ugrott el. A jelenség, hogy amikor tekerek, random váltogat a képernyők között, mintha jobbra vagy balra lapoznál. Volt időm közben kitapasztalni, és akkor ugrott egyet (vagy többet), amikor rámentem valami úthibára, magyarul rázkódott egyet az eszköz. Elég idegesítő volt menet közben, hogy folyton elnavigált a megfelelő képernyőről, az eszköz így gyakorlatilag használhatatlan több képernyőlappal.
Félúton megnéztem, tartóból ki, és akkor is csinálja, ha kézben rázogatom. És azt hiszem, a jobb oldali felső lapozógomb lehet kontaktos, mert azt néha nem érzékeli ha megnyomom, néha meg úgy érzékeli, mintha egyfolytában be lenne nyomva, magyarul ha megnyomom a bal oldali lapozógombot, lenyitja a menüt (ahogy a 2 gomb együttes megnyomásával kell).Kár, most írhatok a supportnak. De ahogy látom, a probléma nem új, és valószínűleg ezek gyártási hibák. A jobb lapozógombomat mindig is nehéz volt benyomni, gondolom rosszul szerelték össze.
-
Fall-N
veterán
válasz -=RelakS=- #264660 üzenetére
Minden váz egy adott méretet támogat. A mostaniak minimum 160 mm-eset, ha nagyobb kell egy adapter, ami távtartóként messzebb pozicionálja a féktestet. Kisebbet nem lehet rakni, mint amennyit a váz támogat, mert fizikailag lehetetlen. Egyedül az IS felfogatásnál lehet régi házaknál rakni egy IS to PM140 adaptert, mert ott oldalt kell rögzíteni az adaptert.
Amit te linkeltél, az egy Flat Mount váz, ami legkisebb méret amit támogat, az 160 mm.
-
itouchfan
senior tag
válasz Rat.Sand #264664 üzenetére
Sztem már a legtöbb szakágban SPD-vel mennek, mert sokkal jobban lehet uralni a bringát. Inkább egyéni preferencia, de sztem az emberek 90+%-a becsatolva megyek. XC-ben ezer százalék.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
Toobee
veterán
Szerintem a gombokkal van probléma, valami átvezetőkábel vagy ilyesmi. Nekem is ez volt, keress vissza. Kaptam másikat helyette. Azért gondolom én is azt, amit írsz, mert rain módban (mikor csak a gombok aktívak), akkor is csinálja, plusz valamelyik irány nem is működik megfelelően.
https://barbieripnk.hu/
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #264659 üzenetére
1xrű, ha van a féktest alatt kiemelő adapter igen, ha meg egyenesen a vázon/villán van akkor meg nem.
purechill...ha felfexik rendesen, meg lehet bikázni és a féknyeregnek is jó helyen van a tárcsa akkor ne foglalkozz vele.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
andrisbandi
őstag
válasz Mezga Aladár #264668 üzenetére
How To Change Disc Rotor Size 160mm To 140mm
ytFlat mount felfogatósnál van forgatható adapteres.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Fall-N
veterán
válasz Mezga Aladár #264668 üzenetére
Igen, félrement a linkelés.
Nézegettem a gumikat és érdekes módon csak a hátsó gumi repedezett meg oldalt, az első teljesen újszerű. Lehet rendelek egyet csak hátra és le van tudva.
-
Mezga Aladár
veterán
válasz andrisbandi #264670 üzenetére
Á köszi.
Ugyanilyen adapter van elől és megtaláltam, hogy a hátsónál csak kik kell szedni az adaptert és 140 lesz.
[ Szerkesztve ]
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
Fall-N
veterán
válasz andrisbandi #264670 üzenetére
Na ezt bezzeg nem dobta ki a Google.
-
Mezga Aladár
veterán
-
Tin
veterán
válasz Toobee #264666 üzenetére
Na kipróbáltam, de egyre rosszabb. A fentről lehúzós menüben be se tudom kapcsolni a rain mode-ot, vagy változtatni a fényerőt, kikapcsolni a képernyőt, mert elugrik egyet balra. Belépek a beállításokba, és végigszalad a menüpontokon egész az aljáig. A jobb oldali felső gomb pedig szinte egyáltalán nem működik, csak sokadik gombnyomásra regisztrálja egyszer-egyszer, hogy megnyomtam. Ugrál a kijelző jobbra-balra, de ez az egész lehet attól, hogy a jobb oldali gomb olyan, mintha néha be lenne nyomva.
Sajnos így már teljesen használhatatlan az eszköz. Alig tudtam full gyári visszaállítást, csinálni, többször újra kellett indítanom a kütyüt, mire működött a kijelző érzékelése annyira, hogy be tudtam lépni a menüpontba. Full reset után is megvan a probléma. A jobb oldali gomb alig érzékel, a kijelző néha nem regisztrálja az érintéseket, ugyanaz a hiba.
Nem tudom, összefügg-e a tegnap update-el, de nem hiszem, mert update után még bringáztam egyet, és akkor működött. Nem volt leejtve a kütyü meg semmi, valószínűleg a rázkódás nyírta ki, de azt meg azért illene elviselni. Szóval abban maradtam, hogy ez valami gyártási hiba. Írok majd a supportnak.
-
Fall-N
veterán
válasz Mezga Aladár #264674 üzenetére
140-ről kell 160-ra? Mert az egyszerű megoldani. Csak mert a videóban az van. Én úgy értettem, hogy 160 helyett akarsz 140-et.
-
Tin
veterán
Smoove Lube használók segítségét szeretném kérni. Igazából lehet más csöpis wax is, vagy főzős wax, de mivel én Smoove-ot használtam, így talán az a leginkább releváns.
A lenti képeken látszik, hogy néz ki a láncom és a kazetta 100 km-el a csöpögetés után. Az első kezelés és tekerés után rámentem még egyszer, utána azért képződött egy trutyiréteg a váltó kis görgőin meg itt ott, azt a menet után lepiszkáltam vagy lehullott, azóta ilyen.
Tekerések után az oldallapokra és a felső részre nem túl erősen ráfogok ronggyal, és megforgatom a láncot, az lehozza a felületi koszt, de ez messze nem olyan koszos, mint az olaj. A felvitt Smoove állaga olyan, mint valami nagyon sűrű ragacs (kb mint a puhább gyurma), szóval nem éppen kőkemény gyantaréteg. Bár az is igaz, hogy 30 fok van kint egész héten.
A fogakon is egy vékony viaszréteg van (a 3 nagyot nem igazán használom), ahogy a lánc csapjain is. A kazetta fogain inkább csak egy filmréteg van. A váltás amúgy jó, de közvetlenül egy sűrűbb olajozás után azért ennél valamivel finomabban szokott váltani. Igaz, olajjal 100 km után már messze nem olyan jó a váltás, mint most. A láncnak tekerés közben van egy alig hallható magas "ci-ci-ci" hangja, de ez nem az a klasszikus kenetlen lánchang.
A kérdésem: így kell ennek kinéznie 100 km után? Aki használ ilyet, ennyi cuccnak kell kiülnie a láncra, a fogakra, vagy nálatok ennél több vagy kevesebb van?
Köszi előre is!
[ Szerkesztve ]
-
Foose
addikt
srácok! Korábban volt egy Ghost montim,levegős rock shox telóval.... Eladtam egyéb okok miatt. Most venni akarok egy használt bringát,leginkább munkába járnék vele,de itt nálunk jó ha van első teló,elég trágyák a kerékpárutak is. Milyen teleszkópos bringát keressek,ha mondjuk levegőst nem találok?(nincs túl sok pénzem rá) Látom létezik milliárd féle sr suntour.... Nagyon gagyit nem akarok. Aztán,látom van xcm-xct-xcr......... Ezek közül melyik a jobb?
Lehet ismersz régebbről,Nrg néven :) Mostanában SirDannyL
-
addikt
Igen, ez így néz ki 100 km után, ha feleslegesen sokat raksz rá. De nem kell így kinéznie
Én most vettem Weldtite citrus zsíroldót, az tök jó lehozza, mert egyébként nem egyszerű leszedni a kazettáról. Keféld át a láncot, aztán most már hagyd így, majd legközelebb elég egyszer végigkenni.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Tin
veterán
válasz Dark Archon #264681 üzenetére
De akkor hogy kell kinéznie, ha megfelelő mennyiségben viszem fel? Nincs fotód róla, csak hogy legyen elképzelésem?
Letörlés után amúgy ilyen:
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Tessék:
De olyan sokat azért nem kell rugózni ezen, kárt nem csinálsz vele, csak pazarlod a Smoove-t. Az első flakonnal én is így voltam Meg rosszabb lesz letörölni a felesleget mindenről.A sor vadiúj amúgy, amit fehéresnek látsz, az Smoove rajta, nem kopás.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Tin
veterán
válasz Dark Archon #264683 üzenetére
Köszönöm!
Most már végre van fogalmam róla, hogy milyennek kellene lennie, ha annyit teszek rá, amennyit kell.
Az, hogy elsőre túlcsöpiztem, nem probléma, mert a felesleg úgyis lekopik majd. De most, hogy látom mennyi az "elég", már bátrabban merem törölgetni is, mert amikor törlöm, az úgyis lehoz valamennyit belőle.
Tisztogatni annyira nem akarom, főleg vegyszerrel, feleslegesnek érzem. Majd újracsöpizés előtt áttörlök mindent, a láncot meg lekefélem, aztán mehet rá az új anyag. Ha ennyire kinyomta a csapok között nekem, akkor belül tuti tele van trutyival, szóval nem lesz gond.
Azért a kopásra kíváncsi leszek, meg arra is, meddig bírja. Első próba, szóval ha bukom a láncot, az se zavar, ha hosszú távon kiderül, mit tud. Kösz mégegyszer!
-
addikt
Nincs mit
Én télen-nyáron használom a bringát, és így 5-6 ezer km-t bír ki a lánc 0,75-ös nyúlásig, szóval olyan nagy csodára nem kell számítani. Ami jó, hogy tisztább a hajtás, nem kell parázni az esőtől, meg nem hirtelen kezd el nyikorogni az egész.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Jester01
veterán
Nna úgy is lett ahogy gondoltam. Bryton megcsinálta a saját radarját és rájöttek, hogy nem működik a 420-al. Kiadtak javított firmware-t és így már a garmin varia is jó Végül is csak 1 évbe telt (többször jelentettem a hibát de nem is válaszoltak).
Jester
-
Tin
veterán
válasz Dark Archon #264686 üzenetére
Engem ez a veszély nem fenyeget, mivel még csak 1400 km-nél járok Jövőre sem hiszem, hogy 3-4e km-nél többet mennék, és ott van még a másik lánc is 0.3-as nyúlással, meg még 2 bontatlan, szóval pár évig van elég láncom... szerintem előbb fogok bringát váltani, minthogy kifogynék belőlük. Ezért is mertem kísérletezni ezzel az extrém tisztítással is.
Kíváncsi leszek, mennyit bír egy kenéssel. Ha 200-300-at elmegy, akkor már elégedett leszek, de a fő előny nálam is a tisztaság, és az, hogy nem kell szarakodnom vele, csak törlés és csöpi.
Ma amúgy volt egy tök jó élményem. Mentem a "köreimet" (egyenesek ), és pont egyszerre ért velem egy országútis a betorkolló útba, mondom beállok mögé, bár nálam picit lassabban ment. Aztán 100m után begyújtotta a rakétákat, és elkezdett elnyúlni. Odaléptem én is, de nem tudtam felvenni azt a tempót. Nem nyúlt el nagyon, én 32-33-at mentem, ő olyan 3-4-el többet. De tökre feldobott, mert ő is hobbistának tűnt, de aki régóta tolja, és annyira durván nem volt gyorsabb, szóval nem vagyok reménytelen
-
-
-
bexinho23
őstag
Ma hoztam el a szervizbol, hatso munkahengert csereltek, mert szivargott az olaj egy ideje. A fek mar hangtalanul, erosen fog, viszont az elso proba kornel (20km) ez a hang hallatszik. Ha a fekkart finoman huzom, akkor erosodik a hang, es amint behuzom, megszunik a zaj. A zarcsa hozzaer a fekbetethez? Ez a zaj normalis es hamarosam megszunik? (SLX)
-
Foose
addikt
válasz Hasaggymeg #264690 üzenetére
Persze,csak gondoltam szakik véleményét kikérni egyszerűbb...
Lehet ismersz régebbről,Nrg néven :) Mostanában SirDannyL
-
nagyúr
Megvolt a Balaton kör. Kicsit lassabban mint szerettem volna de a nem 100%-os lábammal ez is elég volt. Na meg végig jó társasággal mentem így.
És jelentem a Karoo úgy kibírta a majd 9 óra nettó tekerést hogy 30% maradt az akksiban.Més que un club!
-
jjeahh
nagyúr
válasz Foose #264679 üzenetére
XCE szutyok, XCT talán aszfaltra oké, terepen nagyon sz*r, csavarodik. Ha elég a belépő rugós teló "mozgása", akkor minimum XCM-et vennék, az legalább már nem nyeklik-hajlik annyira. Ami már bírja hosszú távon is a terepes igénybevételt is, az talán a rugós Suntourok királya, az XCR. M és R-ből létezik tudtommal levegős verzió is, de nem tudom segít-e a darabos mozgásukon, talán igen .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
bexinho23
őstag
-
Foose
addikt
válasz jjeahh #264694 üzenetére
pont az xcr? Keresgéltem kicsit,hirtelen kb egyforma árban találtam xcr és xcm telókat. Oké,akkor xcm kuka. Nem lesz könnyű dolgom,használtan még a 220 ezres bringán is xcm rl teló van. Néha belefutok egy talán jó bringába,nekem jó áron,fox telóval ( ) de az meg méretben nagy nekem Már bánom hogy anno eladtam a levegős rock shox telós bringát,slx váltóval. Na és az NCX?
[ Szerkesztve ]
Lehet ismersz régebbről,Nrg néven :) Mostanában SirDannyL
-
Fall-N
veterán
válasz Foose #264684 üzenetére
Igen, sajnos nem találni. Az a helyzet hogy a középkategóriától felfelé a RockShox a húzónév, így a legtöbb gyártó azt használja. Ha SRAM hajtás van akkor főleg, mert a RS is SRAM tulajdona. Felső kategóriában meg már a Fox is megjelenik.
Viszont sok teszt és felhasználói tapasztalat szerint nagyon jók a Suntour telók és még olcsóbbak is. Alkatrész ellátás is van. Még kemény terepre is van a Durolux telójuk, sokan szerették a tesztelők közül. Annyi előny viszont van, hogy olcsóbban meg lehet őket venni (használan főleg!). Külföldről még olcsóbb, mint itthon.
-
6030D
Ármester
Én (és a bringám) ide kevés vagyok, de jó móka.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Fall-N
veterán
válasz Foose #264696 üzenetére
Nem mindegyik XCR levegős, azok XCR Air néven futottak. Mostanában nem láttam már újan sehol.
Nekem egy városi/trekking levegős Suntour NCX Air van, városban tényleg szépen is mozog, bőven jó. Raidon volt tervben, de ezt az NCX-et féláron megkaptam akcióban a Muzikertől. A Raidon még mindig 90ezer Ft körül van, akcióban a Muzikernél 67ezer volt legutóbb, annyiért nagyon jó ár.
Szerk.: Közben látom meg is válaszoltam a kérdést, igen jó az NCX Air, a RockShox Paragonnak felel meg, csak olcsóbb. Létezik 63 és 80 mm rugóúttal, bár a legtöbb Suntour telónak lehet állítani a rugóútját. Persze ahhoz le kell venni a lábát.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen