Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fulton

    addikt

    válasz Fifaisshit #242023 üzenetére

    Már megbántam hogy kavartam, úgy látszik ez megfekszi a gyomrát ennek az "érzékeny" rendszernek ami a bikeinn-él van. A múlt héten csütörtökön/pénteken töröltem 4 darab tételt a rendelésemből, erről nem kaptam emailt-t, egyszerűen csak eltünt a rendelésből.
    Tegnap előtt pedig az egész rendelést töröltem. Erről már jött email. A törölt rendelésemben csak a megmaradt két tétel látszik. A másik 4 köddé lett..se értesítés róla se semmi.
    Ennek ma lesz 1 hete. És nincs visszatérítésem még rá. Írtam a chat-en nekik, de kötve hiszem hogy értettek, olyan mintha valami robottal beszélnék...és nem emberrel. (amin nem lepődnék meg). Kérte várjak 1 hetet. ...megvárom megint az 1 hetet hátha. Többet nem csinálok ilyet. Mint ahogy az sem működik náluk amit hirdetnek, hogy rendelés után ha még nem postázták, akkor van mód hozzárakni még a rendeléshez. Nincs mód, és nem működik. Jeleztem a supportnak, erre mondták csináljam ezt azt... akkor sem működött. Szóval ilyen bizonytalan az egész rendszerük, nem profi. Ami van 1-2 napos átvételel, oké, a többit nem javaslom. Pláne nem variálni rendelés leadása után. Gariztatás.. háát..inkáb elkerülném.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák