- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen notebookot vegyek?
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
Hirdetés
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
-
Mebírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
D.Orion
veterán
válasz brazso #22400 üzenetére
A probléma okát passzolom, szerintem vagy gyári hiba, vagy tárolásból(felszerelés előtti) adódó sérülés.
A megoldásra viszont lenne egy olyan javaslatom, hogy ragaszd végig széles ragasztószalaggal a belsőt. Ha nem is tapad rá tökéletesen a külső majd akkor is odanyomja és úgy már talán nem lyukasztja ki. Egy próbát és 2 méter ragasztószalagot megér.
-
csabi94
őstag
Torkig vagy a Schwalbe-val... Úgy látszik, hogy minden agyonkönnyített Schwalbe szar. Ultermo ZX-et le kellett cserélnem, mert egy kő kivágta az oldalsó futófelületét, és kikandikált belőle a belső. Holnapi versenyre kaptam kölcsön egy Ultermo R-t, de az is ki van szakadva.
Most én vagyok béna, és rossz darabokat fogtam ki, vagy ezek a 200 gramm környéki Schwalbe outi gumik ennyire szarok? Continental 11 ezer km, és 90 óra görgőzés után még vígan fut, kintre már nem merem felrakni, de állítom, hogy tovább bírná, mint ezek a szarok... -
HollyBoni
veterán
Most raktam össze outi első kerekem, viszont hibába ütköztem. A belsőn a szelepnél ugye vastagabb a gumi egy kicsit. Felni 18mm széles, belső 18-23, gumi 25. Mivel vastagabb ott a belső kb semmi hely nincs a felninél mikor berakom, felfújva rárakva a gumit a szelepnél kicsit púpos. Hogy lehetne megoldani, kísérletezni kéne más belsőkkel?
[ Szerkesztve ]
-
belaazallat
addikt
válasz csabi94 #22404 üzenetére
Korábban váltótartó fülek, most gummik. Szerintem nyomja meg a 9 es gombot és cseréljen felhasználót!
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
HollyBoni
veterán
válasz Maximum1 #22409 üzenetére
Kicsit máshogy de sikerült, sajna hintőpor nincs itthon. A szelepet fogva kicsit feltoltam a belsőt, így ráraktam a gumit, ha simán rakom fel alig kap bele a felnibe a drót, de így jó. Bár nem teljesen kerek valamiért, eddig én szingóztam csak párszor cseréltem országútiban gumit meg belsőt, de valamiért mindig ilyen volt, lehet béna vagyok. Mondjuk még mindig nem tetszik hogy ott össze van nyomorgatva a belső a szelepnél...
-
ludsimon
veterán
Mi történt a lábaddal?
csabi94:
A legolcsóbb Vittoria Zaffiro-t (a legelső szériás darab) koptatom amivel vettem az Oria-t. Úgy rémlik valami 80-90 tpi-s nagyon kicsi szövetsűrűségű.
Télen 2x okozott nekem hatalmas esést a csúszós úton, úgyhogy most az a cél, hogy szövetig koptatom tél beállta előtt.
Érdekes, de nekem nem volt még ilyen kiszakításos problémám. Nem azért írtam amúgy mert ajánlanám ezt a gumit, sőt, szerintem öngyilkosjelölteknek lett kitalálva, meg aki csak nyáron bringázik és az esős 40+ km/h-s kanyarokat hanyagolja vele.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Erről az esős csúszásról jutott eszembe a Giro.
Egyenesbe kicsúszott alóluk a 11 barra fújt szingós kerekek. Csak óvatosan azokkal akik ilyennel közlekednek esőben! Ha lesz egyszer ilyenem tuti csak száraz időben fogom használni.undefined
-
Toomy
senior tag
Rossz nézni ezt a nagyfokú kontrasztot, de innentől már csak jobb lehet a helyzeted.
Ez az éved biztos rá fog menni a gyógyulásra. Viszont jövőre szerintem már el is felejted hogy műtve volt.
A páromnak is a decemberi jégen való zakózása után még most is jócskán kisebb a jobb combja, de ma már eljutott odáig, hogy ismét tud bringázni és már nem fáj annyira a térde, mint mondjuk még műtét után 4 hónappal is fájt.(#22415) ludsimon - Borzalmas újra és újra megnézni azt a hatalmas mezőnybukást. Lehet hogy holnapra inkább én is felteszek legalább előre egy gyémántmintás -MAXXIS RE FUSE- edzőgumit előre...
[ Szerkesztve ]
-
Solad
őstag
válasz ludsimon #22414 üzenetére
3 éve egy kedves polgártársunk úgy döntött az utolsó pillanatban hogy mégsem adja meg az elsőbbséget, és elém kanyarodik amikor tőle kb. 5 méterre jártam robogóval, lényegében frontálisan csattantunk, és azóta ezt nyögöm, most épp egy hátsó keresztszalag-pótlás utáni 6,5 hét teljes tehermentesítés eredményét látod.
Szerencsére meglepően jól mozog a térdem, így a doki adott még két hetet a szalagnak erősödni, és csak akkor kezdjük 90 fok fölé mozgatni. Kicsit szenvedősebb lesz, de elviekben a szalag jobban beépül és stabilabb lesz a térdem, plusz az átlagon felüli izomzat jól stabilizál, úgyhogy várhatóan szuper lesz a lábam
(#22416) Toomy: ez volt a negyedik műtétem, az elsőnél 10 hét tehermentesítés volt, akkor rosszabb helyzetből indultam (bár ebből egy apró egy pedig kisebb), ha eddig mindig gond nélkül végigcsináltam, most is kemény leszek Hál'Istennek bringázásnál kötött pályán történik a mozgás így viszonylag hamar visszapattanhatok a nyeregbe, az őszi Tisza-tó körön már ott szeretnék lenni. A korizás sajnos még várat magára pár hónapot.
[ Szerkesztve ]
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
Solad
őstag
Nekem ne mondd, ezt sem a szél hordta ide
De sajnos ott olyan erőhatások érhetik a friss szalagot amiknek nagyon nem kellene. Úgyhogy most helyrepofozom a bringát, megy fel az új hajtómű aztán indul a tekerés ezerrel.
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
-
#48525824
törölt tag
Tudjátok volt az a verekedős kopasz bmw-s eset... Én nem tettem feljelentest, aztan megiscsak behivtak a rendorsegre, hivatalbol nekialltak az ugynek, ma megkaptam a papirt, felfuggesztettek a nyomozast, mert nem tudjak kideriteni ki volt a pacák. Annyit tudni, hogy a verekedes masnapjan az egyik csaladtagra lett iratva az auto es o nem kivant tanuvallomast tenni. Ugyhogy ha bepofazik nektek valami csicska nyugodtan verjetek pofan ulakattal es tekerjetek el, mert ugyse talalnak meg benneteket, meg akkor se ha hatrahagyjatok a szemelyiteket...
[ Szerkesztve ]
-
anorche1
őstag
Ma volt alkalmam egy fixivel, 46x16 os áttétellel menni, és kegyetlen. Azon se volt fék, skid -delni (vagy hogy hívják azt mikor pedált megállítva csúszik a hátsó kerék?) meg nem tudtam, egyszerűen nem bírtam hátra fele nyomni a pedált, emelt fel magával. Fék nélkül bárki bármit mond, ez öngyilkosság. Maradok az oútinál.
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
lsebestyen
addikt
ezzel a karbon nyeregcsővel valakinek van tapasztalata?
-
madmike
őstag
válasz lsebestyen #22430 üzenetére
Nincs, de én nem merném megvenni.
Ha a súly miatt nézed, akkor ezt bátran ajánlom. XC gépemen ilyet használok és bevált."Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan
-
lsebestyen
addikt
válasz madmike #22431 üzenetére
Nem hiszed el de pont ezt kerestem csak nem jutott szembe a neve edzőtársamnak van ilyen. Le kell cserélnem a mostanit, mert olyan kell amibe nincs hátranyúlás, csak most semmit nem találtam perpill ami tetszene. Bár kár h csak aranyba meg pirosba van itten... ja látom van fekete de az miért drágább...
[ Szerkesztve ]
-
csabi94
őstag
válasz lsebestyen #22407 üzenetére
Az oké, de a Conti GP4000S az 5-10 grammal nehezebb csak, és mindent bír!
-
madmike
őstag
válasz lsebestyen #22432 üzenetére
Drágább a fekete festék (nekem is olyan van)
"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan
-
Tomi_Sci
őstag
válasz lsebestyen #22432 üzenetére
Ha kínai karbont szeretnél akkor nem ilyen ismertetlen forrásból szerzett ebay-es dolgokat nézegetnék. A kínai open-mold gyártók (Dengfu, Hongfu stb.) a vázaik mellett árulnak komplett cockpit-ot is, természetesen karbonból. Velük felveheted közvetlenül a kapcsolatot (Alibaba, Aliexpress etc.), rögtön a gyártótól vásárolhatsz. Előtte érdemes külföldi honlapokon olvasgatni "chinese carbon" témában, és olyan nyeregcsövet rendelni, ami elterjtedt vázszettekben teljesít szolgálatot, így nem érhet meglepetés.
Egy nyeregcső szerintem nem éri meg az utánajárásba feccölt időt, vedd inkább a BTS-tHirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html
-
válasz Stauffenberg #22390 üzenetére
Straya'-ban megb.sz a yard ha nincs rajtad sisak.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
madmike
őstag
válasz lsebestyen #22438 üzenetére
Nekem asszem van itthon egy B+ 27,2-es nyeregcsövem. Ha gondolod megnézem holnap.
"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan
-
TripleB
senior tag
válasz lsebestyen #22438 üzenetére
Van egy pazzaz-om, fenn van a bikemag apróban. Nem egy gagyi kategória.
[ Szerkesztve ]
"Aki nevet, azzal együtt nevet a világ. Aki sír, az egyedül sír"
-
válasz -=RelakS=- #22440 üzenetére
Tudom miért olyan neki
Csak mivel próbálja kicsit viccesen felfogni, gondoltam rásegítek neki... nem ment át ezek szerintどんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz csabi94 #22404 üzenetére
Nem értem miért mennek szét nektek ezek a gumik. Én szálszakadásos ultremoból láttam már legalább 3 at, és hallottam vagy 6 ról.
Nekem most a legelső szériás ultremo van fent, sose kaptam vele defektet, semmit, pedig szét van már cseszve, rengeteg vágás van rajta, de sehol nem nyílt szét. Múltkor bementem vele egy full mészköves útra, olyan helyre ahova senki nem megy be országútival, az egész út végig éles kövekből állt, személy autó se tudna rajta végig menni. Ott sem lett semmi baja! Pedig ezek is 186-196 gramm közt voltak!Tufot kéne kipróbálni, annak durvább sokkal a TPI je is, sűrűsége.
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz ---Lasali--- #22444 üzenetére
[link] Tufo egész jó árban van, olcsóbb mint a bontrager r2 most. Nekem se mennek szét a külsők, valamelyik elkezd repedezni oldalt aztán ennyi a legnagyobb baja.
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz imyourfriend #22445 üzenetére
tufo calibra -t nézd meg, az sima peremes gumi.
-
HollyBoni
veterán
válasz imyourfriend #22445 üzenetére
Nekem ilyen van, elég masszív kis gumi, jól tapad, könnyű is. Csak hát szingó, nekem nem a kedvenc dolgom...
-
Tothgera30
Ármester
29er alá van-e Mavic A719-től lényegesen jobb, erősebb felni, amit érdemes fűzetni? Több helyen hozzák trekking/29er alá, nem tudom mit bír.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Milyen notebookot vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- További aktív témák...