Hirdetés
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gaben92
őstag
válasz Hasaggymeg #221465 üzenetére
+jjeahh:
Mindkettőnek van előnye és hátránya is. Ez tipikusan olyan dolog, hogy kinek mi jön be. Nyilván mikor nem férsz oda egy csavarhoz az nembegyere de a puding próbája az evés.
Helyén amúgy az első kit, pikk-pakk megvolt. Zörgés rázkódás miatt aggódtam én is kicsit de tettem róla, hogy ne okozzon gondot. Igazából minden passzos, minimális hely van viszont azt pont úgy lehet használni, hogy jó legyen. Az egész cucc alu, emiatt a kormányba dugva a láncbontó mozgásra a kormány belső falához érhet hozzá tehát fém fémen. Tekertem a végére egy-két réteg szigszalagot, az gyakorlatilag lehozta a lötyögést 0-ra ÉS emellett a két fém közé be van iktatva egy kis tompító anyag. Multitoolra ugyanúgy tettem egy pici szigszalagot, teljesen passzos. Odab.sztam az elejét párszor meg kapott gumikalapáccsal is de meg sem mukkan. Természetesen a szigszalag úgy lett elhelyezve, hogy nem ragasztottam össze/le semmit, csak a fém felületén van szólag működésben semmit nem befolyásol.
Így első körben pozitívak a benyomásaim aztán meglátjuk majd, hogy mennyire váltja be a hozzá fűzött reményeket. Bónuszként amúgy mivel a chain breaker és a tubeless kit nem csak kormányba hanem hollowtech hajtókarba is rakható, mindkettőhöz jár egy nagyobb expander és egy nagyobb cap. Na azok megmaradtak és a terv az, hogy csinálok egy mini BB stash-t ahova befér pár apróság mint presta core, gumileszedő a bizonság kedvéért, stb.
A dzsúszi nippöl-t viccen kívül csak a neve miatt vettem. Nálam még csak nem is kivehető a presta core, hogy legyen értelme (az benne a fícsör). Majd tubeless-re váltás után lehet hasznos.
Grammbuziknak a súlyok, hogy legyen min szörnyűlködni
Tubeless kit: 34-39g
Chain tool: 44-48g
Multitool: 127-137gAzért van két súly mindenhol mert többféleképp össze lehet rakni (nagyobb expander, nagyobb cap, hosszabb csavarok, stb.)
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
Új hozzászólás Aktív témák
- Videó stream letöltése
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- BestBuy topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- DIGI kábel TV
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Formula-1
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Háztartási gépek
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest