Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • TomMusic

    őstag

    válasz emiki6 #106633 üzenetére

    Mint minden, ez is a felhasználás jellegétől függ. A külsőn általában rajta szokott lenni az ajánlott nyomás érték. Terepen le lehet menni 2 bar környékére, aszfalton szerintem ajánlott legalább 2.5 bar, legalábbis a saját tapasztalat alapján. Egy apró megjegyzés, hogy ahogy növeljük a nyomás nagyságát, úgy csökken a tapadás az aszfalt és a kerék között.

    (#106640) zsocy: sajnos nincs trükk, van hogy néha nem tudok vele mit csinálni, hallani hogy beleér. De ha megforgatom a kereket, akkor jó párszor körbe megy, nem lassítja le nagyon a fék. Meg menet közben "összekopnak", illetve ha behúzod a féket (mikor bent van a kerék!), az is néha helyrerakja a tárcsát picit.

    (#106641) zoli03 : igen kapni hozzá célszerszámot is, de amíg nem muszáj, nem nyúlok hozzá, nehogy rosszabb legyen mint volt. :DDD

    (#106643) Benir8: nekem pont ilyen lakatom van. Aki nagyon akarja, ezt is elvágja, de ehhez már méteres erővágó kell, meg masszív alátámasztási pont. Én csak a melóhely belső udvarában a biciklitárolóban zárom le, máshol a bringát nem is szoktam otthagyni, eléggé féltem. :B

    Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.

Új hozzászólás Aktív témák