Hirdetés
-
Nagy akkumulátor és külső kijelző
ma Ez jellemzi majd a Honor kagylótelefonját, amit kis híján egy éve várunk már.
-
Megkérték az Apple beszállítóját, hogy ne használjon annyi áramot
it A Foxconn is azon cégek között van, amelyet megkértek Vietnámban, hogy jelentősen csökkentse az áramfogyasztását.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
amargo
addikt
válasz venember83 #8097 üzenetére
Mire nem jó a google image search
Azt hiszem ez mindent elárul a verseny élményéről - és tovább folytatom a sort!De azt hiszem vele sem lehet szégyenkezni.
[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
válasz venember83 #8101 üzenetére
Nekem viszont igen
Persze közben rátaláltam pár igen érdekes oldalra, ahova csak lány és bringa gépek vannak linkelve.rétisün: Azt hiszem ez is egy szép sportága a bringázásnak, főként, ha a széppel reklámozzák
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Ariadne
őstag
válasz venember83 #8106 üzenetére
Van másik is, sok eséssel. Az a rész, ahol olyan sokan estek, na ott toltam én le bölcsen. Szárazon semmi gond nem lett volna, de sáros gumikkal vizesen rizikósnak tűnt. Ja a Salamon-toronynál a rámpa alján meg vagyok örökítve egy pillanatra.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
nagyúr
válasz venember83 #8122 üzenetére
Sajnos délutános vagyok így csak egy kis falukör lett. Meg ugye még csak péntek óta van meg a bringa így az erőnlétem se az igazi. De igyekeztem legalább jól megnyomni. Viszont ez a rohadt szél. Ma megtapasztaltam hogy létezik hátszél. Ugyanazon az úton mindkét irányba tekertem és egyszer szembe fújt egyszer meg segített, mit ne mondjak durva a különbség a két eset között.
Közben csekkoltam: 8,5 km-t tekertem le 22.4-es átlaggal.[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
Nyugdíjas
nagyúr
válasz venember83 #8142 üzenetére
Nemisrossz
dánke!
"Két dolog fontos az életbe' nagyon. Hogy az ágyad legyen jó, meg a cipőd. Mer' vagy az egyikbe vagy, vagy a másikba."
-
Nyugdíjas
nagyúr
válasz venember83 #8149 üzenetére
Én sem konkrétan arra irtam a nemisrosszat hanem maxibike-ra Amugy már egyszer mutatta őket valaki, csak fene emlékezett a nevükre. De Érd megvót
"Két dolog fontos az életbe' nagyon. Hogy az ágyad legyen jó, meg a cipőd. Mer' vagy az egyikbe vagy, vagy a másikba."
-
belaazallat
addikt
válasz venember83 #8156 üzenetére
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
rétisün
veterán
válasz venember83 #8164 üzenetére
nem topiklakó, ő azon (szerencsés?) kevesek közé tartozik, akit még nem fertőzött meg az internet....
és igen, simán vinné a címemet(#8165) dqdb: kékestető, 16x ? úgy kell neki "100 ezer méteres idei szintterv" na, egy ilyet nem irigylek senkitől
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
dqdb
nagyúr
válasz venember83 #8167 üzenetére
Vette a Rockhopper új árát, és a vásárlás óta görgetett inflációval felszorozta? Mert akárhogyan agyalok, máshogy nem jöhetett ki ez a szám
rétisün: teljesíthető az, csak nem földi évben kell mérni, hanem keresni egy Marson túli szimpatikus kisbolygót alapegység definíciójához, a Vestával számolva simán meglehet a cél
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
ludsimon
veterán
-
rétisün
veterán
válasz venember83 #8242 üzenetére
naná, ezzel együtt is inkább 1000x outi, mint valami monti.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
fpeter07
veterán
válasz venember83 #8441 üzenetére
Nem csak ő. [link]
-
Xantomas
őstag
válasz venember83 #8515 üzenetére
Szerintem életképes dolog, ez már igazán hibrid Régebben is láttam már monti vázban országúti felnit, de trekking hajtóművel.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Flow
senior tag
válasz venember83 #8550 üzenetére
Mostanában rendszeresen lehagyom a linkeket. Öregszem, na.
Weinmann SymetricRationally I have no hope, irrationally I believe in miracles.
-
Rhino666
őstag
válasz venember83 #8577 üzenetére
Szóval ott tartunk hogy 50-ért már használtat se érdemes venni?
Mod: Eddig egy Mongoose Hill Topperem volt, hozzá vagyok szokva a jó minőséghez, azt használtam évekig, de sajnos már eljárt felette az idő. 15 éves, most használhatatlan állapotban van, felújítani egy vagyon lenne szóval ideje újat venni. De nincs anyi pénzem hogy ugyanazt az árkategóriát megengedhessem magamnak.
[ Szerkesztve ]
Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.
-
rétisün
veterán
válasz venember83 #8613 üzenetére
mgfelelne, a 105-ös felszereltség már jó. persze ha tényleg jól működnek a fékváltókarok.
de a végén még át kell nevezni a topikot outis topiknak, mint a bikkmakkon(#8612) Napfénysüti: köszi, sikerült
sportypal pro, endomondo....úgy tűnik, ha a gps megfelelően működik a telefonban, akkor végül is mindegy, milyen progit használok, nagyjából ugyanazt méri.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
nagyúr
válasz venember83 #8620 üzenetére
Pénz kérdése. Ha sok lenne biztos vennék kíváncsiságból egy outi gépet. Még sose mentem olyannal így nem tudom milyen fíling.
Més que un club!
-
dqdb
nagyúr
válasz venember83 #8620 üzenetére
A kijelentésedből kimaradt a városi rohangálós SS, úgy teljes igazán a kép
rétisün: te és szki kivételek vagytok ezen a téren, sokkal többet tekertek, mint amennyit beszéltek De ha beszéltek, akkor minden második mondat a tracker problémáiról szól, hogy mégis beszóljak kicsit
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
proof88
addikt
válasz venember83 #8650 üzenetére
-
fungeld
aktív tag
válasz venember83 #8650 üzenetére
Nem tudja valaki, hogy markolatváltónál, hogyan kell bowdent cserélni, esetleg kérhetnék egy videót vagy leírást róla?
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/118824533@N04/
-
Misály
addikt
válasz venember83 #8665 üzenetére
Az egetes fugg a fekbetet anyagatol, a gyantas nem egeti cserebe gyengebb a fekhatas, en iden szinterezettel megyek es ott vannak a szep fekete csikok a tarcsan ( pedig 203/185 os meret ), szeretek hirtelen fekezni.
-
dqdb
nagyúr
válasz venember83 #8669 üzenetére
Arra nem sikerült rájönni, hogy ez most komoly, vagy poén, hajlok az utóbbira.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
nagyúr
válasz venember83 #8669 üzenetére
Igaz erre nem is gondoltam. De mondjuk hardcore DH-zásnál se jönne jól?
Vagy esetleg azt kéne hogy egy kocsival folyamatosan fékezve meghúzatni a bringást és mehetne is egy futamra.Közben látom hogy nem is kérdeztem hülyeséget mert van.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
Misály
addikt
válasz venember83 #8673 üzenetére
Felted a tarcsat mi?
-
Teasüti
nagyúr
válasz venember83 #8665 üzenetére
Nem gondolnám, h az a pár másodperc, amíg megeresztem fék nélkül a gépet, vízválasztó lenne a visszahűlésben. Ugyanazok a feltételek vonatkoznak a hő elvezetésére folyamatos és szakaszos fékezésnél is. Fékezés közben is ugyanúgy leadja a hőt a környezetének a tárcsa/abroncs, mint előtte/utána.
És meredek utakon nem tudom megereszteni néhány másodpercnél tovább, h érdemben tudjon hűlni a rendszer, de cserébe rövidebb idő alatt nagyobb fékerőt kell kifejtenem (mivel ugyanazt a mozgási energiát kell megfognia így is úgy is) -> nem pont ugyanott vagyok?
A hőenergia ugyanakkora mindkét esetben, h most ez lassan, de folyamatosan keletkezik, vagy hírtelen, de jóval nagyobb léptékben... Mi a különbség?
A hűtés ugyanolyan mértékű mindkét esetben.Ha olyan úton vagyok, akkor mindkét módszerrel túl fog hevülni, nem?
De úgy érzem a szakaszossal felesleges kockázatot vállalok a menetbiztonságban.
Nem? -
Misály
addikt
válasz venember83 #8681 üzenetére
Nekem pont forditott a tapasztalatom a szinterezett erosebben fog mint a gyantas ami elozoleg volt.
-
rétisün
veterán
válasz venember83 #8744 üzenetére
igen, 54-56-os, vagy egyes gyártóknál M-es.
"de én szeretem az egésznapos aszfaltozásokat is, arra meg országúti való."
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
nagyúr
válasz venember83 #8744 üzenetére
Az outisoknál meg gondolom a asiak lenne a lényeg mivel ott a fejsérülésekbe szoktak belehalni. Nem tudom mit hordanak mondjuk egy Tour de France-on de nem lehetne valami karbon.kevláros kicsit jobban védő sisakot adni nekik ami jól van bélelve? Mert azért ők elég nagy sebességgel tudnak menni.
Mindenhova meg kellene találni a megfelelő védőfelszerelést, tudom nem mindig kényelmes (floorballban voltam kapus ott meg lehet dögleni melegben egy olyan szerelésben de csak az véd a labdától... ).
Lehetek őszinte az általad linkelt bringával kapcsolatban? Nekem nem tetszik. Túlságosan íves.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
szki
őstag
válasz venember83 #8744 üzenetére
Kell többféle bicaj a házhoz!
Akkor jövőre Te megtanulsz úszni 3800 métert 2 óra alatt. Én meg a 42 km futását begyakorlom, és lenyomjuk az IronMan-t szintidőn belül?
Hisz a 180 km bicajozás meg megy magától.[ Szerkesztve ]
-
Xantomas
őstag
válasz venember83 #8746 üzenetére
Kell itt neked fájdítani a szívemet
Ha lenne belőle Kermit green, ahogy alu vázasokból (Air9, Jet9) akkor álmaim bicaja lenne, de valamiért a karbon vázas bringáiknál inkább a fehér-fekete és narancssárga-fekete a domináns."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz venember83 #8777 üzenetére
Nah, látod, az nekem is. Meg egy felvarrót a táskámra is.
Egy Superior féle Race no sport matrica is kellene, de az csak a 29er Team vázra került, a 929-re nem."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
dqdb
nagyúr
válasz venember83 #8793 üzenetére
Azt kifelejtetted, hogy lényegesen ( ) nehezebb a tárcsafékrendszer.
Jogos, valamit hiányoltam a listáról, ez volt az. Cserébe könnyebb és szebb/festett felnid lehet a fékfelület hiánya miattKönnyű, ennyi szinthez meg bőven elég, tehát montinál sem létkérdés, de azért jobb.
Mondja ezt egy szintén tárcsafékesazonban tárcsánál a felniben óhatatlanul megjelenő nyolcasokkal se kell többet foglalkozni igazándiból
Csak a tárcsában megjelenő enyhe nyolcasokkal kellMisály: árban lehet, hogy egyformára ki lehet hozni, de nyűglődésben nem. Minden frissen fűzött kerék igényel utógondozást, míg a tárcsával csak a cicergés miatt anyázol Nekem amúgy másfél tárcsa kijönne egy felni árából, és ekkor a fűzést még nem is számoltam.
venember83: Misály: Ne fékezz annyit.
Bizonyítsd be a fának, hogy te vagy az erősebb[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
nagyúr
válasz venember83 #8847 üzenetére
Köszi.
Összeállítottam magamnak egy listát hogy mit akarok majd még beszerezni belinkelem és ha van olyan kedvű rutinos bringás aki átnézné attól örömmel fogadok el tanácsokat ha valamelyiken változtassak.
kiegészítő 1
kiegészítő 2
kiegészítő 3
kiegészítő 4
kiegészítő 5
kiegészítő 6
kiegészítő 7
kiegészítő 8Més que un club!
-
rétisün
veterán
válasz venember83 #8861 üzenetére
majdnem ugyanaz, csak a BBB-től. igaz, hogy még drágább, de csak 22 gramm!
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
dqdb
nagyúr
válasz venember83 #8868 üzenetére
Mint írtam, kb. a legjobb cucc az Epicen.
Ha ennyire nem jön be, akkor bejelentkeznék nulla pénzért a Rebára és XT hajtásraPróbálkozz a bringa tulajdonosánál, neki tudnia kell.
Ahogyan elnézem az adatlapot, az Epic tulaja ez utóbbit még nem szerelte fel, ezért könnyebb lesz odaajándékozni nekemZebu: a legtöbb marokszerszám teljesen fémből van, egyedül a gumileszedőket szokták műanyagból gyártani (okkal és nem spórolásból). A linkelt IceToolz is teljesen fémből van, csak a két oldallapjára szereltek a fém föle extra műanyag borítást.
Tamoo: én is először Arra gyanakszom, hogy ez egy kifutott darab lehet, és a hasonlóság miatt sanszos, hogy BBB. Semmi márkajelzés nincsen rajta felszerelt állapotban látható helyen.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
gerus1981
csendes tag
válasz venember83 #8862 üzenetére
Mi a vélemény a típusokról? A KTM tetszik a legjobban, felszereltségre is korrekt, csak egyel kisebb, mint az ajánlott vázméret.
nem akarok senkit sem lefárasztani, bocs a hülyeségeimért
-
Xantomas
őstag
válasz venember83 #8861 üzenetére
Nekem ez a kulacstartó vált be legjobban : [link] Jó kis műanyag polisport, középen, egy gumi, ami összehúzza a két oldalát.
Nem esett még ki kulacs semmilyen terepen se, és nem is karcolja össze, karparja le a festést a kulacsról."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Teasüti
nagyúr
válasz venember83 #8885 üzenetére
Szóval mindkettő ugyanazoknak a szabványoknak felelnek meg és kompatibilisek egymással?
-
rétisün
veterán
válasz venember83 #8885 üzenetére
"Egymással nem kompatibilisek a különböző bovdenhúzás miatt, így teljes átállás lehetséges csak."
azért ez így nem egészen igaz, a sramnak van 1:1-es és 1:2-es (vagy 2:1-es? ) bovdenhúzású váltókarja is (váltója is?). az egyik (most hirtelen meg nem mondom melyik) shimano kopmatibilis.
tény, hogy nem árt odafigyelni egy vegyes rendszer összerakásánál.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Ariadne
őstag
válasz venember83 #8893 üzenetére
Xantomasnak is: A gondom az, hogy hirtelen most derült ki, hogy ez a tuti megoldás, amikor eddig meg többféle más változattal számoltak? Hogy a francba nem lehet ezeket a dolgokat előre eldönteni, könyörgöm? Léteznek közlekedésmérnökök, akiknek épp az a szakmája, hogy egyes forgalmi helyzeteket hogyan lehet biztonságosan és működőképesen megoldani, csak valahogy ebben az országban semmi nem tud logikusan és mutyizás nélkül megvalósulni. Tuti a pályázatban plusz pénzeket kértek a járdán vezetett útra, aztán mégis ez a jobb, ehh, na mindegy, utálom ezt az egész balhét...
Meg beteg vagyok és nem tudom, tudok-e így menni bringázni, ami külön dühít.
mod: Egyébként a felújítás óta én is az úton megyek át, ha arra járok, a gyalogoskerülgetést a járdán utáltam. A felháborodásom az eljárásnak szól...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
AXisBOLD
addikt
válasz venember83 #8947 üzenetére
nem kezdenék neki az építésnek, pláne hogy nem értek hozzá.
inkább vennék komplett egyet.
csak sehol se találok fixiket
Aurea mediocritas
-
AXisBOLD
addikt
-
Rhino666
őstag
válasz venember83 #9024 üzenetére
Csak 100k alatt nem igazán láttam még tárcsafékeset és ennek még a váltója is minőségi.
Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.
-
Ariadne
őstag
válasz venember83 #9129 üzenetére
No igen, dt swiss 240-es fehér agyak, fehér felni, fekete küllők, plusz egy XT vagy (szín miatt ) SLX integrált hajtómű... Meg egy fox rp23 tag... Meg egy xt első váltó, hátulra meg egy shadow XT, mert még a régi van. Meg juicy 3-nál egy szinttel feljebbi fék, ahol a fékkar távolsága a kormánytól állítható. Asszem nagyjából ennyi.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Xantomas
őstag
válasz venember83 #9166 üzenetére
Most még igen, de egyre inkább előtérbe kerülnek az alternatív források is. Nap, fény, geotermikus energia.
OK, a hozzászólások közt, ott volt, hogy a környzetvédelem a gazdag emberek játékszere, de ha belegondolunk, kb minden újítás az, aztán a technológia térnyerésével, a gyártástechnológia árának csökkenésével jut lefele az alsóbb rétegek felé is.Én a mai napig a hidegfúziót vízionálom, mint a jövő energiaforrását, mert a mai technológiák sajnos hiába zöldek, az előállításuk, karbantartásuk, még mindig a mérleget az olcsóbb, fosszilis üzemanyagok felé billentik.
Ennek a problémának megoldása a mi generációnk dolga lesz.
Valahol el kell kezdeni ezt is.
Más: Belenézhetek a HOZÉ-ba?
Sikerült elvakítanom magam pár másodpercre 3 db dx900-as lámpával, ebből 2-ben P7, 1-benXML- LED van, és tényleg erőseb utóbbinak a fénye, viszont zavaróan kékes.[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
dqdb
nagyúr
válasz venember83 #9169 üzenetére
Miért, szégyen, hogy egyetértesz a mondandómmal?
előző hozzászólását meg lájkolom. Úristen, lőjetek le, hova jutottam, hogy ilyet írok.
EzértAriadne: Nagyon beindult mindenki, hogy így utat törtem a maratonok világába azért hova fejlődik már a világ, hogy nekem kellett itt a legtökösebbnek lennem.
belaazallat: Vagy a megoldás megint abban van, hogy 127kg súly alatt másképp viselkedik a technika?
Én a 127 kg-ra tippelnék.Amikor emelkedőn elfelejtem lockolni a telót, akkor észre veszem a "pogozást". Max 1cm-t mozog a villa.
Tud az többet síkon is mozogni, ha eléggé érzékenyre van beállítva. De nem az amplitúdó a lényeg, hanem maga a mozgás. Én például szeretek nagy nyomatékkal tekerni, amin az SPD még javított, ezért párszor már zártam le a telót síkon is, mert éreztem, hogy rugózik alattam a bringa eleje.no meg ott a plusz súly is
A te súlyodra vonatkozott Ezeket az alkatrészeket alapvetően az átlag 60-70 kg-s bringásra tervezik, ilyen terhelés közelében ideális a mozgási karakterisztika. Sok keréknél, teleszkópnál megadják, maximum mennyit bír. A DTSwiss diétás versenytelóit például maximum 80 kg-ra méretezte korábban (bár ahogyan nézem, fejlesztettek, mert már 95 kg ez a a limit).Xantomas: Men In Black-et játszol? Nekem class 2-es vonalkódolvasóba sikerült véletlenül belenézni (fejlesztettem, és a lézer bekapcsolva maradt ...), feledhetetlen élmény volt perceken keresztül foltokat látni.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz venember83 #9166 üzenetére
Küzdenek a bringások ellen, ki akarnak tiltani ösvényekről... egy motornak meg odahúznak több kárt tesz 5perc alatt mint én egy év alatt... Mégis látni őket többnyire mindenhol. Engem csak ez zavar.
-
Ariadne
őstag
válasz venember83 #9169 üzenetére
Ez így is van, de most akar hirtelen több ember is jönni, ami elég fura. Én már neveztem.
Xantomas: Energia ügyekről dumálhatunk majd, konkrétan ezekkel a dolgokkal foglalkozom. A megújulók egyelőre piszok drága, kevéssé hatékony, és a hagyományos rendszerekben irgalmatlan többletköltséget eredményező dolgok. De majd a német fogyasztók is pár éven belül rájönnek arra, hogy szépek azok az offshore szélerőművek, de atomerőmű nélkül bizony drága játék lesz, pláne az első egy-két blackout után... Azon meg csak szurkolhatunk, hogy a mi rendszereink megússzák a meglehetősen biztosra jósolt ilyen eseményeket (de nem fogják)...
Ja egyébként igen, hozé lámpába belenézni veszélyes. Anno amikor a második kiadást elkezdték átvenni az emberek, tele volt a bikemagos topik ilyen "belenéztem, most nem látok" jellegű hozzászólásokkal. Mindjárt ki is keresem, milyen poénos használati utasítást gyártott hozzá hozé.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
belaazallat
addikt
válasz venember83 #9217 üzenetére
Nem egészen az az ok-okozati összefüggés.
Nem azért veszek meg egy új alkatrészt mert könnyebb, hanem mert jobb. Az egy mellékhatás, hogy néhány jobb termék könnyebb.
Én azoknak írom, akik folyton azzal jönnek, hogy plussz súly. Tehát az ő preferencia rendszerében előrébb van a súly, mint a minőség, használhatóság, kényelem vagy más.
Én pl azért vettem meg a Deore váltót az acera helyett, mert az acera nem váltott pontosan. A könnyített deore DX300-as hajtóművet meg azért, mert a régibe sikerült beleraknom egy 8-ast. Mellesleg használtan 6000Ft volt majdnem vadi új tányérokkal. Egyébként mivel a deore váltó fordított működésű postával újonnan boltból volt 5000Ft.
Egyébként meg igen is baj, hogy egy csomó ember nem engedhet meg magának, általatok középkategóriásnak ítélt kerékpárt.
Szerk: off
[ Szerkesztve ]
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
dqdb
nagyúr
válasz venember83 #9312 üzenetére
Na de ahhoz gyorsan kellene mennie Szerintem inkább lenne második, minthogy elvegyük tőle a legkényelmesebb címet
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Milyen monitort vegyek?
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Xbox Series X|S
- Macska topik
- Céges verziót mutatott be a HMD a Pulse Plusból
- Vezetékes FEJhallgatók
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...
- KIEMELT AKCIÓ: iPad Pro 9.7" Rose Gold 32GB wifi (MM172FD/A) kitűnő állapotban szuper áron eladó !!!
- Sony Xperia 10 V eladó ! Használt, sok garanciával.
- 2 év gari: Olcsó DDR5 PC/I5 12400F/16GB/500GB M2/Suprim X RTX 3070/Futár is
- -70% HP EliteBook 850 G7:i7 10610U,32GB RAM,512GB SSD,15.6" FHD,vil.MAGYAR numeri.bill,WWAN 4G,Win11
- ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti 12GB
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs