- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- ASUS ROG Ally
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Kétventilátoros ASUS Radeon VGA-k az AMD-s felsőházban
- Vezetékes FEJhallgatók
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen egeret válasszak?
- Hobby elektronika
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
Hirdetés
-
Még több embert rúgott ki a Tesla
it A jelentések szerint újabb dolgozókat küld el a Tesla, ezúttal a szoftvereket és a szolgáltatásokat, mérnöki részlegeket érinti a leépítés.
-
HYTE THICC Q60: a legvaskosabb vízhűtés
ph Extrém megoldásokat és különleges külsőt vonultat fel a fiatal gyártó kompakt hűtője.
-
Mozgásban az RKGK
gp A teljes kiadás premierjére már nem kell sokat várni, alig két hét múlva megkapjuk a programot.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
Misály
addikt
válasz zoo8800 #4123 üzenetére
Contest legvégén mikor kimész az aszfaltra jobbra fordulsz, lesz egy jóféle emelkedő majd koppanásig mész az úton a Nemzeti Film-archívumig és ott balra van egy kisebb erdő.
-
-
Teasüti
nagyúr
válasz zoo8800 #41991 üzenetére
És Lasali:
Na jó, de akkor hogy sajátítsam el az alapokat, azokat, amik montizás közben is jól jönnek a szokásos akadályoknál?
Nagyjából ilyen szintre szeretnék eljutni a nulláról - és a nulla esetemben annyit takar, h fel tudom rántani az első kereket egy padkára és ennyi.
Akkor a Mistral erre nem alkalmas? Egy mai xc gyengébb lenne, mint a videóban lévő fapados(nak tűnő) mtb?
Talán vennem kéne egy ilyet bagóért és azzal ugráljak? -
Teasüti
nagyúr
válasz zoo8800 #42254 üzenetére
Én azt a pengeélnyi határt próbálom eltalálni, ahol a tengelyt kézzel tökéletesen tudom forgatni a kivett kerékben, semmi rágás nincs még benne, viszont a kotyogás is tökéletesen zéró. Semmi játék és semmi rágódás. Na most ezt eddig még az életben nem sikerült jól megkontráznom...
Na most gyorszáras aggyal először lesz dolgom, itt már felkészítettek rá, hogy mit kell csinálni úgy nagyjából, de őszintén szólva teljes képzavar.
Majd átlátom és ráérzek, ha csinálom. Ebben reménykedek.Zsírzás után sztem is lehet szorosabbra egy hajszálnyit, elvégre enged majd rajta a zsír pár századot.
(#42256) ---Lasali---
Pedig kónuszos agynál gyönyörűen lehet érezni a rágást, ha a tengelyt forgatod kézzel.
Persze ebből a zsír minőségére, mennyiségére nem lehet következtetést levonni, csak a kónusz beállításra.
Amúgy az jó jel, ha porvédőnél és a tengelynél enyhe zsír folyás látható, nem?[ Szerkesztve ]
-
-
F_Gergely
őstag
válasz zoo8800 #42348 üzenetére
Köszönöm szépen!
Másik kérdésem, szerintetek egy 20"-os vázba mekkora első villát lehet berakni? Most amit kinéztem Rock Shox villának 150 mm az útja. Mostani villám 80 mm RST teló, kb 2-3 centivel rövidebb hosszában.
Szerintem simán jó hozzá de inkább megkérdezem a "szakikat" . Szerintetek?Egyébként egy 2008-as Magellan Hydra-m van.
-
-
F_Gergely
őstag
válasz zoo8800 #42478 üzenetére
Eredetileg ezt a villát néztem ki de nem kaptam fehér színben sehol, fekete meg nem kell
A váz márkáját még nem döntöttem el, mindenképp olyan bringát szeretnék összerakni ami úgymond "beast" tehát bárhol elmegyek vele, és szeretnék vele versenyezni. Egy elegáns de igazi zúzós gépet szeretnék valószínűleg carbon vázas lesz, hogy könnyítsem a súlyát.
A jelenlegi pedig hétköznapi használatra, túrázni, stb. De ha már veszek telót mindenképp valami normálisat szeretnék, illetve rakok fel bb7-es tárcsákat azokat kell hogy birja.
A "chopper" effekt meg nekem igy is érzésre lent van a kormány pedig vannak hézagológyűrák, hajlított kormányom, és 24-es villanyakam, ezért gondoltam hogy az a 2-3 centi többlet nem fog gondot okozni, és a lockout-al pedig emelkedőn fel illetve lefele tudom fixálni a villát. -
F_Gergely
őstag
válasz zoo8800 #42480 üzenetére
A két villa egymás mellé rakva, majdnem egy hosszú, a 150 mm-es 2-3 centivel hosszabb, tehát elvben ha lerakom 120-ra akkor ugyan ott vagyok, ha meg mozog a villa a gép dőlés szöge lesz nagyobb. (most ha szimplán a számokat nézem).
Fekete villát azért nem szeretnék, mert a gépem szinösszeállítása ezüst/fehér a fekete pedig nagyon elhanyagolható (még a bovdenházam is ezüstös-fehéres) és a fekete villa nagyon elrondítaná az összképet
Tehát ha csak a számokat nézem, elvben a 150-es villa majdnem teljesen úgyan olyan hosszú mint a jelenlegi, csak a rugó utja több, tehát fékezéskor úgy megdől előre a gép mint állat
De a chopper jelenség elvileg nem lehetséges mivel hosszra a kettő szinte teljesen ugyan az. -
F_Gergely
őstag
válasz zoo8800 #42492 üzenetére
hát egy gyári "gagyi" omni RST, elvileg 100 mm-t mozog de gyakorlatban olyan 50-60 mm-t ha nagyon odaverném lehet mozogna többet de 80-nál biztos hogy megállna.
De tárcsafék miatt mindenképp le akarom cserélni, illetve szeretnék egy állítható vajpuha villát
Ez a dual air dolog meg nagyon megtetszett, de ahogy olvastam a 2013-as villáknál a rock shox visszaáll a solo air-ra. -
venember83
nagyúr
válasz zoo8800 #42678 üzenetére
Nincs értelme a terelő szögével játszani, másik váltó kell valószínűleg. Ha a szöggel játszol, az megbosszulja magát akkor, amikor egyenesebb a láncvonal vagy a láncvonal hátul elhúz jobb oldalra. Anno én is megjártam rövid tengelyes monoblokkal és egy SRAM X5 váltóval, a megoldás egy másik váltó volt, miután fél évig egyik szerelő se tudta beállítani a váltást rendesen...
-
belaazallat
addikt
válasz zoo8800 #42678 üzenetére
Pont nem. Ezért vannak 2.5mm-enként méretezve a monoblokkok. Tudomásom szerint a terelőt a lánctányérral párhuzamosan kell beállítani.
Szerk:
(#42679) venember83Most vettem ezt a váltót, nem szeretnék egy másikat venni.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
Toomy
senior tag
válasz zoo8800 #42696 üzenetére
Az ugyebár a bekövetkezett balesetben van nagy segítségünkre, azt nem is sorolom oda. Mondjuk a többi meg a baleset elkerülésére van fejlesztve. De én akkor sem szeretem.
Jó érezni az autónál is, hogy azt csinálja amit én akarok. Bár mostanában már csak a szerelt autókat vezetem. A saját verdámba jó ha egy évben max. 3x tankolok.
(#42697) Hasaggymeg - Úgy fest nagyon haladunk a "Terminátor" vagy az "Én a robot" címú filmek által írt valóság felé. Ennek meg végképp nem tudom, hogy mi értelme és minek a kivitelezésére pénzt herdálni.[ Szerkesztve ]
-
-
-
Cyberpunk
félisten
válasz zoo8800 #45459 üzenetére
Hát ja ez inkább FR. [link] Ezt néztem ki egyébként. 320 ért oda is adták volna. Csak Nyíregyháza az oda-vissza több mint 700 Km nekem. Így el kell felejtenem sajnos. A tulaj szerint gyak. új, csak a váz több volt mint amennyiért odaadná.
"You said you'd always be there for me.... but you're not..."
-
superecneB
őstag
válasz zoo8800 #47674 üzenetére
Most, hogy jobban megnézem a két hirdetést meglehetősen gyanús.
Testbike:
Régió
Bács-Kiskun megye, Kiskunfélegyháza
Telefon: 30/9284757
E-mail: csabacz kukac freemail.huBikemag:
E-mail:
daytong010@gmail.com
Település:
Debrecen
Megye:
Hajdú-Bihar
Nem:
férfi
Születési év:
1989
Bringás érdeklődés:
Országúti / Triatlon
Telefonszám:
06703384757Ugyan azok a képek és szöveg.
-
Doki-HUN1978
senior tag
válasz zoo8800 #48012 üzenetére
A Meridát?! Százezer azért a kerékpárért eléggé fény ár. Igazából egyik alkatrésze sem üti meg azt a lécet, ami indokolttá tenné az árát!
Ha nem értesz annyira hozzá, legalább ne adj tanácsot kérlek!
A fully viszont annyira nem tűnik rossznak, de látni kell közelről!
(azt látjuk, hogy nem aszfalt-bringa...)[ Szerkesztve ]
"A szórakozottság a zsenik erénye"
-
Doki-HUN1978
senior tag
válasz zoo8800 #48015 üzenetére
Bocs, azt hittem erről van szó.
(#48014) zack : Ha ennyire vágod a pitét, miért kérdezel minket?!
Hogy neked mi mennyit ér meg abban nem adhatunk tanácsot, azt neked kell eldönteni!
Képről nem egyszerű tanácsot adni.
Egy kerékpárt személyesen kell megnézni, kipróbálni, nem képről vásárolni![ Szerkesztve ]
"A szórakozottság a zsenik erénye"
-
Atos23
senior tag
válasz zoo8800 #48212 üzenetére
Köszi!
Igen, az tény hogy egyben kéne cserélni a hajtásláncot. De 50K-t nem szánok rá, inkább veszek egy újat jövőre. Kezd az az időszak eljönni, amikor kezd a torka is véres lenni a bicajnak. Fékek, teleszkóp sem a régiek már. Az egész bicaj 140K volt 2011-ben, de rá tudnék most ennyit költeni, ha mindenből tökéleteset szeretnék
Egy bicaj szervizes ismerősöm szerint is kb. 10.000 Km után jön el az a pont, ahol használt áron még viszonylag jól ki lehet szállni egy bicajból (le lehet szállni ), és újat kell venni.
Attila
-
dqdb
nagyúr
válasz zoo8800 #48311 üzenetére
Most nekem is alu bakos fogsorom van, de szerintem nem jobb annyival, mint amennyivel többe kerül. Megkockáztatom, hogy csak a súlya jobb, és ugyanúgy vált, mint egy Deore.
Akkor érdemes (sőt, inkább kötelező) alubakos kazettát venni, ha a hátsó agyon a kazettatest alumíniumból készült, mert egy acélbakos sor csúnyán bele tud marni.A 11-32 vagy 11-34 kérdéskör szerintem teljesen egyéni preferencia kérdése, ha sokszor megy hegyre és ott sokszor fogy el az összes fokozat, akkor érdemes 11-34-es sort venni, mert ott kb. fél fokozatot nyer. Ha ez az eset nem áll fenn, akkor felesleges a magasabb árat és a plusz 70 grammot rááldozni.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
zack
nagyúr
válasz zoo8800 #48374 üzenetére
Ez legyen a legkevesebb.
Viszont ami fontos kérdés még... Szerintetek mivel járnék jobban? Egy alkatrészeiben és állapotában jobb Giant vázas, Fox telós full XT-vel szerelt de V fékes bicajjal 200k - ért ami 450k lett összerakva, vagy a lenti Scott-tal ami 50k olcsóbb viszont össz telós és kb 350k volt újonnan.
Mennyi lenne tárcsát tetetni a Giant-re? Mert lehet azzal akkor jobban járnék.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
-
D.Orion
veterán
válasz zoo8800 #48583 üzenetére
Honnan veszed, hogy megéli azt, hogy elkopjon benne a betét? Némelyiken olyan váltókar van, mint anyum 96'-os Neuzer-jén, 750ft-os! Gondolom a felni is ugyanaz a nagyon szimpla cucc lehet, a tárcsafékkel együtt. Ezt max olyannak éri megvenni, aki falun belül naponta elgurulna 500métert a boltig, meg vissza.
Szerk.: Helyesbítek az összesen olyan van! Lehet azért Storm a neve, mert a készítőnél éppen Brainstorm volt.
[ Szerkesztve ]
-
xylevi
tag
válasz zoo8800 #48672 üzenetére
Koszi, a Kalahari 575 ranezesre jo lehet, de a leirasban 18 colost ir, az pedig mar nagy...ki kell probalni es kiderul...a Crater az szinte biztos, hogy tul nagy...
szerkesztve: aprodon mar nem aktiv a Kalahari, lehet mar elkelt csak nem szedte le a bikemagrol
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Zbook Power 15 G8 15.6" FHD IPS i7-11850H RTX A2000 32GB 512GB NVMe IR kam gar
- ThinkPad X13 Gen 4 13.3" FHD+ IPS i5-1345U 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- ThinkPad T14 Gen2 14" FHD IPS i5-1135G7 16GB 256GB NVMe ujjlolv IR kam., gar
- Avaya VSP 7024XLS B2F 24 portos 10GbE SFP+
- P15 Gen2i 15.6" FHD IPS i7-11850H T1200 32GB 512GB NVMe ujjlolv., gar
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen