Hirdetés

Aktív témák

  • Teasüti

    nagyúr

    válasz dqdb #49886 üzenetére

    Amúgy biztos, hogy az XT szintet el kell érni, attól lesz egy bringa tényleg jó? Nyújt annyival többet, mint egy SLX? Olyan oldalról is megvizsgáltad, hogy melyiket mennyi üzemben tartani, hiszen egy bringa tele van kopó-fogyó alkatrésszel? Sokan beugranak a használt XT/XTR felszereltségű bringába, mert olcsó, aztán meglepődnek, hogy a pótalkatrész drága, mert új és XT/XTR.

    Hehehe +1. :C
    Több mint négyezerért rendeltem most két kis vacak váltógörgőt, mert a kerámia perselyt darabokban szedtem ki az egyikből. :DDD
    :O
    Az XT kopó alkatrészek mindegyike 10k-ba fáj egyenként (fogsor, lánc, féktárcsa, középcsapágy), kivéve a hajtóműt, az kifizethetetlen, de elvileg a tányérok egyesével is cserélhetők, de azoknak is elég vicces áraik vannak. Egy gyári fékbetét is ca. 5000 pénz.
    Ha meg a hidrós XT dualcontrol karos fékeimmel történne vmi, egy ideig nem kell bringáznom. :N

    Még jó, h legalább a hajtás állapota megállapítható ránézésre, annyival kisebb kockázat.

    (#49946) Kashim
    Terhelés alatt engem sem érdekel/nem érzem. Ez kis terhelésnél látványos, hátsó kerék blokkolásánál nagyon jó tapadási viszonyok között, illetve álló helyzetben mikor csak hintáztatod a gépet rajta ülve, vagy mondjuk egy lejtőn állsz éppen behúzott fékkel.
    Nekem akkor tűnt fel első ízben, mikor egy hegyoldali épített (föld, deszka, vasrudak, mint a teraszos kertekben) lépcsőn ereszkedtem le centiméterenként, akkor figyeltem fel rá, hogy a kerekek eléggé rugalmasra veszik a figurát.

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák