Hirdetés
-
Csak 2025-ben érkezik a Little Nightmares III
gp A sokak által várt folytatás sajnos nem fog idén megjelenni, kicsit tovább kell rá várnunk.
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
-
Computex 2024: Itt az új ROG Ally
ph Az ígéreteknek – és a kiszivárgott információknak megfelelően – az ASUS bemutatta kézikonzoljának X-szel jelölt változatát.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
hoffman_
nagyúr
-
Nyugdíjas
nagyúr
válasz hoffman_ #27101 üzenetére
Hát anélkül a többinek ugyan miértelme? Vagy gyorszáras a kereket? SS-en... Nemhiszem. Szóval akkor nem sok értelme van ezeket hordanod
szerk.: Ja, hogy te foltozol. Na az az amire én nem vagyok hajlandó.
[ Szerkesztve ]
"Két dolog fontos az életbe' nagyon. Hogy az ágyad legyen jó, meg a cipőd. Mer' vagy az egyikbe vagy, vagy a másikba."
-
Toomy
senior tag
válasz hoffman_ #27103 üzenetére
Jó sok időd van Nálam a ragasztó készlet csak azért van ha elfogyna a két pótbelső. De szerencsére még nem kellett hozzányúlnom.
Az első durva defektes élményem egy hatalmas 3napos egyfolytában tekerés alatt volt kb. 10éve.
Elmentem Bp-ről a Duna-kanyaron keresztül Bükfürdőre az első nap. Második fel Írott-kőre és ott az erdőben kaptam defektet a Velemi kápolnánál. Mondom sebaj van ragasztó. Igen ám csak az a ragasztó folyadék már csaknem 2éves volt és amikor megnyomtam csak szisszent egyet és folyadék meg sehol. Na ez így durva volt a sehol közepén egyedül Kerestem egy fenyőfát amin volt gyanta és azzal hekkeltem rá a foltot, de bele telt egy kis időbe míg ezt kiötlöttem, hogy most mitévő legyek Nem lett 100%-os, mert kanizsáig 20km-én megállás és pumpálás. Szerncsére akkor még mountival mentem, mert az outi azonnal eleresztette volna a levegőt. Ez volt a 2.nap. A harmadik meg haza kanizsáról a 7-en. Na ott tanultam meg, hogy ragasztás nuku, csak és kizárólag pótbelső. De mára már tökélyre van fejlesztve a csere, mert kb. 5perc és már indulok is, mint valamelyik samponos reklámban(#27106) sanzi89 - Semmi! Csak macerásabb és tovább tart 5perccel
(#27108) JColee - Idáig nekem 2x volt összesen, hogy 200km-es távon elfogyasztottam 2belsőt, de nem kellett nyúlnom hazáig sem a ragasztó szetthez. De én inkább utána sűrűbben is figyelgetem az út menti bringa boltot, mert ha van akkor veszek.
[ Szerkesztve ]
-
JColee
őstag
-
Toomy
senior tag
-
Chosen
addikt
válasz hoffman_ #27099 üzenetére
Egyébként létezik 100 alatt ez az összeállítás: Genesis Element
-
sanzi89
addikt
válasz ludsimon #27112 üzenetére
Ekkora nyomáson még sosem próbáltam, de 4-4.5 barral sose volt gond, pedig költséghatékonyság miatt mióta az eszemet tudom foltozok. Most is mindkét belsőmön legalább 3-3 folt van. Igaz csak TipTop cuccokat használok, a többi mind hulladék...
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
Cathfaern
nagyúr
Teljesen fa bicikli (felniket is beleértve): [link]
-
ludsimon
veterán
válasz Cathfaern #27116 üzenetére
Ez valami elképesztően gyönyörű munka!!! Ilyet akarok egyszer én is csinálni saját felhasználásra!
Fa az egyik legmerevebb még is megadja a kellő rugalmasságot. Persze a műanyag bringa az elterjedt, mivel olcsóbb a műanyag előállítása, mert ezt a fa megmunkálást szerintem képtelenség gépesítetten kivitelezni. Így biztos vagyok benne talán több 10x-ese az ára egy fa váznak mint egy carbonnak.
De egy ilyet én is hajtanék az biztos!
Bambusz vázat, de ez a mahagóni se egy rossz választás![ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Basszus, lejárt az időlimit.
Meg a másik amit írni szerettem volna, hogy a fa sokkal jobban igényli a törődést, mint egy 'vacak' műanyag. 2-3 évente újra kell lakkozni.
Szerk.:
Durva lett volna vizsgaremeknek egy fa biciklit legyártani!!!
Simán megcsináltam volna, csak azért ehhez olyan szaki kellett volna aki meg tud tanítani minden csínjára, mire kell figyelni, illesztéseknél mit, hogyan mivel. stb.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz Cathfaern #27120 üzenetére
Már fáradt vagyok.
Úgy értettem a műanyag kifolyik, befolyik egy formába és annyi, legfeljebb csak összerakják mint egy legót, de ahhoz egy betanított munkás is elég.
A fa pedig elképesztő részletességgel, kézzel tud elkészülni, géppel ilyen megmunkálást nem igazán lehet megcsinálni. CNC-se tud ilyen részletességgel dolgozni, főleg így teljes 360 fokos körívet kivágni, ez mind mind kézzel gyártott alkatrészek.
undefined
-
-
dqdb
nagyúr
válasz Doki-HUN1978 #27124 üzenetére
-
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
venember83
nagyúr
válasz Doki-HUN1978 #27124 üzenetére
Javaslom, hogy kezdj el nézni XCO versenyeket, ott nyilvánvalóan látszik, hogy lefelé is előznek, aki lefelé lassú, az általában nem egy pozíciót veszít, hanem lassan átgázolnak rajta többen is, felfelé pedig sok esetben nehéz előzni, nem tudja visszavenni az elvesztett helyeket, mivel sokszor csak egy járható nyom van. Netán elindulhatsz versenyeken is, hogy rágyere, milyen sokat jelent a gyors lejtőzés.
-
szki
őstag
válasz venember83 #27126 üzenetére
Én pont a lefelék miatt tartok nagyon egy terepversenytől. Tudom, hogy ott lehetne igazán előzni. De bukás esetén komoly sérülést lehetne szerezni. Bár országúti versenynél is buknak eleget egy-egy bolyban Szóval maradok a nyugis helyzeteknél (egyéni időfutam ).
Ha megsérülnék, akkor nekem vállalkozóként nincs táppénz, és senki sem keres pénzt helyettem. Arról nem is beszélve, hogy nem bírnám, ha nem tudnék hetekig sportolni -
Doki-HUN1978
senior tag
válasz venember83 #27126 üzenetére
Én általában "hülyegyerek" módjára -szinte fék nélkül- megyek lefelé, edzések alkalmával és versenyeken is.
Sajnos aránylag sokszor bukok is emiatt, no meg a szar első gumim miatt.De mégsem érzem azt, hogy olyan nagy előnyre tudok ezáltal szert tenni...
[ Szerkesztve ]
"A szórakozottság a zsenik erénye"
-
szki
őstag
válasz tzimash #27129 üzenetére
Az se mindegy, milyen vastag a ragasztandó gumi anyaga. Illetve mennyire ballonos a gumi. Outis jellegű belsőknél vannak problémáim a ragasztással, hisz eleve csak kis folt tehető rájuk. Ballonosabb belsőknél (28 mm-től) már teljes a siker. Nekem a trekkingnél folt folt hátán található, de nem ereszt Egy pótbelsőt hordok magamnál. Az elmúlt 1 évben 3x kellett úgy felhasználnom, hogy távol a bázistól kaptam defektet. Ha outim lenne, akkor 2 pótbelsőt hordanék, mert annál könnyebb egyszerre két keréken felütéses defektet kapni
Ragasztani már 25 éve csakis Tip-Top ragasztót, és foltot használok!#27128) rétisün: gondolom nehéz volt kibírni, és csak a séta maradt mozgásnak 6 hétig ...
[ Szerkesztve ]
-
Toomy
senior tag
Na szép, én meg a múlt héten vettem DECATLONOS-t. De azt hiszem akkor inkább most taposom meg minthogy egyszer az út szélén a két elfogyasztott belső után szívjak egy nagyot
(#27130) Doki-HUN1978 -törések is voltak már, vagy Te is azt vallod mint én,hogy esni is tudni kell?
[ Szerkesztve ]
-
sanzi89
addikt
-
lecsokolbi
aktív tag
Valaki kérdezte múltkor melyik verseny volt Ez. Megtaláltam
- Mindenki hazudik! -
-
ludsimon
veterán
-
G@ben
addikt
Tudtok olyan boltokat, ahol használt alkatrésszel is foglalkoznak, postáznak is és megbízhatóak? Kéne egy teleszkóp nekem, kinéztem a Rock Shox Tora-t, de a bikemag aprón sajnos nem találtam olyat, ami megfelelne. Vagy nincs rajta v-fék konzol vagy rövid a nyaka.
Egy boltot találtam, a maxi-bike-ot, de nem tudom, hogy mennyire olcsók, megbízhatóak.Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
tvamos
nagyúr
válasz venember83 #27126 üzenetére
Nem is beszelve az ADRENALIN loketrol, ami egy-egy lejtozes, nagyobb ugratas utan... a lejton muszaly szaguldani!
"Mindig a rossz győz, és a jó elnyeri méltó büntetését." Voga János
-
eddie1978
aktív tag
válasz ludsimon #27121 üzenetére
Egyetértek veled, hogy kézimunka a gép. Haver mutatta hol járnak a CNC-k manapság. Én nem értek hozzá. Brutál.
5-axis CNC -
tzimash
őstag
Mondhatni, bár amíg van akár 1 használható pót, amit magammal vigyek, addig csak gyűlnek a lyukas gumik Aztán egyszerre ragasztom meg. Múltkor én ragasztás után félórával már megnéztem vízben, hogy jó lett-e, bár ugye az nem 8 bar...
szki:
Amikor először ragasztottam outi belsőt (kb. 3 hete ), akkor szembesültem azzal, hogy a legkisebb tip-topos folt is bazinagy az outihoz. Rá lehet rakni, csak sajnos nagyobb az átmérője, mint a gumi szélessége, így kicsit macerásabb ragasztani, mint egy vastagabb belsőt.
Nincs a tip-topnak kisebb foltja véletlenül? vagy más gyártónak, ami használható (esetleg a tip-top ragasztójával) -
rétisün
veterán
ha már fabringákról volt szó korábban:
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Doki-HUN1978
senior tag
Eddig zúzódásokkal és horzsolásokkal megúsztam, de ezt pusztán a szerencsének köszönhetem. (vagy a jó Isten kedvel )
Szerk:
(#27134) sanzi89: Nekem tegnap 2 tüske szúrta át a belsőm. Megragasztottuk a puszta közepén, majd miután felfújtam és indulnánk, látom, hogy újra defekt.
Mondom mi a franc?!
Kiderült, hogy a nagy tüske, teljesen átszúrta a belsőm és a másik oldalra is csinált egy lyukat.
Tiszta szopás volt.[ Szerkesztve ]
"A szórakozottság a zsenik erénye"
-
bubi92
őstag
válasz tzimash #27129 üzenetére
ott a pont. uncsitesomnak most asszem ilyen belsőre raktam a legnagyobb foltot, ami a zöldkisdobozosban van. két hete nem eresztett semmit se. amúgy nekem bmx-en se volt soha problémám foltozással, és ott azért volt terhelve a gumi az ugrásokkal.
mostani rubena defektálló occsó külsőm meg vonza az üvegeket, vagy nem tudom de kb. 2 hónapja hogy egyben van a bicó, azóta többször mentem át üvegen mint egész eddigi életemben és semmi, nagyon jól bírja!
[ Szerkesztve ]
-
hoffman_
nagyúr
válasz bubi92 #27105 üzenetére
Jól van, mindenképp. De nem tudom, hogy lesz-e egyáltalán belőle valami, és ha igen, mikor...
TheChos3nOne:
Hát, a lockout-os teló, ami teleszkóp is, és nem csak egy rugós vasdarab, azért elég komoly értéknövelő. Deore még csak-csak, de ha Alivio van, abba se halsz bele. Duplafalú felni azért jellemző. De normális telót ennyiért nem fogsz sajna találni - illetve komplett gépet se, túl sok lesz a kompromisszum.
Toomy:
Jó, hát azért nem volt ez rendszeres Talán ha 2x javítottam belsőt életemben, elég szerencsés voltam defekt téren mindig is
A Te köröd mondjuk elég szép volt meg kell hagyni, nyilvánvaló, hogy ilyenkor kapsz defektet
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
Chosen
addikt
válasz hoffman_ #27148 üzenetére
Tudom, lockout-ot már töröltem is szinte a tervből, telót meg szinte nem is nézem mi van rajta, ebben az 50-60k-s rétegben szinte egykutya mind, minimális különbségek vannak. Most már inkább a váltóra fókuszálok, abból el lehet kapni jobbakat is olcsón. Mondjuk az a vicc, hogy Deore-Deore XT már 65k körül is van, azt gondolná az ember, hogy akkor Alivio megvan 55-50-ből, de nem. 80-100 körül vannak, még kevesebb van belőlük mint Deore-ból.
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen