Hirdetés
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
-
sghc_toma
senior tag
-
belaazallat
addikt
válasz rétisün #26449 üzenetére
Azt azért tedd hozzá, hogy egy része a mögötted haladó terepgumival és szintén sárvédő nélkül közlekedő egyéntől származik.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
sanzi89
addikt
Jól mondja a kolléga, kell rendelni egy ilyesmi lámpát egy pár dolláros tartóval, és el lehet felejteni ezeket a méregdrága szir-szar megoldásokat. Kisebb vagyonokat költöttem lámpára, amikor vettem egy ilyesmi lámpát eltátottam a számat...
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
rétisün
veterán
válasz belaazallat #26455 üzenetére
de ő is megkapta a magáét az én hátsó kerekemről
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
szki
őstag
válasz sanzi89 #26458 üzenetére
Nem kell leszólni az olcsó lámpát. Meg lehet, hogy valaki jobban lát sötétben, mint más...
Azt hiszem nálam többet senki sem közlekedett éjszaka, és pláne téli éjjeleken
Nekem 2 db 1000 Ft-os lámpa volt fenn. Egyik egy 4 ledes, 4 ceruzaakkus valami, ami elég jól bevilágította a teret. Míg a másik egy ledes egyetlen ceruza akkus, ami meg távolabbra volt állítva, hogy a kátyúkat észrevegyem. 3-4 90 perces út után töltöttem az akkukat.#26460) rétisün: Mikor pattansz újra nyeregbe?
[ Szerkesztve ]
-
belaazallat
addikt
válasz sanzi89 #26458 üzenetére
Ennek a lámpának a másolatát idehaza is lehet kapni 3500Ft-ért, szintén 18650-es aksival, kisebb teljesítményű led, de városban és városin kívül tökéletesen lehet használni.
Éjszakába nyúló Balaton kerülésen én lettem a felvezető, lámpa fényereje miatt senki nem akart megelőzni.Szerk:
[link] Vásárokban még alkudni is lehet.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
Newyorker
addikt
Eldöntöttem plafon 60.000 Ft-ot szánok MTB-re, szval ebben az árkategóriában kellenének javaslatok
★ 🎮 ★ PS4 PSN ID.: HUN_Zoocsemege ---> ONLINE BFV
-
D.Orion
veterán
válasz Newyorker #26463 üzenetére
Szerintem(bár én csak lelkes amatőr vagyok) az nagyon kevés lesz, főleg ha használt nem érdekel. Mire szeretnéd használni pontosan?
Ha a Pilis Sport-tól rendelsz, akkor jól nézd át a bringát mielőtt átveszed, mert hozzám is tőlük érkezett sérült festékkel a keró. Nem mondom, hogy csak náluk sérült meg a kerékpár, de azt se, hogy csak a postáskocsiba verődött össze. Például a váz alján is van karc.
[ Szerkesztve ]
-
Packersbay
tag
Nem is tudtam,hogy szép kártyával lehet venni kerékpárt közben körülnéztem,bp-en csak ezt a 3 találatot dobta ki kerékpárra,amiből 1 a kerékpárüzlet.[link]
Saját házi akácméz eladó! Dell laptop alkatrészek eladók!
-
rii
nagyúr
válasz Newyorker #26465 üzenetére
jobban jársz egy strapabíró használttal. mint egy gány alsókategória alatti újjal.
ha újat veszel ennyiért, akkor elkezded majd érezni, hogy kevés-ez kevés az ... és le kellene cserélni, meg a szervizelése se lesz ócsó ... csetlik-nyaklik-botlik
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
ClayMore
aktív tag
Erre akkor van javaslata vkinek?
Liverpool, Chelsea, Arsenal MEZEK ELADÓAK!!!...................http://hardverapro.hu/apro/angol_behozatalbol_mezek_eladoak_liverpool-chelsea/friss.html#msg5
-
asuspc96
senior tag
(#26430) szki
"Sajnos idehaza nevetséges a bicajos munkába járás kezelése."
Igen ebben teljes mértékben igazad van...meg a nyugathoz képest... Etiópia a szilícium-völgytől(#26439) rétisün
itt kb 2x16,5km lenne szó napi szinten....
Szerinted milyen kilátásaim vannak ?Azért gondolkodok ezen, mert épp számolgattam, hogy 4év alatt ameddig bejárok a suliba az 4x9x3850=138.600.- mindezt napi 2 óráért (2x1) heti 5-ször hónaponta 20 alkalom és éves szinten (kb 9 hónap tanítási idő) 360 órát csak utazok egy éveben! 15 napot egyhuzamban az évből....hát hülye vagyok én
Igaz az időt már amit a be és visszaútra szánok megmaradna csak nem dobálnám ki a pénzt a bérletre....A másik, ahogy emelkedik majd a benzin/disel ára (nő majdnem minden energia is), úgy az utazási költség is....kb ahogy tervezem ugye a kőolaj elfogy kb 30-40 év múlva... gondolom az mindenkiben benne van, hogy az utolsó 10-20 évben mi már nem kapunk mert a közlekedésre megy el majdnem a fele(!) (erről sajna nem találtam forrást).
Szóval lesz egy olyan 600-800ft átlag benzin ár amikor majd nekem kellene autó...hát ezt a f@xt...
Remélem a lényeg átment...ha valamit rosszul látok azt természetesen elfogadom,asuspc96
-
sanzi89
addikt
válasz raczger #26459 üzenetére
Gyári megoldást nem találtam én se stabilat, de vettem egy ilyet. Egy kicsi reszelővel, némi szabad idővel és minimális kézügyességgel megoldható a 90 fokos forgatás. Utána már beton biztosan tartja a lámpát.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
bimbilla09
tag
[link]
szegény kutya húzta a picsáját ddd -
tvamos
nagyúr
Otthon ugyan ennel a cegnel dolgoztam. A szemetseget a magyar fonokok nem kenyszerbol, hanem onszorgalombol csinaltak a joneppel! (Pl. Vagy 50 evig volt orzott biciklitarolo a cegnel... az se a Svedek miatt nincs mar.) Mindegy... mindig is ugy vopt ez, hogy Magyar a Magyarnak farkasa. Ugy elszomorit ez!
[ Szerkesztve ]
"Mindig a rossz győz, és a jó elnyeri méltó büntetését." Voga János
-
raczger
őstag
válasz sanzi89 #26470 üzenetére
Maradok ennél, van ilyen itthon egy hasonló lámpához és azzal elég stabil volt 24h-n (elvileg átmérője picivel nagyobb, de összébb lehet húzni).
Illetve erről vélemény? Elvileg ez ugyanaz mint a fentebb linkelt, nem? Valami hasonlót még tavaly vett a bátyám, annak bitang erős fénye volt, legkisebb fokozaton is használható volt terepen éjszaka.www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
dqdb
nagyúr
válasz raczger #26473 üzenetére
Van egy hasonló felépítésű lámpám MC-E leddel (az papíron 800 kínai lumenes) remote switch nélkül, terepen is elég, csak kínszenvedés OS kormányra rögzíteni. Egyedül a dupla tépőzáras tartó az, ami a DealExtreme kínálatából elbírja, de azzal közvetlenül a kormányszár mellé kell felküzdeni milliméter pontosan, hogy jól megálljon. Viszont ha ez megvan, akkor 2-3 órán keresztül hozzányúlás nélkül stabilan bírja a terepet is (körülbelül ennyi ideig ad értelmes fényt magas/középfokozaton vegyesen használva). Állandó lámpának nem kényelmes, mert másnapra a tartó anyaga nyúlik annyit, hogy naponta le kell szedni és újra felrakni a kormányra.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
szki
őstag
válasz asuspc96 #26469 üzenetére
Nem fogy el a kőolaj. Nincs túlnépesedés. Nincs üvegházhatás miatti felmelegedés. Stb maszlag mind megfélemlítés.
A bicajjal munkába járás előnye, hogy egyszerre letudod a sportot, és a közlekedést. Azaz időt lehet vele megtakarítani, és nem kell időt tölteni külön utazással, és külön a sporttal, egészségmegőrzéssel. A 2x17 km nagyon jó lesz Neked! Persze a bp.-i szmogos forgatagban nem szerencsés közlekedni...
Irigylem az angol, skandináv, vagy a benelux államok kerékpáros helyzetét. Jó is lenne ott élni, dogozni, és melóba bicajjal tekerni! És persze anyagilag is támogatnák a bicajos munkába járást! Van ahol még a bicajt is ingyen adják...
Nem is lassú a bicajjal közlekedni: nyáron hamarabb tekerek el Pécsre 180 km-re, mintha vonatoznék. Persze autózni is szoktam, és áprilisban kemény volt 450 Ft-ért tankolni a benzint.[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
úgy tűnik, ma sem éppen megeredt az eső, de már egy ideje dörgött is.
tervezem amúgy, hogy meg kéne néznem, hogy bírja a vállam, de nem tűnik jó jelnek, hogy néha "üresben" is fáj. bár remélem, csak azokat az izmokat érzem, amik eléggé ellustultak, amíg fel volt kötve a kezem.
(#26469) asuspc96: mielőtt nekiállsz bringával melóba járni, járd be az útvonalat egyszer-kétszer, ha amúgy nem szoktál eddig bringázni, és nem lesz gond. meg fogod látni, nem olyan nagy táv brngával sem ~17 km.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rii
nagyúr
válasz Newyorker #26474 üzenetére
használtat legjobban vagy egy hozzáértő tanácsával (én sajnos nem tartozom ebbe a körbe) tudsz venni, vagy egy szervizes bolt kínálatából ...
én bennük megbízom: crazy-ék .. ők a használtakat is kva jól adják ki a kezükből ... nagyon profi a szervizes csapatuk is ... az én szanaszétcsapott gépemet is újászületve kaptam vissza tőlük ....
itt + http://kerekparpiac.hu/ vannak használt oldalak ... szerintem keress rá, neked mi az __ami tetszik__ küllemre, linkeld be, és a hozzértők megmondják hogy szerintük jó vétel-e avagy sem ...
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
Teasüti
nagyúr
Sziasztok!
Vonatos kérdésem lenne, hogy milyenek a körülmények a MÁV járatain bicikli szállítása kapcsán?
Amelyik járat engem érint, az a "kerékpár a vonaton a megjelölt helyen szállítható (korlátozott férőhely)" katergóriába esik.Van vkinek tapasztalata testközelből ezzel?
Mennyire biztonságos (lopástól)? Mi van, ha a vonat másik végében kapok jegyet, vagy oda mellé is lehet intézni? Le lehet zárni a bringát lakattal?
Egyáltalán hogyan rögzítik? Én magam akasztom fel - ha jól tudom, akkor kampókra kell felrakni -, vagy a személyzet? Kinek van oda bejárása?Köszi!
-
dqdb
nagyúr
válasz Teasüti #26481 üzenetére
Vonatos kérdésem lenne, hogy milyenek a körülmények a MÁV járatain bicikli szállítása kapcsán?
Általában jók, eddig még nem akadt problémám.Amelyik járat engem érint, az a "kerékpár a vonaton a megjelölt helyen szállítható (korlátozott férőhely)" katergóriába esik.
Megnézed a pontos járatszámot az Elvirán, aztán megkeresed a vonatosszeallitas.hu oldalon a vonatot, hogy milyen kocsikból áll. Ha nincsen külön bringaszállító rész kijelölve, akkor a legelső és legutolsó kocsiban a peronon lehet szállítani, de szálltam én már fel a vonat közepére is, mert ott lehetett elférni. Alapvetően az IC-t és gyorsvonatot, ha lehet, kerüld ilyenkor, a sebesvonatokon általában van rendes szállítási lehetőségMennyire biztonságos (lopástól)? Mi van, ha a vonat másik végében kapok jegyet, vagy oda mellé is lehet intézni? Le lehet zárni a bringát lakattal? Egyáltalán hogyan rögzítik? Én magam akasztom fel - ha jól tudom, akkor kampókra kell felrakni -, vagy a személyzet? Kinek van oda bejárása?
Neked kell felrakni és bárkinek van oda bejárása. A többi kérdésre a válasz eléggé függ a bringaszállító rész kialakításától. Én még kampóval sosem akasztottam fel, még nem volt rá szükség egyik utazásnál sem, általában elég volt letámasztani a megfelelő helyre. Bizonyos esetekben, ha felakasztottad, le tudod zárni lakattal a bringát, bizonyos esetekben nem. Én mindig a bringa mellett utazom, eszembe nem jutna pár méternél jobban eltávolodni tőle.Legutoljára vasárnap utaztam vonaton bringával, ott egy termes kocsi egyik oldalán elbontották a WC-t, és az ajtótól balra és jobbra lévő sarokba felraktak egy-egy kampót, valamint sínt a keréknek, így 2 bringa fért fel oda szabályos használattal. Amikor felszálltam, az egyiket valaki elfoglalta, és lezárta U-lakattal a sínhez. Én felszálltam, megkérdeztem a kalauzt, hogy melyik oldalon nyílnak az ajtó, aztán a másik oldali ajtóhoz betámasztottam szépen a bringát, és leültem a lehajtható székre. A vonat ment, a bringa egy centimétert sem mozdult meg.
Előtte szombaton egy Stadler Flirtön a kijelölt helyen döntöttem neki a bringát az üléssornak és ültem le a bringára rálátással., majd átszállás után egy Bzmoton az egyik kocsi végén keresztben támasztottam ki, és fogtam a kormányt végig.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
nagyúr
válasz Teasüti #26481 üzenetére
Ha nincs bringaszállító rész, vagy vagon, akkor utolsó vagon utolsó peronján tudod szállítani azokon a vonatokon, amelyiken ez engedélyezett (IC, nemzetközi vonatokon, egyes ingázókon, helyjegyes vonalakon általában, stb. nem szállíthatsz, de ez látszik a menetrendből).
Ha van bringaszállító rész (jellemzően egy fél vagon van a bringáknak, egy másik fél az üléseknek), akkor oda szállsz fel. Ha kis állomáson szállsz fel, pláne, ha egyedül vagy, csomaggal, akkor ügyesnek kell lenni, mert nincs sok időd, és jellemzően nem alacsony padlósak a vagonok, és senki sem segít. Persze, ha szerencséd van, már vannak a bringaszállítóban, és segítenek a felpakolásban. A bringát felakasztod egy kampóra az első kerekénél fogva, vigyázva, hogy ne karcold össze a felnit, a hátsó kereket beilleszted a padlóra hajtható vájatba, és kész is. Ha gondolod, le is zárhatod, majd helyet foglalsz a vagon másik felében, az üléseken.
Ha van bringavagon, akkor nagyjából ugyanez a szitu, azzal az eltéréssel, hogy ott nincs ülőhelyes rész. Szal vagy bekempelsz a bringaszállítóba, vagy megkockáztatod, hogy vki más száll le a bringáddal. Mi elég sokat mentünk még tavaly is vonattal, és sosem hagytuk magára a bringákat a bringaszállítóban, vagy a peronon.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Teasüti
nagyúr
Én mindig a bringa mellett utazom, eszembe nem jutna pár méternél jobban eltávolodni tőle.
Ezt részleteznéd egy picit? Van ott kabin, vagy ülés mellette? Vagy legalább rálátásban van?
A peron az melyik része a vonatnak? Eddig abban voltam a peron a sínpálya melletti megálló burkolata. Nem előtér az?Az nem gáz a villának, hogy azon lóg a bringa? Hátsó keréknél nem jobb felakasztani?
[ Szerkesztve ]
-
SOAD19
addikt
válasz Teasüti #26481 üzenetére
Tavaly én is vonattal szállítottam a bicajom Debrecen-Püspökladány között, majd onnan Nagyváradig. Ladányig, külön biciklis szekció volt kilakítva: [link]. Le is lehetett ülni, le lehetett hajtani, ahol a bicajom első kereke be van fogatva. Váradig meg az adott kocsi előterében volt kialakítva a bicajoknak rögzítési lehetőség, és szintén volt lehajtható ülő alkalmatosság. Én is aggódtam, hogy hogy megy, ez a kerékpár szállításos téma, mivel ic-vel mentem, azt hittem, hogy a bicajt ott kell hagynom az egyik kerékpárszállításra kijelölt kocsiban, nekem meg a helyjegyemnek megfelelő helyre kell szépen letennem a hátsó felem. De, szerencsére nem kellett otthagynom felügyelet nélkül a bicajom.
[ Szerkesztve ]
Eladó új Barton tropical óra szíj fekete és fehér színben.
-
dqdb
nagyúr
válasz Teasüti #26484 üzenetére
Ezt részleteznéd egy picit? Van ott kabin, vagy ülés mellette? Vagy legalább rálátásban van?
A legkonkrétabb válasz, amit erre a kérdésre adhatok: az attól függ Ha van ülőhely, szerencséd van, ha nincsen, álldogálsz egy sort, ilyen egyszerűA peron az melyik része a vonatnak? Eddig abban voltam a peron a sínpálya melletti megálló burkolata. Nem előtér az?
De, előtér akart lenniAz nem gáz a villának, hogy azon lóg a bringa? Hátsó keréknél nem jobb felakasztani?
Bírnia kellene, de úgy vagyok vele, hogy nem akasztom fel, ha nem muszáj. Mivel az akasztón a bringa ide-oda himbálózik, ezért kiválóan alkalmas arra, hogy ledörzsöljön egy kis festéket. A stabil betámasztás híve vagyok, valamint a SOAD19 képén látható kerékrögzítős megoldások is jók.[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
Teasüti
nagyúr
Egy picit nyugodtabb lettem.
Köszönöm a válaszokat!Azon gondolkoztam, hogy ha kétkerekűeknek kialakított vagonra rakom, ahol ülések is vannak, de nincs ülőhelyem, talán magára hagyhatom. Hisz egy óra múlva már senki nem tudja, melyik bringa kié. Mások szeme elől meg csak nem viszik el...
(#26489) SOAD19
Díjnyertes vigyor.(#26491) Bandi18
Kerékpáros vagon azon nincs, amelyik nekem kell.Menetrendben nem látok arra vonatkozó infót, hogy milyen típusú vagonok lesznek.
Csak egy 4 jegyű azonosítót látok, meg azt, h sebesvonat.[ Szerkesztve ]
-
jazzkifli
tag
Erről hallottatok már? Strava
Még egy tracker progi, érdekes lehet...
Aláírás
-
Bandi18
tag
válasz Teasüti #26484 üzenetére
Én pont a hosszú hétvégén utaztattam meg a bringám vonaton.
Miskolc-Ajka (oda-vissza)
Ajka-Székesfehérvár (oda-vissza)Kijelölt kocsiban letámasztottam vagy ha nem volt kijelölve, akkor az utolsó végében. Jött a kalauz megkérdeztem én is melyik oldalon fognak felszállni ha kellett áttoltam az ellenkező oldalra. Végig álltam mellette. A kalauz megkérdezte hogy így kényelmes-e mert fel is akaszthatom mondom köszönöm nem mert lejön a festék, nem ér le a hátsó kerék és csak húzza a telót mondta ok neki mind1.
A legjobbak a kimondottan kerékpáros vagonok. Hatalmas karám ajtók kényelmesen be lehet rakni a bicajt, és bőven van hely le is tudsz ott helyben ülni.
-
nagyúr
válasz Teasüti #26484 üzenetére
A vagon utastéren kívüli részét is peronnal hívják. "első vagy utolsó másodosztályú kocsi peronján 2-2 kerékpár szállítható" Forrás: MÁV.
A villának nem lesz semmi baja a lógástól, kisebb ugrásoknál is sokkal nagyobb erőhatásoknak van kitéve. Hátsó keréknél nem célszerű felakasztani, egyrészt, mert macerásabb, másrészt, meg úgy alul fog becsuklani a bringa, és nem áll egyenesen a helyén. Ha van hely bőven, akkor persze nem feltétlenül kell felakasztani.
Ez egy tipikus kép az utolsó vagon utolsó peronjáról (vmi versenyre utaztunk).
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
dqdb
nagyúr
válasz Bandi18 #26491 üzenetére
A legjobbak a kimondottan kerékpáros vagonok. Hatalmas karám ajtók kényelmesen be lehet rakni a bicajt, és bőven van hely le is tudsz ott helyben ülni.
... lehegesztett ablakokkal nyáron a kánikulában nulla szellőzéssel, volt már ilyenben részem 5-6 éveJorus: ebből látszik, hogy mennyivel jobb a bringa: bár egy autó nem fér el ekkora helyen, az ára attól még simán
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
nagyúr
válasz Newyorker #26488 üzenetére
Kiindulásnak ez jó lesz: kerékpár méretek. De a megfelelő méret igazából csak próba után határozható meg, mivel a teljes geometriát kell nézni, nem csupán a nyeregvázcső hosszát, plusz ezek a méretek az átlagos testfelépítéssel rendelkező emberekre épülnek. Én például 183 centi vagyok, de viszonylag hosszú a lábam, így a 188-190 cm-es arcoknak megfelelő nyeregvácszővel rendelkező vázak felelnek meg a lábaimnak, de a felsőcső esetében egy kicsit rövidebb kell, amit sokszor csak a stucni cseréjével tudok megoldani. Szal nekem 19" lenne megfelelő, ha átlagos méretű lennék, de valójában minimum 21"-es a méretem. Plusz ahány felhasználási terület, és azokon belül ahány váz, annyi geometria, szal mindenképpen javasolt kipróbálni az adott gépet vásárlás előtt.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Newyorker
addikt
-
Cathfaern
nagyúr
Előre is elnézést, a szőrszálhasogatásért, de már többedszer írod
"Ez egy tipikus kép az utolsó vagon utolsó peronjáról (vmi versenyre utaztunk)."
Peron az amiről felszálsz a vonatra (a vágányok melletti / közötti "járda"), vagonnak legfeljebb előtere van (mindkét végén).
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Ohh! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Szép! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 8GB 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Arctic Cooling Liquid Freezer II 280
- ASUS DUAL RX 480 OC 4 GB
- Új Lenovo IdeaPad Slim 5 Prémuim "Kis Gamer" Laptop 16" -30% Ryzen 5 7530U 16/512 Radeon 2GB FHD+
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen