- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Házimozi haladó szinten
- Gaming notebook topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- A Samsung hazánkban is piacra dob idén egy friss Micro LED tévét
- Projektor topic
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Milyen videókártyát?
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- TCL LCD és LED TV-k
- Hobby elektronika
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
Doki-HUN1978
senior tag
-
RootRulez
félisten
válasz Doki-HUN1978 #19602 üzenetére
Ööö, most a csepelről van szó vagy a montiról, Csak mert mindkettőt el tudom képzelni a 90-es években.
Még ezt nézegettem, ez helyben lenne... De a távolság se gond, ha a 4-es vonalán van (így Monor is kapóra jöhet)
[ Szerkesztve ]
═════════════════════════════════════════
-
RootRulez
félisten
válasz Doki-HUN1978 #19604 üzenetére
Persze, de amire használnám, mindkettő tökéletes lenne, elmenni focimeccsre, boltba, erre-arra...
═════════════════════════════════════════
-
Doki-HUN1978
senior tag
Erre a gyöngyszemre azért érdemes vetni egy pillantást!
"A szórakozottság a zsenik erénye"
-
siti
senior tag
válasz Pikkolo^^ #19606 üzenetére
agydinamó az más, nem az a nyomoronc dörzsi
agydinamónál két vezeték van, a dörzsinél egy, mert a váz lesz a másik vezető ha jól emlékszem, de ezt is meg lehet oldani.a linken az utolsó képen látszik, hogy a töltő hogy van bekötve, ez is két vezetéken fut, polaritásra kell max figyelni és kész.
meg hogy ezt tudja az agydinamó is:
6V / 3W és 12V / 3W output[ Szerkesztve ]
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
RootRulez
félisten
Ehhez mit szóltok?
═════════════════════════════════════════
-
RootRulez
félisten
-
KaraDani
addikt
Úgy látom nem csak nálunk nem tökéletes a bringautak kialakítása: [link]
-
rétisün
veterán
alig bosszantó a délelőtti orkán után, hogy az előbb alig lengedező szellőben ittuk a kávénkat, gyönyórű napsütésben....
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
DonThomasino
veterán
Bicaj láncra WD 40 jó?
Vagy mivel érdemes?" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
Eagl3
veterán
válasz DonThomasino #19616 üzenetére
920-ért vettem teflonos sprét kerékpárboltban.
-
szentkuti11
addikt
válasz DonThomasino #19616 üzenetére
WD-40 Semmiképpen sem.
Orsóolaj, vagy szilikonos spray. De előtte minimum egy ronggyal tisztísd meg.
-
Jofi81
őstag
válasz DonThomasino #19616 üzenetére
Például TF2-vel.
-
DonThomasino
veterán
Egy villámkérdés.
Bp en metróra vagy villamosra fel lehet szállni bicajjal?[ Szerkesztve ]
" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
szentkuti11
addikt
válasz DonThomasino #19620 üzenetére
Nem.
-
adalbert1
veterán
válasz Doki-HUN1978 #19586 üzenetére
Szia,
nekem is lenne hasonló kérdésem, csak annyira pörög a topic, hogy szerintem teljesen el is sikkadt. Aki ért a felhasznált alkatrészekhez, az megmondaná hogy az alábbi biciklik között reális-e az árkülönbség:
Gepida Alboin 200 CRS 72,1k Ft (illetve 2011-es verzió 62,9k Ft)
Gepida Alboin 200 Pro CRS 81,6k Ft
Gepida Alboin 300 CRS 113,9k Ft (itt is van 2011-es, 99,9 k Ft-ért)Szerintetek megvan a minőségérzet különbség ezek a kerékpárok között, ha csak 2 szomszédos modellt hasonlítunk össze? Van értelme +20-30k-t elkölteni az eggyel jobb modellekre hosszú távon, úgy hogy azok az alkatrészek amiket felhasználnak (és amik különböznek, mert egyezés is van) csak egy kategóriával jobbak az alatta lévő modelleknél? Pl. a teleszkópok árait nézegetve az itt beszerelt igencsak az alsó kategória, nem megy túl könnyen tönkre? Teleszkóp nélküli első villával ezt az alsó-közép kategóriát nem lehet megvásárolni?
-
dqdb
nagyúr
válasz DonThomasino #19620 üzenetére
Bringával: nem. Vázzal, kerékkel és egyéb alkatrésszel a kezedben: igen.
A fogaskerekűn és a HÉV-en lehet bringát szállítani, mindkettőre vagy külön jegyet kell kezelned a bringára, vagy vásárolnod kell kiegészítő bringás bérletet.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
bubi92
őstag
régen mikor még volt godspeed, örsről metróval jártunk át déliig. mindig kivettük első kereket, és úgy már nem bicikli néha ránk szóltak, néha nem. ha igen elővettük a láthatatlanná tévő köpenyt, alias paplan huzat, bicó bele, és kész mondjuk bmx-is épphogy belefért, szóval normális bicónál ez nem járható út
-
szentkuti11
addikt
válasz DonThomasino #19625 üzenetére
És a hátsót.
-
dqdb
nagyúr
válasz DonThomasino #19625 üzenetére
Elvileg akkor már nem kerékpár Vannak, akik vonaton is így spórolnak a bringaszállító jeggyel, nekem nem ér annyit a macera.
Ha csak egyszeri alkalomról van szó (például szervizbe vinnéd a használhatatlan bringát), akkor érdemes megnézned, hogy Budapesten belüli vonatozással tudod-e a távolságot csökkenteni.
adalbert1: a 2012-es 200 CRS és 200 Pro CRS közötti árkülönbséget megérheti, a 200 Pro CRS és a 300 CRS közöttit nem. De ebben az árkategóriában már megéri nézelődni a Bikemag Apró használt bringái között, itt már előfordul alig használtakból rendes választék.
A teleszkóp ebben a kategóriában nem romlik el általában úgy, hogy a bringa használhatatlan lesz tőle, maximum beáll teljesen, és merev villaként működik. Teleszkóp nélkül csak a nagyon alja és a nagyon extra kategóriát árulják, az előbbiben nem fér bele az ár, az utóbbiban a vevő nem igényli, a kettő között a nagy tömeg dönt, akinek kell teleszkóp, mert kell teleszkóp.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
adalbert1
veterán
-
csabi94
őstag
Megoldva. Szétszedtem, és sikerült a rugót visszarakni a helyére.
-
venember83
nagyúr
Kész. Speci Stumpy. Galéria meztelen vázzal.
-
szentkuti11
addikt
válasz venember83 #19638 üzenetére
Mennyiből épült ez a csoda?
-
ludsimon
veterán
válasz venember83 #19638 üzenetére
Mióta??
Mi lett a régi vázzal?Szép gépezet, használd egészséggel!
[ Szerkesztve ]
undefined
-
DemonDani
addikt
válasz venember83 #19638 üzenetére
grat
az a nyeregcső mit tud?NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
Vasinger!
nagyúr
válasz venember83 #19638 üzenetére
Ezt a nyeregcsövet alapból így használod, vagy csak a kép miatt lett így kiemelve?
-
venember83
nagyúr
válasz szentkuti11 #19639 üzenetére
Mivel egy folyamat volt az építése, évről-évre cserélgetve az illető alkatrészeket, ezért nagyon-nagyon sokból. De inkább költöttem ezt biciklire, mint valami csotrogány, kevéssé üzembiztos autó fenntartására. Tényleg nem tudom, mennyi lehet a végösszeg, mert pl. tavaly tavasszal jött a Reba, aztán nyár körül az XT hajtómű, XT fékek ősz-tél felé, most tavasszal meg a Stumpjumper váz.
DemonDani: Sok mindent, pl. rá lehet rögzíteni és megtartja a nyerget. Nem tud semmi mást, max. az okos kialakítása miatt könnyű személyre szabni a nyereg függőleges és vízszintes pozícióját, mivel ezt a kettőt külön csavarok lazításával lehet állítani.
Vasinger!: Ma a városban így tűnt kényelmesnek, majd meglátom, milyen pozícióban lesz jó SPD cipővel, mert ma utcai cipővel mentem vele ide-oda. SPD-vel akár még minimálisan magasabbra is kerülhet. Elég hosszan benne van a vázban a cső, nem félek a töréstől.
ludsimon: Melyik régivel? A Specialized Epicet még tavaly ősszel eladtam, ahogy tudtam, a Magellan Pyxis Team meg itt van az előszobában csupaszon, és valószínűleg itt is marad. Méretre tökéletes, kár lenne pár ezresért továbbadni. Ha úgy adódik, épül rá egy könnyű gép, ha meg nem, akkor marad tartaléknak.
-
mtade
aktív tag
Teljesen kezdőként lenne kérdésem a topiclakókhoz.
Megérett a csere a bringámon az első lánckeréknek és a hátsó váltónak.
Mit várhatok ettől az olcsó hajtóműtől és váltótól?
Melóbajárós ütősvágós lenne a szerkezet, ritkán elmennék egy nekem hosszabb, mondjuk 40-50km-es túrára.
100kg körül vagyok, és nem igazán szeretném hetente állítgatni, pátyolgatni a technikát.Ha kicsit hangos, az nem zavar, csak váltson jól és ne akarjak sírógörcsöt kapni, ha esetleg ellopják.
A válaszokat előre is köszönöm.
Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford
-
DemonDani
addikt
válasz venember83 #19644 üzenetére
azt hittem valami rugós szisztéma
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz venember83 #19638 üzenetére
Lecsöppent a nyálam az asztalra.
-
venember83
nagyúr
A mázsád miatt a hajtómű bizony hajlongani fog ide-oda, de megfelelő karbantartással, ez mondjuk azt jelenti, hogy nyáron és ősszel beviszed szervizbe váltóállításra és itt-ott zsírozásra, működni fog a bringán. A lényeg, hogy ne hanyagold és ne legyen folyamatosan több kiló kosz az alkatrészeken, ezek a belépő szintű alkatrészek nem igazán tolerálják ezt, nem mintha a csúcsszettek annyira örülnének a rászáradt sárnak, pl.
Köszönöm a jókívánságokat! Megpróbálom kihasználni, amennyire csak tudom!
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!