Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • stanley00

    tag

    Sziasztok!

    Olvasgattam itt a hozzászólásokat és meglepett a sok negatív kritika. Igazából én is most ott tartok, hogy szívem szerint hátat fordítanék a Kaspersky-nek de egy kicsit más okból amit a legtöbben írtok. Én azt nem tudom megemészteni amit support címén mûvel az egész brigád a magyarokat is beleértve. Van egy Kaspersky Total Security saját vásárolt kulcsom ami Win 7 alatt Kaspersky Total Security 2015-öt telepítve tökéletesen mûködött. Miután telepítettem a Win 10-et és felraktam a 2016-os verziót azzal szembesültem, hogy nem fogadja el az eddig használt és még kb 300 napig érvényes kulcsot. A legnagyobb probléma ez lenne de nekem ott szakadt el a cérna ahogy ezt a cég kezeli. Először a magyar Kaspersky-nek írtam 2 címre is a problémáról de soha nem kaptam egy választ sem még arról sem, hogy megkapták-e egyáltalán a levelem. Ezután már a hivatalos Kaspersky support-nak írtam és ott tartunk hogy kb. 20 nap alatt (igen, kb. 10 naponként) kaptam összesen 2 választ amiből a másodikban nem is az eredeti kérdésemre kaptam választ hanem egy teljesen értelmezhetetlen dolgot. Most ott tartunk, hogy mivel nem tudtam aktiválni az érvényes kulcsommal a telepítéskor ezért a 30 napos próbaidőt aktiváltam ami mindjárt lejár és nagyban kussolnak válasz meg semmi. És itt a nagy dilemma mert én kb. itt felejtenék el örökre egy ilyen céget aki miután a pénzt besöpri nagy ívben sz*rik a vásárlóra. Viszont mûködésben és megbízhatóságban sosem volt problémám. Szóval a nagy kérdés ha nem Kaspersky akkor mi?
    Mert ha az ember ránéz [ERRE] a független tesztre akkor elgondolkozik, hogy érdemes-e felhagyni a büszkeségével:)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák