- Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Mérföldkőhöz ért az LG a Micro-OLED technológiában
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- Milyen asztali médialejátszót?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házimozi belépő szinten
Hirdetés
-
Tekken 8 - Nyáron érkezik Lidia Sobieska
gp A lengyelek karatézó vezére lesz a franchise nyolcadik részének legújabb DLC karaktere.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Újabb robottaxis balesetekre derült fény
it Az USA biztonsági vizsgálatot indított a Waymo önvezető autói kapcsán, és újabb balesetekre derült fény.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kugli
aktív tag
válasz kzolisajnos #17964 üzenetére
Én is végig jöttem 10 óra körül az M1-en BP felé. Csak annyit erről,hogy minden porfelhőt sok km távolságról előre lehetett látni. Szóval a gondolkodás nélküli élet az megy sokaknak. Nem az egész ország volt ködben,nagyon sok idő volt minden helyzetre,hogy felkészüljön a sofőr. Féklámpát egyszer kétszer ha láttam egész úton ezekben a helyzetekben is.
-
Somatom
veterán
válasz kzolisajnos #18709 üzenetére
Bírom a német vallásosságot. Megint vmi krisztus-izé van. Tegnap becuccoltam, másfél óra volt a lerakóig. Most állunk egy napot, holnap meló, aztán hétvége. Megyek be a telephelyre hétvégézni, mert hétfőtől kapok egy új padawan -t.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
őstag
-
válasz kzolisajnos #18781 üzenetére
Azért azzal a hazavezetéssel csínnyán' bánjál, mert csak erősen indokolt esetben lehet 2*1 órát ráhúzni, és simán ráhúznak a brére, ha meglátják és nem tudod igazolni az igazad.
De amúgy nálunk tűzoltóságon dettó ez volt.
Lejött megyéről a KOK-ról frissen kikerült hadnagy, akkora arccal, hogy a szertár ajtaján is oldalazva kellett bejönnie, aztán nagyon okosnak akart tűnni azokkal a kérdésekkel amiket kérdezett.
Kár, hogy az étkező ablakából látták, hogy a megérkezése után, még az autójában a szerelési szabályzatot olvassa, mert memorizálta, hogy mi a hármas hurok, és hogyan kell megkötni...
Gyász az egész.
Tudás nincs, arc van, ego van, közben hülyék mint a f@sz.
Ezek dettó ugyanazok.Itt ez a GKI is. Minek? Százsokezerbe fog fájni, egy olyan kártya ami teljesen felesleges, értékelhető tudást nem ad, mert a kérdező is javarészt hülye ahhoz amiről kérdez, ezért bonyolultabb dolgokba bele sem mennek.
Ezért vannak az egészséges reggeli típusú kérdések.
Nem tudom külföldön mennyi az újítása a 95nek, de gondolom nem 200 euró.
Az meg, hogy ha van buszos meg kamionos jogsid, arra kombinált GKI kell, még több pénzért, az meg egyenesen vicc.[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Zolás
addikt
válasz kzolisajnos #18781 üzenetére
Főleg, hogy haza szeretnél érni, az nem elég indok. Ha látszik, hogy úgy lett tervezve a meló, hogy kellett a plusz két óra, simán megvágnak.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
válasz kzolisajnos #18850 üzenetére
Pont ezt beszéltük a múltkor itt. Minél szegényebb vidékre mész, az emberek úgy lesznek egyre emberségesebb a nagy átlag.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz kzolisajnos #18914 üzenetére
[link]
Amúgy mit vársz ott ahol a mai napig külön építik be a hideg és a meleg csapot... : D
Én már várom[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz kzolisajnos #18918 üzenetére
[link]
Ezt dicsérték a drájvörök' akikkel a hofban ittunk, meg akikkel találkoztam a későbbiekben is.
Meglássuk'.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
HoTaZo
addikt
válasz kzolisajnos #18955 üzenetére
"...az eladók kijönnek a boltokból, megállnak a gyalogosok, a madarak elhallgatnak...
S akkor, arra kellett menni?Qtya123: Akkor jól jegyezd meg az utat, hogy miként jó!
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
addikt
válasz kzolisajnos #18960 üzenetére
Érdekes, pont a "csuklós" szerelvényeket szokták kizárni hasonló helyeken. Akkor egy autó nem mehet arra, de utánfutóval már igen?
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
Qtya123
őstag
válasz kzolisajnos #18985 üzenetére
Igen, én is van úgy, hogy olyan traktorral vagyok, amin ha leveszem a gyújtást, akkor kalapács, a másikon meg leveszem és ágy, szóval ezt mindig figyelem.
Ja és mindegyik Siemens VDO, mégis máshogy viselkedik. -
Avicularia
veterán
válasz kzolisajnos #19035 üzenetére
Nálunk éppen 19 fok van
-
HoTaZo
addikt
válasz kzolisajnos #19078 üzenetére
Á, jobban szeretem az eredeti felállást!
(#19080): Hiányzik a Déli pálya, de az ilyeneket látva örülök, hogy a hétfői Montpellier -i lerakóm után Északnak veszem megint az utat.
KAMELOT : Jó, de te élvezetből csinálod!
Hajnali 3-kor nekilendültem, hogy a 7 órától kezdődő tilalom előtt még meg tudjak állni. Sikerült, 20 percre vagyok a hétfői 6 órára bookingolt lerakómtól.
Most, látom értelmét a kamiontilalomnak. A franciák úgy hívják az e hétvégi őrületet, hogy chassé-croisé des julliettistes et des aoûtiens, avagy a júlliusi és augusztusi nyaralók helycseréje. Az ország egy része júliusban megy nyaralni, másik fele augusztusban. Ilyenkor vannak a legnagyobb dugók az országban.
Már az éjszaka is rengeteg autó volt, de haladós volt. Hogy mi lesz napközben, abban nem lesz köszönet!
Ilyenkor jobb is, ha a kamionok nem súlyosbítátják a helyzetet!Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
csibe1
addikt
válasz kzolisajnos #19274 üzenetére
Fene se tudja mióta idejár érdeklődni, de azt nem tudni miért?
Könyvet ír, teszteli a topiklakók felkészültségét?
Amikor rákérdeztem se mondott rá semmit." Bármi megtörténhet,még a pók is foghat halat. "
-
Agyrák666
aktív tag
válasz kzolisajnos #19279 üzenetére
De Kamelot out-ban rakodik, mert ,, nincs mas megoldas". Par eve meg magnessel bohockodott, mert akkor se volt ,, mas megoldas*
-
Qtya123
őstag
válasz kzolisajnos #19323 üzenetére
"könnyű beleragadni, elmegy melletted a szakmád, a szociális életed elsorvad főleg ha van családod, mert akkor még kevesebb időd lesz bármire. Persze biztos lehet találni olyan helyet, ahol 2/2 munkarend van, mint ahogy Somatom kolléga dolgozott, de nekem pl az amit ő csinált egyáltalán nem tetszene."
Bocs, kicsit litánia lesz:
A fene tudja. Igazából az, hogy elmegy mellettem a szakmám, nem érdekel, mert már megtörtént. Mérnök informatikusként diplomáztam majdnem 15 éve. Egy percet sem dolgoztam benne és nem is bánom.
Az a baj egyébként, hogy "elferdült" módon kezdtem anno a munka világát és nekem ez lett a természetes. 12/24 és 12/48-as váltós műszakban kezdtem, olyan munkát ami nem fizikai, de nem is a gép előtt görnyedsz 12 órában, meg papírokat tologatsz dolog. A végén meg kb kipárnázottá vált az élet, mert 24 órás munkarendben dolgoztam és így összvissz 6-7, nagyon ritkán 8 napot mentem egy hónapban. Ezért is volt idő a kamionra.
Volt ugye az éjszakázás, az ünnepnapok, stb... Volt, hogy 3 egymást követő évben is dolgoztam szilveszterkor, vagy épp húsvétkor. De nekem ezek sosem okoztak kellemetlenséget, még ha fárasztó is az éjszaka. Mert kb mindenért kárpótolt az a "szabadság", hogy utána nem megyek. Így sosem éreztem mókuskeréknek, hiszen nem kellett minden nap menni. A családnak sem volt ez probléma. Ami a feleségemből áll, gyerek nincs, szülők 250 km-el arrébb, testvér nincs, rokonság nagyon kicsi. Szóval eléggé magunk vagyunk itt.
Ez a munkarend szerintem jól el is cseszte a világnézetemet, mert valami egészen beteg módon gondolok arra, hogy mindennap ugyanakkor, ugyanazt, ugyanott H-P 8 órában. Olyan érzésem van tőle, hogy ez egy rabszolgaság és a nap végén kapsz pár órát, hogy alvás előtt még azért legyen neve a gyereknek, meg 5 nap után két napot, hogy ne őrülj meg. A 15 évből 4 évig csináltam ilyet. Nem nagyon tudtam megszokni. Mikor meg egy évben egyszer kiveszed a 2 hét egybefüggő szabidat, akkor elengednek ugyan, mert törvény írja elő, de nyígnak a vezetők, hogy jaaaj, mi lesz addig. Legalábbis sok irodás/informatikus ismerős erről számol be és én is ezt tapasztaltam abban a 4 évben. Kb szabitól szabiig, hétvégétől hétvégéig "él" az ember. Kivéve persze aki imádja a munkáját.Persze ugyanúgy "rabszolga" az ember minden más munkarendben is, de valahogy más. Mintha nem lenne olyan szűk keretek közé szorítva. Kíváncsi vagyok, hogy alapban ilyen-e a személyiségem, vagy az tett ilyenné, hogy a munka világába 15 éve így léptem be, váltós munkarendben. De ugye ez már nem derül ki.
Szóval a kamion meg ilyen "tömbösített" otthonlét. Én 99%, hogy úgy lennék vele, hogy hiába szívás az adott két hét, mert pörgős a meló, sok az akasztás, kosz, izzadás, stb... vagy bármi más, hiszen ott a tudat, hogy utána 2 hét nyugi.
De kb én is így tudom csak elképzelni a kamionozást. A 3/1 vagy 4/1 egyszerűen túl sok. A hetelés meg ugyanaz, mint a H-P munka, csak még aludni sem megy az ember haza hétköznap. A napi bejárós meg olyan, hogy úgyis alsó hangon 10 óra felett lesz a legtöbb munkanap, tehát beesni az ágyba megy haza az ember.Valahogy ez a 2/2 tűnik nekem így (félig)laikusként működőképes rendszernek, csak hát ugye egyrészt a párkapcsolatra ez sem garancia, másrészt azért nem hiszem, hogy nagyon válogatni lehet a 2/2-t biztosító cégek között.
A fülke és a kosz igen, az nem a legjobb, ha kifogja az ember. De nekem ott megint felülbírál a dolog, hogy 2 hetet otthon vagyok, a másik esetben meg oké, hogy tiszta a fülkém, de kvázi az az otthonom, nem a lakhelyem, mert abban dekkolok 3-4 hétig. Annyit nem ér. Ültem több esetben retkes fülkében, nem egy komfortos dolog, de számomra nem az a legrosszabb a kamionozásban.[ Szerkesztve ]
-
válasz kzolisajnos #19396 üzenetére
Albion? Angol cégre gondolsz?
Zolás
Hülyék a másik oldalon laknak, ráadásul öreg vagyok bohócnak. 6500 kavicsot kellene megcsinálni 90 órában. Köln fölé, Sopron mellől. A3 végig.
Mondom, ahhoz azért elég nagy mák kell, hogy 77-78as átlagot menjél.
A3on.
Aha...
Még az olaszoknál is szerencse kérdése...
Előzni tilosban, meg kb mindenhol 90el meg lehet, de nekem most nincs gkim, meg szabis papírom, szóval nem kísértem a bagot/rendőrt.[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz kzolisajnos #19401 üzenetére
Hétfőn érek be Magyarországba, miközben várom a sorom a parkolóban, felhívom a tagot, megkérdezem mi a pálya.
Aztán ha tényleg, akkor januárban tényleg...どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
HoTaZo
addikt
válasz kzolisajnos #19424 üzenetére
Amíg vársz rájuk, addig nincs gond. Amikor megindultak, ott kezdődik igazán...
Kinél matatott fent az a szerencsétlen?
[ Szerkesztve ]
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
Di Natale
aktív tag
válasz kzolisajnos #19426 üzenetére
Ez kb. olyan eset mint amikor Horvátországban egy fiatal pár aludt, majd arra lettek figyelmesek, hogy valaki matat a fejük felett lévő polcon.
-
HoTaZo
addikt
válasz kzolisajnos #19426 üzenetére
"H" betűt ne ejts ki, nem használják.
Mond neki, hogy "fréró, szé pá iszi kö tü vő antré!" (Tesó, nem ide akarsz bejönni!) Aztán figyeld a fejét!Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
addikt
válasz kzolisajnos #19430 üzenetére
Akkor pár még:
Mange tes rongins! - Manzs té ronzsá' ! - Edd a fikád! - Ez északi , Ch'ti (Stí) nyelvjárás.Va caguer! - Vá kágé! - ~Szard össze magad!
A különlegessége, hogy "caguer" az állatok, kiváltképp a kutya defekál. Megszokottabb a
Va chier! - Vá sié! - Fosd össze magad!*Ha igen után "n" van a szó végén, akkor az "n"-t a torokban elfolytjuk, ezt jelöli az aposztrof a ronzsá' végén.
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
addikt
válasz kzolisajnos #19436 üzenetére
Jobb lesz, ha nem velük használod.
De, ezt biztos ismered!
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
válasz kzolisajnos #19490 üzenetére
Aztapicsa, ennek jol felment az ara...
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
HoTaZo
addikt
válasz kzolisajnos #19496 üzenetére
Így nehéz, bizony!
Mint minden hegy, az is gyönyörű, bármikor is jár arra az ember.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
Qtya123
őstag
válasz kzolisajnos #19518 üzenetére
Én a Hankookhoz néha alapanyagot vittem. De elég érdekes volt, mert olyan fém tárolókban volt a cucc, amiből nem fért be egymás mellé kettő. Így középre rakták mindig, végig egy sorba. Kétoldalt így meg jó sok hely volt. Nem tettek a rakomány és az oldalfal közé semmit és lekötni sem tudja az ember, mert hűtős póttal vittem.
Ott meg ugye fém az alja és fém a fémen eléggé csúszik. Mindig féltem is a körforgókban, mert mondták a gyárban, hogy 1-2 sofőr dobta már be a gyár melletti körforgalomban a szerelvényt az árokba, mert nagy volt a lendület a rakomány meg elindult és bedöntötte.Vittem néha állítva nagy papírtekercseket is, ott úgy kitámasztották, hogy csak na. Olyasmi levegővel töltött "kapszulákat" tettek közéjük, mint ami a hajók oldalán is van, mikor kiköt.
-
Qtya123
őstag
válasz kzolisajnos #19522 üzenetére
Jaja, nem volt csúszásgátló.
-
Avicularia
veterán
válasz kzolisajnos #19589 üzenetére
Nálunk csomó cégnél 83-ra vannak korlátozva a verdák. 80-81-el szoktam menni, nem fizetnek a gyorshajtásért
-
Teodor52
senior tag
válasz kzolisajnos #19593 üzenetére
Előző 3 héten nem volt munkavégzés.
Tehát hétfői bekezdés majd kedden 24 óra pihi, munka péntekig majd ismét 24 óra pihi és ma pedig telephelyre indulás.
Ha jól értelmezem a fentieket akkor a mai bemozdulással megkezdődik az új munkahét?
-
válasz kzolisajnos #19593 üzenetére
Újra, de vasárnap jó eséllyel állni fog.
Hacsak nem hűtős, vagy tejes, vagy virágos, etc.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz kzolisajnos #19617 üzenetére
Saját ház, és saját autó az ami a legtöbb pénzed elviszi.
Van egy cikk a it most nem találok... Megkeresem majd.
Abban a telefonvonalakról van szó, Magyarországon az átkosban.
Gyönyörű példája a magyar gógyinak, hogy "miért fektessük csomó pénzt a földbe, amikor van posta".
Ez a vidékfejlesztési ügy kb ugyan ez.Itt van ni [link]
És a brancs ugyan az maradt...[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz kzolisajnos #19638 üzenetére
Most csak azért mert majomfogó van középen, attól még nem autópálya. De ezt azért illene tudniuk embereknek... Mégha -és egyetértek- indokolatlan is a 70. Csak tudod, ha 80 lenne engedve, akkor megint a "90 már belefér" van. Amúgy pályán is 80 a megengedett Na sebaj.
Amúgy ez az M1 egy agyhalál. Tegnap este jöttem befele Audihoz, hét körül 15kmes sor volt a 83as lehajtójánál van 4 kamion volt egymásba csúszva.
Nem tudom mikor oldódott meg, mert 9kor még mindig megvolt a 15km.
Reggel átugrottam Sopron felé egy céghez, 9kor jövök vissza, megint 17km stau, kapuvári lehajthatótól az audiig
Furgonista becsókolt a tandemnek.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
HoTaZo
addikt
-
HoTaZo
addikt
válasz kzolisajnos #19646 üzenetére
Már éppen kezdtem gyorsulni, nem az órát néztem, de mázlim volt, mert pont egy SOS öbölhöz értem. Nem rántott el szerencsére. Csak nehéz volt olyan pozícióba visszatolatni, hogy ne az esetleges hugyos aszfaltra kelljen lefeküdnöm, de a pótkereket is biztonságosan tudjam kivenni, mert az a baloldalon van.
A legnagyobb nyűgöm az emelő alátétele volt, mert teljesen leengedett guminál a híd is jóval lejjebb van, nem is fért alá az emelő. A ferde résznél tudtam csak alárakni, így még érvényesültek a fizika törvényei. 5x ugrott ki alóla, de 6.-ra sikerült fatuskókat a híd alá tolnom, aztán a 2. emelővel biztosítani. Felváltva emeltem az egyikkel, másikat ki, letolni, csavart kitekerni, emelni, az elsővel ugyanez, míg 1-2cm nem lesz a gumi és a talaj közt. Aztán támadhattam az anyákat a kulccsal és 110 kilóval. Nem volt idejük rárohadni, de jól meghúzta a gumis, pénteken. Rövid életű volt ez a gumi.Aláírom, hogy a legjobb eszköz hozzá a telefon, de ha van pótkerék és a cég elvárja, hogy te cseréld (útmentén, kizárólag jobb oldalt és biztonságos helyen!), akkor kell melós ruha, 2db(!) emelő, fatuskók, deszkák, s a nyomatéksokszorozó kulcs is nálad van.
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
eshe
tag
válasz kzolisajnos #19665 üzenetére
Nem tudom,mi csak németben járunk.
-
eshe
tag
válasz kzolisajnos #19669 üzenetére
Konkrétan nem tudok nyilatkozni,mi legtöbbször az a5,a6,a61,a8 pályákon mozgunk.
-
HoTaZo
addikt
válasz kzolisajnos #19709 üzenetére
Vontató, 2019-es, pót 2014-es.
Igen, a belga határtól bármikor mehetsz az A16-on.
Zolás :
Cseles, bátor!Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
Zolás
addikt
válasz kzolisajnos #19709 üzenetére
Veurne felől Calaisig bármikor lehet közlekedni. Ez egy régi megállapodás.
Amúgy nem vagyok bátor. Előre le van tárgyalva, ha fizetni kell, az nem én leszek.Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
Teodor52
senior tag
válasz kzolisajnos #19714 üzenetére
"Az eltelt órák száma a lényeg"
Annak ellenére, hogy egy órával visszaállítottuk az órát? -
HoTaZo
addikt
válasz kzolisajnos #19791 üzenetére
"... bármely négy egymást követő héten legalább négy, heti pihenőidőt tart, amelyek közül legalább kettő rendszeres heti pihenőidő."
S, ebből adódik, hogy a két csökkentett heti pihenőidő után, két rendszeres heti pihenőidőt kell tartani!Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
Teodor52
senior tag
válasz kzolisajnos #19791 üzenetére
A lényeg, hogy csak belföldi viszonylatban dolgozó sofőrök számára nem alkalmazható igaz?
-
válasz kzolisajnos #19794 üzenetére
A visszapotlasnak a 45 kezdese elott meg kell lennie.
Annak meg a munkahet lejarta elott kell befejezodnie.
Elvileg. De ezt is varialjak mar, lassan ember nincs aki kiigazodna ezen.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Teodor52
senior tag
válasz kzolisajnos #19797 üzenetére
Okés.
Köszi! -
HoTaZo
addikt
válasz kzolisajnos #19794 üzenetére
A pótlással kiegészíted a kötelező, pihenőidőt (a sematikusan használt 24 vagy 45 így hibás, mert most 36ó55' pihenőm volt, S az nem 24ó! Nekem csak 8ó05'-et kell pótolnom, s nem 21 órát), de attól én még egy csökkentettet vettem ki! Jövő héten vagy rizikózok egy rendszerét kabinban, vagy csökkentett lesz és az arra rá 2 héttel következőt kell rizikóznom rendszeresség, kabinban vagy rövid kör, hogy megint otthon vegyem ki.
Probáljatok meg nem 24-esben és 45-ösben gondolkodni, hanem csökkentettben és rendszeresben, nem ugyanaz a matek.(#19793) Tüzi: Betojás!
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
addikt
válasz kzolisajnos #19804 üzenetére
Akkor jó. Csak van akinek a 44:30 is 24. Ezért helyesbítettem .
Brest (Bretagne) - Budapest= 2066km, azt illik 3½ nap alatt megtenni. Szigetszentmiklós - Liszabon, az már finom falat, hétfő délutáni felrakó - péntek reggel 9-es lerakóval. Ezután egy >600km-es átállás, S következő héten Hannover melletti lerakó, S onnan jönni vissza a következő fuvarral Gyálig. Mindezt 90 óra vezetésben.
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
válasz kzolisajnos #19929 üzenetére
Ket oldalon sem latok semmit sem.
Walter is csak 8-24 kozott ir ADR tilalmat.
Amugy Alkotmany napja lesz szerdan.Hetvegere leraktam a verdat, ma reggel ulok bele, 24.1v, es hat volt baj az inditassal. Szerintem as egyik akksim kuka lesz.
Epp hagyom futni a gepet alapjaraton, kozben torom a jeget a tetoponyvan.
Menjel, mert idokapu van!
Mondom, leszarom, nekem meg fel tonna jeg a teton...
Ugy erzem mar nem vagyok olyan haver[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
HoTaZo
addikt
válasz kzolisajnos #19929 üzenetére
Én a Bans for trucks -t használom, előfizetős, de jó.
Az nem mutat semmit Tarragonáig, csak utána.
Egyszer futottam bele egy tartományi ünnepnapba, nem volt tilalom, csak a cégek voltak zárva.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
addikt
válasz kzolisajnos #19941 üzenetére
Nekem úgy jött ki, amikor tartományi ünnepnap volt, hogy a lerakóm főnöke valamiért bejött. Szerencsére tudott targoncázni, így leszedett. De mondta, hogy ünnep nap van. A felrakó viszont totál zárva volt, négyen gyűltünk össze, mindnek ugyanaz a megbízója volt. Váltig állította, hogy jönnek majd várjunk...
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
addikt
válasz kzolisajnos #19945 üzenetére
De szép az a templom!
Köszi! Majd februártól.
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
addikt
válasz kzolisajnos #19983 üzenetére
Kicsit feljebb vagyok, az autópályán, Roma felé. Az idő is szar, kedvem sincs kimozdulni.
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
Új hozzászólás Aktív témák
- Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
- iPhone topik
- Aliexpress tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Politika
- Fűnyíró topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen