Hirdetés
-
Formálisan megjelent a Microsoft felskálázó eljárása
ph Az Auto SR egyelőre csak pár cím erejéig tesztelhető, de olyan hardveren, ami még meg se vásárolható.
-
47,5 milliárd dollárt költ chipekre Kína, várja a Samsungot is
it Kína egy 47,5 milliárd dolláros alappal pörgetné fel a saját félvezetőszektorát, a miniszterelnök pedig további befektetésekre bátorítja a Samsungot.
-
Premier előzetest kapott a Venture to the Vile
gp Befutott a PC-s kiadás, a későbbiek során PlayStationre is megkapjuk a játékot.
Új hozzászólás Aktív témák
-
raczger
őstag
szőrszálhasogatás, szókifordítás... ez a jellemző a mai társadalomra nem tud ellenébe semmit se mondani, idegesíti hogy a másiknak igaza van és máshogy nem tudja megcáfolni
egyébként L.T. fórumtársunkkal teljes mértékben egyetértek, igaz jogsim még nincs
De például nézd meg hogy Hamilton 10 esetből hányszor uralkodik az autó felett egy-egy kicsúszás esetében: 9 vagy 10...
De mikor például egy öregember pl 70-80 éves vezet (hibáa vezet pl 20 éves korától), akkor nagyobb részben rosszabbak a reflexei mint az a nagyvárosi vezetéshez kellene... Szomszéd is már 80-on felül van, fizikailag még tényleg fitt semmi komolyabb baja nincs de falun kívül autóval nem nagyon mer már menni, mert tudja hogy a reflexei nem ugyanazok, így könnyebben kerülhet balesetbe. Ez volt az egyik véglet
A másik az a fiatalság, az ő esetükben a reflexel ugyebár nincs gond nagy részben, inkább mint L.T. írta valamiféle ehhez kifejlesztett, kitalált pszichológiai vizsgálat kéne (mondjuk 25 éven alul aki leakarja tenni, mert általában efölött már azért megjön az esze az emberek többségének akinek nem jött meg 18 éves koráig), és mindenkinek aki a jogsit le akarja tenni, kéne valamiféle pályán különböző gyakorlatokat elvégezni (ugye mint pl a buszvezetőknek), hogyan is kell parás helyzetben az autó felett uralkodni. Ezekkel talán csöökkenteni lehetne a balesetek számát. Ez csak az én véleményem, ne kövezzetek meg ha esetleg valami hülyeséget írtam volnawww.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
L.T.
aktív tag
Nakajimanal ez családi hagyomány apuci is ilyen volt. De hát a kamikazék ilyenek
nagyvonalakban" már 2000 éve változatlan, a reflexei valakinek jobbak v. rosszabbak.Ezt el lehet dönteni egy ilyen vizsgálattal is/igaz egy Ferrari kormányt jobb lenne markolászni
Hát azért lennének ma már jobb szimulátorok is.
Én lakott területen kívül, száraz úton, jó látási viszonyok között merem neki tolni ahol látom, hogy a forgalom ritmusa megengedi és sem a saját sem a mások épségét nem veszélyeztetem és nem kényszerítek senkit korrigálásra. Na ilyenkor biztos nem 90-el megyek. Ki az aki sose lépte túl a sebességet? Olyan ember nincs és én nem is mondtam hogy mindig minden szabályt betartok. A "kihaénnem" emberek ennek pont az ellenkezői. Megy akkor is ha nem lehet, neked kell fékezni, lehúzódni és persze nem ér vele semmit mert nem ér oda előbb. Követési távolságról nem is hallott. A táblákat csak utcabútoroknak nézi az útburkolati jeleket meg grafitinek. És persze index nuku mert a telefonálós keze éppen foglalt. -
jerry311
nagyúr
Hi,
Oktatónként változik a dolog... Alapvetően nyugodtan lehet a legrosszabbat feltételezni. Legfeljebb pozitív csalódás ér.
Átverés, stikli szinte mindegyiknél előfordulhat, akarva vagy akaratlanul. Szerintem a leglényegesebb része, hogy a fiad megtalálja a közös hangot az oktatóval. Ha az oktató állandóan üvölt vagy éppen bunkó, stb, akkor az első-második jelnél/alkalomnál bemenni az iskolához bejelenteni és kérni egy másik oktatót!!!
Ha emiatt pótóra kell, akkor is jobban jártok, mintha ugyan átmegy a vizsgán, de a tanulás során a sok feszültség miatt, rossz érzés alakul ki a vezetéssel kapcsolatban. Vagy éppen nem sikerül olyan jól elsajátítani a vezetést, mint egy értelmes oktatóval.És az a helyzet, hogy amíg vannak olyan hülyék, mint az egyik kolléganőm, akivel olyan módon kezdte az oktató, hogy legjobb esetben is elküldtem volna vissza könnyűéletű anyjába, addig megélnek a bunkó, tanítani nem tudó oktatók is. Ha a helyzet úgy kívánja, ne féljetek oktatót váltani, hugom is megtette, nem is járt vele rosszul.
-
zsiga667
addikt
"hogy ha vészfékezésnél kinyomod a kuplungot , akkor a kocsi hamarabb megáll , mivel a féknek nem kell lefékeznie az erőátvitelt "
Na most menj ki az autódhoz és próbáld ki.
Egy fenét áll meg hamarabb letaposott kuplunggal, nem hogy mérhető de érezhető különbség van a kuplungos és kuplung nélküli fékezés között. -
csapos2
addikt
Lehet ebben a tovább etetős dologban valami. Mert azért nem olyan fene nagy fékhatása van a motornak négyesben, ötösben meg aztán végképp.
Mennyire lehet fontos az, hogy egy vészfék után azonnal tovább tudjak haladni?
Lelkiismereted méri önzésed őszinteségét. Hallgasd figyelmesen.
-
csapos2
addikt
Ez rendben van, de soha nem állhat elő olyan helyzet, hogy egy hirtelen fékezés után odébb kelljen menned, elkerülve azt, hogy mások beléd rohanjanak? Akkor fontos szerepe lehet a járó motornak, vagy rosszul gondolom?
Lelkiismereted méri önzésed őszinteségét. Hallgasd figyelmesen.
-
Bal pedál padló, középső pedig nem. Meg kell próbálni csúszáshatáron tartani. Ez az amit nem tanítanak meg a "suliban". Próbáld ki. Száraz úton taposs bele. Lehet érezni a tested tehetetlenségével is, hogy amíg gurul a kerék, addig jobban préselődsz az övbe, amint csúszik, enged az öv. Tehát rosszabb a fékhatás.
Szóval, pörögjön a kerék. Arról nem beszélve, hogy satuféknél irányíthatatlan lesz a kocsi.
Ez ABS-esekre nem vonatkozikNe taposd a féket, mert nem lesz kontroll, és a dudát is hiába nyomod
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Kazimír
őstag
Tévedni tetszik.
Az ABS nem eredményez rövidebb fékutat, mint az anélkül csúszáshatárig taposott fék. Az ABS ugyanis szakaszosan enged a féken, és azért találták ki - javíts ki ha nem - , hogy vészfékezés közben is írányítható maradjon a kocsi, ill. nagyon síkos úton (pl. jég) is meg tudj állni.
Aztán lehet, hogy rosszul tudom, csak okoskodtam egy kicsit..[ Szerkesztve ]
Be köll fizetni, azt' jólvan...
-
H.O.D.
senior tag
Elég sokszor volt alkalmam pánikszerűen fékezni (gyakoroltam). Általában viszonylag nagy sebességről kell megállni. Én ilyenkor lerúgom a féket és 40 körül dugok egy durva 2. fokozatot. Szélvédőt lehet fejelni, akkorát fog az autón, közben állok a féken. 10-nél pedig kuplung ki, mert itt alapjáraton már van vonóhatása a 2. fokozatnak.
Where do you want to go today?
-
plömplöm
őstag
motorféknél azt írja a kijelzőm hogy 0.0 a pillanatnyi fogyasztásom (amikor jó az üresjárati szelepem, de ez egy másik történet), szóval olyan nagyon nem eteti őt a számítógép
akkor kezdi etetni, amikor lelassult az autó az alapjárat közelébe, akkor perszehogy ad neki egy keveset, egész pontosan egy alapjáratnyit , nade nemár hogy ez probléma legyen, ha a vészfékezés végén van ez, akkor a padlóra nyomott fékpedál ereje max ha 1 centit ránt az autón és lefullad a fenébe. max lenéznek a bámészkodók. vizsgán persze nem pirospont.kicsit olyan ez a magyarázkodásosdi, mintha azt mondaná valaki, hogy azért nem kell benyomni a kuplungpedált vészfékezés közben, mert akkor "egy picit" hajtva vannak a kerekek és nem blokkolnak olyan könnyen
fékezés közben durva visszaváltás: pedig nagyon vagány, amennyiben hátsókerékmeghajtású a verda, a faros skodámmal állati kúl volt, régi szép idők
[ Szerkesztve ]
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
Sajnos nincs Pedig lehetne egy 3körös ABS, de nincs. Ellenben néha bohóckodok az autóval mindenféle parkolóban, úton. Esőben, hóban, jégben, murvában. Így nagyjából érzem, hogy hol csúszik, és hol nem. Alapból biztos, hogy én is 8 lábbal nyomnám a féket. Sajnos ez nálam is rossz beidegződés, de próbálom kiírtani. De tized másodperc alatt beugrana, hogy mi a szitu, és próbálnám határon tartani a gumikat. Ha pedig nagyon csúszik (jég), akkor inkább nem fékezek, ha elkerülhető az akadály, az előbb belinkelt filmből tanulva.
Ha pedig gyerek rohan ki, és észrevesz, akkor arra kell rántani a kormányt amerre fut. Mivel megijed, ösztönösen a visszafele fog mozdulni. Ezt nem tudom már hol, de valahol olvastam.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Kazimír
őstag
Ha nagy átlagot nézzük, akkor igazad van. Mert a hétköznapi felhasználó, ha vészhelyzetbe vagy csúszós útra kerül, akkor gondolkodás nélkül ugrik rá 2/3/akárhány lábbal a fékre, és ilyenkor valóban hatásosabb ABS-el.
Szerintem amúgy nem csak laboratóriumi körülmények közt lehet rövidebb a fékút anélkül.
Vannak sofőrök akik képesek rá (száraz aszfalton természetesen, nem hóban, jégen, vízen). Persze nem ez a jellemző. Én is eddig talán csak 1-szer vagy 2-szer vészfékeztem, ami tapasztalatnak elég kevés..Be köll fizetni, azt' jólvan...
-
H.O.D.
senior tag
Köszönöm a gratulációt
80-nál még nem próbáltam, de ott már biztos blokkolna...
Tény, hogy a padlófék és a motorfék együttesen blokkolta már az első kerekeket. Ezért nem szabad, hogy az autó megcsússzon pusztán a fékezéstől, mert akkor már a motorféknek nincs sok értelme. Egyébként meg a visszaváltás ideje alatt is lassul az autó 5-10km/h-t, 30-nál meg már nem blokkol a motorfék.Where do you want to go today?
-
plömplöm
őstag
tudom hogy felesleges győzködnünk egymást, de azért idekaristolom, hogy mostanában pont volt alapjárat problémám, a 230ezer km alatt elkoszolódott a szelep és ki kellett pucoljam, szóval pontosan tudom hogy milyen amikor elzárja és milyen amikor nem, nagyon durva a különbség a 0.0 és a nem0.0 kijelzéskori motorfék között. az hogy a befecskendezés melyik autónál hogy áll át hova és milyen gyorsan, ezt egyikünk sem fogja tudni sosem, max azokat az autókat fogjuk ismerni amikkel eleget foglalkozunk eská. az alapjáratot meg nemtom hogy miért nem kellene idekeverni, amikor pont erről van szó, hogy a vezérlés próbálja tartani az alapjáratot és ha ezalá esik a fordulatszám, mert oda van már lassítva az autó mert nem oldott a tengelykapcsoló, akkor "gázt ad", ezzel lehetnek az említett nagynagy fékezéskor bajok, erre mondtam én hogy ez viszont az említett lassuláskor nem lesz számottevő, többet jelent a motorfék ereje fékezés közben mint a megálláskori "túlmoccanás"
"a komplett erőátvitelt és a motort is a féknek kell lefékezni", a motor meg akar állni magától, ez az életcélja, mi tartjuk életben az üzemanyaggal. ha azt akarod mondani hogy a lendkerék forgását a fékkel lassítod, tehát maga a motor még nem lassult le alapjáratra mire te lefékezed az autót, akkor fejet hajtok, de ez meglepne
és az abs-ről: marha jó elképzelés hogy valaki majd a lábával fogja csúszáshatáron tartani a kerekeket, és elméletben akár jó is lehet a dolog, a probléma ott van, hogy a csúszáshatáron a legkevésbbé tapadó kereket fogod tartani, miközben a többi kerék lassíthatna jobban, de nem fog mert ugye felengedgeted másodpercenként mondjuk tízszer a fékpedált, ahapersze. na az abs pont ezt a terhet veszi le a lábadról, ő külön-külön fogja a csúszáshatáron tartani a kerekeket. és nem megoldás a csak elméletben létező összes keréken tökéletesen ugyanannyira fogó fékrendszer, ha szintén csak elméletben ugyanakkora a kerekek tapadása.
és offba rakom ezt az egészet, mert nemtom hogy mennyire témábavágó...
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
plömplöm
őstag
"gázelvételnél nem rögtön nullára teszi az üzemanyag ellátást"
nade a gázelvételt nem is követi rögtön a fékezés. mire átemeled a lábadat, mire betaposod a pedált, mire az olaj odanyomja, ésatöbbi, eddigre azért már eléggé elvevődik az az üzemanyag..."Egyébként személyautónál is van ez az érték min egy másodperc"
én is a vészfékezésről beszélek, de ez nem egy másodpercig szokott tartani, ha ennél kevesebb akkor nem is volt olyan nagy az a vész. sztem a vészfékezés az úgy háromszámjegyű sebességnél lehet már, innen megállni picit több mint egy másodpercaz abs-ing pedig nem a tiéd, ne vedd fel, csak nem akartam mégegyet írni, ezért is raktam bele két soremelést
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
jerry311
nagyúr
Két pótvizsgával lett 160k nekem.
Első vizsgán megbuktattam magam, beficcent egy tehrautóval behajtani tilos az egyik kereszteződésnél. Másodiknál, meg a vizsgabiztos úgy ítélte meg, hogy kiengedhettem volna egy buszt a megállóból hirtelen fékezés nélkül, szerintem meg nem. Harmadikra átmentem probléma nélkül. -
Sipi16
senior tag
Bízzunk benne, hogy jól megtanították és legalább 2 évig nem jut eszébe száguldozni...
Aki használt autó vásárlásra adja a fejét, az kigletteli a karéj kenyerét szarral... - Xboxlive: GeriSWE - Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő...
Új hozzászólás Aktív témák
A topicban jogvédett szellemi termékeket (szkennelt szervízkönyv, stb.) megosztani szigorúan tilos!
Aki mégis megteszi, azt figyelmeztetés nélkül véglegesen kitiltjuk.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest