- Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- Vezetékes FEJhallgatók
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Milyen egeret válasszak?
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Minimalista dizájnt kapott a Lian Li legfrissebb háza
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Melyik tápegységet vegyem?
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Warhammer 40k: Space Marine 2 - Középpontban az egyjátékos és a multi mód
gp A készítők a minap két új előzetessel jelentkeztek a sokak által várt programhoz.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
Új hozzászólás Aktív témák
-
V.Stryker
nagyúr
-
MPowerPH
félisten
válasz dJ Peer #8281 üzenetére
Persze, így látatlanban azt mondod, hogy nincs. Aztán odagurulsz, és mikor megcsúszik az autó csak lepkézel, hogy mi van. Hiába számítasz rá, az itt nem elég. Szerintem nagyon hasznos dolog, pedig a szimulátorozás miatt pl. bennem erősen meg volt az, hogy mikor mit kell csinálni, nagyképűen álltam neki. De elsőre én is keresztbe álltam. Ha van rá kis félretett pénz igenis tessék elmenni, mert nagyon sok olyan dolgot tanulhatsz, amit közúton ha tapasztalsz, akkor nem igazán hibázhatsz. Itt meg megvan a lehetőséged megtanulni, nincs következménye. És egyébként nagy élmény is. Télen akár több tank benyát is elcsúszkálok a havon, de ez még azt is überelte.
Igaz, ez jóval olcsóbb, én a Hungaroringen keresztül mentem. Ha mindenki részt venni egy ilyenen, redukálhatóak lennének a balesetek, nem kellene annyi tarfi az utakra a baleset megelőzés ürügyén.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Boxer001
veterán
válasz dJ Peer #9211 üzenetére
Csak azt nem vetted számításba, hogy A1 és A között ott egy 2 év, mert előbb nem mehetsz A-ra A1 után, elvileg, de ma úgy is kiderül, mert én meg szerdán kezdenék A-ra, ma megkérdezek mindent. Nálunk az A úgy, hogy nincs saját motor...130 ezer. Pesten ahogy néztem 8x-90-100 körül, ez van sajna.
-
Killing
addikt
válasz dJ Peer #10428 üzenetére
Nekem eddig is logikus volt, a nagyobb motor 18 évesen (Ak helyett ergo 25 kW--> 600 ccm és 40 kW) az tetszik viszont az átképzéses rendszer megszűnik A1-nél, ez nagy negatívum...
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
Killing
addikt
válasz dJ Peer #10430 üzenetére
Nem.
tboldi: 24 év csak a korlátlan A-ra lesz, a B125-öt akkor szerzed meg miután az autós jogsidat, a sima A1 pedig 16 marad.
[ Szerkesztve ]
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
Új hozzászólás Aktív témák
A topicban jogvédett szellemi termékeket (szkennelt szervízkönyv, stb.) megosztani szigorúan tilos!
Aki mégis megteszi, azt figyelmeztetés nélkül véglegesen kitiltjuk.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs