- Autóhifi
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Lamborghini – Lian Li együttműködés
- iPad topik
- ASUS blog: hátra a csatlakozókkal!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Halasztja a Recall funkció aktiválását a Microsoft
- ViewSonic VX2779-HD-Pro: megfizethető gamer monitor
- Apple notebookok
- Autós kamerák
Hirdetés
-
Spanyolországban kezd a Vivo V40 5G és V40 Lite 5G
ma A V40 az első középkategóriás telefon, mely a Zeiss-szel való együttműködés keretein belül fejlesztett kamerákkal szereltek fel.
-
Befellegzett az Alone in the Dark rebootját fejlesztő csapatnak
gp A játék vegyes értékeléseket kapott, de nem gondoltuk azt, hogy ez lesz a sztori vége.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
válasz
#59070464 #3486 üzenetére
A Bloomfield-nél tudom pontosan, mi a pálya, annak foglalkoztam sokat a tuningjával, ott a VTT és a Dram fesz difije nem lehetett több 0,5V-al, azért lett ott 1,65V a max ramfesz alap VTT-vel, vagy emelni kellett a VTT-t, de az is maxolt 1,35V-nál.
Itt is olvastam hasonlót, de nem emlékszem pontosan melyik feszt és hogyan kell belőni, ha 1,5V fölé akarsz menni. A procit azért tudja kinyírni, mert abban van a memóriavezérlő.
Amúgy idővel döglöttek meg anno ettől Bloomfeild-ek, valakinél nagyom hamar, valakinek viszont egész sokáig bírta.