Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mazsiii92

    aktív tag

    válasz zaskar #287918 üzenetére

    - Próbáld a klasszikus ki-be kapcsolást.
    - Próbálj esetleg egy soft resetet.
    - Tedd repülő módba, majd vissza, néha ez is segít, ha megbolondul a hálózat a telefonon.
    - Próbáld ki másik SIM kártyával, ha eSIMed van, akkor kérj új profilt és nézd meg azzal.
    - Ha van iPhone frissítés akkor tedd fel, úgy is ezzel fog jönni bármelyik Apple szerviz, ha felhívod őket.

    Ha a fentiek közül egyik sem hozza el a kívánt eredményt, sőt ugyanezt a SIM kártyát használva másik telefonban van hálózat, akkor már szinte biztos, hogy a telefonnal van gond. Hogy ezt most hardveres meghibásodás, vagy tiltás, azt nem tudom hogyan lehet ellenőrizni, talán az Apple vagy a szolgáltatód tudja neked.

    [ Szerkesztve ]

    iPhone 15 Plus , Watch Ultra 2 , MacBook Air M1 , Beats Studio Buds+ , PS5

Új hozzászólás Aktív témák