- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Milyen TV-t vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
- Projektor topic
- Azonnali notebookos kérdések órája
- MSI Thin: gamer notebook két változatban
Hirdetés
-
Újra kiadták a Redmi Pad Prót
ma Néhol Poco Pad a neve, a jókora kijelző és a versenyképes árazás maradt.
-
Még a nyár előtt megérkeznek a G.Skill új Ripjaws memóriái
ph A külsejüket tekintve Trident Z sorozatból merítő modulpárok 32, 64 és 96 GB-os csomagokban vásárolhatók majd meg.
-
Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
gp Napokon belül indul a negyedik évad, amely ismét számos újdonsággal érkezik.
-
PROHARDVER!
iPhone felhasználók szakmai topikja
Kérek mindenkit, hogy a topikban kulturáltan kommunikáljunk: [link]
Archívum #1
Archívum #2
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Van egy 2013.10.27.-i iPhone 5s vásárlásom a Telekomnál, amit 2 év hűségidőre vásároltam. 2-3 hete találkoztam azzal a problémával, hogy a készülék bal szélén fent szabad szemmel is látható sárga folt/csík van. Nos úgy tudtam hogy az Apple készülékeire 1 év garancia van, viszont 2 év szavatosság. Ha már a szavatosság él, akkor a vásárlónak kell bizonyítani a hibát.
Besétáltam az Árkádba mégpedig az egyik T-Pont-ba. Onnan szépen elhajtottak. Jó.. Apple felhív, ott pedig közlik hogy kellett volna foglalkoznia ezzel az ügyintézőnek, mivel 2 év hűséget vállaltam, és a szavatossági időn belül vagyok még bőven, illetve a hiba is látható. Jó mondom akkor ez szívás.
Ezek után bementem a Westendbe, mivel ott elég nagy T-Pont van, ott ugyanúgy elhajtottak. De mondtam a szervizesnek hogy az Apple-nél azt mondták hogy át kell venni a telefont.
De hogy ő nem veheti át.. Vigyek be 1 szakvéleményt egy független szerviztől, és akkor talán.Ezek után bementem iStyle Andrássy-ba, ahol a szervizes mondta hogy át kellett volna venni a készüléket a Telekomnak mivel még hozzájuk köt a 2 éves hűségem, meg a szavatossági idő, meg stb stb.. De ha beviszek minden papírt, akkor elvileg ők is el tudják intézni az Apple-el a cserét, és akkor nem kell visszavinnem a Telekomhoz, hanem ők elintéznek mindent. Nos jelenleg itt tartok. Jövő hét hétfőn viszem be a telefont az iStyle-ba minden papírjával együtt.
A fő kérdésem az lenne hogy akkor most át kellett-e volna vennie a Telekomnak a hibás telefont, vagy pedig nem? Valakinek van már ilyen tapasztalata hogy az 1 év lejárta után sikerült-e gariztatni a Telekomnál a készüléket, avagy az iStyle-nál hálózatfüggő telefont?
Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen