- Computex 2024: új Dark Rock hűtők és RGB-s házak a be quiet!-től
- Projektor topic
- HP notebook topic
- TCL LCD és LED TV-k
- Computex 2024: évente hozna új Instinct gyorsítót az AMD
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Gaming notebook topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen Android TV boxot vegyek?
Hirdetés
-
Demót kapott a Steel Seed (PC)
gp A Steam Next Fest keretén belül bárki kipróbálhatj a készülő játékot.
-
A TCL minden korábbinál nagyobb LCD tévéket akar gyártani
ph A vállalat 148 hüvelykes modellel is előállhat a jövőben, és a meglátásuk szerint van erre igény.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
eisento #55390 üzenetére
A megoldás valószínűleg:
On Christmas day my son was driving his 2005 Honda Element up a mountain road when the MIL came on. At first I thought he might have a transmission problem but after checking everything seemed fine. The engine would not rev over 2500 RPM. I scanned for codes and it came up P2646. I replaced the VTEC Oil Pressure Switch, cleared the codes and took the car for a test drive. After driving about one mile, the MIL came back on. The same code, P2646 came back.
I called a friend who happens to specialize in Hondas and he suggested that I clean the screen that is located in the same housing as the VTEC Oil Pressure Switch and Solenoid. The screen is designed to stop debris from getting into the Solenoid and VTEC Oil Pressure Switch. Upon removing the screen, I found it to be very dirty. I cleaned it with Brake Cleaner and Compressed Air and the car is running great now.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
eisento #58582 üzenetére
Inkább egy GD-t (2. gen) nézz másfél millió körül, a maradékot meg tedd félre az esetleges dolgokra ahelyett, hogy egy alsó ársávba tartozó GE-t vegyél. És nem, nem annyira kevés az a 83 ló, mert van mellette 119 nyúlmókus már 2800-as fordulattól.
szerk.: 100-as benzint, meg irídium gyertyákat bele, aztán lehet csapatni.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
eisento #58584 üzenetére
Newtonméter -> Nm -> Nyúlmókus
A "MY" pedig a model year rövidítése, tehát a "MY2005" 2005-ös modellévet jelöl, ekkor volt a facelift. A 2006-os, '07-es és '08-as ugyanaz, szóval ne lepődj meg, ha ezeknél is MY2005-öt látsz.
Ha mindenképp digitális klímás kell, akkor legalább egy 2005-ös LS-t keress. Az ES Sport bodykitjét pedig utólag is fel lehet tenni (bár szerintem jobban néz ki nélküle, ezen az autón inkább vicces a sok spoiler).
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
eisento #58598 üzenetére
szoval honda vonalon maradna a jazz 1.4 csak itt meg keveslem a loerot
Szerintem próbálj ki egyet, annyira azért nem horror. Mint írtam, viszonylag alacsony fordulaton már megvan a 119 nyúlmókus (
), emiatt városban nagyon jól el lehet lavírozni vele, de azért pályán sem olyan gyászos. Saját tapasztalat.
(#58597) szabonagyur: Kicsi bééé!
[ Szerkesztve ]
-
Czimby
addikt
válasz
eisento #58606 üzenetére
Akkor ez nehéz lesz Honda vonalon.
Esetleg a 7gen civic sedan van még, de az elég ritka.8Gen civic ennyiért csak dizel lenne esetleg 1.4, jó állapotú 1.8 simán 2M de inkább fölötte.
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
eisento #58644 üzenetére
Így fejből nem tudom felsorolni tételesen, de kb ez változott a GD-nél: hátra is tárcsaféket kapott, újra hangolták a futóművet (lágyabb lett), átrajzolt elsőlökhárítót kapott, más lett a műszeregység rajzolata, az 1.4-es indexes tükröt kapott (1.2 továbbra sem). Így séróból ennyi jutott eszembe
#nincsbennetarcsi
-
Graphics
Jómunkásember
válasz
eisento #58644 üzenetére
Van itthon mindkettő Jazz, kérdezz bátran
2002-es 1.4, 2004 év végi, de már 2005 modellév FL, 1.4
2002-2004 nonFL. manuális tekergetős klíma, hátul dobfék ( sportnál lehet tárcsa.
1.2-1.4 kívül belül azonos. Hátul pattogós a futómű.
2005-től felfelé az 1.2-esek kb maradtak úgy ahogy voltak, mindössze lökhárítót cseréltek, illetve a fűtésszabályzó gyűrűje szürke lett. Műszerfal, minden olyan mint facelift előtt.
1.4-esek viszont változtak, digitklímás belső, nagy indexes tükrök, lökös változott, motornál kis levegőszűrős, a nonFL-nél hosszú.
Tárcsák hátulra is jutottak, illetve hátul puhább futómű. Belső anyagok változtak, műszerfal újabb, világítós Jazz logó a műszerfalon. Új multikormány, középen hátul középső fejtámla is lett, az ülések hátulján a vezetőoldal mögött nincs tároló.
Motornál annyi változás, hogy a facelift 1.4-es igaz, hogy L13A1 motorkódú, viszont a nonFL még bowdenes gázt kapott, az FL-nél elektronikusan adja a gázt, emiatt élénkebb a gázreakciója is.
A klímahűtő nagyobb az FL-nél, így jobb a hatásfoka is. Illetve a sima hűtő is nagyobb, elrendezésükben is van változás.
Lökhárítók alsó fele kifelé szélesedik, lámpák belső struktúrája picit változott, több a "krómos" elem benne.
Hirtelen ezek jutottak eszembe.
[ Szerkesztve ]
-
-
Graphics
Jómunkásember
válasz
eisento #58650 üzenetére
Én ezekkel dolgozok, vállalható, de elozeskor ki szoktam nyomni a +5Le klíma off gombot
Igaz tavaly hibás klíma kompresszor miatt anélkül toltam le a szezont...
Az FL még nyár végén lett meg, azt jobban ajánlom, de ugyanaz a motor, jó helyről kell venni és rendszeres karbantartásokat el kell végezni időben.
[ Szerkesztve ]
-
-
i-sti
senior tag
-
kozlo
tag
válasz
eisento #60243 üzenetére
8gen Honda (agyátmérő) középfurat : 64mm
Mazda agyátmérő : 67mm
Toyota agyátmérő 60mm alatt van...ez kiesik
Központosító (tehermentesítő) gyűrűvel orvosolható az eltérés,kb: 2,5k 4db, van olyan webshop ahol 1db-ot is lehet venni.
Téli alufelniknél (is) érdemes elnézni Mazdáékhoz,ott olcsóság van, a gyári alufelni (5x114,3) 55-ös ET vel rendelkezik,ami megegyezik a 8gen Hondával.
-
kozlo
tag
válasz
eisento #60259 üzenetére
Kompresszorral befújható defektjavítóval az a gond,hogy a kompresszor lassú (kézi pumpával gyorsabb vagyok
), nem lesz őszinte a gumis mosolya amikor a zöld trutyit szedegeti ki a gumiból.
Fl 7.gen Civic 5x114,3 15" 64mm közép.
X-es BMW -hez 17"-os új mankókerék 25 körül van, BMW-hez használt alufelni garnitúra 16-17", 30-tól indul (nem hegesztett)
Hondához semmit nem kapsz ennyiért, látod,hogy mennyivel magasabb presztízs értékkel bíró autómárkát választottál.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
eisento #60294 üzenetére
Rocket fasza, Yuasa is, viszont ugyanaz a Sebang Global gyártja mindkettőt, csak az utóbbi valamiért másfélszer annyiba kerül, úgyhogy inkább Rocket. Exide is jó, de lehetőleg a Premium családból válassz.
szabonagyur: A kipufogó hangolására gyanakszom elsősorban, de szerintem egyáltalán nem zavaró, a menetszél és a gumi zaja így is, úgy is elnyomja.
Lehet, hogy nem olyan halk, mint egy A4-es Audi, de beszélgetni még azért lehet normál hangerővel.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik