- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Házimozi belépő szinten
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Viszonylag pénztárcabarát lett az AOC 280 Hz-es VA monitorja
- Gaming notebook topik
- Samsung LCD és LED TV-k
- Milyen TV-t vegyek?
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Notebook hibák
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Két OLED kijelzőt is bevet a GPD DUO
ph A készülő notebook biztosan úgynevezett AI PC lesz, de nem tudni, hogy milyen platform kerül bele.
-
[SoP] Mozgásban a Concord, a Firewalk új játéka
gp A program a tervek szerint egy 5v5 felállású aréna shooternek készül továbbra is.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolynet
addikt
válasz fpatrik17 #26251 üzenetére
szia
nagyon kevés van amit nem gyilkoklásztak szét, de azért akad, érdemes előtte a crx fórumon lekáderezni, illetve oda beregisztrálni, hasznos! ... autók előéletéről egész sokan tudnak ezt-azt, érdemes az autóvásárlás topikjába kérdezgetni a kiszemelt alanyról
kötelező fizetnivalók: nekem b7-ben ~18k az éves biztosításom, egy olajcsere szűrővel munkadíjjal ~11k, éves átlagfogyasztásom 8,5literre jött ki (majd 10ekm), vezérlés csere ~28k (csak anyag, tavalyi ár)
kerékcsapágy 20k, gyári kuplung 70k (van ennél olcsóbb is, pl exedy ~50k),....Life is too short to stay stock!
-
!Overdose!
őstag
válasz fpatrik17 #26289 üzenetére
Kicsit tegyük tisztába a dolgokat!
angol - 5 ajtós és kombi
japán - coupé, 3 és 4 ajtósAlapvetően különbözik egymástól a japán és az angol Civic. Mindkettőnek vannak előnyei és hátrányai, én tudatos angol tulajdonosként nem jelenteném ki, hogy az angol rosszabb lenne, főleg nem az összeszerelés miatt. Próbáld ki mindkettőt és csak az után dönts!
m3tro: Gyári alkatrészt Tóth Imitől szoktam beszerezni, Spidy már nem tud alkatrészt rendelni, csak azt tud adni, ami polcon van.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
neduddki
nagyúr
válasz fpatrik17 #26289 üzenetére
HI!
jajjde jo hogy eszembe juttatad: kollegam keres civic 8g5d, lehetoleg fl-t 1.8ban
udv
neduddki
mod; over: azert Endrene is van cucc ha kell ne feldjuk
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
!Overdose!
őstag
válasz fpatrik17 #26295 üzenetére
Az a baj, hogy én erősen angol párti vagyok, a topik nagy része pedig japán tulaj, de megpróbálok objektív maradni és kérném a többieket, hogy javítsanak ki, ha tévedek!
1.5-ös esetében:
angol pro:
- a 3 ajtósnál nagyobb, a 4 ajtósnál egy kicsit kisebb, de jobban pakolható csomagtartó
- gazdagabb alapfelszereltség
- hátul is tárcsa fék
- jobb fényszóró
- jobb minőségű anyagok a beltérben
- kevésbé hajlamos a rozsdásodásra
- nagyobb üzemanyagtank
- jobb zajszigetelés
- kényelmesebb ülések
- olcsóbb
- kevesebb a boyracer tulaj, könnyebb jót találniangol kontra:
- kevesebb bontott alkatrész (bár 1.8 VTi-t szinte mindig bontanak és abból sok minden kompatibilis)
- katalógus szerint nagyobb fogyasztás, lassabb gyorsulás és kisebb végsebesség
- kevésbé esztétikus, mint egy 3 vagy 4 ajtós
- kevés hozzá a tuning motyó (ha ez szempont)
- típushiba a fűtőmotor előtét ellenállásának elhalálozása (csere: 5 perc, 2000 Ft)Hirtelen ennyi jut eszembe.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Integra
titán
válasz fpatrik17 #26295 üzenetére
módosítok, mert az nem az a hasonlítás volt, hanem inti vs busz ctr hasonlítás, elnézést
kasztni:
különbségek nem igazán vannak, mind a japán, mind az angol korának megfelelően gyenge, csavarodik hoszzanti tengelyben. de talán a japán egy fokkal merevebb. mindkettőnél népbetegség a hátsó ívek rozsdásodása.lámpák:
a japáné jobban világít, mint az angolé, mert az angol valami érthetetlen okból az akkori legbutább üveg+műanyag kombó, párásodik is az üveg és a műanyag között, plusz szépen gyengül mai korára. a japáné sem váltja meg a világot, de mindenképpen jobb.futómű, váltó, mechanika
ugyanaz, mindkettőben dw van, a váltók és a motorok is ugyanolyan jók, nincs különbség. a fékek szerintem az angolban egy fokkal jobbak, ahogy a váltó is érzetre egy picit jobb.kényelem:
angol, egyértelműen. sokkal finomabb, határozottabban tartó, feszesebb ülések, plüss huzat a szövet helyett. ellenben az angolban van az a csodás műfaberakás, brrrr... kényelmesebb, csöndesebb futómű. lehet, hogy csak a jobb zajcsillapítás miatt, de mégis, harmónikusabb az egész autó ha kényelemről, komfortról van szó.ablakok:
japánnál nincsen gond, de az angolnál az első ablakok idővel kijönnek az ablak felhúzásakor a kédergumiból a b oszlopnál, mert elöregedik a gumi.csomagtartó, pakolhatóság:
angol 5d, egyértelmű.azon szerintem kár agonizálni, hogy melyik masszívabb, csöndesebb, nem recseg, vagy netán nyöszörög, mert egyrészt ugye amit mondtam, hogy csavarodik és gyenge a kasztni, továbbá szerintem töretlen, felszíni sérüléses már rég nem létezik, mindegyiket valahol, valami módon csukták, ebbe törődj bele de ettől hibátlan lehet. anyám japó civicjét is körbetörtük a 10 év alatt, szinte minden lemezt valahogy, de az alváz rendben volt, és noha már törötten vettük mi is és a bal hátsó futómű egyik hosszanti bekötési pontja miatt sosem kopott egyenletesen a gumi, az autó alattunk is elment 250e km-t bármilyen meghibásodás nélkül, és ki tudja, hogy mennyit ment előttünk (22e km-rel vettük).. és mikor a honda kereskedésben becseréltük egy új jazz-re, az autót ki sem rakták eladni, mert az egyik szerelő srác azonnal megvette magának még az nap...
szóval van esély egy megbízható, mindenben gyári értéket produkáló és korának megfelelően karbantartott autót kapni 550-700e ft körül, ne ijedj meg. de légy tisztában vele, hogy nyöszöröghet, zöröghet az ajtópanelben belül az ajtózár vezető pálcája etc.. de mechanikailag szuperek ezek az autók. és készülj fel arra is, hogy simán rákölthetsz egy jó alapra 300-400e ft-ot ha azt szeretnéd, hogy minden klappoljon sok éven át.
tesóm angol civicje most van óra szerint asszem 260k-nál. hibátlan. hátra kapott két új gyári gátlót, mert eltört az egyik nem is olyan régen. persze, kopó alkatrészeket mindig cseréli új gyárira. az autó érzésre, mikor vezetem olyan mintha újszerű lenne tizenévesen is. most valami szíj nyöszörög neki hidegben, nemtom mi miatt, még nem tudtuk megnézetni. imi úr majd orvosolja[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
-
DeathAdder
veterán
válasz fpatrik17 #26310 üzenetére
1.6 VTi a Te autód én mindig azt mondom
Nem fogyaszt sokkal többet, talán minőségibb is mint egy 1.5-ös, és ha odalépsz tudsz meglepetést okozni.
Gyorsulni nagyon tud, jó gummákkal a 0-100-at stabilan 7.7-8.3 mp között tudtam hozni bármilyen -száraz- körülmények között, a rekord 7.1 volt. Ez semmilyen ehhez hasonló ár/érték/megbízhatóságú autóval nem fogod tudni produkálni
Ami az árat illeti, bőven millió alatt találhatsz jót.Ne nyugdíjastól gyári 40ezer km-esre számíts, mert aki ilyen autót vett, az nem azért vette, hogy elváltson 4 ezernél, de annak ellenére hogy több, mint 15 éves igen is vállalhatóakat lehet találni, ez nem lehetetlen küldetés MO-n sem
Most szubjektív kinek mi a jó, nálam ha egy több mint 15 éves autóról van szó, akkor sokkal toleránsabb vagyok, mint egy 5 éves esetében..
-
hartyi
tag
válasz fpatrik17 #26317 üzenetére
Hozzátenném, hogy a facelift előtti változatokból is volt 1.5 Vtec motoros, csak az 90 LE volt. Asszem japánból is volt ilyen motorváltozatú, de az elég ritka. Azokból az 1.5 Lsi volt a legnépszerűbb, de az nem Vtec-es.
Angolból Facelift előtt ezek voltak: 1.4iS, 1.5 Vtec-E, 1.6 Lsi, 1.6 SR. Ebből még asszem az SR volt Vtec-es. Jól gondold meg ezt a változatot, mert kasztni elemeket elég nehéz hozzá szerezni. A késői, facelift-es darabok (97 után) sokkal elterjedtebbek.
Facelift után kicsit variáltak a motorválasztékon. Akkor jelent meg asszem az 1.4i (ez csak 75 LE, de viszonylag könnyű belőle 90 LE-s változatot csinálni), és ekkor jelent meg az angolokban az új 1.5 Vtec-E, csak már 114 LE-vel. Volt még ebből is 1.6 Lsi asszem Vtec nélkül és az über az 1.8 Vti.
Ha nem boyracer-kedni akarsz, akkor az 1.5 Vtec-es mociváltozat nagyon ajánlható angolból és japánból is. De nem felejtsd el, hogy ezek a kocsik jó esetben is már 13 évesek. Annyi idő alatt kaphattak sokmindent az élettől, amiből irtó nagy szopóroller lehet.[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz fpatrik17 #26357 üzenetére
Én ezen szartam 1/4 - 8,65sec, 0-200kmh - 5,4s.
100-200kmh- 3,1s le a kalappal a német csávó előtt!
Kíváncsi vagyok mennyibe fájhatott neki... -
nagyúr
-
Qru
MODERÁTOR
válasz fpatrik17 #70659 üzenetére
8-as Accordsal nincs sok tapasztatom de altalanossagban:
Dizel pont jo erre. Injektor korrekciot es dpf telitettseget nezzetek meg. Kettostomegu es kuplung ami meg egy dragabb moka arra is erdemes figyelni. Rozsda nem jellemzo de erdemes az ajtok also elet es a sarvedoiveket is megnezni az alvazon kivul.Dpf-et nem herelnek ki de egy szolid chip mehet, azzal meg nem kormol es a dpf sokaig birja mellette.
Ami meg motorikusan melle teheto az a VW fele CR TDI.
#nincsbennetarcsi
-
zolynet
addikt
válasz fpatrik17 #70660 üzenetére
Az én leszek, egy 7gen Accord TypeS-el, azaz már csak ex, mert tavaly eladtam. De igen részletesen vezettem a kiadásokat, sőt a tankolások is vezetve voltak.
Ez ugyan benzines, nem tudom mennyire érdekes ez ha nálad a dízel lesz a befutó.Alkatrészekben sokkal olcsóbb a 7gen! (csak az olvasottak és hallottak alapján állítom ezt)
Teszem azt van egy kis kocc az elején és kell cserélni egy motorháztetőt, egy lámpát, egy lököst, pár ezt azt....ha bontóból szeded hozzá össze akkor is szemmel látható a különbség a két generáció között.[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Opel topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Anime filmek és sorozatok
- Háztartási gépek
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- BestBuy ruhás topik
- Házimozi belépő szinten
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs