Keresés

Hirdetés

  • Csúcskategóriás PCIe 5-ös SSD-k a Gigabyte-tól

    ph Az Aorus 14000 Gen5 széria 1 TB-os kapacitástól indul, és mérettől függően 14 GB/sec körüli olvasási sebességet kínál.

  • Destiny 2: The Final Shape teszt

    gp Finiséhez ért a fény és a sötétség egy évtizede indult harca, befutott a Bungie híres játékának a fináléja, amiben pontot tehetünk egy régóta húzódó fontos konfliktus végére.

Új hozzászólás Aktív témák

  • BlacKSouL

    addikt

    válasz BlacKSouL #46833 üzenetére

    Tehát miután kihúztad, a gumi vagy a csapon, vagy a nyeregfélben marad, a csapra ráhúzva, a nyeregbe betolva van, szóval vedd le a gumit is, majd a csapot is és a hüvelyt is pucold meg alaposan az öreg zsírtól. Ha kész, akkor valamilyen hőálló zsírral pl. bronz zsír kend meg a csapot alaposan, és dugd a hüvelybe gumi nélkül, majd forgasd körbe hogy a hüvelyt belül alaposan összekenje zsírral. Ha szükséges ismételd. A gumi lehúzza a zsírt mielőtt a zsíros csap a hüvelybe érne, ezért kel először nélküle zsírozni. Ezután illeszd vissza a gumit a nyeregbe, és csúsztasd bele az újra megzsírozott csapot. A csap nyaka vastagított, rá kell cuppantani. Két eset lesz, hogy túl sok levegő maradt benne, akkor a gumit picit elhúzva engedni kell ki belőle, ha túl kevés, akkor meg engedni bele, hogy alaphelyzetben a gumiharang pont nyugalmi állapotban maradjon.
    Ennyi. Arra figyelj, hogy az alsó és a felső csap nem egyforma, nem felcserélhetők...általában. Ezután mehet a visszaszerelés a csavarral az autóra.

    Aláírás (nem kötelező megadni)

Új hozzászólás Aktív témák