Hirdetés
-
Rekordokat döntöget a Gigabyte új SSD-jének terhelhetősége
ph Az új AI TOP 100E szériás tároló 2 TB-os modellje például 219 000 TBW értékkel rendelkezik.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Nine Sols teszt
gp A horrorjátékairól elhíresült Red Candle Games műfajt váltott, és ezúttal egy Sekirót idéző akciójátékkal tért vissza.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
a kersztváltó minden két részes komponens szetthez alapból jár.
az új kábel kb 2-3ezer ft-os tétel, szóval nem vészes.
egy jobb minőségű 13 centis komponens szett pedig valahol 30-35 rugó körül lehet, amit már érdemes megvenni.
ha meglesz a civiced, áttudod oda is menteni, mert sajnos mind az 5 mind a 6gen civic-nél 13 centis csavarozható be gyárilag. nekem ezért lett szétvágva az egész panel alul, mert nem fért be sem mélységben sem szélességben a 16 centis....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
hát én egyiket sem venném, ami szóba jöhet nálad árban azok mind media markt színvonal
viszont vannak ebben a kategóriában sokkal jobb ár érték arányos cuccok.
a pioneer-nek ugyan van absz high-end cucca, de az méregrdága, és külön néven, carozzeria néven fog futni, egyelöre csak japánban kapható.
a legkomolyabb technika mindig csak japánban kapható, ez presztízs, nem adják ki külföldre...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
a nagy átdolgozás utána civicek kegyetlen jók lettek szvsz.
mondjuk én még mindig nem igazán tudom megemészeteni a mcpherson elsőt, de mentem egy 1.6 sport-tal és egy új ctr-rel is, hát mindkettő csúnyán büntet. ráadásul mindkettő nagyon pofásan néz ki...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
nem tudod, mert a 7gen civic motorok forgásiránya már nem ugyanaz
asszem 2000 év vége
8 genről van pár elképzelés, de senki semmit sem tud
a H mindig is zserniálisan értett a titkolózáshoz és az idegek feszítéséhez
én olyan szintű ugrást várok mind design-ban, mint minőségben mint az accrodnál
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
a legutolsó 6gen civiceknél nincsen keretes H jelvény elől, csak egy elbaszott nagy rodna H. a fényszórók meg talán a felfelé ívnél picit vastagabbak, de nagyon nem térnek el.
ami biztos, már ahogy én tudom.
lesz 3 és 5 ajtós mint most, de lesz 4 ajtós és coupe.
mindegyik rendelhető lesz type r verzióban!
valszeg a double wishbone továbbra sem kerül vissza előre
és jön az új generációs crx...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
DLS R6A
Bővebben: link
újonnan 40 körül van
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
meg még van a u-dimenson jr6 is, de az is 51rugó, most nézem
de nem lenne jó, mert ez is inkább nem elektronikusra van kitalálva.
sajnos okosat nemtok mondani
talán azt hogy inkább várd meg az új verdát és tegyél még egy picit félre, mert tényleg óriási lépés van a két árkategória között...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
nekem Banner van benne, mert mikor törés miatt állt 9 hónapot a gyári feladta. amúgy valszeg most is az lenne benne.
Starting banner ez, valami kezdő akksijuk, de így is asszem vagy 14ezer volt... nem óccsó mulatság a banner, de minőségnek ára van, én ajánlom...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
egyik barátnőm is 1.2-es corsával nyomja
nő ide vagy oda, ez a csaj mint egy barom úgy tolja neki...
szó mi szó én fostam mellette, nem nagyon éreztem az autót a jobb ülésben 160nál, inább furcsa grimasszal az arcomon próbáltam nem mutatni hogy jó lenne ha lassítana, mert ha kell vele egy satuféket nyomni, hát nemtom hogy nem szakadnak e le róla a fékek.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz
Flashback #373 üzenetére
pontos profi hegesztés a lényeg.
nem vágom a témát, mert nem sportkipuffozok, egy 1.4-es autóra semmi értelmét nem látom.
majd ha lesz min 200 lovas gépem, akkor már elgondolkodom egy komplett leömlő+kipuff rendszeren...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
félig meddig, honda rendszerezés rulz
ugyanis van iLS is, az angol 5D civicek esetében.
és asszem a japán 6gen civic-nél is van iLS, de lehet hogy az LSi. amiben az 1.5-ös 115 lovas VTEC-E moci van
tényleg káosz, még én is alig bírom követni...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
ja hogy te usa-ban vagy, ezért az Si.......
oks, már vágom
szép a verda!!
tényleg, ezek a micselinek valami menü all season borzalmak?
ha igen, koptasd le gyorsan aztán normális gumákat rá, addig úgysem tudod kiautózni a futóművet
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
azért nem kapjátok meg a Honda CTR-t, mert kaptok Acura RSX Type S-t. az A-Spec gyári csomagokról nem is beszélve...
mi nem nem kapunk Honda ITR-t, mert egyfelől félnek hogy nem fognak tudni elég CTR-t eladni, másfelől, elég drága mulatság idehozni a kis eladott darbszám miatt. szerintük.
valszeg ha beindul az i-CTDi motorral szerelt CR-V és FR-V értékesítése és az eladott darabszámok tükrözik a tervezettet, akkor abból már megpróbálhajták megfinanszírozni, hogy az ITR bejöhessen európába. ugyanis az ITR-t nem akarják európában gyártani.
rengetegen várják az ITR-t, elég nagy a nyomás a hondán, a márkakereskedők oldaláról is, ahogy olvasom. szóval remény van
az egész tuningpiac az usa-ban a Type R-ekre vár, de a honda baszik rájuk. szvsz rossz politika, mert nagyon nagy presztízs dolgot hagynak most ki..
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
lehet, viszont a honda blokkok a legjobbak toronymagasan
nézd meg a B18C-t hogy igyekezett lemásolni a toyota az új celicájába, de csak egy közepes valamit hozott össze, nem lehet egy lapon említeni a régi DC2-es ITR-rel, ami még az usa-ban is van. a honda váltóiról nem is beszélve
szóval a te Si-d nagyon meglehet piszkálni, nagyon jó az a K20-as blokk ami benne van!!...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
nézz be ebbe a topicba, ide linkelgetjük a szépségeket
Bővebben: link...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz
Flashback #398 üzenetére
te nincsen szervízkönyved??
a 6 genben úgy kell csinálni, hogy először lehúzod a sarut. ezt vagy összekell nyomni vagy nem, típusfüggő.
aztán lehúzod a gomitömítést.
aztán jön a fémkapocs, ami a lámpa házának a műanyag hátsó falába rögzíti az égőt. alul forog el és felül van két kis fogacska, mindkét kis fog egy irányba néz. a tetején benyomod és vagy jobbra vagy balra picit eltolod, hogykiakadjon a fogakból, és ezután a a kapocs hátrafelé lefelé irányban lehajlik. és ki lehet venni simán az égőt.
szerintem az 5gen civicnél hasonlóan kell működjön...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
ezek csak rajzok, tervek voltak hogy a DC5 ITR hogy fog kinézni.
van nekem is pár ilyen rajzom valahol, ez a kép is megvan.
van közöttük pár elég brutális kinézetű, örültem volna ha kicsit vadabb lett volna, bár a mostani sem csúnyácska...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz
Flashback #402 üzenetére
ez egyik izzónál kikell emelni a tartályt a helyéről, a sínből ami hátulról rögzíti hogy hozzá tudj férni. úgy van megcsinálva hogy ha feszülve is, de kényelmesen hozzáférj.
a kényelmes japán verdáknál relatív
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
hogy utálom amikor cache törlés után minden beállítás elveszik
na, a lényeg, hogy most olvasom a honda eladásait, az usa-ban új absz rekord van mind a honda mind az acura divíziónál és a modellfrissített jazz miatt japánban is másodiknak jött fel. szegény usa gyártók...
ez az egyik legjobb honda info oldal ami létezik
Bővebben: link
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz
Flashback #407 üzenetére
nem tudsz hozzáférni a lámpához mert mögötte van az a kis szürke tartály, ugye?
csinálj egy képet a motorteredről azt muti, úgy könnyebb nekem is
szóval azt a tartályt hátul tartja egy függőleges kiálló része, ami egy fémsínbe van becsúsztatva.
azt kell felfelé kiemelni/kihúzni hogy hozzá tudj férni.
de kéne kép akkor tudnék konkértan mondani valamit, mert így nehéz...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz
Flashback #415 üzenetére
nekem anno apám hondájában rá is rohadt a saru az égő csatlakozóra.
ugyanis 100ezer km után kellett cserélni...
ezt német gyártók nem nagyon mondhatják elmagukról, még kis sem gurultak a szalonból de már tönkrement az égő..
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz
Flashback #417 üzenetére
a csatlakozáson a 6gen civiceknél nincsen tömítés, vagyis a gumiharang után megy rá a saru ott meg simán oxidálódhat a fém ennyi idő alatt. lehet hogy neked többször cserélték már benne az izzót. ez úgy rá volt rohadva nekem hogy csavarhúzóval feszítettem le..
ja és tartós nagyon erős hőre hajlamos a saru megolvadni picit és megrepedni...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
asszem van négy eladó 14-es lemezfelni dísztárcsával kifogástalan állapotban civicre
24 rugóért
ha kell valakinek...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz
SaNyEe18 #447 üzenetére
az a baj hogy itthon a teljesítmény növelésnek nem igazán van semmilyen -nemhogy kultúrája- de kézzel fogható és reális árú materiális megnyílvánulása...
értsd: korrekt, tisztességes profi kis műhely, ahova az utca embere is betud menni és fizetni és kap is érte korrekt tisztességes szolgáltatást, minőséget és lóerőt meg nyomatékot...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
nagy magyar honda fórum
itt kaphatsz pontosabb adatokat és számokat, akad egy két komoly tuning guru
Bővebben: link
illetve az index autó-motor fórumban keresd a honda topicot
én inkább civicet javaslom...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
városban
8-10 liter az 1.6VTi-nél, attól függ milyen állapotban van az autó
az 5D 1-8VTi-nél 8-9, szintén függő
van aki 8 literrel megy, és van aki 9 alá nem tudja vinni.
és van aki 12 literekkel megy, de ő keni neki...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
ezt nemrég találtam, talán még van remény, hogy valahogy ki is fog nézni a civic, bár a kémfotók után eléggé elkeseredtem...
Bővebben: link...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
ez nem rossz
Bővebben: link...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Politika
- Xbox tulajok OFF topicja
- Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
- Windows 11
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Ubuntu Linux
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- OTP Bank topic
- További aktív témák...
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!