- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- E-book olvasók
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Azonnali processzoros kérdések órája
Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
PROHARDVER!
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
merqree
őstag
válasz István89 #15329 üzenetére
"Kedves Facebook kommentelők! Kérjük, hogy banki ügyfélként tett kommentjeiteket privát üzenetként vagy a marketing@granitbank.hu e-mail címre jutassátok el. Ezeken a csatornákon minden hozzánk érkező kérdést, kérést a lehető leggyorsabban megválaszolunk. Adatvédelmi és biztonsági okokból a személyes, banki vonatkozású, banki adatokat is tartalmazó egymás közötti párbeszédeket elrejtjük, így, aki írta és ismerőseik továbbra is eléri és látja, viszont idegen nem. Köszönjük a megértést!"
Ez nem magyarázza meg, hogy miért töröltek rengeteg hozzászólást, mivel semmilyen banki adatot nem írt le senki...
-
RR-13
őstag
válasz István89 #15340 üzenetére
Persze "bemutatóterem", és, ha fenn hagyják a sok negatívot, akkor aztán sok új ügyfelet nem szereznének mostanában, de a tény az tény, megtörtént a mostani eset, nem lehet ezzel megoldani, hogy törlik a negatív hsz-eket onnan.
Azért az, hogy "nagy erőkkel dolgozunk" azért az kicsit túlzás...
-
addikt
válasz István89 #15340 üzenetére
Én is ezt akartam írni, hogy ez azért kicsit erős. Most nagyot hibáztak, nem is csak a leállással, de sokkal inkább a kommunikációval (benne főleg a teljesen korrekt és banki adatokat nem tartalmazó hsz-ek törölgetése akkor, amikor az volt az egyetlen működő elérhetőségük).
Az lenne még egy tippem, hogy hétvége/nyaralás miatt semmilyen kommunikációs szakember, döntéshozó nem volt elérhető és addig meg senki nem mert hivatalosan kommunikálni a cég nevében.Számomra még az egy tényező lesz, hogy utólag hogyan vállalják majd fel ezt a fiaskót, esetleg lesz-e valami kompenzáció. Jelenleg úgy vagyok vele, hogyha hétfőre visszaáll a rendszer, akkor most még maradok, de a következőnél váltok. (Már ha minden egyéb körülmény, pl. többi bank ajánlata, marad így, mint most.)
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
RR-13
őstag
válasz István89 #15350 üzenetére
A kártyás fizetés sem biztos, hogy a Gránit Bank működő "jó" rendszerén múlott, hanem inkább a kártyatársaságokon, akik befogadták, jóváhagyták a tranzakciót, akár OFFLINE módon is.
Az 1-2 milliós utalás, mint példa, gondolom elvi kérdés volt..., de lehetne ez egy ház vételárának az átutalása is, mely meghiúsul azért, mert a Gránitnál nem dolgozik kb. senki szombaton, és nem figyelnek semmire ilyenkor
[ Szerkesztve ]
-
Peter.70
őstag
válasz István89 #15350 üzenetére
Nem azt írtam, hogy nekem keletkezett akkora károm. Elvi kérdés volt, mivel Fb-on olvastam olyan hozzá szólást, hogy munkabért nem tudott utalni.
De olyan már előfordult velem, hogy fizetni akartam boltban a Gránit bankkártyámmal és vissza utasitásra került a fizetés, az mondjuk lehetett volna egy 1 milliós Tv készülék is.
Vagy hogy egy fizetést 3X terheltek be, és 3 napig ültek a pénzemen.
Egyébként az is kár, hogy ha az alkalmazáshoz nem férek hozzá, és jimitet csak telefonon tudok módosítani és azért díjat számol fel a bank.
Vagy nem szorosan a témához tartozik, de pénteken vettem fel pénzt, amiért push üzenet értesitést kellett volna kapnom, ehyelyett sms-t kaptam, amiért a bank valószínüleg díjat fog felszámolni.És amiket leírtam, mind személyes tapasztalatok, tehát nem a levegőbe beszélek
Téma részemről lezárva
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz István89 #15355 üzenetére
Nem kell, hogy kár keletkezzen senkinél, mert az is elvi kérdés, hogy akkor férjek hozzá a számlámhoz, amikor szeretnék, és ebben a bank a figyelmetlensége miatt kialakult jelentős leállás, vagy elérhetetlenségük, információ hiánya ne "akadályozzon".
Vagyis azért, mert anyagi kárt esetleg nem okoztak még felelősséggel tartoznak az ügyél felé, és nem hivatkozhatnak arra, hogy nincs károd, akkor "mit pattogsz"
Nemsokára megszületik a "döntés" az összefoglalóban található Gránit Bankra vonatkozólag.
-
addikt
válasz István89 #15832 üzenetére
és remélem a kizárólag sms-es aláírás lehetőség bővítését leszámítva marad is így a gránit netbank-ja. faék egyszerű, de legalább használható és relatíve gyors. inkább mint ez a "letisztult dizájn", ahol minden hamburger menu van berakva és funkcionális használhatatlan (mint Erste netbankja volt hónapokig a dizájn frissítés után, talán még ma is)
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
merqree
őstag
válasz István89 #15832 üzenetére
Nekem a Gránit web és mobil felületével nincs bajom, kivéve:
- webes felületen, ha üzetet küldök, akkor is kell jóváhagyó kód, ami picit értelmetlen
- mobil applikáció nem értesít az elutasított tranzakciókról, arról kizárólag a számlakivonaton kapsz információtA CIBnél 3 különböző felületet kellene/kellett volna megszokni:
- applikáció
- webes felület
- windows alkalmazás...Raiffeisennél meg kell szokni, a teljesen új elrendezést (a Gránit bankhoz képest).
-
MrPeekaboo
senior tag
válasz István89 #15834 üzenetére
A Gránitnál előbb vagy utóbb szerintem palotaforradalom lesz a sok mobil app-os panasz miatt. Az app mind a két platformon lassan 5! hónapja nem kapott frissítést, pedig hemzsegnek a hibáktól. Panaszokra nem reagálnak vagy ha igen, akkor 1-2 éves korábbi üzeneteket másolnak be... A digitális "hírnevüket" ássák ezzel alá, pedig nekik kellene példát mutatni a többi bank felé. De úgy tűnik, mintha ez senkit nem érdekelne. Több területen nagy változásokra lenne szükség, mert enélkül züllenek lefelé.
-
addikt
válasz István89 #15849 üzenetére
nálam az ujjlenyomatolvasó mindig jól működik, ha frissen nyitom meg az app-ot (azaz nincs benne a legutóbbi alkalmazások között, tehát megnyitáskor látszik az áramkör animáció) és van internet (illetve elérhető is a gránitbank szervere...)
nem védeni akarom az app-ot, csak mint workaround írtam le (engem is zavart, hogy nem mindig működik, bár nálam asszem maga hardver se 100%-os)It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
merqree
őstag
válasz István89 #15931 üzenetére
A telefonos ügyfélszolgálattal ma beszéltem, és kérdeztem, hogy kapok-e értesítést arról, hogy mely naptól számolódik a 30 napos felmondás.
Válasz: Nem kap visszajelzést, majd nem fog működni. Ha nagyon akarja tudi, egy hét múlva telefonáljak újra.Óóóóóóóóóóóóóóó b.zmeg.... ez a digitális bank....
-
RR-13
őstag
válasz István89 #15992 üzenetére
Meglepődnél, hogy a nagy bankoktól is hányan olvassák ezt a Topikot.
Rengetek ötlet, fejlesztés, ügyintézői továbbképzés stb. alapja a fórumokról történő információk elemzése alapján is történik.
Azt a mondat részedet nem is értem, hogy miként kell értékelni azt, hogy "egy ilyen fórummal"
Ez az egyik legnagyobb, és legrégebbi fórum. Csak ez a Topik közel 14 éves. -
RR-13
őstag
válasz István89 #16017 üzenetére
Ezt a fórumot az ismeri, ismerheti, aki akarja, akinek van oka rá, és választ vagy megoldást keres valamire.
Az összes fórum így működik. Unalomból senki nem ír be új tagként, egy bank Topikba..., gondolom."akkor nem hiszem, hogy ez alapján változtatnának az üzleti modelljükön"
Nem is várjuk, hogy ez alapján változtassanak bármit, de figyelembe vehetik, és szokták is, mert ha nem, akkor "magukra" maradnak, de legalábbis azokkal az ügyfelekkel kevesebben lesznek, akik ott maradtak volna, ha kedvezményt hosszabbítanak.
Nagyon fontos hangsúlyozni, hogy a BM ECO csomagot azoknak "találta ki" főleg a CIB, és a BM., akik minimum 2 évig, valamiért nem tud, vagy nem akar a banki szolgáltatásokra költeni.
Ez a modell főleg erre épült, tehát ebből adódóan "bármit" figyelembe vehetnek, hogy ennek a modellnek a lényegét megvédjék, fent tartsák.
Egyetlen banknak sem lehet az az érdeke, hogy ügyfelet veszítsen el."Nincs sajnos átütő ereje ennek a fórumnak."
Nem igazán értem mit vársz ettől a Topiktól
Milyen átütő ereje kellene, hogy legyen, nem is értem...[ Szerkesztve ]
-
sifarr
senior tag
válasz István89 #16061 üzenetére
...nem is a első 2 évvel van a baj, hanem a 3. évtől ha átraknak a sima csomagba, akkor már nem a CIB lesz a legjobb választás.
Hidd el nekem, hogy ez az egész kérdés vihar egy pohár vízben. Inkáb érzelmi kérdés, gyakorlati jelentősége nincs.
A bankok kívülről fújják egymás kondíciós listáit. A CIB is pontosan tudja, hogy 2 év (KTU esetében fél év) múlva 10 BM-es ből 9,5-nek gyakorlatilag nem érdemes a sima ECO-ra váltás miatt bankot váltania. Ha vált, akkor sem nyerhet többet havi pár százasnál.
Számoljunk egy kicsit. A havi nettó átlakereset kb 280e, a BM-eseknél is efféle. Ha valaki 400 felett keres vagy vállalja hogy 400-at havonta megpörget két számla között, akkor már úgyis a rafis Prémium Goldban van.
Havi 300-ból az átlagnak 100e kártyás vásárlás, csopbeszedés, utalás pedig legyen 200e. A sima ECO-nál csak a 200 a díjköteles. 200 ezerre a költséged kb. 700 + kártyadíj/12 = kb 1050.
Melyik bank melyik csomagjára válthatnál?
1. Gránit Bajnok. 280e a számlavezetési díjkedvezmény a feltétele, azért ezt nem minden BM-es teljesíti. de ha igen, akkor a havi költség 200 + 280 = kb 500. Újabban köhög az informatikai rendszere, ezt be kell vállalni, kamat viszont jó.
2. Unicredit Mobil Aktív Plusz. A havi díj jövedelemfüggő: 300 ezernél 249, alatta sávosan nő 1799-ig. Elektronikus utalás díjmentes (tr illeték nincs), eddig jó. De csak akkor, ha mobilapplikációból utalsz. Csak az appból, az internetbanknál már fizetsz. A mobilapp használatáért még nem fizetsz - akciósan. Meg fizetsz még egy csomó elektronikus szolgáltatásért. Sok lesz annak a vége.
3. Erste Szabadon Díjcsomag. Havi díj 990 havi 100e bejövő esetén. Elektronikus utalás, csopbeszedés ingyen. 990-be sima CIB ECO-nál min 270e átutalás, csopbeszedés belefér.
4. BBank Enter díjcsomag. Számlavezetés havi 990., vannak feltételek pl. folyószámla-hitelkeret - nekem emiatt is felejtős lenne. Utalás, csopbesz 0. Eddig lásd Erste. De kötelező a Mobilbank Plusz havi 516-ért. Mennyi is így?Csak a simaz ECO-val legjobban összevethető csomagokat néztem.
Szóval hová lehet menni? Igazából sehova.
Egyedül a Gránitnál takarít meg havi kb. 500-at, évi 6ezret. Én ennyiért nem csinálnék végig egy bankváltást. Többet ér az időm.Tudja mindezeket a CIB is. Miért pont ő tenne "állandóvá" egy akciós csomagot?
[ Szerkesztve ]
-
cocka
veterán
válasz István89 #16082 üzenetére
Vagy másik számlát fenntartani, ahonnan átutalhatod. Mondjuk ugyanez van a Transferwise-zal is. Most hogy ugye adtak magyar GIRO számlaszámot, páran azt harsogják, hogy kiválthatja a magyar bankszámlákat. Hát nem. Befizetni arra sem tudsz, tehát... meg még jó pár dolog nem megy, szóval hiába van saját számlaszámod, még mindig nem teljes értékű számla. Gránit annyival jobb, hogy legalább van egy szál bank, ahol be lehet fizetni.
-
addikt
válasz István89 #16088 üzenetére
Ez most tervezett, szóval remélem nem baszarintják el. Csak azt nem tudom isms-t miért nem tudnak erről küldeni. Alig-alig lépek be a netbank-ba.
[ Szerkesztve ]
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
tonyrulez
őstag
válasz István89 #16093 üzenetére
Azt az iSMS-t most már gatyába rázhatnák, vicc hogy kapok egy értesítést miszerint jött valami, majd mikor elkezdem megnyitni az appot hogy elolvashassam, felugrik még egy értesítés ami már tartalmazza az iSMS tartalmát, de egy sor az egész így még az összeg se fér ki.
[ Szerkesztve ]
4 8 15 16 23 42
-
sopruk
aktív tag
válasz István89 #16093 üzenetére
Reméljük egyszerre akarnak minden fejlesztést bepótolni az új verzióban
Nemrég te írtad, hogy most már hamarosan érkezik..."mintha összehangolt karbantartási munkálatok lennének a bankoknál"
Ez jutott nekem is eszembe. Mondjuk az más, de Revolutnál is hétvégén lesz pár órás karbantartás...(#16094) tonyrulez
Nekem meg hangjelzés sincs értesítéskor. Akkor zenél csak amikor már lépek be az app-ba...[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
válasz István89 #16306 üzenetére
Azert legyunk tisztaban, hogy az informatikai megoldasokban talalt hibak (bar ez me'g jo kerdes, nevezheto-e annak, felhasznaloi szempontbol szerintem igen a kovetkezetlenseg miatt) tobb mint 70%-a mar a specifikacioban is hibasan van vagy egyszeruen hianyzik, tehat nem a fejlesztocsapat kesziti rosszul (ami speckoban le van irva azt mind leteszteli a vevo amikor megkapja).
Szivattam is az ugyintezot, hogy akkor most a myRaiffeisen beta? Mert mondta hogy folyamatosan kerulnek bele a funkciok... persze mondta hogy nem beta csak fejlodik. Erre kerdeztem ra hogy akkor a masik megszunesekor minden funkcio meglesz, ha mar kotelezo atterni, ugye? Ovatosan azt mondta, hogy oket ugy tajekoztattak... -
sifarr
senior tag
válasz István89 #16456 üzenetére
Én egy magyar TW számlát kaptam, nincs másik. Ha azt megadnám mindenkinek, akkor arra lehet utalni bárhonnan.
Én is így gondoltam, de gyakorlati tapasztalatom nincs. Cocka pedig azt állította, hogy 2 számlát ad a Tw.Amúgy valóban nem CIB-es számla, ... MNB adja nekik a technikai számokat.
Nem azt írtam, hogy a Tw 126-os számlái CIB-es számlák.
Nekem az a feltételezésem, következtetésem, hogy a Tw a 126-os számláit a CIB-nél, mint banknál vezet(tet)i. Valahogy úgy - most hasonlat jön -, mint amikor volt még Tesco mobil, külön körzetszáma volt (31), de a Vodafon rendszerén működött.Leírom, hogy miért gondolom ezt.
A Tw nem bank, ezért az ügyfelek nála levő pénzeire nincs betétvédelem.
A Tw is azt írja a garanciáról, hogy az ügyfelek parkoló pénzét megbízható bankokban, a saját pénzétől elkülönítetten tárolja. Ez a Tw-nek pénzbe kerül, mert a bankoknak a nála parkoló ügyfélpénzek költséget is jelentenek, ezeket aTw-vel megfizetteti. (A lekötetlen pénzekre is kell betétbiztosítási díjat fizetni!) Ezt hárítja át a Tw hamarosan a nála sok pénzt parkoltató ügyfelekre.Hogyan realizálódik ez a bankgarancia a Tw esetében? Hogyan egy önálló giro számos Tw forintszámla esetében?
Átutalok 1 milliót a CIB-től egy 126-os egyedi Tw számlára. A CIB-től elindul a számlapénz, de hol landol? Fél évig parkoltatom a pénzt a Tw-nél. Hol parkol a pénzem?
Ha a pénzem a Tw-nél landol, ott parkol, azaz a Tw önállóan vezeti a számlát (mint egy bank), akkor hol a megbízható bank által nyújtott garancia? A Tw nem az. Ilyen konstrukcióra az MNB nem adott volna engedélyt, giro számot.
Ha a Tw-nél landol a pénzem, akkor rögtön átutalná egy bankba, mondjuk az OTP-be? Ekkor valóban teljesül a Tw által ígért banki garancia. Csak éppen mi értelme van fogadni egy utalást a Tw-nek és utána rögtön továbbutalni? Azt végképp abszurdnak tartanám, hogy a Tw mondjuk naponta egyszer rovancsolná a forintszámlákat és a fölösleges pénzt utalná egy magyar bankba. Azután ha később kell, akkor meg vissza.
Az egész így egy felesleges duplikációnak tűnik, ami ráadásul növeli a Tw költségeit is.
Viszont a kérdés egy bankkal való kooperációval megoldható.
Egy banknál kell vezettetni a 126-os egyedi számlákat. Így a 126-os számlák mögött rögtön egy bank van, garanciával. Elintéz mindent, ami a pénz parkoltatásával költségszinten is jár, a költségét pedig átterheli a Tw-re. A Tw pedig kifelé mint önálló számlavezető jelenik meg.
Technikailag, informatikailag ez simán lebonyolítható. És egy ilyen kooporációban mindkét fél megtalálhatja a maga számítását.Beismerem, amit leírtam, az részinfókból levont következtetésen alapuló feltételezés. Lehet, hogy nem így működik. De a cáfolathoz jó lenne konkrét, megbízható infókat felhozni.
[ Szerkesztve ]
-
tlala
addikt
válasz István89 #16473 üzenetére
Nem, az SMS-sel kezdtem.
A másik ügyintéző jó ötlet.
Tényleg hihetetlenül tájékozatlannak tűnt a hölgy. Bár valakit megkérdezett, és amikor visszajött, akkor mondta, hogy nincs megoldás. Felvette hibajegyre, "majd visszahívnak".
De megpróbálkozom egy másik ügyintézővel.
Nem is értem, hogy amikor ott ülök egy számítógép előtt, miért az egyetlen és kizárólagos út a belépéshez az, hogy a mobiltelefonomon is legyen internet... -
RR-13
őstag
válasz István89 #16607 üzenetére
Egy kis túlzással ezen én is jót derültem
Egyébként nem lenne annyira rossz a "színvonal", ha végre "ráfeküdne" valaki arra, hogy minden funkció működjön, és lehetőség legyen belépni a netbank felületre Alkalmazás támogatás nélkül is.
Jelenleg sajnos csak fekszenek a problémákon, és semmi nem halad... -
dptrsk
addikt
válasz István89 #16626 üzenetére
Mind android, mind iOS több fejlesztői és publikus beta is van az éles előtt.
Ezért felfoghatatlan számomra is, hogy 4-5 hónap alatt hogy nem tudnak felkészülni, az új OSre...
Lehet eltérés a béták között is, ezért fontos a folyamatos fejlesztés, s 1 héttel az új OS megjelenés után elvárnám az új OS kompatibilis appot. -
sifarr
senior tag
válasz István89 #16667 üzenetére
Jönnek majd a nulla forintos számlacsomagok?
Oh, egész biztosan.
Csak azt nem értem, hogy a tisztán állami tulajdonú BB-nél miért nincs 0-ás csomag, eddig/jelenleg is miért hárítja át a tr illetéket az ügyfeleire? Pedig a tulajdonosa megmondta, hogy az a bankok adója, nekik kell fizetniük a profitból. A BB-s menedzsment pedig nem engedelmeskedik a tulajdonos szavának. Hogy is van ez? -
sifarr
senior tag
válasz István89 #16700 üzenetére
Ez melyik számlacsomag volt a gránitnál? (ha nem titok)
Már miért lenne titok? Publikus infó. Magas kamat csomag.
A hirdetményeknél megtalálod a már nem értékesített termékek résznél, nem értékesített bankszámláknál.
Sok régi csomag szerepel benne. Talán (nem néztem végig) mindre igaz, hogy az elektronikus utalás nulla, illeték nulla. De a legtöbbnél biztos. -
sifarr
senior tag
válasz István89 #16792 üzenetére
Android fronton az ismert bankok közül még a CIB, ...
Szerintem a CIB nem fog mobiltárcát fejleszteni. Megvárja a Google Pay-t.
De nem is lenne logikus. A RaiPay is csak MC-vel működik, ahogy a többi "házi" fejlesztés is. A CIB-nél viszont a kártyák elsöprő többsége Visa.
Szóval a Google Pay hozza a megoldást.Bár engem az egész nem hoz lázba. Jogsi, lakcímkártya, forgalmi miatt úgyis van nálam pénztárca. Akkor nem mindegy, hogy mit veszek elő a zsebemből?
-
HyP3b0y
senior tag
-
sifarr
senior tag
válasz István89 #16799 üzenetére
Igen, korábban már írtam, hogy CIB elvileg tervezi a Samsung Pay-t is ...
Rákerestem. A Samu megoldása csak Samu készülékekkel megy, azokból is a drágábbakkal. Ez sem tűnik nyerőnek. Főképp hosszú hónapok múlva.
A Google Pay előbb-utóbb bejön Mo-ra is. Inkább előbb.
Ha mégsem, akkor meg jöhet egy további kooperáció a CIB és a Transferwise között. -
tonyrulez
őstag
válasz István89 #16792 üzenetére
Jó is lenne a CIB mobilfizetés, csak ennek hiánya miatt mentem Gránithoz, ami hát... Ha Samsung Pay-t terveznek csak, az elég gáz, csak Samsung közép-felső kategóriás telefonokra érhető el. Igaz most egy A70-em van amin pont menne, de ha cseréli a cég és nem Samsungra, akkor ez bukó lenne. Saját megoldás vagy GPay esetén viszont mennék át BM ECO-ra. Utóbbi viszont ki tudja mikor jön be Mo-ra, 5 éve létezik, utóbbi években is lett már volna nálunk létjogosultsága, de semmit sem léptek.
[ Szerkesztve ]
4 8 15 16 23 42
-
tonyrulez
őstag
válasz István89 #16806 üzenetére
Lekopogom, nekem még egyszer sem dobta el az app a kártyát, azaz nem kellett "újradigitalizálnom", mint sokaknak. A problémám inkább a múltkori egész hétvégés, kikommunikálatlan leállással és az alpha verziós app-al van, ahol még mindig nem tudták megoldani hogy az app megnyitása nélkül kapjak normál push értesítést.
4 8 15 16 23 42
-
merqree
őstag
-
merqree
őstag
válasz István89 #16943 üzenetére
"Mondjuk az fura, mert más is írta, hogy elég az ujjlenyomatot használni a jelkód helyett."
A telefont feloldom ujjlenyomattal, de a jelkódot nem tudom "letiltani" és ujjlenyomatra "cserélni""Az meg tényleg gáz, hogy még az applikációt is meg kell nyitni hozzá."
Eddig így használtam, de ma délután teszek próbát arra, hogy csak a telefont oldom fel. -
HyP3b0y
senior tag
válasz István89 #16943 üzenetére
Én anno csak simple-t használtam, de elég volt feloldani a telefont. Sőt ha feloldás nélkül tettem oda akkor szólt hogy nagyon jó, de előbb oldjam fel és rakjam oda, sose kellett az appot is nyitni.
Google Pay ugyanez.
Kifejtenéd, hogy mit láttál a többi Raipay alkalmázásnál? Elképzelni se tudom mi lehet ami indokot ad arra, hogy végül ne GPay legyen (azon kívül hogy gondolom a GPay nekik előnytelenebb szerződéssel jár a Google felé)
"ez a 3d olyan mint az űrverseny volt a hidegháborúban: sokba kerül, problémás, de muszáj csinálni, mert a versenytársak is csinálják" by JoeYi :)
-
HyP3b0y
senior tag
-
RR-13
őstag
válasz István89 #17026 üzenetére
Akkor csak nekem sikerült belefutnom a Telekom számlafizetésnél a simple felületen az adatok megadásába, és az icsekk-nél. A Telekomnál kivezették a
Gyorsfizetésszolgáltatásukat, és helyette simple van, de az meg minden adatot elkért, hiába léptem be a fiókomba, és használtam az ott mentett kártyámat.A Vodafone-nál a mentett bankkártyák működnek, de az is a simple rendszerében fizeti ki, viszont a simple rendszere ilyenkor nem jelenik meg, aminek örültem is. Ez is egyfajta "gyorsfizetés" a Vodánál.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
- Fotók, videók mobillal
- Milyen légkondit a lakásba?
- ASUS routerek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Napelem
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Linux kezdőknek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest