Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz TTomax #15915 üzenetére

    Mert a Showdownban nem a forward++ van, hanem a forward+. De ez az alapalgoritmuson nem változtat, csak van pár kiegészítése. Amit látni kell azok az eltérések.
    A HD 6970-en a forward+, annyi sebességet vesz le, amennyit a Fermin.

    Mégis mi más opciót tudsz egy tiled forward renderen kívül a masszív mennyiségű fényforrások hatékony leképzésére? A Codemasters jó okkal nem akar deferred rendert. Meg akarnak maradni a forward leképzés mellett, mert támogatott az MSAA, jól kezelhetők az átlátszó felületek, és nagyon kevés memóriahasználattal is beéri.
    Például a múltkor pont te mondtad, hogy újra MSAA-t akarsz a játékokban, és nem post process meg SSAA megoldásokat. A Codemasters ma az egyetlen fejlesztő, aki ezt megadja neked, és most pedig kritizálod a renderjüket, aminek kulcsfontosságú szerepe van abban, hogy te tradicionális MSAA élsimítást kapsz, és nem a többi megoldást, amiről azt mondtad, hogy nem szereted.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák