- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen TV-t vegyek?
- Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- MSI Thin: gamer notebook két változatban
- Milyen joysticket vegyek?
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Még több AI-t hozna a Windowsba a Microsoft
it Új eszközökkel ösztönözné a programozókat a Microsoft, hogy még több AI-t hozzanak el a Windowsba.
-
Steamre tart a Kingdom Hearts sorozat
gp Jövő hónaptól végre a Valve áruházából is beszerezhetjük az ismert szériát.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Atlantis
veterán
Hülye kérdés, de nincs kijelölve véletlenül? Amúgy meg ez színbeállíás kérdése, nehéz erre választ adni...esetleg egy képet ha tudsz linkelni, de az se biztos, hogy segít.
Még valami jutott eszembe: Én ugyan rég átvariáltam a megjelenítést, de ha jól emléxem, alapból különbséget tesz ábrázolásban is a lemezalkatrészeknél a felületek irányultsága szerint is. Van pozitív és negatív oldal...de emiatt még nem az egész alkatrész megjelenítése lesz más színű, hanem csak néhány vonalé...
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Ez igen, ennyi időt fordítani erre....több ilyen ember kéne a fórumra.
Teljesen igazad van amúgy, így van, ahogy írod. Én is szűklátókörű vagyok, így mindig abból indulok ki, hogy nekem mire volt eddig szükségem, nem is gondoltam arra, hogy valaki ugyanazt a metszetet több rajzra is feltenné. Ez esetben tényleg jobb a modelltérben szépen belőni a metszést. Tökéletes persze így sem lesz, mert igazán frissülhetne a nézet a rajzon, ha modelltérben változtatunk a metszeten és fordítva, ha a rajzon változtatunk, visszahatás kéne a modellre. Nodemajd egyszer...
Ha már a témánál vagyunk: a metszés, ill. általában egy nézet ábrázolási "mélységének" megadására nincs valami jó megoldásod? Ez elég fapadosnak tűnik a ProE-ban más rendszerekhez képest. Én régóta egy plussz Z vágósíkot szoktam használni, de hátha van már jobb megoldás is, mert ez távolról sem tökéletes.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Mélység alatt azt értem, hogy teszemazt van egy hosszú, bonyolult összeállításod, ami elölnézetben látszik teljes hosszában. Erről készítesz egy metszetet, vagy akár egy sima oldalnézetet, de nem akarod, hogy a teljes hosszában ábrázolva legyen ezen az oldalnézeten, hanem csak egy bizonyos mélységig. Elvileg erre való a Z vágás, meg is lehet neki adni a nézet tulajdonságainál egy síkot, hogy meddig legyenek ábrázolva az alkatrészek az összeállításon belül(s ez jó, mert így nem számolna abban a nézetben a mögöttes, valószínűleg nem is látható tartalommall). Viszont ehhez kell egy plussz sík a modellben. Több más CAD-rendszerben ezt úgy oldották meg, hogy a nézet készítésekor megadható egy méret, hogy milyen mélyen legyen ábrázolva a nézet. Ez sokkal elegánsabb megoldás.
Nem tudom jobban leírni, lehet, hogy van szakszerűbb neve is, én mélységnek hívom.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
No, ez elkerülte a figyelmem: utánanézek, tényleg van-e javulás WF4-ben. Igazából nem csak metszeteknél kéne ez a lehetőség, hanem bármilyen rajzi nézetnél.
Mélységállítás: ez megint ízlés kérdése, de szerintem az ember rajzon látja, hogy nem jó a metszet, akkor átmegy a modellre, átírja a számot, frissít, vissza a rajzra, megvárod, míg a rajzot is újraszámolja és ha neadj'Isten még mindig nem jó, akkor kezdődik elölről. Szerintem ez bonyolultabb és hosszabb is, mint a rajzi nézetet átdefiniálni és ott egy számot átírni.
Aske problémája: ugyan kit érdekel a rajzon, hogy melyik a vezérfelülete egy lemeznek? Persze ez is egyén kérdése, de engem bosszantott, hogy a kontúrvonal több színű is lehet. Kontúr az kontúr, képernyőn is legyen egységes, ne csak nyomtatásban. Bár AutoCAD-eseknek ez a sokszínűség biztos nem szokatlan. Kollégák SW-os rajzait nézve ott még ennyi szín sincs, mint ProE-ban, minden vonal fekete és csak vonalvastagságból és vonaltípusból lehet következtetni, mi micsoda. Persze nem tudom, lehetséges, hogy van abban is beállítási lehetőség erre, csak nálunk nem foglalkoznak vele.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Frissül az szépen, mert metszet helye ezzel nem változik, így a sraffozás sem. Csak a mögöttes tartalom változik.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Darabjegyzék és tételszámozás tulajdonságait a Table/Repeat Region, ill. a Table/BOM Balloons menüpontokban lehet állítani, itt van minden. Előbbiben tudsz sorrendet is változtatni, rendezési szabályokat megadni, stb. Megjegyzem, ha nincs beállítva ilyen, akkor a rendszer alapból az összeállítás készítésekor meghatározott sorrendben készíti el a darabjegyzéket.
Ezt a mutatóvonalas dolgot nem értem így hirtelen. Nem a mutatóvonalon való ábrázolást hívják tételszámnak? Tételszám megjelenítésre is lehet saját formátumot készíteni, ha az alap nem tetszik.
Tömeg: azért kerekíti le, mert ezt kérted tőle. Ha nem te, akkor az, aki a darabjegyzék formátumot megszabta. Célszerű egy saját formátumot készíteni, ahol meg van adva, milyen mezőkre van szükséged és formai követelményeket is beállítasz(szerintem ez meg is történt, még nem láttam olyat, akinek az alap jó lett volna). Ez a formátum lényegében egy táblázat,ami ismétlődő régióvá van téve. Amúgy a már kész darabjegyzékben is lehet változtatni, csak rámész a tömeg értékre, jobb egér és Properties, majd a következő formában az érték után írod: [.3]. Leokézol mindent, majd egy rajzfrissítés és az egész darabjegyzéket átírja. Így egyébként 3 tizedesre fog kerekíteni.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Igen, én is arra gondolnék, hogy a tételszámozást nem találta meg, ezért tette fel őket kézzel. Ellenkező esetben mindenképp működnie kellene neki, illetve majdnem mindenképp, vannak kivételek(sajnos).
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Mechano #2348 üzenetére
Esetleg le is írhatod, hogy mások adott esetben ne küzdjenek vele. Elvégre erre való ez a topic.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Cadvenc #2352 üzenetére
Ugyebár az a lényeg, hogy ugyanannyi pont legyen minden vázlatban, továbbá akkor nincs csavarodás, ha a megfelelő pontból egy irányban indul el minden vázlaton a vázlat. Viszont nem értem, a körre miért tettél fel kézzel pontokat? Ilyen esetben én megrajzolom a kört, csinálok megfelelő szerkesztővonalakat, majd a körvonalat megosztással darabolom fel a szerkesztővonalak és a körvonalak metszéspontjában. Kijelölöm a jó kezdőpontot, megadom z irányt és kész is.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz matekas #2360 üzenetére
Nem kell másik sík. A fejrészt nem csakúgy a vak világba kell csinálni, hanem úgy, hogy a szár leendő középtengelyét meghatározó sík a megfelelő helyen messe a fejrészt. Ennek megfelelően a fejrész legyen szimmetrikus az alapsíkokra, amelyek közül az egyik lesz a szár forgatásának alapja is.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Hogy kell-e ábrázolnod, azt neked kell tudnod, de én még olyat nem láttam, hogy ne kellett volna, elvégre élhajlításhoz illik ábrázolni a kész alkatrészt is.
Parson jól írta, rajzon csak megjeleníteni célszerű a modell tengelyeit, stb. Hajlítási tengelyeket a rendszer magától elkészíti a kiterítéskor, azokat is csak megjeleníteni kell.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Cadvenc #2398 üzenetére
A trail file-ok lényegében log file-ok, indítás után a műveleteket tárolja benne a rendszer, lehetséges visszajátszani. Mind a trail file-ok mentési helye, mindpedig színbeállítások és sok más egyéb helye is megadható a config.pro-ban, célszerű is megadni. Javaslom, nézd át a lehetséges config beállításokat és amire szükséged van, azt állítsd be. Én külön könyvtárban tartom az indulási dolgokat és azt adom meg a ProE-nak, mint indítási helyet.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Cadvenc #2447 üzenetére
A forgástestek középtengelyét automatikusan létrehozza a rendszer. Egyébként meg ha igény van rá sima munkatengelyeket célszerű létrehozni, a rajzon mindezt megjeleníteni és ott állítani a vonaltípust, ha kell. Azonban nagyon ritkán kell ezt kézzel állítgatni, automatikusan is jól jelennek meg. Kár ezt túlbonyolítani.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Cadvenc #2459 üzenetére
Én Datum alatt a segédsíkokat, tengelyeket, pontokat, koordináta-rendszereket értem, azokat meg nyomtatásban úgysem szoktuk megjeleníteni. Miért akarsz annak színt állítani?
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Imics13 #2508 üzenetére
Az arra való, hogy ha 20-szor egymás után kiadod azt a parancsot, akkor a végén a SW letörlődik a francba és indul helyette a ProE.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Van Piping modul ahhoz is.
Télleg durva lenne, ha a Sweep-et súrolásnak fordítanák...de nem lenne meglepő...EuroCAD keze lehet a dologban, magyar SW-ben láttam már olyat, hogy a "Close"-t "Közel"-nek fordították.
koxx: Elvileg az.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
A következőt kéne modelleznem WF3-mal. [link].
Remélem, jó lesz a kép, kivehető, mi is kéne. Sajnos az ilyen jellegű alkatrészek modellezésében nincs gyakorlatom, szívesen venném, ha valaki elindítana a helyes úton. Nem bírok eljutni addig, hogy legyen olyan geometriám, amit kihéjalhatok.>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz bajuszati #2534 üzenetére
A linken egy rajz-szerűség van, nálam most is működik.
Igen, muszáj WF3-mal. Elküldöm a rajzot mailben.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
A problémám megoldódni látszik, Mesterem segítségemre sietett.
Köszönöm azoknak, akik foglalkoztak vele, ha másképp nem, hát gondolatban.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz D-Phrag #2550 üzenetére
Igen, nálunk is előfordult ilyen. A szoftver forgalmazói szívesen segítenek mind ezzel a problémával kapcsolatban, mind pedig a magyarítás ügyében.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz D-Phrag #2555 üzenetére
EuroCAD-et alapból is kerülni kell, ha valaki SW-t vesz, a Solid4D-től vegye. De inkább vegyen ProE-t. Arra viszont megkérlek, hogy ha már nem legálisan szerezted be a szoftvert, legalább ne reklámozd.
A problémádra: én magam is szívtam ezzel, de már hónapokkal ezelőtt, sajnos nem emléxem a helyes útra.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Ettől még egy fostaliga maradt a WF4 úgy, ahogy van. WF1 óta nem voltam ennyire mérges egyik verzióra sem.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
-
Atlantis
veterán
A régebbi ProE-kban is megvolt erre a lehetőség, csak a WF4-ben gyárilag kapott külön ikont, amit a régebbiekben neked kellett megcsinálni.
Agent T: szerintem tök felesleges lenne az AutoCAD tudása a vázlatkezelőben. Alap dolgokra bőven elég, ami van, eddig semmi nem hiányzott még. A modellezés egyik alapelve szerintem az, hogy minél inkább kerüljük a bonyolult vázlatokat. A rendszer és a user egyaránt nehezebben dolgozik velük
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Agent T #2724 üzenetére
A kettő között félúton. Én szeretem a tiszta, áttekinthető modellfát, emiatt akár bonyolultabb vázlatokat is használok, persze azért ésszel. Nem szeretem, ha egy vázlatban 8-10 méretnél több van, pláne ha kis méretekről van szó, amiknek nincs is igazán jól hely. Ilyen összetettség felett inkább több feature-t használok.
Persze mindez ízlés és ügyfél kérdése. Volt már olyan megrendelésem, ahol szempont volt a minél egyszerűbb modellfa, ezért ott kaptak olyan vázlatokat, hogy szerintem anyám most is csuklik néha.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
-
Atlantis
veterán
Nem teljesen értelek. Úgy kell bekényszerezni az összeállítást, hogy mechanizmus kényszereket használsz, ahol kell. Ezután a Drag Components ikonnal tudod mozgatni.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Valamit nem jól szereltél be. Látatlanba nehéz megmondani, hogy konkrétan mi a hiba. Ügyelni kell, hogy a mozgatni kívánt alkatrész beszerelési referenciái ugyanahhoz az alkatrészhez tartozzanak.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
-
Atlantis
veterán
válasz masta_dry #2801 üzenetére
Nem.
GML: Ez jó kérdés. Ilyenre még nem volt szükségem. Jó lenne ismerni a konkrét példát, ilyen esetben én elsősorban megpróbálnám a kiosztást elkerülni, amennyire csak lehet.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Hát, ahogy Mesterem mondani szokta: küzdjé' !
Namost komolyan: milyen jellegű az a mintázat? Lineáris, körpálya vezérelt, vagy még rosszabb?
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Jól mondja Parson kolléga, a magyarítást jó kerülni. Egyszer kell megtanulni az angol kifejezéseket és javarészt bármelyik CAD-rendszerben eligazodik az ember. Megéri.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Kár bonyolítani, egyszerűen csak jó referenciákkal szereld be az anyát. Tehát kell:
- egy tengely, vagy hengeres felület, ami körül elforog
- egy erre a tengelyre merőleges felület, amihez képest eltolva van( a rendszer ilyen esetben ezután nem kér újabb referenciát, de kézzel megadható még újabb)
- az anya egyik elforgatás tengelyével párhuzamos síkja és a csavar hasonló síkja között egy szögméret. A rendszer megfelelően megadott síkok esetén automatikusan fel fogja ajánlani ezt a szögméretet, kézzel ilyen kényszert kiválasztani nem lehet.Ez csak így leírva tűnik bonyolultnak, valójában pofonegyszerű.
Más: licenszelési megoldásokról és beszerzési forrásokról továbbra sem szeretném, ha szó esne. Oktatási intézményekben biztos megvannak a legális keretek, hogy a hallgatók gyakorolhassák a szoftver használatát.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Licensz-problémára gondolnék elsősorban. Normális esetben szokott kiírni hibaüzenetet ilyen esetben, de nem mindig. Fut a License Server rendesen?
A másik lehetséges ok: valamilyen géphiba van. A ProE a legjobb diagnosztikai programokra is ráver érzékenységben, ha valami nem kerek a géppel, amin futnia kell, akkor tüntetőleg fagyogatni fog(sajnos néha akkor is, ha minden O.K. ). Nem változtattál valamit a gépen? Driver-frissítés, vagy ilyesmi nem történt?
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
-
Atlantis
veterán
Azért abban nem lennék biztos, hogy legális így a program, node ebbe ne menjünk bele.
Történt valami fejlemény közben? Sikerült elindítani?
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Ha a licenszelés és a beállítások jók(ha használsz Windchill-t, a szerverkapcsolatot ideiglenesen letiltanám), én továbbra is géphibára gyanakodnék, függetlenül attól, hogy működött-e korábban. Szerintem azért ugrik ki minden hibaüzenet nélkül, mert valamit nem tud inicializálni betöltődéskor. Kezdetnek újratenném a VGA-drivert és utána Memtest-tel ellenőrizném a RAM-okat. Ha a gép húzva van, legelső lépésként alapra tennék vissza mindent.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Szóval laptop...az más. Hát nem tudom, elvileg a tartomány változás nem kéne, hogy zavart okozzon. Próbát megérne, hogy visszaírd a régire, akkor elindul-e?
Egy Ptcstatus-t érdemes futtatni, hogy a licenszet jól látja-e. Illetve érdemes a laptop használaton kívül hálózati eszközeit ideiglenesen lekapcsolni.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Érdekes eset, annyi szent. Nálam is fordult már elő ilyen, azt Ati-driver okozta. Csinált ilyet akkor is, mikor Windchill-döglődés volt és indukáskor nem találta a szervert. Még a régi Dell noteszemnél az is okozott ilyet, ha telepítéskor a többi hálózati eszköz(Wi-Fi, BT) is aktív volt(valahogy a MAC-címeket összekeverte).
Hogy GML-nél mi okozza...azért ha kiderül, írd be, hadd okuljunk.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Tudtommal ez minden programban így van... Honnan a fenéből tudná a rendszer, hogy ha már kitört metszetet kérsz tőle, akkor mekkora darabot akarsz elmetszve látni? Ezt logikus, hogy zárt spline-nal kell megadni.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Jól is teszed. Úgyis a 2-es verziót rakná fel, holott már 12-es is van...A JAVA szeret automatikusan frissülni, jó eséllyel már eleve egy újabb van fent a ProE telepítésekor.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Így van, nekem is, úgy látszik rosszul emlékeztem. Közben meg már a 6-osból tartunk a 12-es verziónál, nekem legalábbis ez van fent. Nem hinném, hogy zavarják egymást, mint ahogy azt se gondolom, hogy ez okozna indítási problémát. Viszont konkrét információm, tapasztalatom nincs az utóbbiról...
Nem próbáltad úgy telepíteni a ProE-t, hogy az összes JAVA dolgot is uninstalláltad a ProE-val együtt?
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
Új hozzászólás Aktív témák
- Microsoft licencek KIVÉTELES ÁRON AZONNAL - UTALÁSSAL IS AUTOMATIKUS KÉZBESÍTÉS - Windows és Office
- Steam kulcsok - UTALÁS/REVOLUT
- Windows, Office licencek a legolcsóbban, egyenesen a Microsoft-tól - 2990 Ft-tól!
- Eredeti Windows, telepítéssel! Digital Doctor Számítógép Szerviz
- Megmaradt - Eredeti Humble, Choice - Steam kulcsok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen