Hirdetés
- Házimozi haladó szinten
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gaming notebook topik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Azonnali VGA-s kérdések órája
Hirdetés
-
Netflixesedik a YouTube, AI gyárt rá videót
it Egy rakás újdonsággal frissít a YouTube, amelyre a videókat immáron évadokban és epizódokban is fel lehet tölteni. Sőt, AI-val is lehet a platformra videót gyártani.
-
Világ napszakokban (képek)
lo Hajnal Reggel Délelőtt Délben Délután Este Éjszaka...
-
Ingyenes az Epic Store-ban a TOEM és a The Last Stand: Aftermath
gp A jövő hét folyamán a The Spirit and the Mouse lesz az ajándék.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Atlantis
veterán
válasz Parson #10357 üzenetére
Ez valóban így van, csak a kolléga nem mondta, hogy az összes .prt-t ki akarja zárni a régióból.
Egyébként ennél is elegánsabb szabályt definiálni a simp rep-hez és akkor automatikusan a későbbiekben is követni fogja a simp rep a modell esetleges változását, értem ez alatt, ha újabb alkatrész vagy részösszeállítás kerül beépítésre, akkor a simp rep is frissül.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz viktor198309 #10380 üzenetére
Lehet, néhány hónapja él az un. Subscription alternatíva. Ennek kedvezőbb a díja, mintha megvennétek, de csodát azért ne várj tőle. Előnye, hogy a bérleti díjban benne van a szoftverkövetés díja is és hogy adott esetben a működési költségekből leírható a bérleti díj.
Részletekről érdeklődj a forgalmazónál.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
-
Atlantis
veterán
válasz mssleepy #10496 üzenetére
Bármelyiket választod, nem jársz vele rosszul. Nem tudsz vele olyan munkát csinálni, ahol a VGA ereje lesz a szűk keresztmetszet, előbb "elfogy" a gép többi része, esetedben a 16GB RAM előbb lesz szűk, mint a VGA.
Amúgy szerintem már teljesen felesleges az esetek 95%-ban a CAD VGA. Architektúrában 1-2 generációval az aktuális "gamer" kártyák mögött vannak, csak az elvileg optimalizált driver miatt kérhetnek el értük kb. ugyanannyi pénzt, mint egy közepes normál, modern architektúrával bíró kártyáért (aminek a nyers ereje sokkal több lehet). Mellesleg a certifikált driver-t ritkán frissítik és amint új CAD-kártyageneráció jelenik meg, a régiek driver-támogatása kb. meg is szűnik, új verzió már nem fog kijönni hozzájuk. Persze tudom, SW-nél csak "profi" kártyán van RealView...hát, akinek kell, az vegyen azt, meg lehet nélküle is lenni, renderelni úgysem SW-el kell.
Személy szerint otthon egy GTX 960-ast használok, itt a cégnél meg egy K620-as Quadro-t, igaz Creo-val, nem SW-el. Nem veszek észre különbséget, pedig nem kicsi összeállításaim is vannak szép számmal. Sok RAM, SSD és minél jobb egyszálas prociteljesítmény (=Intel) kell, VGA már nem olyan fontos, mint évekkel ezelőtt.
Persze, esetedben egy ECC-s, Xeon-os gépbe vegyél CAD VGA-t, az illik bele, csak a főnök meg ne tudja, hogy olcsóbban is lehetett volna ugyanolyan teljesítményt kapni...
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Nekem ugyan nem kell, kerülöm a SW-t, mint ördög a szentelt vizet.
De azért kösz a tippet, valakinek biztos hasznos.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz jokerpofa85 #10522 üzenetére
Beállítástól függően ugyan, de a méretezést is fóliákra rakhatja a rendszer. Nézd meg, nincs-e véletlenül elrejtve a fólia, amin a méretháló szerepel. A modellen amúgy előhívhatóak a méretek?
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Laci723 #10633 üzenetére
Diákverziót nem ismerem részleteiben, de az ipariban, ha rákattintasz felette az Placement (Elhelyezés) szövegre, akkor újra előkerül.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Gondolom megtaláltad a megoldást, ha mégsem, kijelölsz minden érintett modellt a modellfában, jobb egér, Parameters, rányomsz a + jelre, beállítod amiket akarsz, elfogadod és örülsz, hogy a fejlesztők gondoltak a feledékeny mérnökökre.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Parson #10927 üzenetére
Így igaz, lehet ezt még finomítani, de mivel a lustaság fél egészség, ennyit én nem akartam gépelni.
Kowax: nincs mit.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
A használt anyagnál is meg tudod adni, de a modell paraméterei között is megtalálod.
Egyébként nem 0,5 alapból, az csak az Y-faktor default értéke, nekünk viszont a K-factor az érdekes, ebből van származtatva a semleges szál helye. Bővebben a súgóban megtalálod.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Pankiii #11001 üzenetére
Mindegyik verziónak van magyar fordítása, a forgalmazó támogató-oldalán a letöltések alatt megtalálod.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Pankiii #11003 üzenetére
Cadsupport-ról letölthető, egyéb forrást nem tudok én sem hozzá, meg értelmét se látom magyarul használni, de gondolom az oktatási intézményednek megvan a telepítője.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz AxlRose #11036 üzenetére
Persze, de csak tegnapra.
No, viccet félretéve, iskolai és ipari verzió egymásnak nem barátja.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Hogy csináltad a metszetet? Mert már a készítéskor kellene előnézetben mutatnia az elmetszett alkatrészt. Ha akkor még jó volt, utána is annak kellene lennie.
Egy kép valóban segítene, hogy jobban lássuk, mi a probléma.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Reset Elek #11124 üzenetére
Egy megoldás:
Nézd meg a modellfában az átszínezni kívánt mintázat első és utolsó elemének azonosítószámát. Ehhez a Tree Column-ban a Feat# opciót kapcsold be.
Utána csinálj egy keresést, Look for Surface, Look by Feature. majd Historynál a Number-t választva a From - To értékeket töltsd ki értelemszerűen az első és utolsó elem számával, amit az előbb megnéztél. Kidob egy hosszú listát, mindet kijelölöd, átküldöd jobbra és Close. Ezután nem kattintasz sehová a munkafelületen, hanem mész az Appearances-be és kiválszatod a kívánt színt.A számok helyett lehetne más egyszerűbb szűrőket is használni, de ez modellfüggő, látatlanban ezt a biztosan működő megoldást tudom írni.
Hja, ez Creo 4-ben működik, 2-es nincs előttem most, remélem, ott is jó.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Reset Elek #11127 üzenetére
Így van, azzal nem működik.
Lehet, hogy a konkurenciánál ez könnyebben megy, de erre szoktam mondani, hogy ez nem kifestőprogram, hanem komoly munkára tervezett célszoftver. Ha színezni akar, ott a Paint, az pont arra való és még olcsóbb is.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Reset Elek #11130 üzenetére
Nos...mellékelve két kép, kíváncsiságképpen összedobtam egy hasonló alakot, mint ami a képeden látszik, kisebb mintaszámmal ugyan, de a problémádat ez nem befolyásolja. Ahogy láthatod, minden színt átvisz rendesen.
Nem ekézni kell a szoftvert, hanem érteni hozzá és akkor nem kell órákig keresgélni sem, csak elővenni buksiból a megoldást. Nyilván nem ehhez a szoftverhez vagy szokva, nincs is ezzel baj, de ettől még a nem szoftver lesz szar vagy pláne idejétmúlt....apropó: eljárt felette az idő...mert szerinted nem tud szerinted színezni? Lol....hja, és ugye tud, csak a user error-t ez sem tolerálja.
Azt is sejtem, hol követted el a hibát azon kívül, hogy a Creo-t akartad ekézni, de mára elfogyott a segítő szándék...hja és tudom, kapjam be, meg öntelt fasz vagyok, tudom, mondták már sokan.
Peace!
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Reset Elek #11133 üzenetére
Semmi különös trükk nem kellett, lemodelleztem, beszíneztem, ahogy tegnap írtam, kiosztottam. Ennyi. Mint írtam, nekem Creo 4 van, nem tudom, 2-esben hogy működött, azt a verziót pont nem használtam egy percet sem.
A hozzám hasonló régi ProE-s emberek pont amiatt morognak legtöbbet, hogy a PTC próbálja közelebb vinni a kezelőfelületet az általam csak "üveggyöngy szoftver"-nek nevezett konkurenciához, elsősorban a SW-höz. Részben emiatt (meg az Office-hatás miatt) jelent meg a Ribbon Interface, meg a többi baromság (ami csak arra jó, hogy a hasznos munkafelületet csökkentse) és tűnnek el egyre inkább az általad logikátlannak nevezett menük és került elő többszáz ikon helyettük. Ezzel a folyamattal még nem végeztek teljesen...szerencsére arra azért vigyáznak, hogy többé-kevésbé megmaradjanak a régi szolgáltatások, de azért ez sem sikerül nekik teljesen, jómagam ezt különösen műhelyrajz-készítésnél vettem észre. Fentiek miatt nem értem, miért gondolod, hogy a fejlesztők nem mernek ezen változtatni, sajnos pont megtették és ezzel pofán is csapták a régi felhasználókat a licenc-eladási számok fenntartása/fokozása érdekében. Ezt még meg is értem, még ha nem is örülök neki. De ez már egy többéves történet, még a WF/Creo váltáskor volt, manapság kár is beszélni róla.
Nem hiszem, hogy bármit is tanulni kell, meg bemagolni a parancsok sorrendjét, van egy logikája, mindent aszerint csinál. Aki ráérez, nem jelent neki gondot, kiszámítható. pontosan tudom, mikor mit várhatok tőle, érzem hogy mikor van "tele a töke", mikor akarna kifagyni és nem omlik össze váratlanul, mint a SW naponta többször teszi a kollégáimnál. Biztos egyénfüggő, kinek mennyi ideig tart erre a logikára ráérezni, de szerintem minden szoftvernél szükséges ugyanez, egyébként a súgó itt is rendelkezésre áll és jópár videót is találni a neten, valamint a PTC Knowledge Base is hasznos tud lenni.
A hálózati licencelés hibáihoz vajmi kevés köze van a Creonak, tudtommal ugyanazt a megoldást használja, mint több más szoftver, kvázi egy külső szoftver. Én a Creohoz nem hálózati licencet használok, nem ismerem a problémáit, egyik moduljához használok hálózati licencet, azzal nincs semmi gond hibernáláskor. Egyébként nekem alap, hogy hibernálás előtt (is) mentek, így ha valóban újra kell indítani, nincs adatvesztés.
Vicces olvasni, amit az oktatásról írsz, ismerve az SnT (a hazai forgalmazó) erőfeszítéseit ezen a téren. Ugyebár a Creo-nak elég jó oktatási verziója van (ellentétben az általad nagyra tartott SW-kel) és az SnT már középiskolai szinttől támogatja az utánpótlás-képzést, a felsőoktatásról nem is beszélve. Talán az utóbbi években kevesebb energiájuk jutott rá, mert szerencsére veszik a szoftvert, mint a cukrot. Az hogy nincs aki tanítsa, talán csak annak köszönhető, hogy aki ismeri, jövedelmezőbben tudja használni a tudását az iparban, mint az oktatásban. Erről sem a szoftver tehet.
Én nem érzem úgy, hogy küzdeni kellene a Creoval a mindennapi munkám során, azt hiszem ez már nyilvánvaló az eddigi írásaimból, a te gondolatmenetedet követve: szívesen vagyok "túsz". Sőt, inkább azok előtt emelem kalapom, akik a SW-kel szívnak nap, mint nap, különösen a 2017-es verzióval, amit a kollégáim "áldanak" rendesen, én kerülöm, mint ördög a szentelt vizet és néha nyíltan röhögök rajtuk, de ők azt választották, egyék meg, amit főztek. Én is azt teszem, csak nekem ízlik.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Ha jól sejtem, hogy mire gondolsz, akkor: beméretezed a "fél átmérőt", majd az amúgy is aktív Dimensions fülön a Display/double value opciót kipipálod. Creo 3 nincs előttem, de 4-ben így működik...ha egyáltalán erre van szükséged.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
-
Atlantis
veterán
válasz ReSeTer #11415 üzenetére
Creo-ban van megoldás erre, de nem családtáblázni kellene, hanem flexibilis alkatrészekkel dolgozni és a vezérlőmodellhez kötni a beépülő alkatrészek méreteit.
Nem tudom, van-e ennek alternatívája a Solid Edge-ben, megérzés alapján valahol a direktmodellezős részlegen keresnék erre megoldást (szinkronmodellezés vagy mi a rosseb a neve annak ott).
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Persze, hogy lehet, Split Balloons paranccsal.
Passzív tételszám: Annotate fülön, mint szimbólumot tedd fel, persze ehhez előre el kell készíteni.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
-
Atlantis
veterán
SSD mindenképpen ajánlott, az egész gép gördülékenyebben fog menni, eleve egy olyan konfigba vétek azt a csigalassú HDD-t betenni.
Mivel az egy laptop, nem mindegy, hogy akkuról vagy hálózatról produkálja a lassulást. Tényleg nem mellékes az sem, milyen komplexitású modell/rajz van betöltve, azért az a VGA sem feltétlen erre van kitalálva és a RAM is hamar el tud fogyni, utóbbi azért könnyen ellenőrizhető/orvosolható.
Ha engem kérdezel: add el azt a gépet és vegyél egy pár éves mobil munkaállomást, ha tényleg fontos a CAD és a mobilitás is.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Családtáblázni kellene, csinálsz egy alapmodellt és beírod az adatokat. Excel-táblázatot be lehet importálni neki és nem kell beírogatni az adatokat, ha formailag megfelelő. Ha nem akkor is ott a kopipaszta.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Manapság nem vészes a Creo-t megtanulni, mivel - sajnos - a PTC nem nonprofit cég, ezért próbálják a többi szoftverhez hasonló kezelőfelületet ráerőszakolni egyrészt a régi alapokra, másrészt a felhasználókra....szerintem egyik sem szerencsés, de ez van.
Egyébként részben ez az oka, hogy nem kezel szóközt a fájlnevekben: a Granite mag még szerencsére alapjaiban a régi, csak a ruha más rajta. Márpedig szerencsére a Granite nem ragaszkodott a Windows fasságaihoz és most sem teszi.
Kétségtelen, van egy logikája a Creo-nak, de egyszer kell ráérezni. Mivel én régóta benne vagyok, én is ahhoz a táborhoz tartozom, hogy a többi szoftver a fura. Egységsugarú felhasználónak már nálunk is megvan az egyre szebb és csillogóbb UI, a használathoz az is elég, ha meg valami extra igénye van, a súgó jól használható és a neten is egyre több anyag van hozzá...ha meg minden kötél szakad, ott a S&T-support.
Néha azért még elő lehet csalogatni a régi jó kis menürendszert az ikonkupac alól, a nyüves Ribbon Interface valamely sarkából és olyankor könnybe lábad a szemem a meghatottságtól, hogy nem mindenhová értek még el a kezek Izraelben.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Parson #11475 üzenetére
WF4 M220 szerintem is az egyik, ha nem a valaha volt legjobb verzió. Atomstabil, még a régi reflexekkel kezelhető, stb.....viszont a Creo-nak is megvan a szépsége és előnyei, eleinte nekem sem volt a barátom, de sikerült összerázódnom vele....kellett hozzá 4 verzió.
Amiben nagyon kéne javulni még és ebben semmi fejlődést nem látok, hiába a színes-szagos bejelentések, az a külső szoftverekkel való együttműködés. Sem importban, sem exportban (minőség, gyorsaság, bonyolultság, stb.) nem éri el a pl.: Solidworks szintjét és ez eléggé megnehezíti az inhomogén környezetben való munkát és a beszállítókkal való együttműködést.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Hannibhál #11503 üzenetére
Felteszem, legális verzióról beszélünk. Ebben az esetben nem fogod annyival átverni a szoftvert, hogy átírod a MAC-címet. Gondolj bele, ha ez működne, minden cég csak egyet venne meg és utána rászánnának egy órát, hogy a megfelelő darabszámban telepítve legyen a szoftver a többi munkaállomásra.
Minden más esetben működhet a te megoldásod, viszont ne csodálkozz, ha idővel kapsz majd egy mail-t, benne egy lista, hogy milyen IP-címről, mely időpontokban volt használva a szoftver és mellé egy telefont a forgalmazótól és/vagy a PTC-től, diplomatikusan feltéve a kérdést, hogy "mi a fasz van?"
Egyszerűbb és legális módszer egy hordozható, USB-s Wi-Fi kulcshoz kötni a licencet és amelyik gépbe azt bedugod, azon futni fog trükközés nélkül is a rendszer.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Ha csak acélszerkezetről van szó, akkor Tekla Gyártástechnológiai támogatása is elég jó, statikai szoftverekhez is jó kimenete van..aztán ezzel be is zárul a kör, mert "normál" CAD-programmal kevésbé szeret együttműködni.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Gabesz87 #11577 üzenetére
Akkor ne Cosmetic Sketch-ként rajzold meg, hanem normál Sketch legyen...ezt már a rajzon tudod használni referenciának Sketch fülön. Körberajzolod a kitölteni vágyott területet, majd jobb egér, Hatch/Fill, adsz neki egy akármilyen nevet és a Fill opcióval kitölti. Praktikus, ha a Parametric Sketch és a Chain be van kapcsolva.
Ha sokszor lesz rá szükség és nem egyedi eset, akkor célszerű megcsinálni, mint szimbólumot, amit a rajzra csak beteszel, a modelltől így független lesz.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Agent T #11585 üzenetére
Célszerű a sablonalkatrészben megadni a fóliákat és némi finomhangolás után automatikusan rá fogja tenni a síkokat...én alapból rejtve használom őket, mert nem kell beillesztéshez sem láthatóvá tenni, név alapján szoktam a kényszerezést megcsinálni, ha nem állítottam be előbb Component Interface-t.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz bögöbö #11707 üzenetére
Az alkatrész relációiba tedd be az összeállításból a paraméter/méretet, amit szeretnél.
Relációkban van egy lenyíló menü, abban [Part]-ot választva kijelölöd a kérdéses alkatrészt, amiben látni szeretnéd az összeállítás adatát, majd létrehozod a kívánt relációt. A reláció készítésekor úgy tudod meghívni az összeállítás paramétereit / méreteit / akármijét, hogy nyomsz egy jobb egeret, [From list], kijelölöd az összeállítást és már látod is a paramétereit.
Leírva rosszabb, mint valójában, szögegyszerű dolog ez.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz bögöbö #11709 üzenetére
Végülis, a bal füledet megvakarhatod a jobb lábaddal is, nem a legelegánsabb megoldás, de működik...
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Fityfenét, manapság kismillió videó van, normális a súgója is...szerintem már semmivel sem nehezebb, mint a többi szoftver, a Creo sorozat eléggé felhasználóbarát lett.
Nem beszélve róla, hogy a hazai (és nemzetközi) hivatalos support is igen jó hozzá, a kérdező munkahelyén is jó eséllyel elmaradt a rendes oktatás, mert azzal szeretnek spórolni a cégvezetők, talán pont a fentiek miatt, mert sok anyag van ingyen is a neten....az ideális kolléga meg ugye lelkes, szomjazza a tudást és 10-12 óra munka után még keresgél a neten, gyakorol, stb. ...természetesen szabadideje terhére és nem túlórának beírva.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Gabesz87 #11717 üzenetére
Minden rendszerben meglévő fontkészletet lát, tehát ha a Windowsba telepíted, akkor a Creonak is illik egy restart után látnia.
Agent T: lehet zizi vagyok mára már, de nem is értem, mit szeretnél...
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Agent T #11721 üzenetére
Összeállításként meg lehet esetleg csinálni, nem olyan elegáns megoldás, de működhet. Beteszed a referenciamodellt, aztán elrejted...jobb most nem jut eszembe.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Parson #11785 üzenetére
Pontosan így van, ez teljesen szabványos jelölés, Creo-ból elő lehet csalogatni mai napig ilyet 45°-os letörésnél.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz ReSeTer #11792 üzenetére
Szerintem ez eleve egy rossz megoldás lenne: nálam alapszabály, hogy konfigurációban lévő alkatrészek sehogy ne függjenek egymástól, lehetőleg még beillesztési referenciaként sem....hosszú távon ez biztonságosabb, mert ha egyszer valami félrecsúszik (akár évek múlva, amikor a kutya nem emlékszik rá, mi, hogyan, miért készült), csúnya összeborulásokat tud okozni....pláne egy olyan hektikusan működő szoftvernél, mint a SW, ami hajlamos "feledékeny" lenni referenciákat tekintve, verzióváltások után fokozottan...
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz soldi3r #11796 üzenetére
A Specviewperf olyan, mint a dízelmotor a VW-nél. Teszteredmények jók, de a valós adatokhoz köze nincs.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz soldi3r #11798 üzenetére
Nagyon másik sincs, ezért azt és úgy mérnek, ahogy akarnak. De szerintem
az nem mérőrendszer, ami fals eredményeket ad, az csak pöcsméregetésre jó...ha ez megfelel, akkor használd a Specview-t, egymáshoz való viszonyításképp meg is felelhet akár.>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz soldi3r #11800 üzenetére
Inkább abból az irányból közelíteném meg, hogy "hagyományos, gamer" driverekbe ki mennyire építi be a "csalást". Az ügyfél meg pislog, mint hal a szatyorba, mikor nem érzi a többszörös teljesítményt, amit a tesztek ígérnek...
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Agent T #11899 üzenetére
Alapból ugyanoda menti vissza a verziónövelt ojjektumot, ahonnan megnyitotta.
Nézz rá a config.pro-ban az "override_store_back" és a "save_object_in_current" opciókra, legyenek "No" értéken, a "save_file_iterations" legyen "Yes" (alapból is ezeknek kéne lennie., de hátha).
Akkor menthet még vissza a beállított munkakönyvtárba, ha esetleg nincs írási jog ahhoz a könyvtárhoz, ahonnan megnyitotta a modellt. A verziózást értelemszerűen ekkor 1-ről indítja.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Wasquez #11904 üzenetére
Ha a hiányzó alkatrészeknél nyomsz egy jobb egeret, mi jelenik meg? Ennyi infó alapján arra gondolnék, hogy nem találja a modelleket, mert nem jól mentetted ki.
Dzsiszke: tycon jól írta, be kell hangolni előre rendesen, utána alapból jól hozza majd be. Utólag is be tudod neki adni a saját formátumodat, ha kijelölöd az egész táblázatot (ami értelmeszerűen repeat region-ként lett létrehozva), jobb egér, tulajdonságok és asszem a harmadik fülön lehet ezeket állítgatni.
Az alap fájlokat meg nem célszerű buzerálni neki és felülírogatni.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Wasquez #11908 üzenetére
Látatlanban erre most nem tudok érdemben reagálni. Annyit javasolnék, hogy legközelebb Backup-ot használva mentsd kis az összeállítást, az mindent kiment egy (!) könyvtárba, ami a modellben van. Nem a legjobb megoldás, mert utána manuálisan kell szelektálni, de ezzel biztos nem marad ki semmi.
Dzsiszke: természetesen lehet ezt testre is szabni, csak nem a config.pro-ban, hanem ahogy tycon leírta. A rajzi környezetre amúgy sem a config.pro hat elsősorban.
tycon: kinek mire van igénye ugyebár...viszont milyen szép régi, Creo előtti felület !!... könnybe lábad a szemem. De szép is volt, amikor még nem a csili-vili üveggyöngy szaroknak akartak versenytársat csinálni a PTC-nél, hanem érdemben foglalkoztak a rendszerrel. Most meg már évente kitolnak egy főverziót...szégyen.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
-
Atlantis
veterán
válasz Wasquez #11923 üzenetére
Nálad azért súlyos hiányok vannak, így először a szoftver súgóját javasolnám...amúgy szerintem is családtáblázással lehetne ezt legjobban megoldani az eddigi ismeretek alapján.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Autós topik
- Házimozi haladó szinten
- Ukrajnai háború
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Telekom mobilszolgáltatások
- Szólánc.
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Apple iPhone SE (3. generáció) - szélsebes múltidézés
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen program, ami...?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen