- TCL LCD és LED TV-k
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Gaming notebook topik
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Hobby elektronika
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Vezetékes FÜLhallgatók
Hirdetés
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
ph Tajpeji kiruccanásunk hetén többek között notebookok, monitorok, NAS, szimulátor-kiegészítő és kompakt hűtő igyekszik árnyékot találni.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
korcsi
veterán
A paraméterek elég biztosnak tünnek (64SP, 256bit) ami bárhogy nézzük a G84 duplája 65nm-en. A G92-höz képest felezve, de teljes memvezérlővel, tehát nem lesz olyan mértékű butitás mint G80-G84 során.
Kisméretű lapkát tekintve pedig az órajelek lehetnek magasabbak mint a "nagytestvér" (G92) esetében, lásd szintén G84.
Én látok ebben a csipben fantáziát, olcsó lesz, igazi középkategóriás teljesítménnyel, bár a 256 bites memvezérlő érdekes dolog, hogy az nem fogja vissza a teljesítményt az biztos.
Én ezeket az adatokat találtam: "core 650MHz with a 1625MHz unified shader clock. It has a 256-bit memory interface with a 900MHz (1800MHz effective)"
[link]Játszani akarok!!! Van mondjuk 40eFt-om videókártyára és nincs mit venni/tenni. A 7300GS-el a krízís nem az igazi
referencia 5700(XT) plexi ARGB-s blokk eladó!
-
Kroni1
veterán
-
korcsi
veterán
8800GS átmeneti megoldás, gondolom 9600GT felfutásáig, vhol azt olvastam összvissz 100.000 db ilyen GPU-t csinál nvidia (G92-150).
Mondjuk én NV helyébe 8800GS-t 256bites mem busszal (+2db mem IC) és 96SP-re terveztem volna (talán kiderülne hogy nem sokkal gyengébb mint a 8800GT mert azt is csak a mem vezérlő fogja vissza), illetve 9600GT-be a 64SP-hez elég lenne a 192 bites mem vezérlő natívba (egyszerübb nyák, még kisebb GPU), még olcsóbb termék és középkategóriás beállításokban nem nagyon húzná le a kártyát.
De ez nem rajtam múlik
Mindegy végülis, csak legyen már vmi.referencia 5700(XT) plexi ARGB-s blokk eladó!
-
rocket
nagyúr
8800gs kenyszermegoldas a hd3850 ellen amig jon a 9600gt, ATi szokott ilyen kartyakat csinalni de most fordult a kocka annak koszonhetoen, hogy az NV nem szamitott ra novemberben megjelenik az rv670 es a ra epitett hd3850, 3 lepes hatranybol is lehet meglepetest okozni a konkurencianak
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
veterán
Hát, a 8600GTS 32 shaderrel, meg 128bittel szénné húzva szűrők nélkül megfogja a 3850-et...
Ez meg 64 árnyaló, és 256bit... Hát... Mindenesetre tuti érdekes meccs lesz.
MAjd szépen kijelenti az Nvidia, hogy egy rivatunerben lévő állítás után 96sp lesz benne... Besz@rnék...
Nézd meg a hirdetéseim. Finomságok!!!
-
veterán
Ezzel teljesen tisztában is vok, de jó kis karesz lesz ez a 9600GT...
Márcsak azért is, mert a 2x annyi SP és 2x akkora ramsávszél miatt nem hinném, hogy csak 20-30%-ot gyorsulna...
A 8800GT-m is memsávszél limites, ahogy húzom a ramot, úgy gyorsul a kártya...
Nézd meg a hirdetéseim. Finomságok!!!
-
Kroni1
veterán
Ez vsz egy közepes felbontáson szűrők nélkül jól használható kari lesz, ha a 10k pöttyöt nézzük akkor itt kb. 8800GTS 320 környékén van, de nyilvánvaló hogy a magasabb beállításoknál marad lefelé szépen... Ha fogyasztásban jó lesz, lehet h nekem elég is lenne mert 1680x1050-en játszom szűrők nélkül.. Azért várok egy két játéktesztet.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ebben igazad van, de a tesztben gyakorlati érték szerepel. Elméletben 8 művelet /ROP/ clock. Gondolom nincs olyan jól optimalizálva a data path, mint a Raedon-nál, és ezért nem közelíti meg az elméleti maximumot. A GF8 helyenként a "Brute Force" elvet alkalmazza, optilamizált megoldások helyett.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
VaniliásRönk
nagyúr
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Azért ebben hibás az nV texture leak bugja is, és az elavult memóriavezérlés.
A HD3850-nél 256MB-os és 512MB-os között 1600x1200-ban sem volt különbség.A fejlesztés is egy kicsit át fog alakulni. A Crysist elnézve gyászosan kevés a teljesítmény, ha a GF8 elveket követjük.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A 3870-3850 közt lehet is különbség. De a 3850 256<->512 között 1600x1200-ig csontra ugyanaz a teljesítmény.
A Crysis azért nem erölteti túl az ALU-kat túl gyors benne a kicsi 9600GT.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
De mellette szól, hogy a jelenleg ez a gama használja legjobban a DX10-et. Csöppet sem elhanyagolható tény. A legújabb patch-el pedig egy csomó hibát javítottak és kiszűrték az nV Extra quality-t tiltó Forceware kényszerítését is.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Pöpet azé az AA-nál több akadály van. Például kell egy teljesen új TMU aminél egy szűrő elé négy mintavételező kell, meg kell azt is oldani, hogy indexelt cube map tömb adatait ne a memóriába mentse, a TCP-n belüli helyhiány miatt.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Bundás22
őstag
ha alulárazza több fogy szal nekik nem lesz profitcsökkenés sztem
ezért kell a konkurrencia
sztem úgy csinálják mint a 86GT-nél h viszonylag kisteljesítményűa 96gt(a 9800-hoz képest), olcsó de nagyon tunningos lesz, reméljük kiküszöbölik az olcsó hűtőt, lehet a 88GT ennek a karinak a főpróbája volt(65nm, ill a hűtés)Ego sum magister vitae - I am the teacher of life
-
Bundás22
őstag
(sóhaj) ilyen felbontásnál a vram illetve 128bit a szűkös nem a gpu (nagyfelbontáson)
[link] kisfelbontáson nincsenek lemaradva ilyen drasztikusan, amire ezek lettek tervezve
a 96gt-nek egyébként 256 bitje és 512 ramja lesz
látható h 1024ben 1280ban nincs akkora eltérés viszont 1600ban nagyon lemarad
amit te linkeltél mind nagyfelbontásúsóhaj sóhaj sóhaj
[ Szerkesztve ]
Ego sum magister vitae - I am the teacher of life
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem érdemes megtartani a 8800GT-t. Kevés a nyereség rajta. Inkább érdemes helyette kiadni egy 9800(valamit). A G92 maradhat chipnek, de olcsóbb nyák kell mindenképp. Az órajelet is növelni kellene, mert drágábban lehetne adni. Az egyetlen probléma, hogy nincs nyereségben is megfelelő válasz a HD3850-re és a HD3870-re.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Pedig pont a sebesség lenne a fontos. Most túl jó a HD3850, Gyorsabb kártya kellene a 8800GT helyére, mert az olcsóbb nem hiszem, hogy megvalósítható.
Az első komolyabb DX10-es játék elvesztése is komoly probléma lehet. A Battlefield 3 fejlesztői sem véletlen nyalakodnak az AMD-vel, az nV símán tudna többet fizetni (sokkal többet), csak komolyabb DX10-es technikát nem tudna jelenleg biztosítani.
Lehet, hogy nem látszik, de a felszín alatt most tapossák az nV tökeit.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Dynamic Branching esetén a karik batch mérete ugyan marad ugyan az, de kisebb pixelek mellett, előfordulhat, hogy kevesebb területre kell futtatni a kódot. Ez ugye kétségtelenül előny.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az új driverben találtak valamit, mert gyorsult a Bioshock DX10 mód.
[link]Már alig van MSAA-t hibátlanul megjelenítő játék.
Az Unreal Engine-re is már jöhetne valami SBAA megoldás, mert éléggé kellemetlen, hogy a piac legjobb motorja MSAA inkompatibül.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ja az Unreal Engine 3-nak faja a textúrakezelése, de az is képes lehet befektetni a GF8-at kevés memóriával, a jövőben persze.
A 256MB-os kari eredményeit gondolom a durva frame drop-ok rontják le, az átlaghoz képpest. Erről Fless-t kellene megkérdezni, mert ő használt 8800GT 256MB-ost, gondolom van frame drop tapasztalata.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
fLeSs
nagyúr
"viszont a 88GT-vel megegyező texturing teljesítmény elég meglepő..."
Tényleg rohadt meglepő, miután a doksik szerint 32/32 szűrő/címző van benne. (ellenben a 8800 GT-vel, amiben 56/56). Ez egy érdekes jelenség.
[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Milyen légkondit a lakásba?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- TCL LCD és LED TV-k
- XGS24 - Bemutatkozott a DOOM - The Dark Ages
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Autós topik
- Milyen autót vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen