- Milyen videókártyát?
- TCL LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali fotós kérdések órája
- Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
- Milyen notebookot vegyek?
- Computex 2024: újfajta tápdizájn a Lian Li boszorkánykonyhájáról
- iPad topik
Hirdetés
-
UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
gp Sokak által a Japánban játszódó új rész az idei év egyik legjobban várt alkotása.
-
Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
it A bankok szerint a nagy AI-népszerűség fokozza majd az amerikai big tech cégektől való függőségüket, ami új kockázatok teremt.
-
Új Philips Evnia monitorok érkeznek a játékosok asztalaira
ph A 180 Hz-es IPS panellel szerelt modellekkel azokat célozzák meg, akik nem akarnak sokat költeni.
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
AXisBOLD
addikt
üdv.
nem tudja valaki hogy notebookoknál hogyan megy a gari kiterjesztés?
Van egy Lenovo 3000 N500 notim és lassan egy éves lesz, a gari meg egy év. lehet még kiterjesztést venni vagy ezt az eladó dönti el?
köszi.
Aurea mediocritas
-
AXisBOLD
addikt
Sziasztok.
Ha valakinek van anyaga a fórumtémával kapcsolatban(fogyasztóvédelem), megköszönném ha megkeresne PÜ-ben.
Aurea mediocritas
-
AXisBOLD
addikt
válasz luciferc #4730 üzenetére
a fórum saját vizsgálatnak kiváló lenne, de nekem most irodalom kellene(kialakulása, fogalmak, KPIR, RAPEX, EU innen és túl, fogyvéd politika, stb., stb....)
sokminden megvan nyomtatott formában, de kellene word-ben. szorít az idő és most minden segítség jól jön.
[ Szerkesztve ]
Aurea mediocritas
-
AXisBOLD
addikt
üdv.
vettünk pár hete egy Asus laptopot és már az első indításnál észrevettem, hogy a kijelzőn átlósan halvány csíkok futnak(nem mindenhol, inkább csak az élénkebb színeknél, de nehéz leírni) mintha a frekvenciával/frissítéssel lenne valami. jártam pár fórumban és ott az inverter, vagy a hibás bekötés illetve a fénycső halódása jött szóba mint lehetséges hiba. nem is ez a lényeg, csak hozzátartozik a történethez.
sajnos el kellett utaznunk és a 3 napból kicsúsztunk. van rá valamilyen mód, hogy a szerviz helyett cserét vagy másik gépet kérjek?
[ Szerkesztve ]
Aurea mediocritas
-
AXisBOLD
addikt
válasz Gyuri27 #5357 üzenetére
szoftveres is lehet? nahh, új kirakós darab. mire gondolsz, kifejtenéd kicsit?
a fogyvéddel kapcsolatos segítségért köszi, a szokásos köröket ismerem, csak gondoltam beírok, hátha van valami rendhagyó eljárás mobil gépeknél, de nem .
"...(szervizes kideritte garis a probléma)..."<-ezt nem nagyon értem.
[ Szerkesztve ]
Aurea mediocritas
-
AXisBOLD
addikt
sziasztok.
tudomásom szerint létezik olyan törvény, miszerint a garancia idő alatt ha elromlik egy készülék javítás helyett a vásárló kérhet cserét.
ezt jól tudom? esetleg tudja valaki hogy melyik törvény ez?
[ Szerkesztve ]
Aurea mediocritas
-
AXisBOLD
addikt
érdemes tovább menni vele, mert a repedezés egyértelmű anyaghiba, semmi köze a beázáshoz.
szerintem csak próbálkoznak, hátha...
kérd a cserét és hivatkozz arra, hogy az anyaghibának semmi köze a beázáshoz. ha ezután se cserélik jöhet a fogyasztóvédelem, panaszkönyv...
Aurea mediocritas
-
AXisBOLD
addikt
reméljük összekapják magukat és nem kell ez a hercehurca.
a panaszkönyvbe írást meg nem szeretek, lehet hogy a hallatán már máshogy viszonyulnak a cseréhez. de ha nem, akkor meg dolgozzanak csak vele, elég sok azzal a papírmunka és több helyre is el kell küldeniük, az igazság meg a te oldaladon áll.
Aurea mediocritas
-
AXisBOLD
addikt
válasz horuszkutya #5418 üzenetére
garanciális cserénél új(gyári állapotú/csomagolású) terméket kell hogy adjanak.
Aurea mediocritas
-
AXisBOLD
addikt
sziasztok.
netről rendeltem egy nexus s-t tegnap, ma kézbesítették.
1 pixel nem jó.
felhívtam őket, hogy kell egy másik készülék, erre egyből a samsung szervizbe irányítottak. mondtam hogy a 3 nap csere lehetőségével élnék(ha jól tudom ilyen esetekben ki kell hogy cseréljék a készüléket a szerviz elbírálása nélkül). mondták hogy visszahívnak és ez meg is történt. annyiban változtattak a dolgon, hogy küldenek érte egy futárt és elküldik a samsunghoz. magyarul ugyan az mint az első verzió, csak ők intéznék, de ez szintén nem jó nekem.
ilyen esetben mi a teendő? a telefon most kell, nem 5 nap/1 hét múlva.
visszahívom őket, csak tisztában szeretnék lenni a jogaimmal. kérhetem azt hogy egyből küldjenek egy új készüléket, ezt pedig adom a futárnak, vagy futárt jön, ezt viszi, és utána(jó esetben) hozza az újat?
Aurea mediocritas
-
AXisBOLD
addikt
sziasztok,
ruha vásárlásnál mennyi ideig lehet visszavinni a terméket, ha valami probléma van vele?
konkrétan, vettem egy pulcsit a nyáron, de csak most vettem észre hogy a cipzárja el van szabva, visszaküldettem blokkal együtt az egyik haverral Győrbe, ott azt mondták, hogy csak 4 hétig cserélik és ez a blokkon is rajta van.
De elszabva nem most lett, jogot tudok formálni hogy kapjak egy másik pulóvert, vagy hogy adják vissza a pénzem?
Aurea mediocritas
-
AXisBOLD
addikt
válasz verser233 #6820 üzenetére
felhívom a fogyasztóvédelmet és megkérdezem őket, mert ez a hiba már vásárláskor is jelen volt, persze későn vettem észre ez tény, elég hosszú idő eltelt.
De ha valami gyárilag rossz, arra létezik megoldás a fogyasztó oldaláról, ha jól emlékszem. Max megyek a békéltető testülethez egy pulcsi miatt , de egyébként simán kérhetem, hogy küldjék el a fogyasztóvédelemhez bevizsgálásra, az meg nekik bukó.
Aurea mediocritas
-
AXisBOLD
addikt
sziasztok.
valamivel kevesebb mint fél éve vettem egy cipőt, most oldalt elszakadt.
ha visszaviszem, milyen szabályok vonatkoznak rá? ha felajánlják a javítást akkor el kell fogadnom? látszik a cipőn, hogy az sem segítene rajta sokáig.
Aurea mediocritas
-
AXisBOLD
addikt
sziasztok.
telefonhoz kapott fülesre is érvényesíteni lehet a garanciát? Megszakadt a jack dugónál a kábel.
Aurea mediocritas
-
AXisBOLD
addikt
hát kösz srácok.
kb így néz ki a helyzet: az én nézőpontom szerint érvényesíthető, a bolt szerint majd persze a nem megfelelő használat lesz az érv/indok.
megpróbálom érvényesíteni a garit rá, de nem lesz könnyű. elég sok gondom volt már a bolttal.
Aurea mediocritas
-
AXisBOLD
addikt
sziasztok!
100k-s TV lett vásárolva Cetelem áruhitellel. 10x10k, ki lett fizetve.
a később kiküldött hitelkártyát és hitelkeretet szeretném lemondani.
van erre valami sablon levél vagy volt már valaki hasonló helyzetben? kb. mit kell beleírni?
Aurea mediocritas
-
AXisBOLD
addikt
sziasztok!
2 éve májusban lett vásárolva a Dechatlonban egy kerékpár. Már 1 éve kattog a hátsó fogaskoszorú, de eddig nem vitték vissza.
2 év leteltével tudom érvényesíteni a jótállást? garancia gondolom már nem élhet...
Aurea mediocritas
-
AXisBOLD
addikt
sziasztok
fél éves logitech 2.1-es szett mély sugárzója egyik napról a másika elsüketült.
sajnos nincs meg hozzá a vásárlási bizonylat.
valahogy érvényesíteni tudom a garanciát így is?
a másik a logitech féle garancia, amikor magad teszel helyrehozhatatlan kárt a készülékben, azt fényképpel bizonyítod és ekkor küldenek helyette egy újat. ez még létezik?
Aurea mediocritas
-
AXisBOLD
addikt
Sziasztok,
Kicsit rendhagyó az eset, figyelmetlenségből (gyenge pillanat miatt...) nem a Ryanair honlapján foglaltunk jegyet, hanem az eSky.hu nevű oldalon.
Az egy dolog, hogy így kb 5%-al drágább volt a jegy (ezt még be is nyelem a hülyeségem miatt), de nem volt ülőhely választási opció, ügyfélszolgálat csak hétfő-péntek között van, így még nem léptem kapcsolatba velük, NFH szitén holnaptól elérhető, így őket se tudtam elérni.
A kérdés, hogy ettől az internetes vásárlástól is el lehet állni 8 napon belül? Arra gondolok, hogy ha pl. csak a check-in alkalmával, utazás előtt pár napal tudok konkrét helyet foglalni, amikor már nincs egymás mellett 2 külön hely és ez így nekem nem megfelelő és elfogadható.
Erre milyen jogszabály vonatkozik?
Plusz a számla amit emailben kaptam egy lengyel címre van kiállítva... gondolom ez még jobban bonyolítja az esetet.Aurea mediocritas
-
AXisBOLD
addikt
szia
kaptam emailben egy 6 jegyű kódot, de nem a Ryanair-től, hanem az eSky-tól (ahogy írtam, ott foglaltam). Mivel nem ismerem ezt az oldalt és céget ez nem nyugtatott meg, a kódot pedig sehova se tudom felhasználni. eSky oldalán nincs lehetőség beírni. Megpróbáltam hozzáadni a Ryanair honlapján a foglalásaimhoz, de nem engedte, azért pár munkanap után megpróbálom megint, hátha.... Off, de mondjuk ez is jó kérdés, mert ha már ott hozzá tudom adni(???), akkor az megnyugtató.
Ha Ryanair oldalán veszed a jegyet, akkor már egyből tudsz széket választani (feláras, ahogy minden, de tudsz egyből). Hogy ha ekkor nem veszed meg még mindig van lehetőség választani, valahogy úgy, ahogy írtad, aztán pár nappal indulás előtt ingyenesen, de ekkor már elég szétszórtan vannak székek, ez a bajom.
És köszi a tippet, de maradva az eredeti kérdésnél, remélem valaki tud segíteni.
Aurea mediocritas
-
AXisBOLD
addikt
-
AXisBOLD
addikt
válasz Szesz1984 #16860 üzenetére
én a helyedben nem piszkálnám, ahogy írtad, ha valami rosszul sül el buktad a garit.
boltban csinálják meg előtted a saját felelősségükre, ha hibás lesz vállalják a garanciáztatást/cserét
egyébként meg elmehetnek a p...ba az ilyen kereskedők, tömegtermelés van, nagy a szórás, sok a hibás termék, ezt a rész nekik kell kikalkulálni és a felelősség is az övék.
ha biztos nem nálad hajlott el, zavar a dolog és nem segítőkészek én a megyei fogyasztóvédelmi szervhez fordulnék, + kikérném a panaszkönyvet, de előtte mindenképpen az első opciót dobnám fel nekik.
Aurea mediocritas
-
AXisBOLD
addikt
sziasztok,
hogy van most a törvény, netes vásárlás esetén 30 nap az indoklás nélküli elállás?
illetve ez mikortól indul, csomag átvételétől?a vissza-postát gondolom én fogom állni...!?
Aurea mediocritas
-
AXisBOLD
addikt
Sziasztok,
neten rendelt, de bolthoz kért (Euronics) és onnan kiszállított hűtő esetében, ha problémám van vele milyen jogszabályok, garanciális lehetőségeim vannak? A kiszállítás napját is beleszámolva holnap lesz itt 8. napja.
Hangosnak találom, tehát nem egy teljesen egyértelmű hibáról van szó (pl törés, sérülés, működésképtelenség) és ezért kérdezem, hogy mit követelhetek (pl.: csere vagy már csak szerviz, stb.)
köszi
[ Szerkesztve ]
Aurea mediocritas
-
AXisBOLD
addikt
-
AXisBOLD
addikt
Sziasztok,
LG hűtővel bajlódok, tapasztalatnak leírom az ügyet:
1 hónapja neten, de bolthoz rendeltünk egy 210k-s LG hűtőt
Kiszállítás, beüzemelés
A kompresszor adott ki egy magasabb, ciripelő hangot ami nagyon zavart
Bolthoz vissza 14 napon belül, jegyzőkönyv, de megbeszéltük hogy szerelőt hívunk, nézzen rá
Szerelő megállapította, hogy valóban kiadja ezt magasabb hangot, de mondta hogy ez a típus kb ilyen és ez határeset, de cseréljem
Boltba vissza csere megrendel (még mindig neten)
Kicserélték a hűtőt, beüzemel, a kompresszor nem zavaró, de a fagyasztó ajtó (alsó zsanér) kattog nyitásnál
+ a gombnyomkodós visszajelző hangszóró (gondolom rosszul lett beszerelve) hajókürt hangú
Boltba vissza, mondtam hogy nem akarok még egyszer egy 80kg-os 210cm magas hűtőt fel le cipeltetni a negyedikre, legyen szerviz, ezeket csak meg tudják csinálni helyben és elfelejthetjük a dolgot
Szervizes felhív, egyeztetés, majd a szervizelés napján este fél 6-kor hív, hogy megszűnt a szerződés köztük és az LG között, nem tud jönni... no comment, de legalább segítőkész volt, mondta hogy pont most szervezik át a szerviz hálózatot, dél óta telefonál, hogy mi legyen, 5 munkát kellett lemondania aznap
Boltba vissza, mivel lejárt a 14 nap, de már a kiszállítás másnapján jelentettem a hibákat, jegyzőkönyveztettem ismét, hogy azért legyen róla papír.
Segítőkészek voltak, adtak egy másik szerviz számot, de az csak másik megyében vállal
Így LG központi szám, hiba bejelent, természetesen egyből a kiskereskedőre mutogattak, de mondtam, hogy kivételesen szervizeltetni szeretném, ok jegyzőkönyv, 24 órán belül hívnak
És azóta eltelt 5 nap (3 munkanap) és semmi, úgyhogy ma ismét hívom őket...Ma hívom őket ismét, itt tartok most...
Aurea mediocritas
-
AXisBOLD
addikt
Sziasztok,
pontosabb fórumot nem találtam ezért sorry de itt teszem fel a kérdést.
Utasbiztosítás, légi közlekedés, sérülten szolgáltatták ki a bőröndömet.
Egyelőre részletezés nélkül, de harcolok a biztosítóval, természetesen nem akarnak fizetni.
Kihez lehet fordulni jogorvoslatért, fogyasztóvédelem?
thx
Aurea mediocritas
-
AXisBOLD
addikt
Szia,
igen egyből reklamáltam,
van jegyzőkönyv,
külföldi-külföldi reptér,
magyar éves biztosítás (több éve folyamatos).(#19194) Lackooo84: nem tudom pontosan mire gondolsz, de nem írtam még máshova szerk: japp, Tékozló Homár.. nem, egyelőre.
[ Szerkesztve ]
Aurea mediocritas
-
AXisBOLD
addikt
válasz LuckyL #19196 üzenetére
Szia,
letört a bőrönd lába.
A biztosító azt állítja, hogy mikor átadom a csomagot a légitársaságnak, a biztosítás nem érvényesíthető és bemásolták az ÁSZF erre vonatkozó részét*, de azt kifogásoltam, hogy nem értelmezhető az én káromra, kértem, hogy legalább magyarázzák el, hogy mi pontosan a "ki nem szolgáltatás". Erre kaptam a következő sablon email (ezt most nem részletezem) amely magatartás bosszantott fel. Ráadásul 2 biztosításom is van (ezt szintén nem részletezem) és egyiknél se érvényesíthető a kárigény.*kivonat:
A BIZTOSÍTÁSI ESEMÉNYEK - MKB
e) a légi, vasúti, közúti és vízi fuvarozásra átvett útipogygyász
ki nem szolgáltatásából eredő azon károkra,
melyeket a fuvarozó a hatályos jogszabályok alapján
nem köteles megtéríteni.
A biztosító az e címen kifizetendő kártérítési összegbőll
levonja a poggyász késedelmes kiszolgáltatása címén
(az 75. pont szerint) esedékes kártérítési összeget;
– a légi, vasúti, vízi és közúti fuvarozásra átvett útipogygyász
ki nem szolgáltatásából eredő azon károkra,
amelyek a fuvarozóra vonatkozó hatályos jogszabályok
alapján érvényesíthetők;”A BIZTOSÍTÁSI ESEMÉNYEK - UniCredit
e) a légi, vasúti, közúti és vízi fuvarozásra átvett
útipoggyász ki nem szolgáltatásából eredő azon
károkra, melyeket a fuvarozó a hatályos jogszabályok
alapján nem köteles megtéríteni.
A biztosító az e címen kifizetendő szolgáltatási összegből
levonja a poggyász késedelmes kiszolgáltatása címén (az
77. pont szerint) esedékes szolgáltatási összeget.Aurea mediocritas
-
AXisBOLD
addikt
Szia,
igen bankkártyához kötött mind a kettő.
Ok én elfogadom, hogy nem biztosítási esemény, csak azt kértem mutassák meg, hogy ez hol van leírva feketén fehéren. Ez eddig úgy gondolom nem történt meg.itt mire gondolsz pontosan? --> "ezt erositik a cegektol kapott valaszok is"
köszi a linket azt átolvasom, illetve felveszem a kapcsolatot a légitársasággal.
Aurea mediocritas
-
AXisBOLD
addikt
Szia,
köszi, hogy beollóztad. Igen, nincs erre vonatkozó rész, bocs, de ezért értetlenkedek.
Viszont a "87. A biztosítás nem terjed ki az alábbi eseményekre" pontban se írják le, hogy nem biztosítási esemény.
Ha utazol és utasbiztosításod van, véleményem szerint joggal gondolhatsz arra, hogy a csomag sérülése esetén is járhat kártérítés vagy legalább egyértelműen fogalmazzák meg az ászf-ben, hogy nem/miért nem.
Egyik "oldal" sincs leírva.
Aurea mediocritas
-
AXisBOLD
addikt
válasz AXisBOLD #19227 üzenetére
Sziasztok,
miután a biztosító a légi-közlekedés során ért csomagkárokat nem téríti a légitársasághoz fordultam.
Kitöltöttem az online jegyzőkönyvet, kaptam egy sorszámot és egy automatikus emailt, hogy 15 munkanapon belül válaszolnak.
Eltelt a 15 munkanap, válasz nem jött, így írtam egy emailt a vevőszolgálatuknak, de arra se reagáltak eddig.Kihez lehet fordulni ilyen esetekben?
AirBaltic a légitársaságAurea mediocritas
-
AXisBOLD
addikt
hello,
Sodastream készülék nem működik megfelelően, a Media Marktos számlán 1 év a jótállás, de a hozzá kapott Sodastream-es brosúrán 2 év.
a készülék 2019.02.10-én lett vásárolva.A szavatosság így is 2 év, ha jól tudom, de ilyenkor kinél tudom érvényesíteni a garanciát, a gyártónál vagy a kiskereskedőnél?
Leginkább a Mediaba mennék vissza, hogy cseréljék vagy javítsák.
[ Szerkesztve ]
Aurea mediocritas
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen videókártyát?
- TCL LCD és LED TV-k
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Xbox Series X|S
- Politika
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen