Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Osiris

    őstag

    Sziasztok!

    Lenne egy kérdésem, hátha tudja valaki mit lehet tenni ilyen esetben:
    Vásároltam az egyik számítástechnikai nagykerben [link] egy videókártyát 55eFt-ért, egy ismerősöm cégének a nevére akinek bejárása van ebbe a nagykerbe. A kártya még jóval a garancia lejárta elött megadta magát, így visszavittem garanciában. Ekkor a nagyker szervize 2 hét után közölta, hogy a vga-t nem tudják javítani és mivel már nem is forgalmaznak ilyen típust, cserélni sem tudják.
    Ezek után a következő lehetőséget ajánlották fel:
    Az eredetileg 55eFt-os kártyát 35eFt-ért beszámítják egy másik kártya árába. :Y
    Hiába hivatkozok rá, hogy ez nem fer mivel a kártya nem miattam ment tönkre, meg, hogy arról sem én tehetek, hogy ők ilyet már nem tartanak raktáron, meg különbnis még garanciális és mi ez az egész(?!) ez őket nem érdekli...
    Akkor most mit lehet tenni?? Ez így rendben van? Mert ha igen akkor többet az életbe nem vásárolok nagykergaranciás cuccot!
    Kössz a tippeket előre is!

  • Osiris

    őstag

    válasz Osiris #901 üzenetére

    A dolog úgy ért véget, hogy 45eFt kp.-t visszaadtak.. végülis így már jól is ki lehet jönni a dologból.
    Mindenesetre a lényeg az, hogy a NAGYKER GARANCIA gyakorlatilag annyit jelent, hogy a meghibásodott alkatrészt vagy cserélik, vagy ha az nem megoldható (pl. mert már nem gyártják), akkor egy hasonló tudású másikat adnak helyette amit viszont nem kötelező elfogadni. Ekkor az utolsó lehetőség a pénz visszafizetés, de ilyenkor úgynevezett ''napi árat'' számolnak ami a most is kapható hasonló tudású alkatrész árát jelenti (áfával!).
    Ha valaki hasonló cipőben jár akkor erre számíthat.
    A 7900GT kártyánk esetében ez a megoldás nem volt teljesen előnytelen, mivel ha a kártya nem romlik el, sokkal olcsóbban lehetett volna csak eladni és sokkal nagyob ráfizetéssel vehettünk volna egy jobb vga-t.. :))
    Üdv.

  • Osiris

    őstag

    válasz Ariadne #902 üzenetére

    Selytettem, hogy nekem van igazam, de már mind1. Sajnos a fogyasztóvédelem ilyenkor (mivel nagyker és egy másik cég, és nem magánszmély közötti ügyletről van szó) elhajtja az embert azzal a szöveggel, hogy próbálkozzam a nemtommilyen ipar kamara békéltetőbizottságánál vagy minél... szóval sok választás nem marad.
    Állítólag a nagyker (saját állítása szerint) a selejtekér úgyanígy napiárat kap a beszállítótól... jajj de sajnálom őket!
    Na mindegy, legalább e miatt már nem kell idesgeskednem. Legközelebb majd vásárolok kiskerben, vagy itt a ph!-n. :B

  • Osiris

    őstag

    válasz ilba #973 üzenetére

    Szerintem az a hibaszám ami után cserélniük kéne a notidat egy (új)másikra 3. (főleg ha mindíg ugyanaz a hiba. Annak idején a nokia telefonommal játszottak ilyet.. 3 szor küldtem vissza ugyanazzal a kijelzőhibával, harmadszorra, már nem is ismerték el a hibát (mert akkor jött volna a csere), azt mondták, hogy ők hozzá sem nyúltak, mégis egy új kijelző volt benne és azóta nincs az a hibája ami miatt folyton a szervízbe jártam vele.
    Ha a 4. javításnál tartassz, akkor már járna neked az új laptop!
    Szerintem a fogyasztóvédelemnél próbálkozhatsz, segíteni fognak.. (reméljük)

Új hozzászólás Aktív témák