- Milyen videókártyát?
- Új gamer monitorral lép színre az ASRock
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- 3D nyomtatás
- Milyen asztali médialejátszót?
- Computex 2024: Ryzen 8840U dolgozik a Zotac kézi konzoljában
- Videós, mozgóképes topik
- Milyen monitort vegyek?
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
Hirdetés
-
Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
it A bankok szerint a nagy AI-népszerűség fokozza majd az amerikai big tech cégektől való függőségüket, ami új kockázatok teremt.
-
KuKirin G4 - a sebesség ára
ma Meglehetősen erős gép ez, amivel óriásit lehet taknyolni, de néhány módosítással egy igen kedvező árú rollerré alakítható.
-
Empire of the Ants - Az év végétől építhetünk saját hangyabirodalmat
gp A valós idejű stratégiai játék a tervek szerint novemberben debütál PC-n és konzolokon.
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gyuri27
félisten
válasz szajoho #5353 üzenetére
Szóval. A fogyvéd törvényben leírtaktól a vásárló kárára eltérni nem lehet, ill minden ilyen kitétel semmis!
Ha te vetted volna a kártyát azt mondanám menj oda ahol vetted. Ugyanis neked ahhoz nincs közöd, hogy nekik hol a szervizük. A vásárlás helyén kell intézzenek neked mindent.
Az sem rossz ha előbb a boltba, majd a szervizbe mész be cirkuszolni. A panaszkönyvbe azt is ird bele, hogy a nonlapon hülyeségek szerepelnek. Az idevágó törvényeket az első hsz-ben megtalálod.Amd - Radeon - Ryzen
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen