Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • szajoho

    tag

    válasz Gyuri27 #5349 üzenetére

    A Hardverker érdekesen értelmezi a 15 napot!Ez van az oldalukon:

    "A garanciális javítás vállalt határideje 15 naptári nap. Amennyiben ezen a határidő nem tartható, cserekészüléket biztosíthatunk, ezáltal a határidő 30 naptári napra módosul."

    [link]

    Esetemben 51 naptári napnál tartunk.Lehet hogy jobbról balra olvasnak és a 15 az ő értelmezésükben 51? :F

    Azt sajnos nem tudtam,hogy ott vagy onnan származó cuccot nem szabad megvenni! :(

    Az oldalukon és a garancialevelükön feltételként szerepel a csomagolás és a tartozékok megléte:

    "Kérjük őrizze meg a termék eredeti dobozát, leírását és kiegészítőit, mivel a termékeket garanciális ügyintézésre csak eredeti állapotukban, a vásárláskor átadott tartozékokkal együtt tudjuk átvenni (különleges kábelek, egyedi kiegészítők, CD-k, stb.)."

    [link]

    Hétfőn bizony felkeresem őket személyesen és novellásítom a problémát a Vásárlók Könyvébe.

    Szerinted hol kezdjek?A szervízben vagy az üzletben?

    Én arra gondoltam,hogy mind a 2 helyen elkérem a panaszkönyvet! Sőt kérem előtte az üzletvezetőt is!

    Titkos fegyverem is lesz: a telefonomba beírom a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség telefonszámát és szükség esetén hívom őket az üzletből és jó hangosan előadom a problémámat,majd átadom a telefont az üzletvezetőnek!!! :C

    18 éve a PH-n. Nem ma kezdtem és nem is tegnap előtt! :-)

Új hozzászólás Aktív témák